Új hozzászólás Aktív témák
-
mikrosuttii
aktív tag
Az én gumim 5 kör után,és Rosberg gumija 5 kör után.Ok
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz #97716736 #748 üzenetére
ja hogy eza játék hibája?
én már elkezdtem a vga.m felmenőit sulyosan minősíteni....
ilyne volt nekem is.belépek és kikapcsol a monitor....750>>ha jol vezetsz itt max a konstruktőri lesz izgalmas az egyéni nem.
a magyar után hány futam van még?
van 40 pont hátrányám asszem kb.
ja és bevallom hogy valósághűnn legyne mert ugye a legjobb is kiesnek néhaa monacoi futamot retire.eztem mert elegemvolt a faltol faligbol....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
barcalaci84
őstag
válasz mikrosuttii #751 üzenetére
Lehet ő tud rá vigyázni
De viccet félretéve az ai csupán script, már a verseny előtt eldől hogy milyen időket fog futni...és szokott romlani az idejük...néha "felrakják richbe" és javul az idejük
lekorozeskor bizony látni csúszkalo ai-t (pedig látszólag Szep a gumija), de ez előre meg van írva....[ Szerkesztve ]
-
Breeze
aktív tag
válasz barcalaci84 #753 üzenetére
Üdv! Te erre mondtad nem rég ,hogy jól megcsinálták jó gumiszimuláció Hát tessék
-
barcalaci84
őstag
Igen tökéletesén a valóságnak megfelelőén kopnak a gumijaim...
Az ai meg lassul ha látható vizualisan a kopas, ha nem...
Az ai nem egy versenyző...előre ki van találva hogy mennyire lassuljon "gumikopas" hatására...
Sajnos idén is túl lassú az ai...és meg jobban kopik a gumijuk mint nekem ( több kiállás kell nekik)[ Szerkesztve ]
-
toki87
tag
válasz mikrosuttii #749 üzenetére
A stílusom nekem is megvan Akármit csinálok, nem megy 80% felé. Hagyom a francba XD
-
scampolo84
aktív tag
válasz mikrosuttii #751 üzenetére
Szerintem a mod vizuálisan csak a játékos gumijait csinosítja, az AI-ra nincs hatással.
-
#97716736
törölt tag
Indian pályán mentem egy 100%-os futamot, Ai Legend, all assist off, és 2 kiállással.
( Hamilton-nal vagyok. )[ Szerkesztve ]
-
toki87
tag
jah, kimaradt hogy billentyűzettel nyomom
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz dragonfx #752 üzenetére
"Jól" vezetek,de a gumik fogynak,és itt is 12.-ről lettem nagy nehezen 4.-dik.Pedig aztán simán gondoltam volna az elején egy 2. 3.-at,de mégse jött össze Szóval tuti izgalmas lesz az egyéni is,mert van,hogy egyszer Rosberg ver meg,van,hogy egyszer én őt.
#753: Nem,igazából nem erről van szó,a gumi itt tényleg rendesen kopik,csak moddal jobban vizuálja.Egyébként meg még bőven benne volt ebben a gumiban 7 kör.6-ot tudtam vele menni .Az AI-ét is jó volna,ha így szimulálná,de valamiért ezt nem csinálta meg jól a CM,vagy a modderek.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz #97716736 #759 üzenetére
2 kiállással az szép
Én elk*rtam, nem néztem meg gép által adott stratégiát, és egy 13 lágy majd egy 20 körös kemény etap után felrakták újra a lágyat... annyira felkúrtam magam hogy rögtön a falnak mentem
Pedig már 1 perccel vezettem...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#97716736
törölt tag
válasz Motion_Blur #763 üzenetére
Én 15 kört mentem a lágyal, aztán 22 keménnyel, majd 37. körben kijöttem még 1 keményért, aztán azzal végig
De amúgy az Ai is 2-3 kiálláson volt.[ Szerkesztve ]
-
toki87
tag
25%-os Monaco-i nagydíjon full utolsó lettem Vagy 5x törtem össze a kocsit, és fele futamon bent volt a SC Még szerencse hogy az első körbe volt egyicipici baleset az alagút utáni sikánba, így újrarajtolás, 17. helyett az első helyről És csak 5-en értünk célba
-
dragonfx
veterán
válasz mikrosuttii #762 üzenetére
én mostfolytatoma magyar után kivi avgyok a beállitásokra
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mikrosuttii
aktív tag
Nem tudom,én csak szabadedzésen törtem össze az autót Monacóban,de általában 20 kört megyek szabadedzésen,és bele jövök .Sőt,itt is nyertem először a játékba,pedig én is billentyűzetes vagyok,ráadásul 50%-os versenyen. Eddig nem volt komolyabb balhé versenyen,még soha nem is törtem autót.Kvalifikáción volt egyszer egy 10 helyes rajtbüntetésem,és 2x-er törtem szárnyat.
dragonfx:Szóval most tartasz Spába.Én ilyen beállításokkal mentem...
Front Wing Angle:1
Rear Wing Angle:1Balance: F 47% - R 53%
Pressure:Medium
Brake Size:LargeFront Anti-Roll Bar:5
Rear Anti-Roll Bar:11Front Ride Height:2
Rear Ride Height:2
Front Spring Stiffness:10
Rear Spring Stiffness:5Gear 1:148 kph
Gear 2:176 kph
Gear 3:212 kph
Gear 4:242 kph
Gear 5:276 kph
Gear 6:308 kph
Gear 7:ez told ki végigCamber Front:-3.5
Camber Rear:-1.5
Toe Front:0.07
Toe Rear:0.26Ezekkel a beállításokkal 3.-dik lettem versenyen.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz mikrosuttii #767 üzenetére
nma qvalin short qvalival engedi állitania beáloitáűsokat de versenyre ugyanugy cska a front downforce.tmiért nem marad benne a qvalis beállitás?
szürke nem engeid állitani...ja meg mi ez a hülye sponsor offer szezon közbe átültem a williamsből a sauber.be??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Motion_Blur
félisten
Letoltam egy 50% Indiát (30 kör), 1 kiállással
9. körben váltottam keményre, onnan kellett végigmenni... 5 körrel a vége előtt már annyira elfogytam hogy 3-4mp-es tempóelőnnyel utolért az AI. Kb. 5-6 autót kellett feltartanom folyamatosan, de az utolsó körben a hosszú egyenes előtti hajtűben egyszerűen már nem fordult el az autó, így Rai elment mellettem. Sikerült végigvédekeznem a kört és bejönni másodiknak de úgy hogy az utolsó előtti kanyarban is vissza kellett kapcsoljak egyesbe hogy a motorfék segítsen elfordulni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dragonfx
veterán
válasz Motion_Blur #769 üzenetére
én meg monzába levertem őket.
mondta 10 perc mulva elmegy az eső intermediate rol váltás fehérre.
ők persze eggyle töbebt mentke ki emiatt.
amugy verseny közbe mér nem engedi már a gumiválasztást variálni?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz dragonfx #768 üzenetére
Azért nem marad bent a beállítás,mert te más milyen szinten tolod.Én legenden játszom,szóval,ja...
Gondolom elfogadtad a Sauber ajánlatát,így kerültél át hozzájuk.Shiftel lehetett volna elutasítani.Amúgy,ha jól emlékszem,az nem sponsor offer,hanem Contract Offer.
És igen,Monzában könnyű őket verni,én 6.-ról lettem 1. két kiállással.De szerintem 1-el is ment volna,csak az utolsó 5 kört nem akartam megkockáztatni,+ jól is tettem,mert így Hülkenberg is 4.-dik lett.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz mikrosuttii #771 üzenetére
én 1x álltam ki pole.ból vertem őket fél perccel.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DarthRoni
tag
olvastam vissza a hsz-ekben, de konkrét segítséget nem találtam a gondomra.
Akárhogy vigyázok a gumikra, 25%-os versenytávnál 5 kör alatt meghalnak a gumik... bármit csinálok, kénytelen vagyok 2 kiállással menni, az ellenfelek meg vígan mennek 1 kiállással...
Nem volna baj a kopással, ha az ellenfeleknek is így kopna...
Mit csináljak? van valami patch vagy akármi amivel versenyképes lehetek? -
mikrosuttii
aktív tag
Nekem sem megy annyira a játék,tényleg azt gondoltam,hogy majd nagy legényként már Ausztráliát behúzom egy Sauberrel,aztán még a 2.-dik hely is nagy szerencsével jött össze.De ettől még nem kell rögtön abba hagyni szerintem.A gondolattal én is játszottam azért néhány futam után,de csak mert nehéz egy játék,nem szabad abbahagyni,hibáztatni meg főképp nem kell a játékot.Néha el kell gondolkoznunk,hogy mi a hiba BENNÜNK!Ha a szabadedzéssel töltenének el a billentyűzetesek is olyan 30-45 percet,elemeznék azt a 25-30 kört,amit mentek,akkor sokkal könnyebb lenne néhány embernek a dolga versenyen is.A gumi melegedését is figyelni kell versenyen is.Koreában is van egy két kanyar,ahol a bal első gumi jobban melegedik.Ott kéne valami olyat csinálni,hogy ne melegedjen annyira.
Szerintem teljesen jó ez a játék,sokkal több hangsúlyt fektettek a gumi kopásba,a jó setup is sokat számít,az is,hogyan vezetsz,stb.stb.!A bugoktól ha el tekintünk,akkor szinte tökéletes játékot kaptunk.
-
zsoltrs
tag
Sziasztok
Most állunk kód vásárlása előtt.
Az lenne a kérdésem, hogy multiba van-e olyan mód, ahol csak az általam meghívottakkal versenyzek (barátokkal).Ilyen privát szobára gondolok, ahol nem löknek fel
Köszi
Zsolt -
zsoltrs
tag
válasz werszomjas #778 üzenetére
Köszi szépen és gondolom a 12-esbe is van ilyen.
Azt nem tudni, hogy a 2012-es szervereit mikor zárják be?
-
mikrosuttii
aktív tag
Ezt a sisak festést egyszerűen imádom!
[ Szerkesztve ]
-
toki87
tag
Hogy e fenébe kell Silverstone-ra beállítani az autót? Szabadedzésen full utolsó vagyok
-
#97716736
törölt tag
válasz Motion_Blur #783 üzenetére
Ennyi
-
djrobaa
aktív tag
válasz Motion_Blur #783 üzenetére
Még mindig ez a jó beállitás??
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
toki87
tag
válasz mikrosuttii #786 üzenetére
Köszi Majd legközelebb kipróbálom, már lenyomtam a futamot is, 14. hely
-
Motion_Blur
félisten
A futóműre, felfüggesztésre igen. Szárny TT-re 1-1 a legtöbb pályán. De pl. klasszikon 11-11 a legjobb.
Versenyben én 6-1-el szoktam menni általában, gyorsabb pályákon 3-1.[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#97716736
törölt tag
válasz scampolo84 #788 üzenetére
Én ezekkel a beállításokkal mentem Indiaban 100%-os futamot, és kétszer álltam ki. Bírták a gumik
-
Motion_Blur
félisten
válasz #97716736 #790 üzenetére
A vajkezű Jenson Buttont tisztelhetjük személyedben?
Telibeverted rendesen a kerékvetőket és így is bírta a gmi? Vagy azért belespóroltál.
Mert nekem 50%-on úgy ment egy cserével hogy körönként 2mp-et benne hagytam.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
toki87
tag
válasz Motion_Blur #789 üzenetére
Bocsi hogy megkérdezem, de mi az a TT?
És mik ezek a beállítások, mert nekem ez kicsit kevés adatnak tűnik :S -
#97716736
törölt tag
válasz Motion_Blur #791 üzenetére
Az igazán megtisztelő lenne
Egyébként úgy mentem mint a valóságban, 1-esbe sose váltottam le, csak 2-esbe, így a kigyorsításkor óvtam a hátsó gumikat.
Kerékvetőkre ott kimentem úgy mint élőben, azért csapattam neki rendesen, de valahogy finoman bántam velük. Na meg az első kopik a legjobban azon a pályán, így kiállás előtt 4-5 körrel hátra raktam a fékerőosztást, és így egálba tudtam hozni a kopást a gumiknál, és nem vesztettem vele szinte semmit, jól betudtam lőni a féktávokat.
Amúgy az Ai 2-3 kiálláson volt, tehát 2 kiállással ha ők megtudják ti is megtudjátok csinálni -
mikrosuttii
aktív tag
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz mikrosuttii #796 üzenetére
És már van setup az összes pályához is,akinek szüksége lenne rá...
-
toki87
tag
válasz mikrosuttii #797 üzenetére
-
djdaniel
senior tag
-
don dante
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...