-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek !
-
mdani01
aktív tag
Boldog Karácsonyt a topiklakóknak!
iPhone 6S SpaceGray
-
H.Ezredes
őstag
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
zsolt1225
aktív tag
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
-
Hikvision
senior tag
Kellemes karácsonyt mindenkinek!
Van olyan fórumtárs aki épített be Dension 500BT-t E90-be a gyári cd tár mellé? Elvileg minden korrektül be lett kötve, de sehogy nem kapcsol be, a kék led nem világít rajta, nem is csinál semmit. Tápot megfelelően kap, az optikák is jól vannak bekötve, de meg se moccan....20 éve a PH-n.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Itthon vett már valaki Meyle HD lengőkarokat E46-ba? Az ismertebb webáruházakban nem találom, mindenhol helyettesítő terméket javasolnak.
-
ADAM1337
nagyúr
E60/E61-el dizel frontról mik a tapasztalatok kizárólag kézi váltós persze.
Most e39 után majd egy pár év múlva arra cserélném. -
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #28610 üzenetére
Elég tág a dízel front a 20d-től a 35d-ig.
Titkos tipp a 3 literes 25d. Hat henger, ~200 csataló, így azért megy is, de nincs kihegyezve, valószínűleg nem belsősáv takarításra vették.
És ilyet nem illik kézi váltóval venni: kavargasd a levest egy sportkocsiban, de egy dízel ötös minden, csak nem az. Sokkal jobb automatával.
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #28612 üzenetére
Maximálisan egyetértek..... Dízel csak automata váltó....
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #28612 üzenetére
Igen az lemaradt, 25d/30d-re gondoltam.
Azért gondoltam csak kézire majd, mert az automaták nem annyira dinamikusak.De meglehet győzni, ha tényleg ennyivel jobb az automata.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
-
ADAM1337
nagyúr
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Skimaster #28618 üzenetére
Köszönöm,
Amúgy is nézegettem, tegnap m3-mon egy ilyen E60 al haladtam elég jól törte az utat, de nem volt rajta jelzés.
De a következő biztosan dízel lesz, tetszik a nyomatékossága.
Addig is gyűröm a mostanimat, amivel elég jól megvagyok elégedve.
A hétvégén 566km-et mentem komp szerint 9,4L-es fogyival, ami ha azt nézzük egész jónak mondható a tempohoz képest, bár lehetett volna 8,5L is.(BP-Fót-Debrecen-BP) -
-
Cxgrav
senior tag
Csak én kacsingatok vissza az időben?!
E34 530i V8-ra nagyon kiváncsi vagyok, kár hogy nagyon el van szállva az ára, pedig az E39 mellé lehet beállítanám tesónak
E39 540i is mozgatja a fantáziám, főleg mióta megvan havernak, persze ezek szigorúan manuálban.Haver 13 littyóval jár most konstans, és szereti azért megmutatni, hogy 8 kis kübli dolgozik a gépben.
Kár hogy automata, de azért így is komoly a gép.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
válasz ADAM1337 #28622 üzenetére
H. Ezredest kérdeztem amikor náluk jártam pár hete, akkor ugyan erre kérdeztem rá,és ő pont azért venné a 35d-t (csak a modelfrissítettet verziót) mert hiába a 2 turbó és egyéb többlet ami hibaforrás lehet. A tapasztalat az ,hogy jobban össze van téve a húzott motor mint az alap.
Sajnos nekem még mindig az a benyomásom,hogy így nem M-es külsővel,még mindig sokan megfordulnak utánam. Relatíve kevés szép külsejű/ápolt e39 van a környezetemben,lehet ezért is.
Sok C típusú egyén meg e60ból száll már ki,nem merciből. -
ADAM1337
nagyúr
Hát az enyémen is itt-ott javítgatni való, de csinálgatom szép sorjában.
Huzatokat rendbe rakatom, nyáron kap M6 felnit és sötétítést.
Nekem M-es a futóművem, nekem nem jön be vegyes használat van és eléggé kemény az az igazság, bár lapul 180 felett kell csak jobban fogni a kormányt addig pille.
Igen sajnos sok C-t látok E60-ból én is kiszállni, azok meg forintosodnak a szervizen. -
stickermajom
addikt
Faceliftes E46-nál van különbség a Coupe és a Touring/Sedan lámpabúra között? Találtam egyet jó áron, amire azt mondja az eladója, hogy mindegyik faceliftesre jó, de nem vagyok 100%-ig biztos magamban.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28630 üzenetére
Miert kellene cserelni a turbokat? Sima mezei turbo van benne, ami a legigenytelenebb darab, mig a 30,25,20D -ben valtozo geos van, ami akar fele annyi ido alatt is leterdel. Nem is nagyon hallani olyanrol, hogy meghal a turbo a 35D-en, mig a 30D-k azert hullanak. En is csak azert gondolkoztam el a felujitason, mert a 2db kb. 120k lenne, es egyebkent is szet lesz az auto szedve elol a vakumcsovek miatt.
Injektorok nem elromlosak, ez nem Audi. De pont az injektorok, motortarto bakok, termosztatok ugyan annyiba kerulnek, mint pl. a 30 vagy 25D-hez. Rendes gazolajat kell tankolni, meg cserelni az olajat idoben, es nem lehet vele problema.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28632 üzenetére
Egy 25D/30D ilyen teren sokkal rosszabb, minimum ugyan annyi a fenntartasuk. Nekem ha leterdelne a turbo, akkor most itt ebayen megtudnam hozza venni mindkettot, gyari felujitottat maximum £600 -ert, meg adnom kellene a rosszakat pluszban. Ez igy meg mindig csak 260k. Viszont erre nincs nagyon pelda... Ellenben 30D -nel bizony azt is bele kell kalkulalni, hogy turbot kell cserelni. Es akkor a lancot mar meg sem emlitem.... 35D a legkevesbe erintett, 20D majdnem biztosan cseres, es a 30D -nel is nagyobb az esely, hogy szakad. Na, annak a csereje tenyleg koltseges dolog.
Tehat amit irsz, az ugyan ugy ervenyes a 20,25,30D tulajokra is. Az injektor mindegyikbe ugyan olyan draga. De tovabbra is fenntartom, hogy az nem fog elromlani, ha nem pancsoltat tankolsz. A fektarcsakon, meg a par meter vakumcsovon kivul semmi nem dragabb a 35D-hez, mint a 30D-hez.
A kerdes, hogy kitudja e az ember fizetni a tobbletet. Mert 30D-t mar azert talalsz eleg jo penzert, mig a 35D-re azert ra kell fizetni.
Szervizelni meg mindegyiket kell, mert van bennuk km, es kopnak. Nem elromlosak. Nekem mar megvan tobb mint 2 eve, de meg nem volt baja. A km allas miatt nagyon sok dolgot kell(-ett) rajta cserelni, de ezt ugyan ugy meg kellett volna csinalnom akkor is, ha egy kisebb motor van elol. De igy is a ket nagyszerviz koltsege mindennel egyutt 1 millio alatt marad, pedig a fel auto ki lett cserelve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #28633 üzenetére
stimt, km állás.
Itthon mire valaki megvesz egy 35d-t simán 3-500 ezer van benne, vagy több, persze simán lehet, hogy eladnak kevesebb km-vel is, de ugye annak ára van....
amiket írtam, az minden autóra igaz, persze lehet nem 1 millát kell rálocsolni...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28634 üzenetére
A problema inkabb ott van, ha az auto nem kap megfelelo szervizt. A 260k km egyebkent meg lehet jobb is, mintha az ember 170-180k km -le venne. Az osszes dragabb kopoalkatresz csereje olyan 200k km-nel lesz eloszor esedekes. Tehat ha gondos a tulaj, akkor a tobb km-el egy olyan autot veszel, amin kevesebb dolgot kell cserelni. Ez persze tenyleg csak akkor igaz, ha a tulaj odafigyel, nem garasoskodik.
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz MPowerPH #28635 üzenetére
Amire majd váltanék az jelen állás szerint f10/11, a gyerek miatt esélyes a kombi vonal! Nyaralásra bicikli,egyéb kis dolgai , meg getzi mód tetszik .
Csak hogy ezekből egy jó 5-7 év múlva kinti beszerzésből egy 35i-t milyen állapotban lehetne beszerezni. Dízelt utólag átgondolva nem vennék. Benzinesből is a turbós is böki a szemem, de a 4 hengeres 28i az nagyon elba..ott egy dolog.
Mennyire üli szét Jürgen/Hans az ilyen motoros kivitelt, és mennyire költ rá ha már megvette.Amúgy én a 2/3 számú tulajt tartom a kocsi ellenségének aki még kihúzza az első tulaj által első nagyobb szervíz nyujtotta biztonságot. ( ez ugye km függő ) Aztán szembesül hogy van fenntartási költsége a vasnak. De szinte ziher hogy a 4. tulajnál van hellyel közzel ismét törődve. Már ha úgy 180-200k körül jár a kocsi. Vagy inkább 300.
Rosszul látom? -
BossBoss
őstag
Urak! E46hoz milyen fekbetetet ajanlott valasztani?! Bosh, brembo, vagy van kimondottan bevalt tipus? Koszonom!
-
H.Ezredes
őstag
Kedves barátunknak ma mentünk autót venni. Azért hiába a nagy szöveg a hirdetésnél kell foglalkozni az autóval.... De persze nem rossz az alap.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #28645 üzenetére
Aham
Autóvillamossági vagy olyasmi nyűgöm van/lesz!
A webastómat Misiék kicserélték/felprogramozták, de az utólagos riasztóm (ugye a beszereléskor nem volt állófűtés) beriaszt ha időzítve indul! Telestarton gondolkodom a webasto mellé, de jelen esetben kiba$*ok magammal ha nem kezdek ezzel a dologgal valamit!
Kinek mi az ötlete hogy ne riasszon de üzemszerű legyen a webasto? -
-KP-
addikt
sokszor olvastam, hogy az e39 ennyivel meg annyival nagyobb, mint az e46. mármint a beltér. valóban annyival nagyobb lenne? megnéztem a méreteit 30centivel hosszabb az e39 mint az e46. kívülről egyáltalán nem tűnik annyival tágasabbnak, főleg nem hátul. igaz nem ültem még e39-ben. az a 30centi ennyit számítana?
-
erikke17
őstag
Ilyen, hogy lehullik az első hó "jövőre" és kimenni kicsit csúszkálni E39 530dA-val mennyire nem szereti a váltó? Tényleg nem kínozni csak egy picit, hogy mit bír és hogy viselkedik a vas Nagyon gyalázná váltót?
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alkoholista nevelde
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest