Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz 7Heads Drago #8247 üzenetére
Másik egy Ford Focus? Ez itt a kandikamera? Nem csoda, hogy nincs hozzá a használt piacon semmi, kis szériás kvótaautó volt szándékosan beker ár alatt eladva. Tessék rendes villanyautót venni, nem átbas..s kisszériás kvótaautókat.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
7Heads Drago
veterán
-
titán
válasz 7Heads Drago #8252 üzenetére
Igen kapott egy ajánlatot egy kereskedőtől 5,5 milliónyi dollárra Milyen autód van? Adok érte 100ezer forintot.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #8248 üzenetére
"Nekik a 2010-20 közötti időszakban valamikor már az oktaták hogy a motor 200.000 van tervezve"
A VW-nél több a minimálisan elvárt tervezett futás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Ez az autó néhány órával korábban kapott egy nagy ütést alulról"
Megesik. A lényegen nem igazán változtat. Igenis van olyan forgatókönyv, amikor a pakk baromi gyorsan kezd el nagy lánggal égni.
De igazából az is pont elég, ha lassan történik, akkor is leginkább csak nézik a tűzoltók amíg porrá ég.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #8255 üzenetére
Minden autót "csak nézik a tűzoltók amíg porrá ég".
A lényegen nem igazán változtat. Igenis van olyan forgatókönyv, amikor a pakk baromi gyorsan kezd el nagy lánggal égni.
Nem. Az a pakk már rég égett belül. Lassan, nagyon lassan. Amikor kiszabadult, az volt gyors és látványos. De mivel már rég égett, emberre nem jelentett veszélyt. Az autó már rég érzékelte a hőmérséklet emelkedését a pakkban, és szólt volna, hogy gáz van. Nem fog az ember alatt csak úgy kigyulladni.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Semin
senior tag
válasz 7Heads Drago #8224 üzenetére
Ha már a cáfolatoknál tartunk. Ez a cikk [link] -bár alapvetően a gyorstöltés hatásait vizsgálja - nem mellesleg választ ad arra, hogyan öregszik az akku 12500 tesla esetében. (ugyanúgy USA) Itt pedig nyoma sincs olyan mértékű degradációnak, ami a cikkedben.
Ugye érzed a különbséget egyetlen konkrét eset, és mondjuk egy reprezentatív tanulmány között?
“…Itt csak az a baj hogy itt a fórumon az eautózásról az terjed hogy kánaán van és bagatel rá a szerviz is…”
Ezt komolyan azoknak akarod megmagyarázni aki napi szinten EV-t használnak/tartanak üzemben? Neked van bármi releváns tapasztatod?
-
Semin
senior tag
Az égés témához csak annyit tennék hozzá, hogy az újrahasznosított kárpitok/szövetek/műanyagok nagyon nem tűz ellenállásukról híresek. Konkrétan láttam ahogy kiég egy sportkocsi (javítás közben) és ahogy 10mp alatt lobban be a belseje….
Meg se próbálták eloltani, ott égett ki a csarnok előtt.
Tökmindegy mi hajtja, ha nem jutsz ki addig amíg ez bekövetkezik halott vagy. -
cOxeR
Ármester
válasz 7Heads Drago #8211 üzenetére
Neked nem kell. - és itt be is zárult a kör
-
Shadowbull
addikt
A hagyományos autók elég jól olthatók hagyományos módszerekkel. Az EV meg nem.
*Az a pakk már rég égett belül. Lassan, nagyon lassan. Amikor kiszabadult, az volt gyors és látványos"
Hát, ebben nem értünk egyet. Létezik nagyon gyors megszaladás is.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #8254 üzenetére
És mennyi a minimálisan elvárt motorolaj-fogyasztás közben?
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #8262 üzenetére
Vadiúj Passat, Arteon, tökmindegy, eszi az olajat. Na nem nagyon és nem annyira, hogy igazából problémát jelentsen, legalábbis a gariidőn belül, de a fogyasztáson egyből látszik.
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #8254 üzenetére
Jelen szabványok szerint, melyeket a VW elvár, 15 év vagy 300.000 km. Ennyit kell kibírnia 95%-os megbízhatósággal, 95%-os konfidenciával.
Nagyon túlegyszerűsítve, minden részegységnek önállóan bizonyítania kell, hogy a beépített termékek 95%-a 15 év múlva gay 300.000 km megtétele után még működik.
A baj az, hogy az autó nem 1 részegység. És a "megengedett" hibák összeadódnak.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #8265 üzenetére
Valahogy így.
A valóságban ez azt eredményezi hogy az autók túlnyomó többsége megfelelő karbantartás mellett ettől sokkal többet elmegy komolyabb probléma nélkül.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #8260 üzenetére
pár hónapja linkeltem cikkeket, amelyek a megfutás idejét és karakterisztikáját vizsgálták
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #8264 üzenetére
Nem, ennyire jellemzően nem. Figy, jó pár százezret mentünk már azért belsőégésűekkel, az szerintem nem normális, hogy az egyéves Arteon csomagtartójában ott kell lenni egy adag motorolajnak.
Ui: a VW szerviz szerint amúgy ez normális. Szerintem nem, az ősrégi Dusterem sem csinál ilyet, pedig az aztán extrém használatot kap időnként.[ Szerkesztve ]
-
válasz Andras6800 #8265 üzenetére
"15 év múlva gay" basszus már a kocsik is kezdik?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #8264 üzenetére
X5 nem eszi. Pedig 6 éves. Igaz nívó sincsen
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #8271 üzenetére
Eszi az is, csak kibírja két olajcsere között.
Nívópálca már mióta nincs BMWben? 20 éve?Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-NOKIA-
Ármester
Üdv!
[link] Ez itthon is így működne Mi az amit pluszba bedug a földeléshez?
Szeretnék egy ilyet néhány tábla napelemmel, szigetüzemben. -
Shadowbull
addikt
Hogy mik vannak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
-
7Heads Drago
veterán
-
7Heads Drago
veterán
Ugyan már... Mert a belsőégésűeknél milyen tapasztalatokat lehet átvenni? Ugyanezt látom az eautózásnál is. A saját imádott márkánk ajnározása megy. Majd a saját károdon rájössz a problémákra vagy guberálsz a neten. Velem a sok forumozó elhitette hogy milyen jó a VW tsi... az ucsó pillanatban végül dízel lett szerencsére.
A fent említett teszt meg csak éveket említ, de megtett kilométert vagy mérföldet nem. Aki pedig használt autót vesz annak fontos lenne a távolság alapú grafikon is. Meddig érdemes megvenni egy ilyen autót. Az eredeti cikket meg nem érem el.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Vesa
veterán
válasz 7Heads Drago #8281 üzenetére
Mondjuk ebből a szempontból nincs nagy különbség EV és füstös között. Utóbbiból is vehetsz olyat, ami gazdasági totálkáros lesz, mert olyan szinten van széthajtva a motor és az egész hajtáslánc, hogy a használt vételárát ismét elköltheted. Bár az EV-nél nincs még kiforrva, mit is kell nézni amiből egyértelműen kiderülhet pl. az akku állapota, de azért jópár paraméter mérhető, amiből kiderül ez+az. Ráadásul füstösnél is csak évekkel később derül ki, hogy adott motor jól sikerült vagy menekülni kell tőle. 2-3 éves korban még nem igazán lehet ezt megmondani.
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
válasz 7Heads Drago #8280 üzenetére
Az autó szoftvere nem aktív, amikor alszik. Ha mindig ébren kommunikálna, merülne, mint a szar. Szóval nincs, ami ilyenkor érzékelne egy meghibásodást.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz Shadowbull #8284 üzenetére
Szerintem ez nem igaz. Az audi gyári lte modulja pl alapból nem frissít csak naponta egyszer vagy ha leállítás után minden 30 percben kézzel ráfrissítve nem hagyom az elektronikát elaludni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Andras6800
senior tag
Sziasztok, Carlo Gavazzi EM340-es fogyasztásmérő bekötésében kérnék egy kis segítséget.
Ahány leírást néztem, annyi féle képpen van bekötve a Neutral. Van ugye felül két kis keresztmetszetű foglalat Neutral vezetéknek. Tán még megszakító is kell rá külön. Amit nem tudunk eldönteni a villanyásszal, hogy be kell-e kötni, vagy anélkül is működik.
Fig. 2 vagy Fig. 3 diagram a linkelt leírásból?
Nem teljesen értem, mi haszna van főági bekötésnél 1,5 mm2 vezetékkel bekötni a neutralba is.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #8284 üzenetére
Alszik az, de fel lehet távolról ébreszteni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #8286 üzenetére
mivel a nullán nem mér áramot, ezért oda elég akár a.5mm2 is, a három fázis átmenő, a nulla csak a feszültség nullapont
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
cinemazealot
addikt
válasz Andras6800 #8291 üzenetére
Ha 4 vezetékes a rendszered (feltételezem, háztartási betápod van, ami alapvetően 3 fázis + nulla), akkor igen, be kell kötni a 3. ábra szerint. Mindegy, melyik "N" jelű csavar alá szorítod be és ahogy biker mondta, lehet vékonyabb vezeték is, azon ugyanis csak feszültséget mér.
[ Szerkesztve ]
-
Andras6800
senior tag
válasz cinemazealot #8292 üzenetére
Rendben, köszönjük szépen. Mivel csak feszt mér, gondolom kmsz nem kell rá. Hiába van szagatottal a rajzon.
Pl így: [link]
Mondjuk itt is van Fuse.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #8293 üzenetére
Nem kell!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
stickrs
senior tag
Eddigi legtöbb fogyasztàsom model 3-al 😀 így nem jutnèk messzire link
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
7Heads Drago
veterán
Nem igaz. Ez esetben nem lehetne a távvezérlővel nyitni se az autót. Nyilván van amit kikapcsolhat, de hogy pont a hőszenzorokat miért kell kikapcsolni??? Nálam a dízel VW leállítás után még járatja a venti motort mivel érzékeli hogy valaminek még magas a hőfoka. Miközben már régen kiszálltam és lezártam az autót.
Ha jól tudom sok elektromosnál az akkuhűtés-fűtés is tovább megy vagy hamarabb indul mint ahogy beülne a vezető. És ha igaz amit írtak itt hogy az akkutűz lassú, nagyon jól előre jelezhető lenne ez az utasok/tulajok részére. Veszély esetén meg aktíválná a segélykérő részt. Mint ahogy balesetnél ezt meg is teszik. Szóval benne van a technológia, csak nem használják ki.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz 7Heads Drago #8297 üzenetére
Mert a hőszenzorok a canbuson lógnak, amelyik rendszert ha bekapcsolod, óriási lesz a merülés. Ami aktív, az csak a rádiós egység, ami pingre képes ébreszteni az autót és a canbust.
Melyik belső égésűben van folyamatos online canbust rendszer bármilyen célra? Ugyanúgy kigyulladhat egy leállítás után túlhevült turbó. Ott nem elvárás?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
7Heads Drago
veterán
folyamatos online canbus
Ezt ki mondta? Csak akkor kellen online lennie ha gond van. De mint mondottam jelenleg is van már sok modelben akku temperálás, azt is megoldották. A sport autóknál van turbóhőfok kijelző szóval az se űrtechnika.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz 7Heads Drago #8299 üzenetére
Hogyan kommunikálja a hőmérsékletét többszáz cella, ha a canbus offline??
De mint mondottam jelenleg is van már sok modelben akku temperálás, azt is megoldották.
Temperálás során az autó ébren van. Tesla is.van turbóhőfok kijelző
Az autó kikapcsolt állapotában van róla folyamatos visszajelzés és figyelés? Mesélj, kérlek.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen