Új hozzászólás Aktív témák
-
wassermann
addikt
válasz 7Heads Drago #3245 üzenetére
Nincs nekem, de itt a Speedzone-ról egy Csikós Zsolt féle teszt: [link]
-
GalaHU
őstag
-
FIREBLADE78
addikt
válasz 7Heads Drago #3245 üzenetére
Vegyél rendes robogót. Fél áron. Két litert esznek. Nem tétel. Szerviz költség elenyeszo. Még 800 Ft-os benzin áron is semmiség. De ha van 3 milliód robogóra,akkor nem beszéllek le.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz 7Heads Drago #3250 üzenetére
Ok,akkor speedzoneos teszteket ajánlom. Ott van pár db. Ez a 45 km/h biztos? Ha élni akarsz felejtsd el. B jogsival is lehet vezetni az erősebb 50-es robszikat. Rendőr nem fog gyorsulni vele. Évekig motoroztam,tudom miről beszélek.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
GalaHU
őstag
válasz 7Heads Drago #3250 üzenetére
45-el csak megölnek a forgalomban, inkább engedd el. Jobban jársz ha rámész a B125 jogsira és veszel egy Honda PCX-et. Az új ára 1,1M, nekem volt és a medve testem alatt is 2,1-et fogyasztott, (volt 2ütemű 50-es, sose kért 3,5 alatt) A PCX-nek 100 volt a vége, bőven tudtál bele pakolni, a nyereg alatt mindent elnyelt, a lámpánál meg csak a többi robesz lehetett ellenfél, a következőig légüres térben gurultál…
Igaz, nem villany, de az egyik legélhetőbb masina.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz 7Heads Drago #3255 üzenetére
Említett hármas összes 50-ese jobban megy,mint 40 km/h. 70-et is tudják. Legalábbis pár éve tudták. Régen robogóztam,akkor még az összes 50-es többel ment. Még az én cpi kínai szutykom is tudott 60-65-öt. Lehet azóta szigorítás volt. Apriliak is biztos jobban mennek. Rendőr nem fog ráülni és menni vele. Előző husqvarna sm 610 supermotom 22 kw volt papíron,holott 2x olyan erős volt valójában. Így vettem. De az nem is robogó kategória
Motoros topikban kérdezz rá.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
axioma
veterán
válasz 7Heads Drago #3282 üzenetére
Attol fugg. 95% varos eseten a dizel a rohadt nagy kompromisszum [a hasznalonak _is_, de plusz a kornyezetnek, elukon a kipufogo koruli magassagban babakocsiban tolt gyereknek]. Ja es ma mar van ahol dizel is 4 kutbol egynel van egy kornyeken.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz 7Heads Drago #3282 üzenetére
Ilyen esetben igen, de hát itt volt “szorzó” rendesen a cumifaktoron: nincs CCS a Zoe-n, elég kevés a “normális” töltő azon a környéken, plusz én is fillérb@szó üzemmódban voltam, ha már szívatom magam, legyen miért (nyilván teljes útiköltséggel lett elszámolva az út).
Egyébként meg ha ilyen, sőt ennél is kutyább köröket kell menni, akkor általában valamelyik kollégámmal megyek: mindkettőnek dízel Passatja van -
axioma
veterán
válasz 7Heads Drago #3287 üzenetére
agglobol jarok be Bp-re
rohogni fogsz (vagy nem), de meglevo autonal a villanyossal bemennem olcsobb, gyorsabb mint hev-berlet + bkk berlet, ha minden munkanap megyek akkor is... Jegyekkel szemben is.
Na jo, a 95% nem egeszen teljesul mert 16km a melohely de ebbol kb. 2x700m van varoson kivul (koztes agglos telepules is van), igy ugy se eri meg ha lent laknank a hevnel, de onnan 1.5+km reszben felfele, es bar egy vonalon van (amikor az autot vettem me'g atszallasos alternativa volt, csak uj melohelyem van majd 1 eve), ott is seta, hev-re varni, nem tudok sehogy se jobban kijonni (es akkor me'g nem viszem a gyereket akinek szinten tomegkozlekednie kene, nem rugalmas hogy mikor megyek, dokihoz nem jutok ki egyszeruen - az a masik iranyban van nem Bp-re tartozunk - stb.), es termeszetesen napelemes rendszer melletti otthoni toltes adott, de ezt nem 0 Ft-tal hanem me'g a 38-cal szamoltam. Ha 70-nel neznenk akkor 1 nap 32km 5.12kWh 358Ft a javitasi (egot csereltunk utoljara...) meg eves minden dijjal se versenyzik a berlet-jegy kb. 1200 Ft munkanapi dijaval. Plusz az idom (bo fel ora helyett 1 orat tervez ha otthonrol setat is szamol, es ugyesen alkalmazkodok a hev-menetrendhez). Es ha epp egy masik uticel miatt megyek a varosban akkor se dizelt okado buszra szalltam.
Mondjuk nekunk van egy phev is, az most epp meg lett tankolva par videki ut miatt, de ez csak suliszunetekben szokott elofordulni. -
titán
válasz 7Heads Drago #3287 üzenetére
Tömegközlekedés rohadt drága.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3300 üzenetére
Nekem csak mol plugee és mobiliti van fent, igaz én csak a 2 határ (Hegyeshalom-Röszke) között mozgok, és pálya mellett töltök.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
titán
válasz 7Heads Drago #3300 üzenetére
Ha minden benzinkút hálózat appja fent van, akkor ezek már kutya füle lenne. Amúgy sok helyen nem is kell app. Nem tudom, ki az, aki töltött már minden hálózatban. Legfeljebb az újságírók, akik ezeket a cikkeket írják.
Nekem összesen 3 alkalmazás van fent (nem is volt több soha), és 100ekm villanyautózás során 8 fizetős hálózatban töltöttem. Abból 2 csak külföldön.
Neked van villanyautód egyáltalán, hogy ilyen marhaságokon gondolkozol? Mert ha csak az a terv, hogy meg szeretnéd magyarázni magadnak, hogy miért nem lesz villanyautó, akkor arra vannak egyszerűbb megoldások, mint ilyenen elmélkedni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
biker
nagyúr
válasz 7Heads Drago #3300 üzenetére
nekem van olyan 20db de ebben benne van a külföld is.
Egyébként itthon kb 3 kell, meg egy mobiliti token ami indíthat TEA töltőt isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
válasz 7Heads Drago #3300 üzenetére
Nem
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz 7Heads Drago #3306 üzenetére
Persze, bárki. Nem feltétel. Nem is mondtam ilyet. Csak megjegyeztem, hogy látszik. hogy nincs, ha ilyen marhaságokon töröd a fejed.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorbep
senior tag
válasz 7Heads Drago #3350 üzenetére
érdekes, a megállással semmi baja... az oldal iránnyal vannak gyengeségei.... meg baromira eszi a 170 LE... de ha megszokod, és már nem vagánykodsz vele, akkor viselhető a kopás... meg úgy veszem észre a Brigestone gumi jobban fogy...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
cOxeR
Ármester
válasz 7Heads Drago #3350 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #3357 üzenetére
Komoly baj nyilván majd vizes vagy jeges úton fordulhat elő. Virsli gumival megállni a jégen nem egyszerű buli. Nekem a gumi az nagyon fontos az autónál.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Tiédetis
senior tag
válasz 7Heads Drago #3358 üzenetére
Mutass már olyat, amivel jégen megállni egyszerű (én mentem lánctalpassal és az is csúszott rajta picit)
Sőt láttam F1-es csúcsgépeket, csúcs gumikkal, és mégis felúsztak vizes úton. Keményen jó téli gumival úgy csúsztam le a jeges utról 5km/h sebességgel hogy semmit nem tehettem. Sorolhatnám még. Az a baj, hogy nem tudsz elrugaszkodni a belsőégésű motoros kocsidtól. Vagyis nem baj, csak hát nem azonos a kettő.
Fékút: amikor elveszem a "gázt", olyat lassul, hogy más kocsik fékezni nem tudnak ekkorát és még nem is léptem a fékre.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz 7Heads Drago #3350 üzenetére
Hatalmas nagy a kerék átmérője. A nagy méret miatt futófelület ugyanakkora, mint egy rendes autón, ezért ugyanúgy megáll. Nem láttál még i3-at?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére
Az 59 cm kerékátmérőn mérve értendő.
Ezzel már lehet valamit számolni. Csak tudni kell egy e autó hasonló adatait.pl: A munkatársamnak van egy Hyundai Atos-a. Azon van neki 155-ös gumi. De annak az önsúlya 810 kg. 1998-as technikáról beszélünk. Fékútban ezek szerint visszafelé fejlődik az autózás. Annyi előnye van egy új autónak hogy van bennük ABS ami segítség a laikus vezetőknek.
A vészfékezés nem azt jelenti hogy várom hogy az autó megálljon a regeneratív fékezéssel. Azt nem fogja egy gyalogos vagy biciklis se megköszönni.
Olvastam itt az elébb az I3 ültetéséről valakinél: az amúgy is kicsi aszfalt érintkezésre még rá fejel az ember egy keményebb rugózással??? Normális?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére
Igen, én komolyan gondoltam, BMW komolyan gondolta, mérnökök komolyan gondolták, rajtad kívül mindenki komolyan gondolta.
Pontos számított értékekkel összehasonlítva mondjuk egy Ford Fiesta (2022) 1.0 Eco Boost 140 LE 205/40/R18 (figyelembe véve keréknyomást, tengelyterhelést)
felület érintkezési szélesség:
i3: 132mm
Fiesta: 188mm
felület érintkezési hossz:
i3: 208mm
Fiesta: 151mm
Teljes tapadási felület:
i3: 275 cm2
Fiesta: 284 cm2
A kettő között van kemény 3%.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 7Heads Drago #3365 üzenetére
Milyen "e-autóknál"? Remélem sejted, hogy a földön a BMW i3-on kívül is van még e-autó. Csak az i3 alkalmazza ezt az unortodox () abroncsmegoldást. Minden másnak tök hagyományos kerekei vannak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cOxeR
Ármester
válasz 7Heads Drago #3365 üzenetére
Ugyanúgy nem állok meg jegén, ha nem a megfelelő sebességet választom bármi mással se.
Nem azt mondtam, hogy használhatatlan a fék, hanem hogy lehetne erőteljesebb, nekem. Ez nem egy szélsőséges verdikt… ha a felhasználó balfék azon semmi se segít.
Atos? 810kg hátul dobfék? Ezt szeretnéd viszonyítani egy I3-hoz? Csoda hogy van benne ABS egyáltalán.
230mm átmérő, 11mm vastag, belső hűtés nélkül?
280mm atmérő, 20mm vastag, belső hűtés + hátul nem dobfék van…
Picit gondold át ezt szerintem.schawo
Értsd már meg, hogy szar, az I3 is meg az összes elektromos is.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz 7Heads Drago #3357 üzenetére
a fek_tavolsag_ akkor is jobb a [visszatermelessel hasznalt - sztem ez a tobb] e-auton, ha a fekut ugyanaz, mert nem a feknek nyomasa soran a fekhatas eleresetol indul a lassitas, hanem onnan h elkezdi emelni a gazpedalrol a labat [ill. tempomat eseten is a fekpedal elso erintesetol]. Talan ezert nem kozolnek fekutat, nincs jol definialva, a motorfek utani valos feket nezve csak az tul rovid lenne a valoshoz kepest, es nemtrivialis az atszamitas...
Ugy kozlekedek h megallok amikor kell az ion-nal is [kb. 1.2t, 145/65, 175/55 meg nem mondom melyik elol melyik hatul].
Igen, onos esonel a fustost leraktam, taxit hivtam valtozat is volt [az se vallalta csak a foutig lesetalva]. De hagytem 200m-re a haztol emelkedo aljan felreallva szinten fustos autot jegesedes miatt, inkabb mint kart okozni/szenvedni.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére
"Amikor fékezzel a guminak csak nagyon pici része érintkezik az aszfalttal."
Amiről Te beszélsz, az az eset, amikor satuféknél nincs ABS, és a kerék az adott pozícióban befeszülve megáll. Ilyen kb. 30 éve nem létezik, (maximum majd most ismét a csodás új Ladánál a szankciók miatt, mivel önerőből a tardok nem tudnak bele ABS-t fabrikálni).
A többit leírták előttem. Nekem az Ioniq-ban állítható a regeneratív fékerő, ha maxra teszem, akkorát fékez ömnagában a gázelvételnél, hogy rendesen előre dőlök az ülésben és akkor még hol van a lábam a fékpedáltól. Ez egyrészt jégen eleve hatékonyabb fékezést eredményez, mivel kvázi motorfékkel lassul a kocsi, másrészt időben is rengeteg előnyt ad a normál fékezéshez képest.
A tudomány a valóság költészete!
-
gorbep
senior tag
válasz 7Heads Drago #3400 üzenetére
Simán... tövig benyomod a pedált... azért ez nem egy 2 tonnás járgány...
De egyszerű, ha ennyire érdekel, próbáld ki. Számtalan lehetőség van rá...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
tibcsi0407
félisten
-
axioma
veterán
válasz 7Heads Drago #3403 üzenetére
mert azok nem varosi kisautonak vannak kitalalva, mig az i3 meg az ion meg ezek eleve ugy vannak kitalalva (me'g ha az i3-at rex-eset hoztak mar haza labon Hollandiabol is)
az ampera is lapos (mint auto felepites) meg szeles, es a kerekei is 205/valami ha jol remlik... jo az csak phev de en azzal tudom konnyen hasonlitani -
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3403 üzenetére
Gondolj bele, pl ott a mostani Renault Grand Scenic, 7 személyes nagy batar és gyárilag 195/akármi R20 gumival adják.
Arányaiban legalább annyira virsli kérek mint az i3 as gumijai.
Mégis megáll, ha meg kell. Nem arról akarlak meggyőzni hogy az i3 jó autó (nekem se tetszik külsőre, de 4 foig valószínűleg tökéletes városi kisautó) viszont biztos nem veszélyes vele fékezni se esőben se hóban mert akkor ültek volna még rajta a BMW mérnökök.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Tiédetis
senior tag
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
Ámen
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
Ha csak ez a gondod, megnyugtatlak. Nem üti el, ha az autón múlik. Ugyanolyan autó, mint a többi. Kapott típusengedélyt, és 10 éven át gyártották komolyabb probléma nélkül.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
A kedvedért kerestem egy i3 fékút mérést. Összehasonlító teszt egy Mercedes B-vel, ami 225-ös kerekeken gurul:
Braking 70–0 MPH
i3: 163 feet
B: 188 feet
[link]evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
Szerintem érthető ha egy a megszokottól eltérő műszaki megoldás miatt aggódik valaki. Viszont nem mindegy mennyi időt töltünk vele, illetve hogy körültekintően átgondoljuk e a problémát. Nem mondom hogy amin aggódsz olyan mint attól félni hogy vajon nyitott ajtókkal hány km/h felett száll fel egy Tesla X, és akkor miért nincs benne ejtőernyő/botkormány/fekszarny, de egy vadiúj típus tervezése közben nyilván észre venné egy mérnök hogy 65 m a fékút 35 helyett.
Gondolj bele 15 év a kocsik átlag életkora. Az i3 2013 óta fut. Egy átlagos i3 2017--18-as. (13-22 ig).
Az átlagnál tehát 10 évvel újabb. Arról nem beszélve hogy ahhoz hogy az átlag 2007 legyen minden átlagos 2017 es i3 mellé kell egy 1997 es autó.
De a 2020-as mellé már 1994 es kocsi kell. (És a legelső 2013 as i3 mellé is 2001 es autó kell a 2007 átlaghoz.)Az 1994-1997-2001 es autók fék útja és egyáltalán műszaki állapota sokkal aggasztóbb szerintem mint a leg lefingottabb legutolsó török neppertol behozott korábban rommá törött i3 nak. (Elnézést minden régi autó tulajdonostól, nem tehetnek róla ha nem volt még a kocsiban ABS, ha a lökhárító még ketté törte annak a lábát aki neki támaszkodott, ha a motorháztető felső része még nem toll pihebol készült ott ahol a gyalogos feje valószínűleg koppan, stb.) És a török neppert is csak a sztereotípiák miatt írtam. (A villam csapna ebbe a pc világba)
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #3423 üzenetére
És egyenlőre ki kellet fizetni a motort ami közel 10 millió volt a szereléssel együtt.
Van egy ismerős ügyvéd aki kiment az új BMW-vel Horvátországba a családdal. Az automata váltós autó az út szélén leégett a szar turbó miatt. Jogi útra kellett terelni az ügyet, mert nem ismert el semmit se a BMW. Pedig szerelők által ismert típus hiba. De van millió egy ilyen.
[link] Ez is típus hiba.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3423 üzenetére
Szerintem nem ugyanaz ha valami a tervező asztalon működik meg a több 10 ezer km előzetes sivatagi/sarkvidéki teszten is, és utána kiderül hogy beszállítói vagy anyagminosegi hiba miatt mégis szarakodhat 2.000.000 autóból 1000 vagy eleve már a papíron is hülyeség volt és 2.000.000 autóból 2.000.000 db biztos tönkre megy a külső körülményektől függetlenül.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3427 üzenetére
Az életút autókat tekintve régi Swift, Toyota Auris, Audi A4 b7, Toyota Verso
Most meg Kodiaq (nekem) id3 (feleségem).
Az a4 miatt tehát volt kb 10 éve már VW csoportos autónk.
Most meg úgy alakult hogy kettő van, egy Skoda meg az ID.A két autó tok ellentéte egymásnak, 7 személyes suv (1.5 TSI kézi) és kis elektromos. Mindkettő a családunk adottságaibol jön, van 4 gyerekünk, ezért utazni, együtt menni valahová kell a Skoda, és azért hogy a gyerekeket szét szórni és össze gyűjteni (heti 2-300 km városban, havi 1000 legalább) hatósági benzin ár mellett se legyen anyagi katasztrófa kell az ID.
Itt az ID releváns, ezért arról pár szó:
45kwh 150 le
Éves átlag fogyi 13.5 kw/100 km.
Tavasszal ősszel fűtés klíma nélkül 10-11
nyáron városban klímával 12-13 télen fűtéssel 13-14
Országút klíma 15-18
pálya (ritkán ezért itt kb mondom) 20-25Érdekes mert ha én hajtom és szórakozni van kedvem (sport módban érezhetően jobban mozdul)+1+2 kw a fogyasztás, viszont ha nyugodtan haladok kevesebbet eszik velem mint a Feleségemnek, defenzívebben vezetek.
Szegedrol Pestre autópályán fel lehet menni vele azért bátran.
Az autó maga kényelmes és tágas, csomagtartó is elég (babakocsi mellé fér 2-3 nagy szatyor vagy egy nagy bőrönd és pár kisebb táska)
Dinamikai 50-60 ig vicces 70 fölött farad el (8.9 a 0-100 tehát nem egy Tesla)
Ami egyedivé teszi az e autó mezőnyben az a hátsókerék hajtás és az első féltengely hiánya miatt a meglepően kis forduló kör.
Én szeretem, elég egyedi autó, Szegeden kb 3 mászkál összesen. (Jóllehet csomó ember írja hogy a tavalyi e autó pályázat után még mindig a rendelt autóra vár)
Az első cikkekben szét szedték a szoftver miatt, én már nem látom veszesnek, igaz néha beuleskor kell pár mp mire összeszedi magát de jellemzően olyankor ha rögtön tolatassal kezdek és kapcsolja azonnal a 360 rendszert és utána ha indulok előre és azonnal valami menübe másznek bele akkor írja hogy várjak, tölt.
A hátsó ablakemelő gombok lesporolasa a vezető felől vicces tényleg. A kartamasz hülyén néz ki (két kis bot) de rohadt jó helyen van és kényelmes hogy külön tudja állítani a két ülés.
Annak a pár gombnak ami van a háttér világítás hiánya tényleg hiba nem értem ráadásul most olvastam id.5 tesztet és ott se csinálták még meg.Összességében mint keveset fogyasztó városi autó tökéletes, 100 km körben töltés nélkül lehet vele nyugodtan tervezni egy kisebb utat. AC csak 7.2 kw al tölt.
Az akkuja aktív hűtéssel rendelkezik, (leaf -nek nincs pl) hőszivattyút nem kértünk bele.
Igazán idegesítő tulajdonsága ami miatt megbántam volna hogy az anno versenyben lévő leaf/niro helyett ezt vettük nincs.
Az önvezető rendszere tetszik, szar úton ha középen megyek néha rám szól hogy szerinte a sáv közepén kéne menni de ez is érthető.
Országúton gyakorlatilag ha a kezem a kormányon akkor el megy magától a-b be. Nyilván nem autopilot de körforgalom előtt lassít kanyarba be megy, ha araszolni kell dugoban is ügyes.
Futómű feszes sportos, se a súly se a magas teteje nem zavaró. Nehezebb mint a kodiaq de könnyebbnek agilisabbbnak érződik.Én otthon töltöm (AC) 20-80% közt tartjuk.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #3424 üzenetére
Elég nagyvonalúan dobálózol a típushiba kifejezéssel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
válasz 7Heads Drago #3424 üzenetére
Ha ennyire érdekel, akkor utána olvasnál miért kapott 0 csillagot. Mert full fapad, és ez már nem "TÖRÉS" teszt.... az aktív védelmek nélkül már egy M1A1 is 0 csillagot kapna... hiába gázol át egy házon karcolások nélkül... ugyan az a ZOE 5csillagot kapott anno... és a törés tesztje semmit se romlott... nem lehet a mostani rendszert csak az időben azonos tesztekkel hasonlítani, ami amúgy elég gáz... egy mostani 0 csillagos lehet biztonságosabb a bent ülőknek egy 5 éves 5 csillagosnál....
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3447 üzenetére
Számomra a tipushiba az autó autóként való használatát gátló, vagy azt nekem vagy mások számára veszélyessé tevő tényező.
Ha indul megáll gyorsul lassul és nem ázik be esőben és látnak is a többiek este pl mert világítok akkor ok.A szar anyagból készült gombok és kárpitok nem a tipushiba kategória szerintem.
Az id3 ba kívülről kell tudni a gombokat mert éjjel nem világítanak. De attól még autó. Ha jól emlékszem vagy a kia ev 6 nak vagy a Hyundai tesojanak nincs hátsó ablaktörlője.
Írták a tesztekben hogy esőben kicsit macerás hátra kilatni.
Anno az isten verte meg egyes 2.0 pdtdi motorokat illetve a BMW k is ki tudnak gyulladni. Utóbbiak már talán típus hiba hataran vannak de másik motorral meg hirtelen semmi baja a kocsinak.
Szerintem a mainstreamtol eltérő módon használod a fogalmat és emiatt nem értjük...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Vesa
veterán
válasz 7Heads Drago #3447 üzenetére
Az, hogy a műanyag milyen a kárpiton, nem típushiba. Maximum nem szép, amit viszont láthatsz vásárláskor is és el tudod dönteni, hogy akkor ezzel együtt kéred az autót vagy sem. Más kérdés, hogy ezeket állandóan fejlesztik és továbbfejlesztik, ami egy normális folyamat.
A tudomány a valóság költészete!
-
joghurt
addikt
válasz 7Heads Drago #3455 üzenetére
Van, aki már adott be az IFKÁhoz (újabban HUMDÁhoz) éves beszámolót?
Az akkumulátorral és a fogyasztással kapcsolatos adatok izgalmasak a számomra - ez utóbbiakat pl. én magam sem tudom, hiszen a remek gyártói applikáció nem képes használható adatokat kiírni, a fedélzeti multi-function display pedig vagy az össz. távra vonatkozó adatot írja ki (hogyan mondom meg a második év adatát?), vagy a napi elindulástól számoltat. Neeem, kézzel resetelhető útvonal számláló nincs. Mert csak.
A tej élet, erő, egészség.
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3452 üzenetére
Számomra a fogalom, hiba mást jelent. Értem amit írsz csak nekem nem tipushiba az esztétika. Nyilván ha egy év után le esik az ajtó kárpit az hiba de ha rosszul viseli a napfényt 5-8 év után (csúnyán öregszik) az nekem nem hiba. (Attól se ha a tipushiba.hu úgy dönt hogy ide sorol hasonló dolgokat is)
A fórum elég jó közvéleménykutatás általában ha ennyien nem értik miért írod tipushibanak a karpitot ne próbáld meggyőzni a népet.
A láncos vezérlés nyulasa 100 e felett is műszaki dolog de mivel kb 5 eves kor körül jön elő amikor a vezérlés amúgy is check érett nekem az se típus hiba. Ha a gyár át áll a láncra se. De ez az én véleményem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
wassermann
addikt
válasz 7Heads Drago #3593 üzenetére
Ez típustól függ. A nagyon régiekben úgy tudom nem volt ilyen. Pl: Renault Fluence, a "cicaszemű" elektromos Smart-ok, a Mitsu./Citroen/ Peug. trió első generációja (asszem 2014-ig)
[ Szerkesztve ]
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3600 üzenetére
Én 6 hónap alatt hajtottam bele 30k-t, igy most érte el a 37et.. messze még a 270 :D de ahhoz képest, hogy évi 30al számoltam mielőtt megvettem, eléggé mellé lőttem, de nembaj. Az utóbbi pár hónap fájdalmas lett volna a 2eu/l körüli dízellel..
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #3602 üzenetére
Legalább eggyel több jut másnak.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3602 üzenetére
Ez függ azért pár dologtól. Én még elég jó áron vettem, meg nem is a drágább kategóriából, mert amire én használom ez is elég.(21.500eu Ioniq 28/7500km) Autót pedig cserélni kellett, szóval egy újabb dízel se lett volna sokkal olcsóbb ennyi km-vel.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
joghurt
addikt
válasz 7Heads Drago #3629 üzenetére
Alapvetően a németeknél is vannak korlátozások. A köztudattal szemben csak néhány autópályán lehet 130 felett menni, nem az összesen.
Az üzemanyag meg nem tud eléggé drága lenni ahhoz, hogy egyesek száguldozzanak, vagy hogy a dolgokat a gyártás során megérje ötször oda-vissza szállítani a világ túloldalára.
Aki egy 10+ millás autóban ül, azt nem különösebben érdekli, ha 100 km-en egy-kétezer forinttal több a fogyasztás. De még az itthoni 30ezres bírság sem. (Azon túl, hogy természetesen a mocsok rendőrök a szemetek.)A tej élet, erő, egészség.
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3629 üzenetére
Nem a sebességgel van gond, hanem azzal, hogy van 2 sáv, amiből 1 tele van kamionokkal, másikon meg hajtanak mint a bolond. Ha lenne 4, akkor eppmindegy lenne, hogy a 4.be 200al vagy 300al mennek-e, így meg 130nál már villognak és elvárják, hogy belassíts a 2 kamion közé.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
joghurt
addikt
válasz 7Heads Drago #3659 üzenetére
A társadalmi idegbaj az egyének idegbaját is magával hozza, és viszont.
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- PlayStation 5
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen