-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cooper911
senior tag
válasz Döglött Róka #26134 üzenetére
Most leesett 24%-ra. :/ Tegnap valami háború tört ki az AC +26 meg egy cég között.
Pedig csináltam pár küldit meg még 4 be van tárazva. Azokat még megcsinálom aztán meglátjuk mi lesz.
De szerintem ennyien kevesek leszünk ahhoz hogy nagyban befolyásoljuk a dolgokat.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
-
Cooper911
senior tag
~80 millió a rendszer népessége.
Most nézem két rendszerrel odébb az Arambe rendszerben van háború, gondolom az ottani dolgok hatnak át ide is. Lehet, hogy oda kéne átmenni pofozkodni egy kicsit.Ezt imádom ebben a játékban. Egy keretrendszer, semmi konkrét feladattal, de ha az ember kitalál magának egy célt akkor máris nyakig ül a küldetésekben, büntetésekben, bounty-kban. Olvassa a helyi híreket és próbálja kitalálni a következő lépést
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
duvi
nagyúr
válasz Döglött Róka #26154 üzenetére
Hányan toljátok azt a rendszert?
-
42861
senior tag
Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék. Pár napja kezdtem el a játékot, így még elég korlátozott a tapasztalatom benne. Tegnap megpróbálkoztam először a bányászattal, de csúnyán felsültem. Egy Haulert szereltem fel. Cargo scoop ugye adott volt a hajón alapból, felment rá a lézer meg a refinery. Elvileg ennyi elég is. Vagy 3-4 naprendszert is végiglézereztem, de semmi. Próbálkoztam a csillagok melletti aszteroidaövezetnél, bolygók gyűrűiben lévő mezőknél is, még a kijelölt extraction zone-okba is bemerészkedtem. Vágta le a darabkákat szépen, de soha nem jelzett ki semmiféle ásványt. A cargo scoop meg gondolom csak akkor működik ha valamilyen ásványt tartalmazó darabkát akarok beszívni. Ott sem jelent meg a kis kék "célzóablak" amiket a youtube-os tutorial videókon láttam. Pedig be volt kapcsolva.
Nem tudom, ennyire peches lettem volna, hogy 4-5 óra aktív játékkal egy deka akármit sem találok? Vagy valamit rosszul csináltam, vagy valamit nem csináltam?
Köszi a helpet előre is. -
Cooper911
senior tag
Amikor az aszteroidát küldöd a lézerrel és kis darabok jönnek le belőle, azok az ásványok. A radaron fehérrel jelzi őket. Rá kell fordulni és T-vel be kell fogni. Ekkor kiirja, hogy micsoda és ekkor jelenik meg a scoop ablak is. Fejlettebb módszer a collector limpet használata, kis "droid" ami összekapkodja neked ezeket az ásványokat.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
duvi
nagyúr
Szia!
Üdv a csapatban!
- Mindenek előtt azzal kezdeném, hogy induláskor hagyd a bányászatot! Ehhez még nincs elég pénzed (megfelelő hajó+felszerelés) és tapasztalatod a játékban. Inkább csinálj mezei szállítós küldetéseket (ahol adják is a szállítandó árut). Persze ez csak egy jó tanács- Amennyiben mégis nekivágnál, akkor ajánlok néhány cikket és videót, amik a segítségedre lesznek.
Aszteroida Bányászat (az alapok cargo scoop használatával)
warcat kolléga leírása a fenti Téma összefoglalóból
Frissített bányászati útmutató (cargo scoop helyett limpetek használatával)
Elite: Dangerous - Mining Guide & Tutorial - Outfitting & How to Find the Best Pristine Ore (alapszintű videótutorial ObsidianAnt-tól)Végül néhány kérdés:
- bányászlézert szereltél fel a hajódra?
- kitargetelted az aszteroidáról leváló rögöket?
- biztos nyitva volt a cargo scoop? -
grHawk
aktív tag
Döglött Róka:
Ha nem köt semmilyen nagyobb dolog ahhoz a rendszerhez, akkor ajánlom figyelmetekbe az SSL. Magyarok, segítőkészek, sokan vannak és jó a társaság. Egy saját frakciót tolnak (mondanám, hogy tolunk, de az Engineers minden időmet felemészti). A frakció játékfejlesztők által elismert és jó úton halad, ha érzitek a dolgot, akkor jó lenne ha nem egy random választott frakcióra menne el az energiátok. Itt ráadásul rengeteg infót kaphattok a háttérszim működéséről. Ha érdekel jelezd nekem és megfelelő vízekre irányítalakDuvi:
A háttérszimen minden osztozik. Ezért kampányoltunk egy időben Brabennél. De már feladtam, ahogyan sok más undermineolt frakció is. -
42861
senior tag
válasz Cooper911 #26158 üzenetére
LOL, pont a te videód alapján próbálkoztam tegnap. De persze nem azzal volt a baj. A targetelés maradt ki a buliból, azért nem működött a dolog.
Az a helyzet, hogy Xbox One-on játszom a játékot, szóval ott nincs "T". De majd délután nekifekszek újra és kitalálom hogyan kell betargetelni a darabokat.duvi:
Lézer megvolt.
Targetelés kimaradt, ahogy feljebb is írtam.
Cargo nyitva volt. De itt már mindegy volt.Köszi a tutorialokat, áttanulmányozom őket.
-
Döglött Róka
veterán
válasz grHawk #26160 üzenetére
Szia,
Köszi a lehetőséget, mindenképp érdekel de amíg lehet ezt toljuk (magunkénak érezzük már eléggé a dolgot ), szóval nyitott vagyok mindenre és átgondoljuk.
Nagyobb dolog nem köt a dologhoz, csak a 2-3 millás sentry skimmer missionok meg egyebek és az hogy látjuk a ráhatásunkat a játékra
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Ulv
tag
duvi le a kalappal előtted!Nagy türelmed van! Beszéltem Kondorral és ő mondta, hogy kezdetek óta játszol te is, és sok ifjú pilóta került ki a kezeid alól. Ráadásul ezredszerre is elmondod a kezdőknek ugyan azokat a dolgokat.
Remélem év végén ha lesz ED: HU találkozó, akkor összefutunk?! -
baphomet
senior tag
Közérdekű. Jól figyeljetek, mert csak egyszer mondom el!
Antimony, ruthenium és tellurium -három ritka, ám annál szükségesebb anyag, fincsi G5-ös modokhoz- könnyen farmolható: Pleiades sector JC-U B3-2 1 20.8729, 91.6706 koordinátáknál lezuhant Anaconda mellett.
-
baphomet
senior tag
válasz baphomet #26166 üzenetére
És juhé, micsoda toolra leltem a navigáláshoz!
Beírod hol vagy, és hova mennél, ez a kis okos meg megmondja merre indulj. Az előbbi hsz-ben említett koordinátáknál maradva: ha sikerült landolni mondjuk -21.8729, 52.6706-nél és a cél 20.8729, 91.6706-nél van, akkor északkeletnek (44°) kell menni.
-
-
orientcx
őstag
válasz aerosmith #26165 üzenetére
"megosztanád pls coriolison az aktuális Corvette fittedet?"
-
Ha hazaértem, belinkelem, de ha a videóimból indulsz ki, ott nem maga a fitt, hanem a mérnöki fejlesztések dominálnak(hogy abban mik az én fejlesztéseim, azt a (#26106)-os kommentemben megtalálod.
De azt garantálom, hogy ha építesz egy ilyet, gyak legyőzhetetlen hajód leszu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
rtitusz
őstag
FONTOS!
Hivatalos szavazás a hajó szállításról! A kérdés egyszerű: azonnali legyen, vagy sem?
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/286967-IMPORTANT-OFFICIAL-SHIP-TRANSFER-POLL
Itt tudtok szavazni bejelentkezés után:
-
orientcx
őstag
válasz baphomet #26166 üzenetére
Vigyázat, az antimony csapda! Én még anno a barnacle láznál gyűjtöttem be belőle egy púpozott vödörrel, de olyanra való, amit nem használok(lőszer tuningra mondjuk jó lenne, de az meg annyira macerás, és nem is érzem a látványos tűzerő növekedést, úgyhogy arra sem használom). De mivel very very very rare, ezért nincs szívem eldobálni, pedig csak a helyet foglalja. és a tároló felét az ilyen hihetetlenül baromira irtózatosan ritka, ámde általam soha nem használt dolgok foglalják el. Pedig ha nem lenne ilyen rohadt lomizós természetem, és ki tudnám szórni ezeket a cuccokat, és a készleteket feltölteném nikkellel, vassal, meg sulphurral, gyak kiköltözhetnék egy HazRES-be, mert örök időkre elég lőszerem lenne
Amíg nincs tároló, addig ne gyűjtsünk olyan cuccokat, amik nem kellenek, legyenek azok bármilyen ritkák!(kivéve, amikre egyenlőre nincs adat hogy mire jók, mert lehet, hogy azok a később érkező tuningokhoz kellenek majd, de ezekből is csak a ritkát)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26171 üzenetére
Az antimony konkrétan nekem sem kell. Az a heavy duty SB-hez szükséges, de hajrá resistance augmented! A ruthenium és tellurium viszont thermal resistant SG és OC PP alapanyag, abból viszont jól betárazok majd. A hely úgyis útba esik Palinhoz jövet-menet.
Én pont ma tartottam nagytakarítást. Az inara.cz component listáján látni, hogy egy adott összetevőt hány recept használ. A nullásak ugrottak a mélyűrbe, még a ritkák is.
-
orientcx
őstag
válasz aerosmith #26165 üzenetére
Na ez a fitt.
A kellő teljesítményhez természetesen szükséges a PP fejlesztés is. Nekem egy négyes van fent, de lehet, hogy egy hármas is elég lenne, egyszer ráérősebb időszakban ki fogom próbálni(minél kisebb a PP tuning, annál kisebb a kánikula)
Ennyi rakteret csak a küldetések miatt tettem fel, hogy a kellő mennyiségű mod embedded fw-t begyűjtsem. De lustaságból fent hagytam, majd egyszer elnézek Shinrarta Dhezra-ba, és átpakolom, de igazából most sincs hiányérzetem. Mindazonáltal még egyszer hangsúlyoznám, az ötös szintű fejlesztések nélkül manapság nem hajó a hajó.
-
-
baphomet - "Az antimony konkrétan nekem sem kell. A ruthenium és tellurium viszont thermal resistant SG és OC PP alapanyag"
-
Ezért csak az antimony-t említettem én is(bár a tellurium sem kell feltétlenül, ha csak valaki nem akar plazmát használni, mert máshoz nemigen szükséges az 5-ös szintű, "grill 2000" fantázianevű PP )
-
"Az inara.cz component listáján látni, hogy egy adott összetevőt hány recept használ. A nullásak ugrottak a mélyűrbe, még a ritkák is."
-
Ne csak a nullásakat szórd ki(bár én abból a ritkákat megtartottam, nehogy holnap érkezzenek újabb lehetőségek, pl beam 5-ös tuning, amihez esetleg pont azok kellenek majd), hanem ami pl clean thrusterre való, vagy más olyan fejlesztésre, amilyet úgysem fogsz használni. Sajnos én mint beteges gyűjtögető sokszor képtelen vagyok megnyomni a "discard" gombot[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz Cooper911 #26174 üzenetére
Háááát, én azért nem szívesen bíznám másra a majd egymilliárdos járművemet(sem). Ráadásul akkor lehet, hogy a jövőhéten sem érkezik meg, mert esetleg még nem vállalta senki a küldit(pláne, ha elite ranghoz van kötve, mert az is necces lenne, ha jönne egy figura, aki tegnap vette a játékot, és negyedikre tudott dokkolni a sidijével, azt is 2%-os hullal, és egyszer csak kéri a Corvetted kulcsait. Majd 4 mp-en belül hallasz egy pukkanást, meg az illető hangját, hogy "bocsika, mégis inkább egy üzenet vivős küldit kérnék"
Mindazonáltal nekem sem tetszik ez az ötlet. De ha már mindenképp lesz ilyen, akkor inkább találjanak ki egy nagy szállítóhajót(nem is kell kidolgozni, nem is kell látszania(bár azért jobb volna ha mégis), ezt a gép "kezeli" és megrendelés esetén távolságtól függően ad egy határidőt, és mérettől, sürgősségtől függően egy borsos összeget. Ez így még elmenne, de ezt is minek?
Inkább csinálnának egy bérelhető material/áru/felszerelés raktárat, na annak tényleg örülnék[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
anatron
aktív tag
válasz rtitusz #26170 üzenetére
Remélem nem lesz azonnali.Ha én szívtam anno a 240k ly megtételével,szívjon más is a federal corvettjével ha majd thargoidokra akar vadászni.
Amúgy meg mennyire gáz lenne már egy szimulátorban ha csak instant megjelennek a hajók az állomáson.Akkor minek ugrálok a hypertérben?Ennyi erővel áruval együtt dobjon már át az egyik állomásból a másikba.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Szerintem se lenne jó, de leginkább azért, mert ad egy kis plusz ízt a játéknak, hogy pl. most is két hajót (egy ASP Exp-et és egy Python-t) húzok egyszerre a mérnökökkel, és sakkozni kell, hogy mikor melyikkel hova álljak, hogy egyszerre haladjak mindkettővel, minél hatékonyabban
Utoljára az 1994-es Newcomer végigjátszása alatt írtam ennyit kockás papírra.Most mondjuk kicsit megakadtam, mert ahogy orientcx kollega már megjósolta, MODIFIED EMBEDDED FIRMWARE hiányban szenvedek, úgyhogy tutujgatok másokat a jó öreg McQuinn helyett.
-
Ulv
tag
Ilyet honnan tudok szerezni?
atypical disrupted wake echoes -
baphomet
senior tag
Idéznék innen: http://inara.cz/galaxy-components
High Wake Scanning, Mission RewardGyakorlatilag minden második leszekennelt high energy fsd wake ezt dobja.
-
duvi
nagyúr
Arra figyelj, hogy ennek a begyűjtéséhez Frame Shift Wake Scanner fog kelleni! Elég ha egy E-s vagy D-s modult veszel és kimész egy forgalmas állomás elé. Az elugró hajók után ottmaradó High Wake-eket kell lescannelni. Érdemes sokat (10-20 db) begyűjteni, hogy több pörgetésre és repu húzásra is legyen anyagod.
-
grHawk
aktív tag
Jó ez a poll, csak az zavar, hogy a fejlesztők is az instant transfert támogatják, valamint ismerve az Elite játékos közösségét, előbb a kényelem, aztán az immersion. De remélem nem így lesz. Csak gondolj bele:
Corvetteel lassú vagyok. Beülök Aspbe, elmegyek A-ból B-be 3 ugrással, ami Corvettenek 8 lenne, és ott nyomok egy ship transfert. Meg a fenét, azt. Árkádnak ott az NMS, egy szimulátor csak ne adjon már ilyen csalást a kezünkbe...Cooper911:
Amit írsz megoldható lenne egy sokkal nagyobb playerbázisú játékban, itt nem.Egyébként két lore barát magyarázat van a ship transferre. Az egyik az instant transfer magyarázata, miszerint a fighter/srv újrakreálásához használt 3D nyomtató technológia ad lehetőséget az instant A-ból B-be kerülésre, de felveti a kérdést, hogy a nyomtatás még így sem lehetne ilyen gyors (mert ez nevetséges), valamint akkor mi történik a lemásolt hajóval? Meg csak úgy belegodolva... a fogkefe, ruhák, a budha szoborgyüjteményed, stb is újrakreálódna? Hagyjuk már.
A másik pedig a fent valaki által említett "nem látszó" mégis létező hajó szállítaná a többit, amolyan kompszerűen. A fórumokon a fejlesztők is élnek ezen hajó megnevezésével, a bulk freighter névvel. Van ahol bulk carriernek hívják. Ez már sokkal tetszetősebb.[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz orientcx #26175 üzenetére
Ha nem vállalja senki akkor egy idő után eltünne a küldi és átkerülne a hajó, mintha AI csináta volna meg a küldit.
A komolyabb hajóknál lehetne ranghoz kötni a dolgot, vagy ahhoz hogy csak olyan repülhet vele akinek van/volt ilyen hajója. A biztositási dij meg nyilván tőle vonódna le, nem tőled.Lehet, hogy sántit ez az ötlet, de az instant átkerülésnél bármi jobb.
Szerintem ez az átszálítós is felesleges.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
grHawk
aktív tag
De egy kicsit jobban elmerülve ebben a témában...:
Ez a dolog sosem volt akkora kívánsága a játékosoknak, mint a module storage esetleg. Ez azon is jól látszik, hogy míg a module storage valódi szüksége egy frissítéssel ez előttől jelent meg igazán, addig a ship transfert már az alapjáték 1. vagy 2. frissítése után felvetették néhányan. De nézzük csak lore szemmel. A 3D-s marhaságot kihagyom, mert több sebből vérzik. A bulk carrieres dolog viszont teljesen jó magyarázat. Még akkor is, ha valószínű, hogy sokan fognak úgy nevezett "húzó" hajókat használni. És ez a valóságtól sem áll olyan távol, gondolva arra, hogy az utazóhajók kapitánycseréjénél is "fuvarozzák" a hajót a kapitánynak. Az mindegy, hogy általában az előző teszi ezt.
És őszintén, tartani egy gyors, jó ugrótávval rendelkező húzó hajót, hogy 3-4 ugrással letudjak a Corvettenek 10-11 ugrásnak megfelelő távot, azért, hogy utána csak a szállítási időt kelljen letévéznem, hát... mért ne. Nekem jobban tetszik, hogy utazok is, fizetek is, várok is, hogy kihagyjam a néha rettenetes élményromboló, a játék feelingje miatt mégis szükséges több tucat ugrálgatást. -
grHawk
aktív tag
válasz Cooper911 #26184 üzenetére
Ezzel az lenne a probléma, hogy ha egy idő letelte után úgy is a legbiztonságosabb úton jutna el hozzád a hajó a játék által, akkor a játékos küldetésként elfogadásra várás csak nyűg lenne. Senki sem akarná a player kockázatot. Én sem.
Ehhez egy új interfacet is kéne csinálni, kitalálni mekkora várakozások legyenek, árakat ki határozza meg (ha játékos, akkor már teret adnak a pénzfarmereknek, amit ugye nagyon nem akarnak), ráadásul a legtöbb rendszerben az átlag áthaladási szám nem éri el a 20 parancsnok / napot, ez pedig édes kevés egy playerekre alapozott missionrendszer működéséhez.
Mint sok más dogot, ezt sem baj, ha a játék végez, csak ne rombolja az immersiont, ez a lényeg. Így is egyre jobban haladunk a sandbox szimulátorból az MMO irányba, ami nem feltétlen baj, sem pedig hiba a fejlesztők részéről, mert a játék fejlődése megigényli. -
nubreed
veterán
Sziasztok!
Jó régen nem vettem elő a játékot és a 2.2 megjelenéséig ez így is marad valszeg (most sokkal jobban leköt a Metal Gear Solid 5 Phantom Pain) és amit kérdést fel akarok tenni, már gondolom hogy ki lett tárgyalva és elnézést, hogy most nem olvasok vissza több száz hsz-t. Szóval, jól sejtem, hogy nem kéne arra számítani, hogy a ED Season 3 megjelenik idén dedemberben ugye? Mivel még csak a 2.2 is októberben jön, és még akkor hol vagyunk a 2.3 és 2.4 től, azt logikáztam ki, hogy örülhetünk ha legjobb esetben is kb. jövő júniusa környékén jöhet esetleg majd a Season 3?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
baphomet
senior tag
Én gyűlölöm az üresjáratokat, úgyhogy remélem az instant verzió győz, és ettől a sok dühödt ellenzőnek úgy kidagadnak majd a halántékán az erek, hogy a fejükre szorul a vaskalap. Játsszanak a Desert bus-szal, az való nekik. Vagy várjunk csak! Mégsem, hisz nem kötelező használni az azonnali transzfert sem.
Lesz ship transfer, ez már nem kérdés. Ez, az ami ténylegesen felforgatja a játékmenetet. (pl.: a galaxis legkeresettebb árucikke a 2D FSD lesz ) Az hogy instant-e vagy sem, az már csak a lore és a realizmus szempontjából számít.
Az alapelv mindig az volt: játékmenet > realizmus.
Most is instant javítják, tankolják, festik le, töltik fel áruval a hajót, sőt még egy komplett motorcserét is azonnal megcsinálnak. Ezért nem sír senki.
De, ha már realizmus. Azért sem sír sem senki (legalábbis ilyen hangosan nem), hogy kockáspapírt kell használni a kereskedéshez, vagy az engineer receptek nyomon követéséhez. Egy receptet lehet kitűzni?! Ennyit tud egy fedélzeti kompjúter 3300-ban? Ezt még az NMS is tudja, muhaha!Természetes, hogy a fejlesztők az instant verziót támogatják. Az ő céljuk a minél nagyobb jatékosbázis, és ezzel a húzással játékost veszteni nem sokat fognak, nyerni, vagy megtartani viszont annál többet. A szavazást is csak azért írták ki, mert a hivatalos fórumon többen érveltek az instant verzió ellen, mint mellette. A fórum viszont messze nem reprezentatív, nyilván a hardcore-rabb réteg lóg ott, de ha elég sok casualhoz, xboxos-hoz, családos, dolgozó emberhez eljut a szavazás híre, akkor szerintem ők győznek, bár búsulni nem fogok, ha mégsem így lesz, már maga a ship transzfer is épp elég, a többi csak hab volna a tortán.
Szerintem egyébként legjobb megoldás az arany középút volna. Ne legyen azonnali a transzfer, de ne csak magamhoz hívhassam a hajót, hanem lehessen megrendelni szállítást A-ból B-e úgy, hogy közben én C-ben vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
WhiteHawk24
tag
válasz nubreed #26189 üzenetére
Véletlenül nyomtam a válaszra, nem válasznak akartam, bocsi!
Én a hajótranszfernél úgy gondolom az lenne a "legszimulátorosabb" ha a szállítási idő a két pont között úgy lenne kiszámolva, hogy:
A szállítandó hajó ugrótávolságát figyelembe véve a két állomás közti ugrások száma, szorozva kb 30 másodperccel, (mert ennyit töltesz el egy rendszerben a következő ugrásig) plusz 5 perc (ki/be dokkolás).
Ha a rendszerben lévő utazást is számolnám (nav bacont -> állomás) azt 5 percben maximalizálnám.
A tankolást figyelembe véve már túl bonyolult lenne a képlet.
Én ennek örülnék.[ Szerkesztve ]
-
Ulv
tag
Frame shift drive interdictor.Ezzel lehet kiszedni hajókat a SC-ből?Ha igen, akkor hogyan kell használni?
-
duvi
nagyúr
A Frame Shift Wake Scannert berakod egy weapon groupba és scannelés előtt aktíválod (mintha elővennéd a fegyvereket). Kitargeteled a High Waket és elindulsz felé, amíg el nem éred a scanner hatótávolságát. Ekkor lenyomva tartod, amíg végig nem fut a scan (mint a KWS-nél). Jobb felső ablakba kiírja, hogy milyen adatot szereztél. Ennyi.
-
Ulv
tag
Federationnál Petty Officer lett a rangom.mehetnék elvileg a SOL rendzerbe de,mégsem tudom kiválasztani.Valamit kell még csinálni?
-
duvi
nagyúr
Megkaptad a Navy questet SOL-ba? Nézd meg a permiteknél, hogy ott van-e a listában a SOL rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest