-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FERA88
tag
Sziasztok!
Fékbetétből nektek mik váltak be, olyan kéne ami nem porosodik mint az állat? Kaptam egy szett Brembot e46-hoz de tudnám cseréltetni. Textarra, Ferodora, Trwre, Zimmermannra gondoltam még. -
balajti
tag
-
negro
őstag
Most 7vegen ahogy mentem pestre total nullas tankra tankoltam Shell 100-at (tobbnyire 95-os adalekoltal jarok) es lehet placebo de mintha azert szebben ment volna az auto. M52 kezeli a 98-ast szoval elvileg lehet tenyleg jobban ment persze Ki is poroltam picit, lehetett menni a palyan de majdnem fasz voltam. 200 utan kicsivel kaptam eszbe, hogy basszus a teli gumik csak 210-es indexesek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
Mi is párommal mindig 100-ast tankolunk, mert 98 már nincs a közelünkben.
Van aki szerint picit javít a teljesítményen és közben meg kevesebbet fogyaszt.
Én az osztrák határ közelében lakom, azt mondják az ottani benzinnek/gázolajnak jobb a minősége, de még nem próbáltam. -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #38656 üzenetére
én azt tankolok mindig, vagy ha éppen nem elérhető akkor Shell Vnemtommi
-
Highend55
tag
Egyértelműen jobb sajnos..Magyarorszàgon mindig Omv premiumot tankolok,és többször is észrevettem,hogy a kinti Omv hatàrozottan jobb.Többet elmegyek vele,könnyebben,jobban megy tőle az autó !
Vagy akàr Aral is sokkal jobb mint a magyar premiumok. -
majnkopf
tag
Nekem a Shell nem igazán vállt be, mint amennyire vártam. (igaz a kezdetektől azt tankolok bele a mai napig ). OMW-n tankoltam már meg nem mondom mi volt a neve pontosan, de nem a sima 95öst. Lehet az is placebo volt vagy nem tudom, de kevesebbet is fogyasztott az autó, mint a Shelles benyával illetve jobban is ment. Mind alacsony mind magas tartományban. /2.2 e46/
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Kizárt,8 éve figyelem,német,vagy luxembourgi Aral,vagy az osztrák Omv egyértelműen jobb minőségű,mint otthon bármelyik "prémium".
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #38659 üzenetére
Még jó, hogy csak oda járok.
Benzinből amúgy nekem az osztrákkal kb 10%-al jobb volt anno a fogyasztás. Dízelt még nem próbáltam, de kíváncsian várom. Viszont nekifutok az omv gázolajnak is hátha.
-
chess001
aktív tag
Én is azt írtam, hogy nincs olyan, hogy 'gyári' alkatrész, hanem szintek vannak. DE, most figyelj! A bilstein, KW ad gyárilag berakott helyett-alsó polcos, középső polcos-attól függ honnan választottak anno megfelelő terméket és ad a kocsid árában lévő futóművet is. Remélem érthető, de tudok még másik magyarázatot, ha ez kevéssé felfogható számodra...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #38669 üzenetére
Segítek: Van olyan, hogy gyári alkatrész, amit a gyári megrendelések alapján gyártottak, paramétereztek, auditálták stb stb. Erre rányomja a gyártó a plecsnijét és a marginját. Az, hogy az OEM market mit kínál még jelenleg pont mind1. Itt most a gyári alkatrész vs. Sachs kérdéskörről volt szó, de úgy érzem ezt nehezen sikerül felfogni.
-
chess001
aktív tag
válasz Highend55 #38666 üzenetére
Egy másik helyen volt finomítós kötődésű nyilatkozó és ő azt írta, mi az orosz alapanyagot kapjuk, míg nyugat arab, vagy az északi tengeri jobb minőségű nyersolajból főznek, ezért lehet más a végeredmény, dacára, hogy az oktánszámot vizsgálják.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
ATE az gagyi... Soha tobbet, hatalmasat buktam vele anno. Fektarcsabol E90 -tol vagy E60 -tol csak gyarit veszek. Volt ATE Ceramic betetem is. Nem valt be... Ugyan ugy porol, csak szurkes, nem fekete. Es a fekhatas erezhetoen gyengebb volt, mint a gyari betetekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Aksi ügyben, barátnőm E90 325i (2005) kocsijába kellene venni. Az egyik helyi boltban Varta ezüst 74 Ah változatot ajánlottak. Ez jó lesz ebbe? Vagy más márka kellene, Exide/Bosch?
AGM tudtommal csak akkor kell, ha az auto start-stop-os. -
chess001
aktív tag
Én CK-nak válaszoltam, 1-szer sem írtam le azt, hogy sachs gátló... Sőt, ugye azt írtam, hogy nincs olyan, hogy gyári gátló, mert valakitől megrendeli a BMW. Mondjuk azt simán elképzelem, hogy a hibatűrést máshova lövi be a BMW, mint a UNIX, Bárdi...
De miért lenne mindegy egy gátlócserénél, hogy milyen választék van?!
Egy E36-nál is ég és föld lesz a különbség, nemhogy az újabb szériák egyre jobb futóműveivel karöltve.
Szerintem az új abroncsra és a jó gáltóra is érdemes költeni, mert az amúgy is jó adottságokat még tovább nemesítik. Aki nem tudja, vagy akarja ezek kihasználni, az nem tudom miért vett ilyen kocsit...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #38674 üzenetére
Akkor kissé elbeszéltünk egymás mellett.
De akkor amit én tudok autóiparban:
Egy gyártó megadja a paramétereket, hogy mit vár el. Próbagyártás, auditálás stb. Jönnek a darabok. Ezt felmatricázzák és kinyomják. Na pontosan ugyan ezek a termékek mennek ki OEM-ként is. Itt most VW, Mercedes, Audi, Suzuki stb márkákról van szó.
Viszont! Pl egy Webasto-nal már más a lányka fekvése, hiszen ő alkatrész közvetítő a VW csoporthoz pl. Ott simán előfordulhat, hogy nem ugyan onnan jön a gyári és az utángyártott motyó, így lehet bőséggel eltérés is.Gátlócserénél pedig nyilván nem mindegy, de én pl lehúztam sok-sok évet kőkemény Weitec futóművön. Köszönöm szépen de elég volt. Én pl pontosan ezért ragaszkodom a gyári minőségű és keménységű, nem M-es futóműhöz. Közútra 20d-hez, de még 30d-hez is bőségesen elegendő. A játszós, hétvégi autó, ne adj Isten egy M az már teljesen más történet. Oda én is akár a gyári M-től is komolyabb gátlókat pakolnék be.
Viszont az E46 nem képvisel olyan értéket, hogy besétáljak a Wallisba és megrendeljem hozzá ugyan azt BMW matricával. Így megfelel ugyan az BMW matrica nélkül.Na és itt jöttem az ablaktörlő lapáttal. Az olyan pici értékű alkatrész, hogy a gyári és egy Bosch között van 2e Ft difi. Nekem pedig nem ér 2e Ft-ot, hogy bogarásszam melyik Bosch azonos vele. Így rárakom a gyárit és kész.
Nagyjából én így gondoltam a dolgot.
ui: Én pont nem Unix-Bárdiból rendeltem, ha a germánoktól, mert nem vagyok teletömve kedvezménnyel mint a lakosság fele.
-
Eugene Roe
őstag
válasz MPowerPH #38672 üzenetére
Betétet és tárcsát egyszerre cserélted? (feltételezem igen) karbonnál/kerámiánál egyébként nem a maximális üzemi hőmérséklet az előny? Nem 50-300 fok között optimális, hanem 300-800 között? (Ergó pályán) csak kérdezem!
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
chess001
aktív tag
Szerintem is egyetértünk, azért nem értettem a harciaskodást...
Én csak karosszéria elemekről tudok első kézből, ott nem nagyon lehet vita, hogy ide ilyet, oda olyat adok, de pl. karosszéria ugyanabból a gyárból 2 eltérő gyártó részére más hibatűréssel ment.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Eugene Roe #38677 üzenetére
Igen, uj szett feket vettem az autora. Egeszen addig jo volt, amig helyben jarkaltam vele... Aztan 800km a nemet palyan kivegezte, a tarcsa hullamos lett. Elvittem pro cut -ra, ott megcsinaltak. Utana fel evre ra a nemet palya megint kivegezte. Es igen, nekem a Ceramic betetek nagyon gyengenek tuntek a gyarihoz kepest. Nem koptak olyan mertekben, annyira nem is poroltak(vagyis nem volt annyira feltuno), de erzetre sem voltak idealisak. Hidegen es melegen sem egyebkent.....
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Eugene Roe #38677 üzenetére
A kerámia féktárcsa az más kérdés, milliós tétel, ott tényleg be kell melegednie és nem fárad, azt nem városba szánták, arra úgyis ott a turbós cayenne, inkább a 911-re választja inkább az ember...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Eugene Roe #38677 üzenetére
Most esett le amit irsz. A tarcsa az nem keramia volt, sima ATE. A betet volt a Ceramic, ami nem opsszekeverendo a keramia fekrendszerekkel.
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz Gézengúz #38668 üzenetére
Jelenleg a fedélzeti 11et ír városban (több, mint 1000km-rel ezelőtt nulláztam kb.), de szerintem kicsit felfelé csal. Egyenletes tempóban egyébként 8,5ből is eljártam vele még korábban, azóta a városozás miatt nőtt a fogyasztásom, de amint néha pályázok vele már mennek is lefelé a tizedek a kijelző szerint.
-
szabi325
tag
Tud valaki esetleg olyan Bluetooth-os OBD adaptert ajánlani ami minőségibb mint a pár dolláros vackok de működik vele a Carly for BMW (és nem 50 euró mint a carly-é ) ?
Igazából csak az olajhőfokot akarom néha nézegetni, illetve Carly-ban a DPF-et. (E90 LCI 330d) -
elbandi2
tag
Én sem találtam a neten vin alapján semmit a 330ci-mről. De ma bementem a helyi BMW szalonba megkérdezni, és a kormánylégzsákom cserélni kell. Meg is rendelték, és kb. egy hét múlva, ha megjön, hívnak majd időpont egyeztetésre. Szerintem kérdezd le te is, telefonon is el lehet intézni.
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #38690 üzenetére
neki a rossz oldal a jó oldal
franc se érti -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #38693 üzenetére
Mostani arfolyamon 8,5. Egyebkent real arfolyamon(ha meg beszelhetunk ilyenrol a font kapcsan) tenyleg 10 milla.
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #38688 üzenetére
Kövezzetek meg de nekem nem jön be. Ez olyan üzleti autó, amivel tárgyalásra járnak az emberek nem érzem se családi se semmilyen kocsinak. Töredée kihasználható a sok kijelzőnek, elektronikának. Ezt egy multi vezetőnek lehet kihasználható, aki 2-3 kollégával járja a világot, megtéve napi 4-800 kmeket.
-
H.Ezredes
őstag
Jó ez hidd el családi autónak Világ életemben apámnak mindig volt 750 iL High Line-ja és ki volt használva az E32-be és az E38-ba is most E66 760Li Individual és abban is ki lesz használva minden Jó is volt mikor ülök hátul nagy a lábtér tudom állítani az ülést elektromosan 3 zónás klíma ülésfűtés Másik pl E32-től EDC-s gátlók komfort/sport is nagyon hasznos volt az összesbe ( 32-be hűtő !! hűtött italok E66-ba is) E66-ba ülésszellőztetés hátul is idrive dvd... stb... Én mindig is élveztem az utakat benne kiskoromban / kisebb koromban / sőt felnőttként is Szóval egy családnak ideális még ha hülyén is hangzik . Ráadásul nagy csendes erős biztonságos.... Az a rengeteg finomság ezekbe a kocsikban igen is mind-mind nagyon jó dolgok. Persze megértem,hogy sok embernek a felére sincs szüksége de,hogy van létjogosultsága ezeknek az már régóta bizonyított.... Mondjuk én hetesbe nőttem fel így nekem a 7-es családi luxus és sport autó is egyben Engem mindig is csodálattal és imádattal töltöttek el ezek a kocsik és a V12-nek nincs párja....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #38697 üzenetére
A mai világban kicsit indokolatlannak érzem a dolgot. Számomra pl egy 5-ös touring jobb opció, de nyilván a 7-es hátul kényelmesebb. Keresztkölkeim is úgy utaznak mögöttem, hogy mind a kettő kezében tablet vagy telefon, tehát a builtin megoldás felesleges. Mire akkorák lennének, hogy kevés legyen a hely, már saját autóval járnak, tehát ez sem szempont.
Ráadásul mivel 90%-ban egyedül utazom, pont felesleges a 7-es mérete. Persze ha valaki a két szép szememért a fenekem alá tolná, nem zavarnám el. -
cOxeR
Ármester
válasz H.Ezredes #38697 üzenetére
En kispolszkiba meg ezeröcsiben utaztam gyerekként, azzal is vezettem első jogsis éveimben. Majd volt egy forgalomból kivont Zsigulim a kertek alá majd f kombi astra 50 ló szívó, es utána a focus.
Erős váltás a z4. xD
Elhiszem, ha valaki hozzá van szokva akkor van elvárás... meg úgy ki is használja a tudást/lehetőségeket.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Úri gyerek sose voltam tegyük hozzá... 28 évig mindenhová BKV-val jártam alapesetben... Nekem is erős váltás volt
(#38698) Xero
Más volt a világ 25 évvel ezelőtt de 10 éve is..... Mondhat bárki bármit praktikus és jó volt de mondom mindenkinek más az igénye más a szüksége.... Ők anno csak 750-es BMW-ket javítottak semmi mást és irdatlan sok volt belőlük dízel nem is volt most meg úgy megváltozott a világ,hogy egy V12 csodaszámba megy... Valljuk be szükség annyira sok dologra nincsen de igény viszont van. Ez változik egyénenként de ez a szép az autógyártásra mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő kocsit valaki suzukit valaki 3-as BMW-t valaki Z4-et valaki X5-öt valaki 760-ast. Az a lényeg,hogy ha te jól érzed magad egy 3-asba akkor azt vedd de ha a 7-es jön be a leginkább akkor meg azt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen