-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #71150 üzenetére
Kozel sem. Egy regi SLK az talan igen. Arra meg lehetne is azt mondani "noi auto" Azert erzekeled, ha suly loero aranyrol beszelunk akkor majd egy E30 M3... Amugy meg ha letezik noi auto az ma most a belepu SUV sok esetben. En nem sok not latok es lattam MX5-ben.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #71152 üzenetére
de kapsz másmilyen élményt.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #71150 üzenetére
Az legújabb gen gtr is elég drága, használtban is. MX5 nagyon picinek néz ki, de el lehet benne férni, nb-ben és nd-ben is ültem már, bár nem sokat. Gyenge, de hangulatos.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71153 üzenetére
Teslában is kapsz, de köze nem lesz a tradicionális autókhoz.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71146 üzenetére
Nem azt írtam, hogy olcsó, hanem elérhető. A 3.0 CSL egy widebody m4 3x annyiért, mint egy 911 st... Én nem nagyon látom, hogy sok privát kocsi épülne m3-m4 alapra, ha a régebbi geneket nézed, akkor van pár. Nem csak a gyárkapun belül/katalógusban van élet, lehet azért nem érted miről beszélnek az emberek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
Méret végett utaltam a nőkre. Ja hát a mostani SUV próbálják nőkre szabni a dizájnokkal. Mostani EQE 44M. Abból már 2x GT-R van használtan.
chess001: Aki nyomorogni akar az vegye. Láttam Imeldát amikor tesztelte. 170cm 50kg nő nagy volt abban a kocsiban.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #71157 üzenetére
Nagyon apró a kocsi, csomagtartó sem igazán van, de a legnagyobb baj, hogy rohadnak nagyon. Szerintem ezek a kehes 500le alatti füstölős kocsik 1800 kg-val csak diszkó elé valók, a villanyok már a spájzban vannak...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
haddent
addikt
válasz kardkovacsi #71152 üzenetére
Nem kell bemutatni, minden szerénységgel - persze még messze nem "versenytechnika", de elég komoly kis E36 -ot kalapáltam össze az évek alatt. E39 -ből származó M52B25, E46 -ból lendkerék és kuplung, ZF váltó, Meyle HD+ erősített hardy, nagyházas diffi és "vastag" féltengelyek. Mindenhol a gyári szar és utángyártott fosokkal ellentétben fémházas erősített gömbfejek, mindenhol min. 80, de több helyen 90sha keménységű polyurethán szilentek, állítható lengéscsillapítók, toronymerevítő elöl-hátul, végig 2 csöves (1-1 cső 1-1 "3 hengeres blokknak"). Mindezt egy teljesen rozsdamentesre lakatolt, üreg- és alvázvédett montrealblau-metallic telifénybe fújt coupé-ban, fűthető bőrrel, napfénytetővel, ZKW projektoros lámpákkal, BBS "küllős" 2 részes felnikkel, kimaxolt ültetéssel és kerékdőléssel. Biztos még csomó mindent kihagytam. Egy igazi szerelem volt. Imádtam, olyan élményt nem nyújtott soha semmi, a mostani 100 lóerővel erősebb turbós sem. Más, de nem jobb. Az a hang, gázreakció, életteli valami.. Eszméletlen volt. Gondolom mit tudhat egy ennél drágább és még több cuccal megpakolt M3
Volt, mert minden munka ellenére kitalált új dolgokat. Amikor valamit megerősítesz, törik más.. Neki a kedvence az volt, hogy a kemény szilentek miatt 3 diffibe törtem bele a csavart, hiába raktam bele 12.9 -t. Végül átfúrtam és egy hengerfejcsavar tartotta "átmenő csavarként" Aztán 5 év múlva megint elkezdett máshol rozsdásodni.. -
Satyricon
addikt
Sziasztok
Pár hete írtam Nektek arról, hogy sok minden elektromos dolog nem működik az autómban. Egy kis előzmény [link]
Nos, arra jöttem rá, hogy a k*cs*g kínai led volt a hibás: Kb 3 éve vásároltam kínából, nagyon mondták, hogy jó minőségű, sajnos nem így volt... Elkezdtek egy idő után villogni, és ez bolondította meg az egész elektromos rendszert. Ezért aki ilyet használ, azt tudom tanácsolni hogy vegye ki az autóból, és dobja ki a p*csába, mert ő is így fog járni, ahogy én jártam!
Szóval... Emiatt vásároltam GM 5 modult, ugyanis az ISTA ezt is hibásnak látta. Azt szeretném kérdeni, hogy a modul csere után kell még valamit csinálni a kulcstanításon kívül, vagy alapból felismeri az autó? (ugyanaz a típus és cikkszám, mint ami most a kocsiban van).Lenne egy másik kérdésem is: Ugyanez az autó, M54B22 170 ló. Szívósort cseréltem a vákuumcsövekkel együtt, ráadásul gyári új BMW kartergázszűrőt és csöveket cseréltem, és sokat javult hidegen az alapjárat. Viszont minden hidegindításnál gázt kell adnom, hogy ne álljon le a 4 és 5-ös henger. Fél perc után ezzel a megoldással már szépen megy az autó. Viszont ha leáll az 5-ös henger, akkor gázadáskor nincs valami szép hangja: Olyan, mintha lyukas lenne a leömlő, és ott pufogna ki. Ezért arra gondoltam, hogy nem gyári leömlőt vennék, hanem hengerenkénti leömlőt. Olvastam sokat a topicban ez után, de igazából nem találtam választ a kérdésemre. Első sorban az érdekelne, hogy műszakin átmenne-e a hengerenkénti leömlővel, és hogy a rendőr bevonhatja-e forgalmit miatta.
Másod sorban pedig az érdekelne, hogy pl ez a típus mennyire mondható jónak.szerk.: Azért vennék ilyet, mert kicsivel több lóerőt kapok cserébe, nem mellesleg nagyon bízom benne, hogy a hidegen történő indításkor észlelt alapjárat ingadozás/hengerkihagyás is meg fog szűnni...
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
tag
Csak érdekességként:
F30 335 XD 390/770
2 felnőtt, 1 gyerek, telepakolva
- Odaút: Dunakeszi - Szlovénia - Olaszország - Franciaország - Valencia
(Franciáknál nagyon sok dugóban állás, ~2-3 óra araszolással. Egyébként mindenhol a megengedett tempó, a végén a spanyol határtól Valenciáig 160-170 tempomat)- Helyben 7 nap városi rohangálás a lakás, part és boltok között
- Hazaút: Valencia - Franciaország - Svájc - Németország - Ausztria - Dunakeszi
(Végig a megengedett, német-osztrák határ után már kicsit elkattantam , onnan 160+ amit a forgalom engedett)~5000 km 6.1 fogyasztás
Várakozáson felül teljesített.
-
tag
válasz Shadowbull #71162 üzenetére
Odaúton Monaco előtt 1200 km-nél aludtunk egyet, visszafelé pedig Genf előtt 1100 km-nél.
Nyomtam már le egyben többször a 2000 km-es Barcelona távot, de kislányom miatt megfeleztük.
-
tag
válasz CharlieDrop #71165 üzenetére
Tankolásból számolva 6.1, a boardom csal ~2 tizedet, de ezt tudtam már előtte is.
#Shadowbull - Nálunk meg a macska nőtt már meg, 400 km-t simán bír, előtte teli hányta az egész hordozót az első 10 km-en belül majd 200 körül újra De ekkora útra nem vállalnám be hogy elviszem.
-
FIREBLADE78
addikt
Se macska,se gyerek. Problem solved
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
Felraktam egy ISTA-t én is. Persze amit kerestem az egyes cella modulok degradációját, nyilván nem találtam meg
Viszont találtam két hibát, mindkettő akkumulátor. Az egyik, hogy az emergency service akkumulátorának letelt az ideje. Mondjuk nem szólt még, hogy rossz lenne. Illetve a sima akkumulátorra is bedobta tavaly a warningot de egyelőre az is működik (5 éves már az autó).Illetve egy vicces adatot találtam 736 másodpercet ment összesen a váltó manuál módban
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
E46 N42B18-ban van kettőstömegű
Kuplung csere előtt állok és nem tudom mennyivel számoljak, illetve minden kuplungcserekor érdemes cserélni a kettőstömegűt?
Igazából baja nem hiszem, hogy lehet mert csak a kinyomócsapágyam lehet a ludas mert benyomott kuplungpedálkor kicsit csörög, leállításkor viszont nincs hangja. -
Chris0321
addikt
válasz HELLAFLUSH #71175 üzenetére
Hello.
Minden e46-ban van kettőstömegű. Elvileg a benzines nem használja annyira, te tudod, hogy cseréled-e. -
haddent
addikt
válasz HELLAFLUSH #71175 üzenetére
Ennyi infó alapján szerintem igen, van benne kettőstömegű. Illetve a 6 hengeresekben biztosan van, fura lenne épp a "rázósabb" 4 hengerbe nem rakni. Nem egyszerű feladat szívóbenzinnél megölni a lendkereket. Ettől függetlenül nyilván el lehet vetemedve és megmunkálni / felszabályozni nem szokták tudni. Ha mégis csere kellene, akkor lehet kapni kiváltó szettet, egytömegű lendkerék hozzá való tárcsával és szerkezettel. Jelentősen olcsóbb megoldás, mint egy kéttömegű meg még ami kell. Ráadásul fickósabb harapós-pörgősebb lesz a motor. Amire figyelni kell, hogy automata állítású a nyomószerkezet, kuplungtárcsa cserekor vissza kell állítani, ha az is marad a régi.
E36 -ban hétvégi "extrém" felhasználás mellett az E46 lendkerekét nem sikerült megölni, pedig tárcsából elkopott 3[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Tessék [link] felelősségteljes emberek Fantasztikus.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz Chris0321 #71176 üzenetére
Köszönöm.
haddent: neked is.
Igazából nem tudom még mi lesz a sorsa mert egyre jobban kacsingatok a 6hengeres E46 felé, lehet inkább a 6hengeresre költeném azt a pénzt, mert a vezérlést is cserélni kellene már lassan...és ha megcsináltatnám akkor annyit meg úgy sem fizetne érte senki amennyiért meghirdetném mert csak egy mezei N42B18.
-
KAMELOT
titán
válasz HELLAFLUSH #71179 üzenetére
A 6 henger már jó fíling lesz.
Szép állapotban van a kocsid. Eléggé szalonos.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kissusuly997
újonc
Sziasztok, előre is bocsi a kicsit hosszú posztért. Van egy 2007 e90 330d-m ami bő fél évet állt, mert másik kocsit használtam. Most megsajnáltam és úgy döntöttem előveszem, korábban ismert hibáit kijavítgattam, lassan elkészül. Még annó az előző tulaj alatt csináltattak rajta egy teljesítmény optimalizálást elvileg kb 290le jelenleg. Nálam továbbra is csak második autóként fog üzemelni, ezért arra gondoltam mi lenne ha kicsit még növelnénk a teljesítményt. Mi szükséges a "stage2"-höz? Nagyobb cooler, downpipe és ismét egy program írás? Mi ennek a menete, honnét érdemes beszerezni az alkatrészeket? Mi az a teljesítmény amit ezt a motor (M57) még elbír? Nyilván nem folyamatosan cső gázon lenne használva és nem is versenyre, csak néha szórakozásra. Az autóba már nincs dpf, egr és a pillangószelepek sem.
-
H.Ezredes
őstag
válasz kissusuly997 #71181 üzenetére
Keress meg. Építettünk már jópár M57-et. Itt ilyeneket ne írj mint az utolsó mondat mert 3 oldalon menni fog a vitatkozás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kissusuly997
újonc
válasz Chris0321 #71183 üzenetére
Anno, amikor megvettem 4 éve kb., évi 30k km-ert használtam, közbe lett céges kocsi ezért azt használom ami gondolom érthető, viszont ezen az e90-n az évek során mindent megcsináltam, nem akarom eladni és venni a helyére egy másikat amit szintén évekig javitgatok, hogy minden patika legyen rajta.
-
tag
válasz kissusuly997 #71185 üzenetére
És különben is semmi köze hozzá mire használod. Sok sikert az építéshez.
-
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #71183 üzenetére
Egy tuning TD-ben olyan nyomaték van, ami elég nagy mókafaktor tud lenni, meg egy hathengeres azért mégsem 4... Az a durva, hogy ezeket az M57-es e90-e60-akat már majdnem azonos évjáratú suzuki árban adják.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kissusuly997 #71181 üzenetére
Utolsó mondatra. Akkor mi van ott? Kályhacső?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kissusuly997
újonc
válasz FIREBLADE78 #71188 üzenetére
Gyári kupif van rajta, és nem is kormol ha erre irányul a kérdés
-
KAMELOT
titán
válasz kissusuly997 #71189 üzenetére
Ment mögötted valaki és nézte, hgoy nem e kormol?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
Jól értelmezem egy gyári cső maradt meg. Nekem is ezt kéne. Hangja legalább jó lett?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
haddent
addikt
válasz chess001 #71187 üzenetére
Sokan keverik a zetor traktort meg az 1.9pd tdi -t egy common rail M57 netán M57TU2 BMW motorral.. Gyárilag 500, minimális optimalizálással 6-700 Nm, meg 300 ló körül, atomstabil, nulla füst és gyönyörű kiegyensúlyozott járás, konkrétan sportos hang 3-4000RPM fölött. Dízel és dízel közt is van különbség, ahogy egy fostos 4 hengeres 1.6 -os benzinmotort sem keverünk egy M5 V10 -zel Mindkét hajtásban igenis van hitvány és nagyonis sportos, hobbis célokra is alkalmas jó gép..
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #71193 üzenetére
Félre értés ne essék, én se kedvelem a traktorokat, de simán el tudom képzelni, hogy valakinek tetszik.
Azért az 1.6-ok többet kibírnak, mint a gyárihibás V10 , de amíg jó, addig tényleg nagyon jó!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
haddent
addikt
válasz chess001 #71194 üzenetére
Ez már nagyon-nagyon off és teljesen szubjektív lesz: világ életemben ellenszenves volt a dízel nagyjából mindene. Aztán vittek / mehettem egy nagyobb kört egy retek kis E61 30D -vel (értsd: retek, mert 15 éves, nem egy mai 60misis Maybach..). Egy bő hónapra rá lett egy E60 30D -m De természetesen minden álláspont és ízlés beli kérdés érthető és tiszteletben tartható, tartandó. Csak ez egy objektív tény, hogy nem minden dízel olyan, mint ami a köztudatban ellenpéldaként él.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz HELLAFLUSH #71196 üzenetére
Olyan állapotú kocsi vannak nálunk, hogy sírva fakad az ember...
https://kaiserkult.com/[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
hát kövezzetek meg,de én imádom az N47D20-t is.
igaz 18D papíron,de meglett írva 184 LE 440NM..nekem elég,és még lett volna benne potenciál.full gyári,füst nincs.persze jobban örülnék egy 30D 300 Le 700NM nek. De ez jött szembe. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest