-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
Én majd arra leszek kíváncsi, hogy lesz e olyan prémium gyártó, ami majd megközelíti a kommersz Tesla idejét, most csapattak egy 7:25-öt a Nürburgringen.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #70552 üzenetére
Az nagyon gyenge idő, csak 2 személyes, mire a családot átviszed 3-at kell fordulni vele. Az elég jó gép lehet amúgy, de csak 1000-et csinálnak, kb. közúton nem lehet majd látni sose. Minden idők legerősebb M-es BMW-je meg kb. 10 perc. I4, I7 a közelben sincs, majd a I5. Leírva kicsit olyan, mint az AMD vs Intel, ott az kékek ültek a babérokon, aztán mostmár kezdik ismét összeszedni magukat, csak a VGA szegmesben bénáznak tovább...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #70553 üzenetére
Valahol azt írták, hogy jó aksicsomag, meg szoftver, a többi nem annyira... Beteg dolog amúgy 1000 lóerőt adni egy 8 osztályos bárkinek a kezébe, aki lerakja az árát.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #70555 üzenetére
Mishaek mentek vele a Ringen, eleg szomoru eredmeny lett, az elso kor vegere tulmelegedett es toredek teljesitmenyt tudott, illetve kozel eletveszely amit produkalt gyorsulaskor. Ezek fenyeben foleg durva, hogy besetalsz es megveheted, bar USA-ban ez eddig sem volt ritka (volt azert muscle car ennek a kozeleben teljesitmenyben).
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #70551 üzenetére
Amugy ha mar premium gyarto ami megkozeliti az idot: GT63s 4MATIC+ ment egy 7:25.41-et 2018-ban, majd 7:23.009-et 2 evvel kesobb. De nem premiumok kozt ott a GT-R 10 evvel ezelottrol 7:19.1-gyel, vagy a Camaro ZL1 1LE 7:16.04-gyel.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #70551 üzenetére
Ugye onnan indulunk hogy a gyári állapotú Plaid, úgy ahogy legurul a szalagról, egyáltalán nem alkalmas versenypályás használatra, mert felforr a gyári fékfokyadék. Ha nem akarsz meghalni vele az első körben, akkor az az abszolút minimum, hogy kicseréled a fékfokyadékot és a fékbetéteket.
Mindezt 130e euróért.Ha megveszed a track packet-et még 18.000 euróért hozzá, amiben vannak kerámia fékek, versenypályára való fékfokyadék és betétek, versenypályára való féknyergek, valamint, Goodyear Supercar 3R semi slickek, amiket közúton nem is használhatsz sok országban, na akkor tud ilyen időt az autó. Ezer lóerővel....
Hát ez továbbra sem egy nagy durranás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70560 üzenetére
Az első szériás S-ek még 1 kört sem bírtak ki a Hungaroringen sem, az M-es bmw-k is kb. a mostani generációval lettek jó pályára, eddig simán elmelegedtek. Azért a track focused autókon szinte mindegyikhez kérhető gyárilag semislick...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #70561 üzenetére
"M-es bmw-k is kb. a mostani generációval lettek jó pályára, eddig simán elmelegedtek"
Melyik melegedett el szerinted?
Semi-slick kérhető, de jellemzően mindegyik street legal. Ami a Teslán van az a saját bevallásuk szerint sem az mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #70557 üzenetére
Jó, a villany kimaradt-az XM, GTben az aksi csak mutatóban van, csak a taycan van versenyben, de majd jönnek a kövi generációk, úgy lesz izgalmas remélem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70562 üzenetére
Mind.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70564 üzenetére
Egy I3-nak még méretes, el is menne vele, de egy 3t-ás M-es bmwnek, az mutatóban van csak. Nem véletlenül jobb a CSL kisebb teljesítménnyel is menetdinamikában.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70571 üzenetére
És kb. nem megy el vele 50 km-t autópályán, mondjuk nekem aztán mindegy, mert fenyeget a veszély, hogy ezen kellene aggódnom.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70570 üzenetére
Kb. úgy voltak használhatók a fékek, hogy a következő generációjét megkapta az előző. Ahogy olvastam, a G széria már a sajátjában is elég.
Amit még nem értettem, hogy a szárazkartert miért nem kaptak sose az S-kódú motorok sem, az olaj is el tud billeni pályázásnál.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #70566 üzenetére
Megoldható az, csak úgy kell tervezni és kivitelezni az egész hajtásláncot. Az meg drága.
Az elektromos hajtáslánc egyik sajátos jellemzője, hogy rövid ideig, a termikus tartalékok határáig brutálisan túl lehet terhelni.
A belsőégésű hajtásláncnál is van ilyen jelenség, csak ott a mechanikus határok hamarabb korlátozzák a túlterhelést.Éppen ezért van az, hogy kábé minden dzsunka balra műszaki színvonalú gyártó (lásd Tesla) képes baromi erősnek tűnő autókat építeni, mert rövid ideig bírják a terhelést. A gond akkor van amikor tartósan kellene leadni nagy teljesítményeket, meg kanyarodni is kéne.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70576 üzenetére
Pont ezért kellett volna a szárazkarter, mert még jobb lett volna tőle a kanyarban is a kocsi, de mostmár úgyis mindegy, úgyse lesz
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #70576 üzenetére
Megoldható az, csak úgy kell tervezni és kivitelezni az egész hajtásláncot. Az meg drága.
Pongyolan fogalmaztam: megoldhato alatt arra gondoltam, hogy sorozatgyarthato es megfizetheto, tehat pl egy M3/M4 kategoriaju valami, ami nem 911 arban lenne ertekesitheto a koltsegek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70581 üzenetére
Na, ezt akartam hallani!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #70581 üzenetére
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #70545 üzenetére
Meg egy kerdes. Az F12 mennyivel ad nagyobb menetkomfortot mint az E63? Megjelenesre nekem az E63 az alomauto, de kifejezetten hosszu utakra vetnem be, nem tudom, hogy az E63 eleg csendes-e egy spanyol koruthoz peldaul.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #70588 üzenetére
Mercedes E63 és Ferrari F12? Merci csendesebb szvsz. Ha a 6-osokra gondolsz, akkor motor, abroncs sokat tud változatni 1 típusok belül is, de önmagában is elég hülye kérdés, hogy egy GT elég csendes e túrázni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #70590 üzenetére
Szerintem örülj neki, hogy valaki ilyen kérdést egyáltalán válaszra méltatott. Ha úgy kérdezted meg volna, hogy a keretnélküli ablak miatt megnövekedszik e a szélzaj zavaróan, akkor talán kaptál volna válasz akár a google találatokon keresztül, akár itt a fórumban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #70588 üzenetére
Szerintem (de csak vélemény nem volt hatosom), az F sokkal jobb az E szériánál, szóval igen, nagyobb a menetkomfortja.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #70593 üzenetére
Cicuska, aki nem tud google keresőt használni, mert képtelen egy kérdést feltenni, az inkább csak a gombolyaggal játszon a sarkonban sirdogálva, ne spammelje a fórumot, pláne ne próbálja oltogatni azt, aki segített neki mégiscsak feltenni azt a 6 éves szintű kérdést, amire magától képtelen volt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #70576 üzenetére
Kíváncsi lennék egy tesztre a Plaid esetén, hogy max terhelésen ki e bírja az 50km távot 40C+. Ugye az E60 M5 így volt tesztelve annó.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #70595 üzenetére
Garantáltan nem. A mostani rekord körükben sem tolták maxon végig, kanyarok előtt hamarabb elvették a gázt pl. És így is csak 290et ment a hátsó egyenesben, ami azt jelenti hogy akkorra már az 1.020 lóerőnek a fele sem volt meg.
Ha rendesen a határon mentek volna az autóval, akkor sanszosan a végére 200at se ment volna...
Kíváncsi lennék egy független tesztre, például a sportauto-tól, de ez nemigen fog megtörténni, a Tesla nem ad nekik autót SZVSZ.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #70595 üzenetére
Meg kell nézni mi van a forgalmijába beleírva, mert a lóerő mérés is valahogy így működik, hogy mennyit bír X percig azon a teljesítményen az autó. 330e (F30) pl 252 LE de forgalmiban már csak 135 kW van ami 180 LE, mert ennyit tud a benzinmotor, a villany meg nem bírja annyi ideig amíg a mérés szerint kéne, mert kifogy a kis akkumulátorból a szufla.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70597 üzenetére
Szerintem is ez max a 1/4 mérföldes gyorsulásra csinálták reklámnak, a taycan 750 pacival közeli időt tud és gondolom az is csak peakben.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #70597 üzenetére
és kardkovacsi: Pedig az lenne a lényeg, mert így akkor fals adatok vannak közölve.
chess001: ruszkiban még régebben volt az UNLIM 500. 1 mérföldes gyorsulási verseny. Az a igazi!
brumi1024: 20km-en túlmelegedett? Akkor oda jobb hűtés kell. Csak nehogy kigyulladjanak ezek is mint pár napja egy MACH-E aztán egy halom víz ment rá mire sikerült megfékezni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EA Sports WRC '23
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Wise (ex-TransferWise)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPad topik
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest