Új hozzászólás Aktív témák
-
fess
őstag
sziasztok
az mitől lehet,logitech force eex kormánynál egyenesben jobbra-balra rángat a kormány,már levettem 10%-ra az ffb-t de akkor is elég erősen rángatja -
don dante
aktív tag
-
Đusty
addikt
-
Nagymelák
aktív tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne 50%-os versenyeket futok,az időmérőkön spórolok a gumikkal,szokott még maradni olyan gumi ami sosem volt használva,mégis a futamok alatt állandóan használt gumikat ad.Most a Spanyol nagydíjon a harmadik kerékcserénél olyan használt gumit ad,amivel 8-9 kört meg kellene tenni de kb.4 kör után használhatatlan a gumi.Ez valami bug vagy csak simán felhasználó idegesítésből rakták bele?
-
PiE137
senior tag
válasz jozsi252 #301 üzenetére
Nem igazán.
Korábbi évadokban előfordult, hogy néha "eldobta" kanyarba a műterhelést, de manapság inkább csak akkor tapasztalom, ha megindul a kocsi hátulja.
Inkább olyanokat veszünk észre néha, hogy ugyanazon féktávnál egyszer befordul a kocsi, máskor kitolja az orrát a fűbe, de ez nem mindig jellemző. (időmérőnél gondolom, nem versenyen, ahol nyílván változnak a féktávok)
Mindenesetre az is idegesítő tud lenni, ha két lila szektor után jön a kavicságy.
Aztán vannak olyan furcsaságok, hogy pölö a Ferrarival sztem jóval előbb kell fékezni (mondjuk 10-20 méterrel), mint mondjuk egy Mercedes-sel, de adott esetben mégis jobb időkre vagyok képes a piroskával!
Pedig papíron a Mercinek kigyorsításokba is topon kellene lennie.
Ettől függetlenül azt mondom, hogy irányításra veri a korábbi részeket: egyszerűbb a kocsik kordában tartása (amíg van gumid , és kezesebbek.@Nagymelák
Sztem BUG lesz. Az is fura, hogy nem lineáris a gumik kopása:
Általában 3-4 gyorskör után is ugyanúgy 70-78% körül van a gumi, mint mondjuk 2 gyors után.[ Szerkesztve ]
-
Dr. Student
senior tag
Katasztrofális ez a játék.
Benzin kifogy, Gumi elkopik.
2kör után már nem lehet verseny tempón menni hihetetlenRemélem gyorsan javítják mert visszakérem a pénzem
Dr. Student
-
scampolo84
aktív tag
válasz Dr. Student #308 üzenetére
Mit is kéne pontosan kijavítani?
-
PiE137
senior tag
válasz scampolo84 #309 üzenetére
A benzin szerintem jó. A tavalyiban volt irreális, amikor Normal stratégia mellett is benne maradt +3-4 környi.
A gumikopás talán egy leheletnyit túlzás, vagy akkor már az AI-é is fogyhatna hasonló mértékben, mint a miénk.
Én inkább "finomhangoló" patcheket várnék, drasztikus játékmenet áttervezést nem. -
Csabee.
nagyúr
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz Dr. Student #308 üzenetére
Érdekes,mert én Melbourneben tudtam 6 kört menni lágyon.Szerintem setup függő a dolog,meg ugye vezetési stílus.De ha megnézed,a valóságban is ennyire kopik a gumi,csak azért itt túl van fantáziálva.Javítani ezt nem fogják,mert ilyen a játék.
-
KisBundi
őstag
válasz mikrosuttii #312 üzenetére
Áhh nekem billentyűzettel 5-6 kör alatt Melbourne-ben a bal első elkopott annyira hogy képtelen voltam tartani az ellenfelet! Ő lazán bevesz bármilyen kanyart míg én leesek a pályáról..
-
Dr. Student
senior tag
Szerintem elég sokan panaszkodnak a drasztikus gumikopásra.
Én 25% nem tudok játszani most kipróbálom a 50% versenytávot, ott elvileg annyira nem vészes, de egy versenyre ennyi időt viszont már sajnálok
A gumikopáson biztos, hogy javítani kell ez így nem nagyon maradhat.
Dr. Student
-
Danecay
őstag
válasz Dr. Student #308 üzenetére
Érdekes! Igaz,hogy még csak egy 50%-s karrier futamot mentem végig, és egy pár rövidebb 25%-os, 5 körös versenyt, de nekem még soha nem volt ilyen gondom! Sőt az 50%-os melbourne-i futamom vége előtt 6 körrel, nem is láttam indokoltnak bemenni az utolsó tervezett kerékcserére, mert nem éreztem szükségét, így nem is cseréltem. Igaz 2 kör múlva vezethetetlenné vállt az autó, szóval mégsem volt bölcs döntés! Még szerencse, hogy kihasználtam a játék új lehetőségét, a futam közbeni mentést mielőtt úgy döntöttem, hogy mellőzöm az utolsó kiállást és vissza tudtam tölteni az akkor állapotot miután persze mégis csak kimentem a bokszba! Szóval nekem a tervezett kerékcserénél 2 körrel tovább bírták a gumik, nem pedig annyival hamarabb fogytak el. Az üzemanyaggal sem volt gondom. Többnyire 3-4 kör plusz üzemanyaggal indulok, amit a helyzetnek megfelelően próbálok használni (MIX 1,2,3). Szóval nekem még a MIX 3 használata mellett (természetesen nem egész futam alatti folyamatos használatról beszélek) sem fogy el, nem hogy folyamatos MIX 2 és MIX 1 használata mellett.
A CODIES által közétett nyilatkozat alapján, nem hiszem, hogy változtatni akarnának rajta, persze gondolom, ha sok lesz a "sírás" finomítanak rajta. Alapvetően egyébként arról lehet szó, hogy azok az autóbeállítások amik hatással vannak a gumi kopására, drasztikus beállítások esetén most már valóban jobban koptatják a gumikat, nem csak elméletileg, és a beállításhoz tartozó szöveges ismertető szerint.
Ilyen pl. a túlzott negatív kerékdőlés (camber), a túl magas értékű Anti Roll Bar használat, stb.
Tyre & Fuel Scaling
There have been a number of threads commenting on the level of severity of the tyre wear, in particular on 25% races.
The severity of tyre wear has been designed based off real world data. Tyre management is part and parcel of the F1 experience in 2013 – anyone who watched the latest race in Korea will notice how much both were commented on by the both the teams and in particular the drivers; Lewis Hamilton, Mark Webber, Fernando Alonso to name but a few.
The following list of areas which affect the wear and life of a tyre will help you to understand the simulation behind the tyre model, and will hopefully aide your gameplay experience in this area.
First off, tyre wear in Grand Prix mode is different to tyre wear in Career due to the R&D upgrade system. In Career, cars start in their rawest configuration, i.e. with the worst tyre wear and non-upgraded base cars, and are then upgraded throughout the season as you progress and complete the Practice R&D tests. On top of that, each constructor has a different base tyre wear starting point, for example if you drive the Mercedes on a pad you’ll suffer with rear tyre wear more than the Lotus. However in GP Mode they’ll be much closer in terms of wear with all their upgrades applied. Observed wear differences for front and rear tyres are also modelled in the 2013 game. This can have an impact on a cars suitability to certain tracks. Finally, the tyre compounds Pirelli had used and announced up to the time of release are applied. Some players have noted the harder Prime tyre lasting marginally longer than the softer Option. This can happen on circuits which used compounds next to one another (e.g. Soft and Medium).
Maintaining the temperature of the tyres is critical this year. Again using Korea as an example of a real life race, the right front tyre was under particular close scrutiny from the teams due to the load being put through it on the Korean circuit. Using the temperature HUD swipe will help you be aware when excessive temperature and therefore wear is starting to become an issue. Lifting and coasting through corners, and minimising wheel spin are things to bear in mind to bring the tyres back to the right operating temperature window.
Car Setup modifications will affect the tyre wear much more than in previous versions of the game for those of you who like to run with setups on the extreme i.e. full negative camber, 11/11 etc.
Contrary to some reports, the AI are affected by tyre scaling & fuel management in the same way as the player. The weight of a car has a fairly big impact on the achievable lap time so as fuel levels decrease the lap times do get faster if you can prevent the tyres from falling away. The AI do a very good job of maintaining tyre life, and utilise their fuel management well in the race, particularly in clean air, and on their in and out laps.
Fuel is scaled in a similar way to tyres in that on a lower distance there is less of a ‘noticeable fuel’ increase on that setting. In real life, teams almost always under fuel the car for the race, knowing that the driver will have to manage it at some point, or hoping for a period under the safety car. 1 extra lap of fuel is equivalent of 0.3 seconds per lap, so starting with any additional fuel to what is needed is a luxury. Last year’s level of starting fuel mixtures has therefore been reduced and made closer to real life based on discussions with f1 teams and engineers. Similar to tyre preservation, lifting and coasting into corners, shifting up a gear early all contribute greatly towards fuel conservation. React to the situation you find yourself in – if you don’t need to be using as much fuel consider turning it down. It might come in handy later. The AI are doing the same thing.
Hopefully with this knowledge, and with more game time under your belts, you’ll be better suited to maximise your race strategies in the future. We will of course continue to monitor feedback in this area, along with all others.
Happy gaming.
-
Csabee.
nagyúr
Xboxon ugyan olyan a játék mint pc-n? Valakinek van tapasztalata?
Üdv: Csabee.
-
KaraDani
addikt
válasz Dr. Student #308 üzenetére
Ez a két része amit mindképp jól eltaláltak, ilyen életben is manapság Ha nem tetszik nem 2013-as F1 el akarsz játszani, hanem pár évvel ezelőttivel. Gumi teljesen jól használható szeirntem (lehet a szimulátoros rutinom itt sokat segít, az első 100% os melbourne futamom után a longest wheel lockup 1,4m volt , és sosem láttam még zöldön kívül más gumihőmérsékletet a hudon ) benzin meg akkor fogy ki ha nem figyelsz oda.
Mindig a 2 vagy 3 évvel ezelőtti montral jut eszembe amikor haverral azon röhögtünk h Rosebergnek kb. a 3. körben szóltak hogy túl meleg a hátsó gumi vegyen vissza pár körrel később meg közölték h tekerje már le a motort meg a két egyenes végén kicsit előbb lépjen le a gázról mert túl sok benzin fogy[ Szerkesztve ]
-
varmi2
nagyúr
Üdv.
Az adatlapomon látható konfigról van szó. Ha lefuttatom a benchmarkot, akkor min fps:54 max fps: 72
De időnként kis mikrolagok vannak, erre tud valaki valami megoldást? Más tapasztalt már ilyet?Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
Jim74
nagyúr
-
tkesy
őstag
válasz KaraDani #317 üzenetére
Ez a része rendbe is van, de te kormánnyal nyomod, viszont pl bill-ről hát szvsz majdnem a lehetetlen úgy vetezni, hogy ne így essen be a boxba az ember...
vagy így:
És ilyenkor már az utolsó fél kör igazi kínszenvedés, pedig az elején sokszor saját magam elé vágok, és egy körrel a tervezett elött jövök be, mert még mindig kevesebbet veszítek úgy, hogy a végén nyújtom meg az etapokat, mintha tartom magamat az eredeti tervhez... normál beállításon is csak +2 környit kapok, ami rendben is van, mert tudom kezelni, csak kiváncsi lennék, hogy mennyivel indul a gép néha, mert pl a múltkor Vettel 8 körön keresztül (egy etap volt) MIX3-ban jött mögöttem, és nem fogyott el a verseny végére a nafta a kocsijából... és még a gumiját sem gyilkolta szét...
Személy szerint annyit viszont nem játszok F1-et, hogy megérje kormányra beruházni, bill-el viszont néha az idegbaj szélére sodor a játék, viszont nem ezt az élményt várja el az ember egy játéktól...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
varmi2
nagyúr
válasz predator00 #321 üzenetére
Nekem a 2012-ben nem volt lag, de megpróbálom.
Ezt mindig meg kell csinálni, vagy csak egyszer, és utána már tudni fogja?[ Szerkesztve ]
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
KaraDani
addikt
Azt nem tudom milyen billel, elhiszem, hogy szívás. De a megoldás szerintem nem az, hogy akkor a játék alapból legyen kevésbé realisztikus, hanem az hogy a segítségeket (traction control, ABS meg ami még kell) csinálják olyanra ami tényleg segít annyit amennyit kell, és akkor az is örül aki kicsit komolyabban foglalkozik ezzel a témával mint például én meg annak is jó aki csak az F1-et szereti és néha kis szórakozásra vágyik billel.
-
Dr. Student
senior tag
Nah, 2órát játszottam.
Vért izzadtam, a kezem fáj ...
Malaj futam.. 2 kiállás helyett 3 választottam 4.helyről indultam épp, hogy a 9. helyre beértem. Tudtam menni a tempóban nem volt komolyabb gond, de 1 kiállással több volt, így esélyem nem volt normális helyezést elérni.
Azt se értem Sauberrel vagyok és a Karrierben miért akarják, hogy az első legyek.... mert ugye ez lenne az a teljesítmény amit elvárnak. Ennél a pályánál legalábbis érhetetlenChina nah ez halál futam volt végig a nyakamba voltak box kiállás során akik később mentek ki mint én megelőztek, 2-3mp voltak gyorsabbak mint én. Ez esős futam volt.
Billel játszom és szerintem másképp nem lehet vezetni van két nyíl és a gáz, ennyi szerintem.
Gumikopás az valami félelmetes továbbra is tartom.Lehet a autó beállítások nem a megfelelőek. Valaki tud nekem ezzel kapcsolatban valami helpet adni ?
Dr. Student
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz KisBundi #313 üzenetére
BIllentyúzetes vagyok én is.Nálam is kapott a bal,de viszonylag még elfogadható volt.Sok múlik ám az autó beállításán is.De pl. én kínában szenvedtem a Sauberrel.17.-ről 16.-dik... Hülkenberg is kört adott,pedig ő 8.-nak ért be.Nem igen tartottam fel,adtam neki + szélárnyékot,meg egy kicsit betartottam Vettelnek
Karrierbe eddig ilyen eredményeim vannak:
MEL:6.-ról 2.-dik (Taktika: option,prime,prime) MAL:8.-ról 8.-dik (Taktika: intermediet,intermediet,prime,prime) CHN:16.-ról 17.-dik (Taktika: option,prime,prime,prime) BAH:12.-ről 5.-dik (Taktika: option,prime,prime)
Egyéniben 6.-dik 32 ponttal,Hülkenberg 12.-dik 10-el,a konstruktőriben pedig 5.-ek vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Student
senior tag
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz Dr. Student #328 üzenetére
50
-
Dr. Student
senior tag
válasz mikrosuttii #329 üzenetére
Én háromszor állok ki 25%, tényleg megnézem ezt az 50%....
Spanyol futam: elsőről indultam, 7körbe kellett volna kijönnöm, de ez helyett 5.-lett így a prime se volt képes kibírni a 17.-ik körig sőt 14.-be irányíthatatlan lett, box gumi és 7.-ik lettem.
Dr. Student
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz Dr. Student #330 üzenetére
Hmm... Érdekes.Talán nálad is PR bug van?Parc Fremé milyen állásba van?Ha on,akkor off-ra rakd.Ha úgy is nagyon kopik,akkor meg on-ra rakd vissza.Sok különbséget bár így se fogsz érezni,de valamivel talán jobb lesz.Racedepartment-ről nézz setupokat.Nagyon sokat számít a jó setup is.
-
cyberkind
félisten
válasz mikrosuttii #331 üzenetére
Az a baj hogy nem nagyon van még vizes setup .
Én is Kínában ragadtam le, állandóan csak szopó van .[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz mikrosuttii #333 üzenetére
Kipróbáltam a gyors beállításosat, azzal jobb de még az is kevés .
Paranormal Cocktivity
-
MajaG
senior tag
Hát érdekes kérdés, minden évben utálom az újat. Aztán 1-2 hét játék után meg a régi nem tetszik. Ez elsőre nem volt olyan borzalmas, mint a 12 tavaly. Viszont én úgy érzem, néha a gép belesegít a kormányzásba, itt kérdeztem is ezt, de más nem igazolta. Ami tetszik, hogy a kigyorsítás reálisabb, nem találkoztam még frame ingadozással. A kormányzáshoz jó a tavalyi kormány beállításom. (Egy kicsit még finomítom) A gyors kanyarokban szerintem sokkal könnyebb vezetni, nem sodródik annyira, mint a tavalyi. Szerintem azt nehezebb volt vezetni 1 gyors körön.
A legend mód miatt megérte, az nagyon fun. -
Danecay
őstag
Felmerülhet az a kérdés is, hogy a virágbolti verziót használóknál, az nem okoz e bármiféle anomáliát. Ez is benne lehet a pakliban. Tavaly ilyenkor pl. én az F1 2012-vel küzdöttem mert akkor még én is virágboltival próbálkozva, nem tudtam pl. egy-egy gyors kört futni, mert a célegyenes végére szinte biztosan felrobbant a motorom. Az eredetivel is volt hasonló BUG ami flashback használat után jelentkezett. Nálam ez ettől függetlenül is megvolt, már a gyors kör megkezdése után rögtön a célegyenes végén! Miután megvásároltam a játékot, sohasem találkoztam többé még csak hasonló dologgal sem!
Másfelől a játékon belül a játékvezérlő beállításoknál, azt a vezérlő típust is érdemes helyesen beállítani amit valóban használ az ember ( override input device type) A különböző lehetőségek, olyan rejtet vezetési segítségeket tartalmazhatnak (TC, difi), amik kellenek ahhoz, hogy adott vezérlővel megfelelően működjön a játék. -
don dante
aktív tag
Ugyan ezt tapasztaltam én is... Nálam is sokkal vezethetőbbek az autók, talán a kis csapatok kocsijaival kell többet küzdeni... Ami valljuk be az életben is így van...
Összegezve szerintem ez évre kaptunk egy realisztikusabb F1-et amin biztos fognak még csiszolni patchek formájában... Az is tény, hogy kormánnyal szerintem az irányítás lényegesen jobb (élvezhetőbb, Kíméletesebb) de sajnos az én meglátásom szerint ez nem véletlen... (360) Kontrollerrel nekem se ment úgy, mint kormánnyal...TELEFONON GYORSABB!!! Samsung Galaxy s6 edge...:)
-
gabesz.1986
tag
Sziasztok!
Ennyire nehéz lett a játék mert a 2012-vel professionalon nyomtam (Al) a 13-ba pedig amatőrön nem tudok megnyerni egy időmérőt.Bekapcsolom az ideális ív segítséget de ahol fékezni kéne már majdnem a kanyarba rakja ha ott csinálom mindig kicsúszom.
Nem tudom ez valami hiba lehet vagy csak én felejtettem el vele játszani. -
KaraDani
addikt
" ( override input device type) A különböző lehetőségek, olyan rejtet vezetési segítségeket tartalmazhatnak (TC, difi), amik kellenek ahhoz, hogy adott vezérlővel megfelelően működjön a játék."
Igen ezt mindenképp érdemes beállítani. Először "No" opción hagytam nem volt semmi gond. Minden advanced wheel settings 0 volt, tökéletesen lineráis volt az irányítás. 2. indításnál csak lestem, hogy olyan speed sensitive steering help (amikor nagy tempónál érzéketlenebbé teszi az irányítást, hogy nem analóg vagy túl kis mozgásterű analóg vezérlőkkel pl gamepad is úton tudj maradni) volt, hogy abszolút nem bírtam irányítani az autót, miután átkapcsoltam ezt wheelre, megint rendben volt minden.
[ Szerkesztve ]
-
fess
őstag
egy patch-ben jó lenne azt is orvosolni,hogy a többi versenyző hangja ne legyen már ennyire hangos,rajtnál vagy amikor mellettem/mögöttem mennek kicsivel szinte nem is hallom a sajátomat,pedig a környezeti hangokat is levettem már
-
KisBundi
őstag
Maláj nagydíj szakadó eső! Szárazon adok-kapok van, de most hogy leeset az eső 30 másodpercet adtam 3 kör alatt Alonsonak!! A célegyenes utáni bal-jobb kanyarban hihetetlen lassú az egész mezőny
-
Jim74
nagyúr
válasz Barthezz2 #344 üzenetére
Engem is nagyon zavar
Az előző részben azért ennyire nem volt durva. Most gyakorlatilag csak a fordulatszám jelző és a sebesség alapján lehet elrajtolni, mert hangra nem nagyon lehet hallani, hogy mikor pörög ki, és mikor kell váltani.
Ha pedig lassú kanyarból gyorsít ki az ember úgy, hogy mellette van valaki szintén bosszantó, hogy nem hallom rendesen a motorhangot.
Bevallom őszintén, hogy én hangra szoktam váltani és nem nézem a kijelzőt, ezért számomra sokat levon a játék értékéből ez a hiba...
Cockpit nézetben jobb a helyzet, de nehogy már ne lehessen normálisan használni minden nézetet -
mokus1
addikt
Sziasztok!
Az a problémám hogy egy idő után elkezd szaggatni a hang, összeakadni. Ez mitől lehet hogy lehet orvosolni? -
Breeze
aktív tag
Üdv Mindenkinek!Nem rég kezdtem el játszani vele és a következőket tapasztaltam:
gumik jobban kopnak, ha nem az ideális íven mész sokkal lassabb leszel, az Ai az brutálisan erős kezdő szinthez képest!Másnak is vannak hasonló észrevételei?25% futamokat tolok Kanada után vagyok 4 győzelem 2 nullázás és egy 9. hely!Szvsz nehezebb mint az F1 2012 de viszont a valósághoz közelebb áll az F1 2013!
-
mikrosuttii
aktív tag
1. pole,legenden A legjobb helyen szereztem meg.Alig lehet rajta előzni.Itt csak az autót kell egybe tartani,és bevinni a célba,+ jó taktika kell majd.2 kiállás elég lesz ide.Most már jó lenne nyerni
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...