-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[w]
őstag
visszaolvasgatva látom sokan rácuppantatok a mozgásérzékelős cuccra, így hát örömmel jelentem, hogy
van még 2 db eladó head track clip vázam,
akit érdekel keressen meg privátban
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Dzsek
tag
válasz rtitusz #4995 üzenetére
Ez alapján beállítottam a programot (minden működik), de az Elite-et elindítva nem történik semmi sem, hiába mozgatom a fejem... valamit kihagytam? Beállítás játékon belül?
Azt hiszem, megtaláltam, mindjárt jelzem
[ Szerkesztve ]
"Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belőle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény visszanéz rád." - Friedrich Nietzsche
-
Dzsek
tag
Itt találtok egy fájlt, hogy működjön az ED-vel a progi! Már csak a finomhangolás van hátra nekem
"Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belőle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény visszanéz rád." - Friedrich Nietzsche
-
nagyúr
-
veterán
-
zolee0307
őstag
Kaptam karácsonyra egy thrustmaster flight stick x joyt . Viszont kellene egy kis segítség a beállításához (legutoljára még c64-nél használtam joyt). Elég csak bedugni és a win telepíti a drivert, vagy érdemesebb a thrustmaster honlapjáról leszedni a drivert? Bekalibrálni kell rajta valamit? ED-hez hogy kell beállítani?
[ Szerkesztve ]
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
#48613632
törölt tag
Komolyan kalibrálni kell? Ezer éve automatikusan bekalibrálják magukat a joyok, legalábbis eddig úgy tudtam.
Na de nem ezért jöttem, hanem hogy Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánjak minden kedves fórumozó, és játékostársamnak.
Amit úgy háláhattok meg a szeretettel átitatva, hogy adtok nekem tippeket Ha tudtok.
Tehát ...
Trade Router segítségével kikeresek egy jó profitnak látszó útvonalat, két bázis között.
Kérdés:
Meg tudom e állapítani azt valahogy, hogy a két pont közötti ugrás(ok)hoz elegendő e a FSD kapacitása? (Elkerülvén a lehetőségét, hogy még egyszer úgy járjak, hogy rakománnyal nem tudok ugrani!)szerk ... Még 1 ... Sol-ba hol kell permitet vennem, hogy bejuthassak?
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
válasz #48613632 #5013 üzenetére
kalibrálás során meg tudod nézni működik-e minden gomb és legalább azt is megtudod melyik gomb melyik
szóval lehet komolyan vagy akár viccesen is kalibrálni, de ez már szintén 1000 éve választható...
SOL-ba neked akkor lesz engedélyed, ha alfás/bétás vagy vagy ha a reputációd alapján jár.
szerk.: te úgy mégis hogy játszottál eddig, ha azt sem tudtad, milyen távolságra vannak egymástól a rendszerek? vagy ez valami vicc? nem értem
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
zolee0307
őstag
-
#48613632
törölt tag
"kalibrálás során meg tudod nézni működik-e minden gomb és legalább azt is megtudod melyik gomb melyik "
Csakhogy az 1.01 patch óta a játék a speckó gombokat piktogram szerűen jelzi, míg a kalibrációs ablak számozza 1-től akárhányig ... tehát már nem jó erre a célra
Amúgy igen, létezik a funkció,l tesztablaknak hívják, ahol mindent lehet, csak kalibrálni nemSOL-ba nem tudtam, hogy repu kell, de jól van, köszönöm. Azt lehet tudni, hogy mi a minimum szint?
"szerk.: te úgy mégis hogy játszottál eddig, ha azt sem tudtad, milyen távolságra vannak egymástól a rendszerek? vagy ez valami vicc? nem értem "
Na, ezt meg én nem értem... Tehát tudnom kellene fejből, hogy mekkorák a távok a kiinduló ponttól számított 50Ly-n belül, a rendszerek között? Az az igazság, szégyellem magam, de még a kiinduló rendszereket sem tudom Felvilágosíthatnál ... -
aktív tag
válasz #48613632 #5013 üzenetére
Meg tudom e állapítani azt valahogy, hogy a két pont közötti ugrás(ok)hoz elegendő e a FSD kapacitása? (Elkerülvén a lehetőségét, hogy még egyszer úgy járjak, hogy rakománnyal nem tudok ugrani!)
A galaxistérképen belehet állítani, hogy hány tonna rakománnyal számoljon az útvonaltervezéshez így ha ezt jól beállítod akkor úgy vezeti az útvonalat, hogy mindig áttudj ugrani.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Igen! De ez csak akkor működik, ha a helyszinen vagy. Tőled távoli végpontok esetén - tudtommal - nem látod, főleg akkor, ha a távoli szakasz több ugrásos. Jól gondolom?
szerk: Egébként az is kérdéses még, hogy ha nem az alap FSD van beszerelve, akkor hogyan számol? Figyelembe veszi e, ha fejlesztettél?
Én most készülök ilyesmire, de nem tudom, hogy rakomány és ugrótáv szempontjából rakjak a Haulerembe keményebb cuccot, vagy váltsak egy Adderre esetleg? Sajnos nincsenek szintetikus adatok felsorolva az FSD hajtóműveknél, ráadásul extra cargo bayt is akarok beszerelni ...[ Szerkesztve ]
-
Dzsek
tag
válasz rtitusz #5005 üzenetére
Írnék ,de a finomhangolásnál megakadtam. Nem érzékeli normálisan a fejmozgásom, játékban pedig olyan, hogy fordítom balra, nem történik semmi aztán meglódul Gyanítom a curves-nél kellene bohóckodnom még.
"Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belőle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény visszanéz rád." - Friedrich Nietzsche
-
duvi
nagyúr
válasz #48613632 #5018 üzenetére
- Az ugrótávolság legfontosabb moduljai: FSD, Power Plant, Power Distributor. Ezek hatásfokát mindig befolyásolja a hajónk tömege. Pl. minél több fegyvert pakolunk fel, annál nagyobb lesz a hajón össztömege, ezért csökken az ugrótávunk. Pénztárcánkhoz mérten érdemes ezeket fejleszteni. Az ABC betűi és a mögöttük található szám kombinációja határozza meg a hatékonyságukat. Pl. A1-es FSD nem jobb mint egy B3-as. Viszont az A3-as már jobb mint a B3-as... Ez a tematika érvényes minden modulra.
- Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv. Illetve mennyi lenne az éppen kijelölt, fejlesztett verzióval az ugrótáv:Ezen kívül a jobb oldali panel Functions fülén bármikor elérhető a hajód aktuális ugrótávolsága.
- Az aktuális küldetéseknél feltüntetik a feladathoz szükséges hatótávolságot:Végezetül a Galaxy mapon látható a kijelölt rendszer távolsága (csak nullás képet találtam most ):
Az itt felsoroltakból már könnyen kiszámolhatjuk, hogy képesek vagyunk-e végrehajtani a szóban forgó küldetést, vagy inkább ne vállaljuk el, mert nem elegendő az aktuális hatótávolságunk.
-
BP71
tag
Sziasztok.
Ha átülök az eagle-be és az elpusztul, majd törlöm a játék mentés visszakapom azt?
-
veterán
Ez a közvetlen ugrótáv? Mármint volt, hogy egy helyre közvetlenül nem tudtam elugrani egy hajóval, csak egy köztes rendszer közbeiktatásával, míg más hajóval közvetleül is ment talán. Bár nem tudom ez mikor volt már.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #5024 üzenetére
Igen, ez a rendszerek egymáshoz viszonyított távolságát jelöli. A beépített útvonaltervező (még ha kezdetleges is) segítségével azt legalább láthatjuk, hogy több ugrással képesek vagyunk-e eljutni a kívánt rendszerbe. A tervezőnek is van egy hatósugara. Azon kívülre már nem jelenít meg útvonalakat. A közvetlen ugrással elérhető rendszereket úgy is látjuk a bal oldali panel Navigation fülén.
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
válasz #48613632 #5016 üzenetére
Duvi tökéletesen összefoglalta az ugrás lényegét, szerintem egyértelmű
ha pedig A pontból nem B-be, hanem F-be vagy K-ba akarsz ugrani, akkor a csillagtérképen megnézed, hogy az egyes rendszerek milyen távol vannak egymástól és összeadogatod azokat. ha egy ugrásból nem jön össze, akkor megmutatja, hogy hány rendszeren keresztül kell ugrálnod a célig.
ha FSD-t cserélsz nagyobbra az értelemszerűen nagyobb ugrótávot is fog jelenteni, de csak akkor ha minden más tényező változatlan marad. vagyis ha ugyanakkor rakteret is bővítesz, akkor veszítesz a nagyobb ugrótávból, mert az új modul nehezebb, ráadásul több rakománnyal lassabb lesz a csónak!
szóval nem, nem kell tudnod fejből, hogy 50 fényéven belül mekkorák a távok, a térkép megmutatja!
cmdr PETER W. VOLKOV
-
aktív tag
Egy kis korrekció azért nem ártana: az galaxistérképen (amiről ugye beszéltem korábban) beállítható, hogy mennyi rakományt cipelsz és úgy tervezi az útvonalat, gond csak akkor van ha az útvonaltervező maximumánál (ez 100 fényév állítólag) hosszabb utat tervezel ráadásul a példád csak akkor használható ha a szomszéd rendszerbe mész különben már a kiinduló és célrendszer közötti távolságot mutatja ami semmit nem ér a tervezés szempontjából mivel a köztes rendszerek közötti távolságot már nem mutatja.
Továbbá az érthetőség kedvéért: az outfitting panelen a következő jump range-eket mutatja: üres azaz 0 rakomány (unladen), aktuális (current) és maximális tömeggel az adott konfigurációban (laden).
A jump range-et igazából csak 2 dolog befolyásol közvetlenül: az FSD minősége és a hajód össztömege a power plantnak és power distributornak egyáltalán nem befolyásolja a hatásfokát a hajó tömege (legfeljebb csak ők befolyásolják a hajó össztömegét). A power couplingnak meg konkrétan 0 köze van hozzá mivel az csak azt befolyásolja, hogy mennyi energia áll rendelkezésre a 3 alrendszerben és, hogy azok milyen gyorsan töltenek. -
#48613632
törölt tag
Szerintem félreértettük egymást, de köszi a részletes, kimerítő választ mindenképpen
Az én kérdésem az lett volna, hogy - a kérdést az utolsó linkelt képedhez igazítva:
Megállapítható e AIABIKO rendszerből, hogy mekkora ugrásokkal lehet eljutni LFT 1653-ból CIGURU-ra?
A válasz:nem (szerintem) illetve ezt szerettem volna megtudni.[w]
hogy az egyes rendszerek milyen távol vannak egymástól és összeadogatod azokat.
Na ez érdekelne, ezt hogyan kell????[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
válasz #48613632 #5028 üzenetére
az összeadogatással nem egy pontos "légvonalbeli" értéket fogsz kapni, csak azt, hogy ha direktben nem éred el a célt, akkor összesen mennyi utat kell ugranod.
ezt úgy kaphatod meg, ha a térképen sorra mész az útvonaladon található pontokon és mindegyiknél megnézed milyen távolságra van a kiindulási ponttól. így ha a másodikból kivonod az első távolságát, akkor megkapod, hogy önmagában a második milyen távolságra van az elsőtől és így tovább.
ezt a módszert én arra használom, hogy kiszűrjem van-e olyan pont, amit ki tudok kerülni így egy felesleges ugrással kevesebb lesz.
cmdr PETER W. VOLKOV
-
duvi
nagyúr
Köszi a kiegészítést!
- Az Outfitting panelen látható terhelési ugrótávot beleírtam, képpel illusztrálva: "Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv."
- A hosszabb távú útvonaltervezésnél én nem tudok jobb megoldást jelenleg, mint a leírt útvonaltervező + a rendszertávolságok ellenőrzése Van hatékonyabb megoldás is?
- Ha nem is közvetlenül, csak közvetve, de szerintem összefügg a három modul hatásfoka a nagyobb hatótáv eléréséhez. Pl. egy gyenge Power Plant nem tud kiszolgálni elegendő energiával egy jobb minőségű FSD modult. Szigorúan nézve valóban az FSD + tömeg a meghatározó, de szerintem a gyakorlatban mégis az általam felsorolt három modul fejlesztése szükséges a nagyobb ugrótáv eléréséhez. -
Phobion
őstag
Ezzel az Elite-el két problémán van, amit miatt igen kezd frusztrálóvá válni az a kis idő is amit rászánok.
1., Miért kell lehetetlen küldetés leírásokat adni? Pl. Narkótikumokat kell szállítani a Chamunda Revolution Party-nak. Ok. Hol vegyem fel az árut? 10x átolvastam a szöveget semmi.
2., Aki kontrollerrel szeretne játszani, jól gondolj meg, mert kontrollerrel Escape Vectorozni katasztrófa, és bizony sokszor megfog történni.
3., Ilyen lehetetlen dolgok mellett, hogy vegyem meg az első hajómat (Hauler) ha még pár ezer creditet sem tudok összekaparni?Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Diopapa
addikt
válasz Phobion #5031 üzenetére
Annál a fajta küldetésnél pont az a lényeg, hogy honnan szerzed be. Annyit mondanak, hogy szükségük van rá, szerezd be. Keress light cargo run-t, ott ők adják az árút, az a legegyszerűbb.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
rtitusz
őstag
3 esetben lehet ami leírsz, azaz a késés. Vagy gyenge minőségű a kamera, és nem tud elég fps-en dolgozni (program Hz-ben írja, 30 körül jó vagy), vagy túl magasra állítottad a smoothing-ot, én hagytam 1-en, nekem úgy a legjobb, vagy nem bírja a procid a terhelést. Esetedben ezért a smoothing értékkel játszanék első sorban.
[ Szerkesztve ]
-
Terrorista
senior tag
válasz Phobion #5031 üzenetére
1. Azok nem lehetetlen leírások.
Csupán annyi a feladatod, hogy szerezz be a kérdéses termékből annyit amennyit kérnek és vidd el arra az állomásra. Azért nem írja le, hogy hol-honnan szerezd be, mert ezt Te döntöd el. Van több állomás is ami árulja a terméket, akár különböző áron.
Magyarán, ha ismered a környező rendszerek piacát, akkor tudod hova menj, hogy beszerezd azt. Mivel drogot kérnek, ezért black marketen kell szétnézned és ebből kifolyólag óvatosan kell leszállítanod, mert ship scannél a yard pénzbeli büntetést fog adni a drog miatt.3. Erre több megoldás van:
Transport - Szállíts terméket A-ból B állomásra. Vannak ilyen küldetések is.
Mining - Bányássz ritka érceket és add el azokat.
Bounty Hunting - Keress bűnözőket és lödd le őket a fejpénzért. Vannak ilyen küldetések is.
Courier - Vigyél el üzeneteket A-ből B-be. -
nagyúr
válasz Phobion #5022 üzenetére
gázóriásról van szó, tehát legfeljebb a légkörébe.
@duvi: furcsa volt már az is, hogy van egy távoli, csillag méretű bolygó a rendszer szélén. eleve úgy találtam csak meg, hogy a betévedő npc-k is ott rajzottak körülötte.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
aktív tag
Azért írtam a kiegészítést mert a megfogalmazásod félreérthető mivel írtál üres meg maximális hatótávot de a maximális hatótávod az azzal egyenértékű amikor üres a hajód. Ezért írtam az angol kifejezést is mivel az unladen azt jelenti, hogy üres míg a laden pedig azt, hogy megrakodva
Az útvonaltervezés meg egyszerű mint ahogy írtam is: beállítod a galaxistérképen a rakomány mennyiségét és megmondod neki, hogy hova vigyen és ennyi (esetleg még lehet állítani, hogy a leggyorsabb útvonalon vigyen vagy a leggazdaságosabban). 100 fényéven felül meg lehet próbálkozni a külső útvonaltervezőkkel (pl. [link1] vagy [link2] az utóbbit használja talán a voiceattack is).
A nagyobb ugrótáv elérése érdekében nem csak azt a 3 modult kell fejleszteni hanem az összeset könnyebbre kell cserélni, nincs kivétel. Csak a tömeg számít, tökmindegy, hogy a fegyverzeten, az erőművön vagy a raktér elhagyásán spórolod meg legfeljebb egyes moduloknál jelentősebb lesz a különbség mert eleve nagyobb tömegű volt az alap modell.[ Szerkesztve ]
-
cunnir
tag
válasz Phobion #5031 üzenetére
Szia én most vettem meg a Cobrát előtte Adder volt és mindet kereskedés-bányászat +felfedezésből finanszíroztam és sok wanted vadászat pedig én nem voltam benne a bétában most a terv az Asp szerintem pár nap és megvan az Adder is nagyon jó kis hajó de ez a Cobra sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
Elite Dangerous:Cmdr.Merohun
-
Phobion
őstag
Köszönöm szépen a válaszokat! Lehűtöm magam, utána átnézem a környező piaci feljegyzéseket, ha vannak. Bányászni Haulerrel terveztem. A Cobra milyen tulajdonságokkal bír?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
duvi
nagyúr
- Jogos Lemaradt a maximális mellől a terhelés szó. Köszi!
- Az útvonaltervezésbe beleírtam az útvonaltervezőt is: "A hosszabb távú útvonaltervezésnél én nem tudok jobb megoldást jelenleg, mint a leírt útvonaltervező + a rendszertávolságok ellenőrzése" Sajnos ennek a hatósugara véges, ezért írtam, hogy hosszabb távú útvonalakra már kell a rendszertávolságok ellenőrzése is. Ráadásul a beépített útvonaltervező bugos. Pl. a gyorsabb és gazdaságosabb útvonalváltásnál gyakran(mindig?) ugyan azt mutatja. Külsős appokkal (pl. Diopapáé) rövidebb és pontosabb útvonalakat kapunk, mint a gyárival.
- "Csak a tömeg számít, tökmindegy, hogy a fegyverzeten, az erőművön vagy a raktér elhagyásán spórolod meg ..." A nagyobb ugrótáv elérése érdekében, szerintem nem csak a tömeg számít Az általad leírtak szerint ez lenne a képlet: Vegyünk egy maxos FSD-t és utána minden modulból a legkönnyebbet. Ezek szerint ebben nem értünk egyet, vagy nem értjük egymást Egy felfedezőhajóra (aminek ugye nagy hatósugár kell) te milyen fejlesztett modulokat javasolnál, ha szerinted nem jó az általam javasolt FSD+Power Plant+Power Distributor hármas prioritás? -
Phobion
őstag
remek, tehát akkor a narkótikumokat egyszerű market-ről tudom beszerezni, aha, még jó, hogy most néztem át 4 ilyen marketet és sehol se volt
még egy fél év és talán lesz valami fogalmam erről a játékrólköszi a választ
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
[w]
őstag
válasz Phobion #5047 üzenetére
őőő... nem. inkább nézelődj mindig a csillagtérképen, mert az állomásra kattintva mindig megtudható, hogy az adott rendszerben mik a tiltott termékek. ilyen pl. a narkó, amit a tiltás miatt megvenni sehol nem lehet, ezért ahhoz rakományok ellopásával lehet hozzájutni, végül feketepiacos állomásra becsusszanva eladni
cmdr PETER W. VOLKOV
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...