Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz #97716736 #698 üzenetére
hát igen....
én gy cisnálnám pofon egyszerű lenne az ottani mérnököknek akár egy patchhal is lehetne orovsolni.
hogy.....
én kimegyek 15kör alatt 3x de aki full versenyt nyom az is 3x emnjen ki akkor reális a kiállás aránya...egyszerűen egy szorzot beépitenének...ha nekem a sárga kibir 5öt akkor 50%on bírjon 2x anynit..100%os futamon 4x annyit....ennyi.
totálésszerű.
jo sokan huznák a fogukat erre ishogy a 15ös nem reális...dehát az f1 sosem lesz reális mivel a pc gamerek közü enm hinném bárki is lehuzott volna éveket az f1be ergo lenne összehaosnlitási alapja....mindenki tudja hogy se alonso se vettel..se sneki tudásának nyomba nem érhet max gépen virtuálsi körülmnyek között.
szoval szerintme igy lenne jo.hogy aki reálba tolja 100% futamon az kimenne reális de akir 25ön mit én mert nem akaro 2 orát egy futamon menni és elbaxni a 55. körbe mivel ninc smár flashbackem.....az is megtapasztalja milyena box része a játéknak és tudjon taktikázni....
nekem ez tetszik benne.
a benyafogyásra meg kéne valami adat hogy miylne fokozatba milyne gumival mennyi hogy fogy és te mennyit töltesz bele futam előtt konkrét literre....persze átlag adatok kellenének amitől ugye +/- 15% lenne az eltérés mondjuke gy drs.es top kör vs előnymegtartos kört között csak...na igne más játékokbol ismerve mit müvel a kocsi tc off.fal...hát még gyakorlok kicsit mire kiprobálom...
693.ra valaki??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Plebi
senior tag
Sziasztok!
G27-em van, a mai közvetítést nézve, kb 270-en fok a max amin tekergetik a kormányt, de nekem ezen túl érzékenynek tűnik, viszont az indiai pályán így lehet ugyanolyan kormánymozdulatokkal végigmenni mint a tv-ben. A kérdésem az, hogy hány fokra érdemes tenni a kormány elfordulást? Ha jól láttam akkor a játékban nem lehet állítani, szóval a kormány driverében kellene.
Előre is köszönöm!
Érdekesség, de a PC monitorán sokkal ködösebb, sárágbb (codemasteresebb a játék), de mellette a hdmi-re kötött tv-n teljesen tiszta a kép és nem is sárgás. A szín tudom állítható, de mindkét megjelenítő fullhd-s így a ködösséget nem értem, ennek ellenére így jó, mert az amúgy sem jött be.
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5
-
barcalaci84
őstag
válasz #97716736 #698 üzenetére
na azért ez nem így van...
minden 25% -os futamon gond nélkül végig lehet menni egy kiállással...
mentem már vagy 5 pályán 50%-os futamot:
ausztrál 2 kiállás (bár szerintem jobb lett volna a 3)korea 3 kiállással /de 2 vel is meg lehet
usa (ez 3 kiállás simán)
Magyar 3 kiállás minden gond nélkül...
benzinnel ha folyamatosan követed akkor semmi probléma nem lehet
Kanada 1 kiállással!!!!
nagyon is tökéletsen modellezték az idei gumikopást/ Pirelliket
a játék legerősebb pontja ez...oda kell figyelni hogy ne blokkoljanak soha a kerekek, ne pörögjenek ki kigyorsításnál stb
gumi hőmérsékletet érdemes nézni (ha sötét zöld akkor finomabban kell menni)setupnál nem 11-11 es balance és ne 1-1, 11-11 es felfüggesztés legyen
első pár futamomnál én is szenvedtem , de meg kell tudni kezelni a dolgokat...magyar nagydíjat először nekem is 4 kiállás is neccesnek tűnt...de megtanulható
UI: viszont a casual rétegnek tényleg beépíthetnének egy opciót hogy kikapcsolhassák legalább offline...
mert értem hogy valaki nem képes /nem akarja a valósághoz közelebb álló szimulációt...
De nehogy visszafele induljanak el a fejlesztésben mert a casual réteg a leghangosabb....PLEBI :
szeintem 270 és 330 fok közt van az 1:1 es irányítás
ha a 270 túl érzékeny neked akkor emeld ameddig kényelmes nem lesz...én 300-on használom speciel az ideit[ Szerkesztve ]
-
#97716736
törölt tag
válasz barcalaci84 #706 üzenetére
Nem az én véleményemet írtam le, csak az egyik hozzászóló írta ezt, és az ő problémáját vetettem fel.
Most én pl Careerben Bahrein pályán 50%-os futamon a Caterham-al vagyok, és alapból két kiállást kínált fel.
Nyilván ahol felkínál 3-at azt meglehet csinálni 2-vel is, de nem mindegy melyik kocsival vagy, mert a Caterham alatt elfogy rendesen.
Setup-al meg el lehet szórakozni tudom, én mindenhol majdnem ugyanazt a setupot használom, és ugyanúgy kopnak rendesen, mint ha normálon hagynám.[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz #97716736 #707 üzenetére
Gondoltam hogy amúgy neked sincs gondod a kopassal
De akkor nem értem miért írod hogy a codemasters hogy elrontotta...
Idén lett ez a rész a legvalosaghubb...Van több más hibája a játéknak, de nem ez az...
Egy gumikopas kikapcsolasi lehetőségében van fantázia...és megszűnne a sírás...[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
barcalaci &zerodk>>mondjátok már el nálatok hogy lehet a setupot llitani emrt nekem neme nged smemit a gearbx engine smemi...csak front downforce. a easy mod miatt van?vagy miért?
ha nem kopna gumi nem mennék ki akkor tul amatőr lenne nahhh meg a benzins e fogyna...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KaraDani
addikt
Nem hiszem, hogy olyan húde gyors lennék. Verseny első felében optionön majd primeon 1:29.5-1:31 között autóztam gumikopástól függően, utána pont a poén miatt váltottam a kétkiállásos taktikáról és 1 prime helyettt két optiont használtam el a végén, ott 1:26 okat mentem többnyire. Qualin 1:25.7-et mentem jó abban még lett volna, meg nem is egykörös setuppal megyek nyilván (Parc Fermé). Nemtudom ez mennyire jó Sauberrel Melbourneben, de szerintem biztos nem kiemelkedő. Inkább az AI volt furcsa itt, elsősorban a Vettel Alonso, Roseberg, Hamilton 4-es, úgy tűnt nem gyorsabbak, mint előtte experten voltak melbourneben. Talán ezt igazolja is hogy Raikonnen Hülkenberg lett a 2. 3., pedig hátrébbról rajtoltak.
Majd a következő versenyen kiderül mi lesz. -
KaraDani
addikt
válasz dragonfx #712 üzenetére
Úgy értem, hogy nem úgy állítom be az autót egy career módos versenyhétvégére ahogy egy körön a leggyorsabban lehetne menni. Pl váltóáttétel rövid qualira a legnagyobb egyenesre, hogy verseynre megtankolt autóval amikor lassabb vagy és nincs mindíg DRS ne legyen túl hosszú, plusz a felfüggesztés nem úgy van beállítva ahogy egy körön a leggyorsabb, hanem ahogy jobban kíméli a gumit. Anti roll bars, és a springs nálam 6 fölé sosem megy pl.
Parc Fermé az amikor nem állíthatsz a kocsidon egy bizonyos pont után a versenyig. F1-ben ez onnantól él amikor Qualin kimész először.[ Szerkesztve ]
-
mikrosuttii
aktív tag
-
#97716736
törölt tag
válasz mikrosuttii #714 üzenetére
Értem én amit mondasz, sajnos ez van...
-
#97716736
törölt tag
Spanyol pályán szabadedzésen beállítottam versenyszimulációra a kocsit, 50%-os üzemanyagot adtam neki 33 körre elegendőt, és keményebbik gumival megtettem 17 kört.
Na de ugyebár versenyen elfogyott 10 kör alatt. Akkor kérdezem én, ez realisztikus, és ne akadjak ki? -
bandika0626
senior tag
Sziasztok.
Tudtok valami jóféle kormányt aminek nem a csillagos ég az ára?AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz bandika0626 #721 üzenetére
Logitech G25 elvileg az,ami jó.Bár drága,de sokak szerint nem érdemes 10-20k-s kormányokat venni.Kb. 35.000 Ft,amennyiért én láttam,még egész tűrhető.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz mikrosuttii #724 üzenetére
ja én amugy szabadedzésen nem megyke pedig nem ártana mert a futam első 5 köre kb a pályába beletnaulás mondom sosme játszottma még f1gyle max amit tv.be látok meg ábrán milyen a pálya az alapján elsőre vaktába megyek
igen erre gondlok é is hogy a nehézségtől teszi függővé az állitást vagy csak szabadedzés esetén elérhető a részletes car setup??"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
barcalaci84
őstag
válasz #97716736 #718 üzenetére
Edzéseken, időmérőkon annyi körre elég amennyit tankolsz...versenyen ha 100%- ot mész szintén...50 ill 25%-ön aranyosabban gyorsan fogyik...ahogy a tavalyi részben is...
Verseny taktikával érdemes mindig a caution beállítást használni...friss gumival mész pár kört zürichben utána standard... Ha minuszba kerül az üzemanyag záráskor lenne stb...üzemanyagmenedzeles a mai F1 szerves része...
Ez a f12013 erőssége... -
Breeze
aktív tag
válasz bandika0626 #721 üzenetére
Üdv!Logitech DFGT-t ajánlom!Nagyon jó kormány! G sorozat nem jobb annyival amennyivel drágább!
-
#97716736
törölt tag
válasz barcalaci84 #728 üzenetére
De nekem nem az üzemanyaggal van bajom, hanem a gumi kopásával, hogy szabadedzésen nem fogyott, de versenyben meg eszi mint állat. Amúgy szabadedzésen végig Rich-be volt téve a Fuel, és így fogyott 17 kör alatt. Versenyben meg normal volt végig, mert Agressive-be tettem az üzemanyagot, és elfogyott 10 kör alatt.
Na ez nevetséges. -
barcalaci84
őstag
válasz #97716736 #730 üzenetére
Ne agressivbe tedd hanem cautionbe,....király lesz...
A gumira pedig szintén érvényes amit a benzinrol írtam,arányosabban gyorsabban fogyik ha nem 100%-öt mész...
A hang bug, illetve az online bugok viszont az igazi problémák...
Szimulacio téren idén hatalmas meglepetés számomra a játék...
A jelenlévő igazi bugok viszont tényleg idegesitoek és a tesztelés teljes hiányát mutatják (pl kezdeti fps bug)...hang bug két patch után LOL[ Szerkesztve ]
-
#97716736
törölt tag
válasz barcalaci84 #731 üzenetére
Értem már amit mondasz, csak valahogy még sem az igazi. Igazából is ha mennek egy versenyszimulálást, akkor a versenyen is ugyanúgy fognak menni, és tudnak következtetni, hogy meddig fogják bírni az abroncsok.
De az hogy 7 körrel kevesebbet tudjon na az
Én témát lezártam, nálam OFF! -
dragonfx
veterán
válasz #97716736 #726 üzenetére
mármint full weekend 3 szabadedzéssel ami 1 orás 3 részes qvali és 60 körös futam??
100% hosszusággal??én 25%on nyomom one shoot qvali....ami általábana célegyeneselől rak be"képbe" engem.vagy indulhatoka boxbol ugy jobban rákészülhetek.
a cauton az amikor underfuel??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
barcalaci84
őstag
válasz #97716736 #732 üzenetére
Holnap megyünk 100%öt Indiában 16.00-tol...gumigyilkos pálya...
Eddig egyetlen 100%-t mentem idén és Benzinnel nem volt problémám, gumival pedig ugyanannyi kiállás mint Vettel (mármint az igazi) az mondjuk vicces hogy gyorsabb vagyok mint ő a való életben...pedig nem vagyok csodagyerek sőt a játékban is vannak nálam jóval gyorsabbak...[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz #97716736 #735 üzenetére
aha értem.na majd ezt megnézem.asszem a one shot és a full weekend között van még 2 lehetőség short weekend avgy ilyesmi.gondolom 1 edzés 10 perc qvali.... ..vagy valakie setleg megnézte pontosan a ine shoot és a full közti 2 mit takar??
előbb akkor feljebb rakom a weekendet ha ugysme akkromeg a fokozatot de igy is küzdök rendesen.
lewis fernando sebatian trio azért legyőz ám.
aha és épp ezt akartam ha full weekend akkor is lehet a verseny csak 25%?
illetve ha nem emgyek végig a 3 szabsdon hanem engyed oránál átugrom emrt ennyi alatt kb kitapasztaom a kocsit pályát akkor ott fogja engedni csak állitgtani auyg meg az "itálló" általi standard defaultlegszarabbon megyek??
régen az nfs.be egr allyba rengeteget lehetetta finom beállitással ynerni akár másodperceket is...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
toki87
tag
látom nagyon pörög a topic, csak nekem nem tud senki válaszolni?
#692 -
toki87
tag
válasz mikrosuttii #744 üzenetére
de hogy kell vezetni hogy sikerüljön? mi a lényege
-
djrobaa
aktív tag
Van már valami okosság a játék leállás hibára? Pontosabban az van, hogy játszok és egyszer csak fekete képernyő fogad és kilép a játék. A steam közli velem, hogy sajnos nem tudja elinditani ezt a kiváló programot mert már fut. Már kezd tele lenni a ... Természetesen eredeti a játék, másképp nem irtam volna.
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
mikrosuttii
aktív tag
14 verseny után...
Érdekes lesz az utolsó 5 futam.
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Autós topik
- Energiaital topic
- Suzuki topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen routert?
- Politika
- Opel topik
- További aktív témák...