Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz chess001 #38674 üzenetére

    Akkor kissé elbeszéltünk egymás mellett.

    De akkor amit én tudok autóiparban:
    Egy gyártó megadja a paramétereket, hogy mit vár el. Próbagyártás, auditálás stb. Jönnek a darabok. Ezt felmatricázzák és kinyomják. Na pontosan ugyan ezek a termékek mennek ki OEM-ként is. Itt most VW, Mercedes, Audi, Suzuki stb márkákról van szó.
    Viszont! Pl egy Webasto-nal már más a lányka fekvése, hiszen ő alkatrész közvetítő a VW csoporthoz pl. Ott simán előfordulhat, hogy nem ugyan onnan jön a gyári és az utángyártott motyó, így lehet bőséggel eltérés is.

    Gátlócserénél pedig nyilván nem mindegy, de én pl lehúztam sok-sok évet kőkemény Weitec futóművön. Köszönöm szépen de elég volt. Én pl pontosan ezért ragaszkodom a gyári minőségű és keménységű, nem M-es futóműhöz. Közútra 20d-hez, de még 30d-hez is bőségesen elegendő. A játszós, hétvégi autó, ne adj Isten egy M az már teljesen más történet. Oda én is akár a gyári M-től is komolyabb gátlókat pakolnék be.
    Viszont az E46 nem képvisel olyan értéket, hogy besétáljak a Wallisba és megrendeljem hozzá ugyan azt BMW matricával. Így megfelel ugyan az BMW matrica nélkül.

    Na és itt jöttem az ablaktörlő lapáttal. Az olyan pici értékű alkatrész, hogy a gyári és egy Bosch között van 2e Ft difi. Nekem pedig nem ér 2e Ft-ot, hogy bogarásszam melyik Bosch azonos vele. Így rárakom a gyárit és kész.

    Nagyjából én így gondoltam a dolgot.

    ui: Én pont nem Unix-Bárdiból rendeltem, ha a germánoktól, mert nem vagyok teletömve kedvezménnyel mint a lakosság fele. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák