Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz kardkovacsi #71152 üzenetére

    de kapsz másmilyen élményt.

    Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

  • haddent

    addikt

    válasz kardkovacsi #71152 üzenetére

    Nem kell bemutatni, minden szerénységgel - persze még messze nem "versenytechnika", de elég komoly kis E36 -ot kalapáltam össze az évek alatt. E39 -ből származó M52B25, E46 -ból lendkerék és kuplung, ZF váltó, Meyle HD+ erősített hardy, nagyházas diffi és "vastag" féltengelyek. Mindenhol a gyári szar és utángyártott fosokkal ellentétben fémházas erősített gömbfejek, mindenhol min. 80, de több helyen 90sha keménységű polyurethán szilentek, állítható lengéscsillapítók, toronymerevítő elöl-hátul, végig 2 csöves (1-1 cső 1-1 "3 hengeres blokknak"). Mindezt egy teljesen rozsdamentesre lakatolt, üreg- és alvázvédett montrealblau-metallic telifénybe fújt coupé-ban, fűthető bőrrel, napfénytetővel, ZKW projektoros lámpákkal, BBS "küllős" 2 részes felnikkel, kimaxolt ültetéssel és kerékdőléssel. Biztos még csomó mindent kihagytam. Egy igazi szerelem volt. Imádtam, olyan élményt nem nyújtott soha semmi, a mostani 100 lóerővel erősebb turbós sem. Más, de nem jobb. Az a hang, gázreakció, életteli valami.. Eszméletlen volt. Gondolom mit tudhat egy ennél drágább és még több cuccal megpakolt M3 :Y
    Volt, mert minden munka ellenére kitalált új dolgokat. Amikor valamit megerősítesz, törik más.. Neki a kedvence az volt, hogy a kemény szilentek miatt 3 diffibe törtem bele a csavart, hiába raktam bele 12.9 -t. Végül átfúrtam és egy hengerfejcsavar tartotta "átmenő csavarként" :DDD Aztán 5 év múlva megint elkezdett máshol rozsdásodni.. :O

Új hozzászólás Aktív témák