Hirdetés
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Warships
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali játékos kérdések órája
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
skatebab
tag
válasz Attix82 #8650 üzenetére
hát mindegy mert ezt úgysem adhatja vissza,csak akkor gondolom a másikat amit adnak cserébe is így hozná ki nekem hogy szintén beleraktak ram ot mint mindegyik ilyen típusba
és mi van amikor mondom hogy látni akarom/vagy kipróbálni mielőtt megveszem akkor is fel kell bontania nem? és még akkor ugye meg sem vette a vevő[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #8641 üzenetére
Ez mondjuk igy eleg erdekes, mert afaik az utolso kartyas tranzakciot lehet stornozni a POS terminalon is, igy nem kellett volna utalgatni semmit.
-
félisten
Tudom, hogy érdekes. De kifizettem az összeget jött is az sms, hogy az összeggel csökkent az egyenlegem. Majd vissza sztornózták de ugye ekkor még a pénz nem jött vissza csak napokkal később, szóval gyakorlatilag kétszer fizettem ki egy dolgot csak mert elcseszték a dolgot. Bár ezt sem értem minek kell előre fizetni és csak utána szedik össze a cuccot. Ha mondjuk 100k+ értékről lett volna szó akkor mi lett volna? Egyrészt napi limitet is elérek másrészt nem mindenkinek van rajta akár napokra is felesleges ezresei.
-
marcyman
aktív tag
Sziasztok!
Felvázolom, hogy mi is történt:
Körülbelül egy hónapja vettem egy új Dell prémiumpaneles U2212HM monitort interneten (prohardveren) keresztül.
Kértem hozzá kalibrálást és ezzel egyidejűleg külön pixelgaranciát a kiskernél ami konkrétan nem igazán tudom mit takar mert erről nem kaptam tájékoztatást.Na most így egy hónap után észrevettem, hogy van rajta kettő darab pixelhiba.
Amely egy kicsit azért vesz el az élvezeti értékből ha sötét a háttér.Jeleztem is a cégnél a dolgot, de eddig annyi választ kaptam, hogy hívjam fel a Dell ügyfélszolgálatát és majd ők kicserélik. Tisztában vagyok vele, hogy a cégnek kötelessége intézni a garanciális dolgokat, nem nekem kellene kajtatnom a Dellnél.
1. kérdés: nekem jogom van-e kérni, hogy újrakalibrálják be a már kicserélt monitort (mivel fizettem érte) vagy ezt már nem tehetem meg? A számlán rajta van a kalibráció egyébként.
2. kérdés: tegyük fel, hogy kicserélik a monitort egy újra. Ha netán ezen a monitoron megint megjelenne pixelhiba, de az már netán a gyártó által megadott hibahatáron belül van (amit nekem nem kötelességem ismernem és nem is kaptam tájékoztatást róla) akkor két szék közé a pad alá szituáció van?
Nem szeretnék kapni egy még hibásabb monitort amit még ki sem cserélnek majd.Köszönöm előre is a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz marcyman #8654 üzenetére
Üdv.
1. 1 monitor 1 kalibrálás, ugye az plusz szolgáltatás (nem tartozéka gyárilag ez). Így véleményem szerint újra fizetni kell, de ezt ők jobban meg tudják mondani.
2. Dell garanciás, 3 munkanapost a cég intézi. Dell háztól házigos, vagyis csak be kell jelentened és futárral elviszik. (Le kell emailezni, bejelenteni)
Persze ehhez szükséges a számla és a jótállás jegy.
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8655 üzenetére
Ez a háztól házig garancia konkrétan azt jelenti, hogy hoznak is egy új monitort a régi helyett vagy először elviszik a pixelhibásat, majd 2 nap múlva hozzák az újat?
Ha kicserélik a monitort, az új monitorra külön ki kell állítania a cégnek egy hozzátartozó számlát és jótállási jegyet ugye? Mivel ennek már más lesz a száma.
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8657 üzenetére
Értem, köszönöm a segítséget!
Az a 10-15 nap bosszantó, de ha ez van akkor ez van.
A második kérdésem volt az, hogy ha kapok egy újból pixelhibás monitort amelyen a "megengedett" érték alatt lesz pixelhiba szám akkor mi lesz a teendő? (Felkészülök a legrosszabbra.)
Egy kicsit tikkelnék rájuk, ha küldenek egy újat amin több pixelhiba van és még azt ki sem cserélnék emiatt. -
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8659 üzenetére
Azért így visszaolvasva mást sem nagyon hagyott nyugodni ez a dolog.
Ha én rendes árat fizetek azért a termékért elvárom, hogy tökéletes legyen. Különben is, nem kaptam tájékoztatást, hogy mennyi a megengedett pixelhibaszám a monitoron. (Még csak magyar nyelvű leírást sem, de ez részletkérdés.)
A másik, hogy én sem lyukas forinttal fizettem (megjegyzem egy nem is olcsó monitorért). Elvárná az ember, hogy legyen tökéletes.
De itt a legbosszantóbb az lenne, ha egy alapból hibás után kapnék ismét egy hibásat azt ki sem cserélnék. Ez felett azért nem biztos, hogy szemet hunynék olyan egyszerűen.
-
bullseye
addikt
válasz marcyman #8660 üzenetére
Nem tudom azóta változott-é-e, de régebben az ISO mittoménhány Class II volt a mérvadó, azaz 1 millió pixelenként 2/2/5 hiba volt még elfogadható. Ami ennél jobb volt, pl. 1 vagy 0 dead pixel, 3 napos 0 pixel garancia, stb. azt általában erősen hirdették a cégek. Valószínűleg a Dell-nél is megtalálható ez az információ, és leverhető a bolton, ha neked kedvez.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
asdf_
veterán
Csodalkoznek, ha a ptk-ban nem lenne valami olyasmi, hogy a hibas teljesitesbol eredo karokert az elado felelosseggel tartozik. Ha van -nagy osszegekben mernek fogadni- akkor ingyen jar a kalibralas a cserelt monitorra, vagy pedig az elozo monitorra kifizetett kalibralas dija visszajar (ez jelen esetben annyibol problemas, hogy az adott ceg a 2 het pixelhiba garit es a kalibralast egyutt nyujtja, 5 ropiert azt hiszem, igy ezt nem tudjuk kettevalasztani).
Viszont nezz utana a Dell pixelhiba policy-jenek, mert vagy a feher, vagy a fekete beragadt pixeleknel elegendo egyetlen is a cserehez, de csak az egyiknel. Ha neked a masik van, akkor igy jaras (illetve hat jogilag meg talan az sem, mert amennyiben az elado bizonyithato modon nem tajekoztatott, hogy a pixelhiba lehetosege fennall, valamint a gyarto milyen keretek kozott minositi garisnak/ nem garisnak a pixelhibat, akkor egyetlen subpixel is hibas teljesitesnek minosul, de ilyen esetben ha elkezd valaki szkanderozni ezen jogilag, tuti birosagon lesz csak vege).Panel Bright Sub-Pixel Dark Sub-Pixel Total Sub-Pixel
Flat Panel Monitors with Premium Panel Guarantee
Dell UltraSharp Monitors
Dell Professional Monitors (P series)
Alienware OptX Monitors (AW series)
1 or more 6 or more Bright = 1 or more
Dark = 6 or more[ Szerkesztve ]
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8661 üzenetére
Persze értelek én, de ettől függetlenül ne legyen már elfogadott, hogy a hibás terméket ne cseréljék vissza garanciális időn belül. (Pláne egy ilyen kaliberű cégnél, és egy ilyen kaliberű monitornál.) Na majd kiderül, egyelőre ezt visszaküldöm, ha a másik is hibás addig nem nyugszom míg tökéleteset nem kapok.
-
marcyman
aktív tag
Még a kalibrálás sem érdekelne ha egy teljesen pixelhibamentes monitort kapnék.
"Szerencsére" az én monitorom bright pixelhibás. Csak ezért írtam, hogy érdemes-e egyáltalán kicseréltetni, mert ha ne adj Isten kapok egy 5 dark pixel hibás monitort cserébe akkor meg szívtam egy nagyot. (Mert ugye azt a Dell nem cseréli.) Na de reméljük a legjobbakat. -
#95590400
törölt tag
a 8 napos elállási jog ugye a termék kézhez vételétől él?
-
asdf_
veterán
válasz marcyman #8671 üzenetére
Mert az oazisnal tudom, hogy a fizetos pixelgari a vasarlastol szamitott 3 even belul el 14 napig a kicserelt monitorokra is. Ha negyszer cserel gariban monitort a Dell 3 ev alatt, akkor negyszer, minden csere utan. Van a monitornak "szaktopikja" erdeklodj ott, hogy akinel csereltek, annak milyet vittek, refurbishedet, vagy egy tok uj gyarit. Old artist nicken amugy a monitorgurus embert is megtalalod a forumon, esetleg o is tud meselni a csererol, meg esetleg arrol is, hogy tulajdonkepp mit is vallaltak pixelhibagarancia cimszo alatt (mert a weboldalukon en ezt nem lelem, neked meg allitasod szerint papirt nem adtak rola, hogy mi a vallalasuk).
-
ClayMore
aktív tag
sziasztok!
tudom, h mindig változnak a fogy.véd tv-ek.
JELENLEG a gariztatásnál milyen a szitu ha javított terméket kapok vissza? Tehát beadom és hibát javítva visszaadják.
Régen nem voltam köteles elfogadni a javítottat arra hivatkozva h SZERINTEM (vevő) nem képviseli javított állapotában az eredetivel megegyező értéket.
ez most is még így van?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8675 üzenetére
van lehetőségem tehát azt is kérni h pénz vissza?
az a problémám, hogy beadtam gariba. szeretném cseréltetni egy erősebb eszközre ráfizetéssel DE természetesen a vételár+különbözetért.
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8677 üzenetére
tehát tegyük fel h ajánlanak cserét.
azt én nem szeretném elfogadni, hogy elérjem amit szeretnék (árbeszámítás és ráfizetéssel másik termék). ezt megtehetem? vagy köteles vagyok elfogadni a cserét?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
asdf_
veterán
Ha jol remlik, valami olyasmi van most, hogy a fogyi javitast vagy cseret kerhet, de mivel az eladonak a csere szamara indokolatlan toblettkoltseggel jar a javitashoz kepest, igy a csereigenyt jogaban all elutasitani es javitani helyette.
Ergo ha beadtad, es javitottak, akkor -ha csak a javitas minosegevel nem vagy elegedett- nincs kifogasolnivalod a javitast illetoen, a jognak megfeleloen jartak el. -
Attix82
addikt
válasz ClayMore #8678 üzenetére
Ha nem javítható akkor csak csere.
Én így szoktam eljárni,ha másikat kíván az ügyfél:
Teszem azt 50e ft a termék amikor vetted. Eltelik 1 év, javítani nem lehet csak csere....a termék ára jelenleg 45e ftért kapható most. Vagyis annyiért értékegyeztetéssel másikat is választhat az ügyfél.
Ez bolt, és hozzáállás kérdés, ezt tőlük kéne megkérdezni.
Viszont ha csak cserélik ugyan olyanra , akkor se panaszkodhatsz. Mert jogosan jártak el.
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8680 üzenetére
azért tartanám jónak az eredeti áras beszámítást, mert 2 hónapos és nem változott az ára. egy újat meg simán el tudna adni ugyan annyiért mint amiért vettem.
ilyenkor a gari az újraindul ha cserélik?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Attix82
addikt
válasz ANDROID??? #8683 üzenetére
Nem, javítás az javítás. Cserére a komplett cserét értem. Kapsz egy originált gyári készüléket.
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #8684 üzenetére
Khmm...
PTK. 308. § (3) ... A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
PTK. 248. § (5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
-
Attix82
addikt
"jelentősebb részének kicserélése"
Hát ezt nehezen lehet megállapítani mi számít annak. 99%ba javítással nem lesz újra null éves.
Gondolok egy Projektorra, ahol kicserélik a megvilágítást ami külön garanciás =gyártói garis az a része). teszem azt 1év lámpa 2 év készülékre. Ott természetesen újra kezdődik a lámpa 1 éve de a készülék 2 éve nem, az ketyeg továbbra is.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #8686 üzenetére
Kiveve, ha szavatossag kereten belul kivanok ugyintezni es irasospecsetes szakvelemenyem van rola, hogy a hiba oka nem nem rendeltetesszeru hasznalat, mert akkor tokmindegy, hogy a gyarto a vasarlastol szamitott ket ev sajat garit vallal, a PTK-ban irtakat nem uberelhetik. De ilyet nem fog senki, csak mint elvi lehetoseget azert ne vessuk el.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #8688 üzenetére
Azt irta, hogy cserenel, ha ugyanolyanra tud cserelni, de az ugyfel inkabb egy masik termeket szeretne, akkor jar el igy, tehat ekepp, mivel a fogyaszto onkent ter at, hogy a cserelt termek helyett inkabb masikat szeretne avultatott osszeg alapjan, igy elso blikkre szerintem ezt igy pont lehet.
Mas kerdes, hogy mivel itt technikailag es apehileg is penz vissza tortenik, azt nem tudom, hogyan papirolja le, hogy kevesebbert veszi vissza, mint ahogy eladta (no meg eleg egy rosszindulatu vevo, aki megy az nfh-hoz, hogy engem kerem itt at**tak, az eletben el nem hiteti a hatosaggal, hogy itt nem az tortent, ami latszik).[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz sasa311 #8688 üzenetére
+1 számla az értékegyeztetésről természetesen. De bocs, hogy csak jót akarok a vevőnek, ha esetleg már nem kívánja azt a márkát / típust. Felőlem ugyan azt is kaphatja, vagy hasonló ugyan annyit érő terméket ha az megfelel neki.
Amúgy meg 2 év után csakis elavulásról beszélhetünk. Megvette 100e ftért , 2 év után biztos nem ér annyit.
Nem szükséges rögön verni az asztalt.....
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
-
Turbolada II
őstag
-
Attix82
addikt
válasz Turbolada II #8693 üzenetére
"Ha a kereskedő nem vállalja a kijavítást, vagy a kicserélést, vagy vállalta ugyan ezek valamelyikét, akkor a vásárló jogosult választása szerint, vagy megfelelő árleszállítást kérni vagy elállni a szerződéstől, azaz a hibás termék visszaszolgáltatása fejében teljes vételár-visszatérítést követelni."
Ez így igaz, de szerintem ilyen nem sűrűn fordul elő. Ha meg valaki elhajt , hogy ő pedig nem foglalkozik vele, az meg is érdemi, hogy ráküldjék a szerveket.
Ugye azért szükséges a 2 fél közötti rugalmasság is.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Sziasztok!
Elromlott a Corsair CX500V2 típusú tápom, de nincs hozzá garanciapapírom. Van valami lehetőség rá, hogy így garanciáztassam?
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #8691 üzenetére
Szép mese, csakhogy ez miért jó a vevőnek?!
Ha nem tudsz neki cserélni akkor meg kell mondani, hogy XX.XXX forint volt, tessék, itt van. Aztán ha elégedett úgyis nálad költi el. (ergo levásárolja).
Az más tészta, hogy nem akar ugyan olyat kapni (pedig te tudnál neki adni). Akkor megegyeztek amiben akartok vagy tudtok.
De amíg TE nem tudsz a vevőnek ugyan olyan terméket adni vagy megjavítani amit vett addig csak ne avultass, mert egyszer felnyomnak aztán az sokba fog fájni...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X - GTX 1060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest