-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szőröscica #29750 üzenetére
+1, de igaz az is, hogy ezek a brazilokat is vonzzák, mert "rajos" meg "sukár", lehet vele villantani, de az alacsony üzemanyagszintjelző sosem alszik ki, aztán lehet a többire is vonatkoztatni, amiket H. Ezredes is észrevett.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29750 üzenetére
En meg pont a forditottja. Anno hiaba tetszett nagyon egy e92, a piros bor miatt otthagytam. Atszamolva, akkor ugy tunt tul nagy macera a belso csereje. Aztan persze belegondolva elhozhattam volna, mert annyira megsem gaz, lehet bele konnyeden fekete belsot talalni.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #29750 üzenetére
Konzervatív vagyok, maradnék a feketénél. De szigorúan tetőablakkal, hogy télen ne vágjak eret a kocsiban.
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #29754 üzenetére
Lassan én is vaágnék, de tetőablakot
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
zsolt1225
aktív tag
Látom sokaknak alap felszereltség a bőr. Engem sokan lebeszéltek róla mikor nézegettem a kocsikat, hogy nyáron kurvameleg, télen meg hideg. Mennyi elviselhető ez a két dolog? Sokkal kényelmesebb? Vagy miért választjátok?
-
Möhe
addikt
Én bőr/klíma/ülésfűtés nélkül nem vennék kocsit. Ezzel ki is lehet lőni az általad felhozott gondokat. Ha neked fontos (lehet) akkor miért olyanra hallgatsz akinek nincs ilyen? Próbáj ( kérj kölcsön, huppanj be cimbihez,stb ) ki télen/nyáron egy bőrös kocsit, és aztán döntsd el hogy neked kell e vagy nem.
-
szőröscica
addikt
válasz zsolt1225 #29756 üzenetére
Nyáron bele lehet izzadni, de a legjobb plüss kivételével mindenbe bele lehet. Ellenben ha ápolod, örök életű.
Télen szerintem nem rosszabb mint a szövet, az ülésfűtés gyorsan felfűti, és ami fontos, hogy picit csúszik, így nem gyűri össze a hosszú kabátod, hanem belecsusszansz, mikor beszállsz az autóba.
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #29736 üzenetére
Sziasztok!
Köszi a válaszokat.
Most a 2.5 e36 után,költségcsökkentést akarok csinálni
A 4 hengeres benzinesekkel mi a gond?
320d szerintem nagyobb lutri. -
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #29763 üzenetére
Sajnos tapasztalat, az én részemről legalábbis.
Igen nagy általánosítás, de kilehet fogni de műszer és átvizsgálás nélkül offos. -
STC Speed
őstag
Köszi a válaszokat
Visszaolvastam de a 20d sem megbízhatóbb szerintem,valakinek vagy hibátlan évek óta, vagy havonta sz*p vele.
Lehet tényleg a 6henger lenne a legjobb -
yodamester10
őstag
[link]
Egy ilyen típusnál mivel szívhatom meg nagyon vásárlás után?
Bocs a sok láma kérdésért de hosszútávra tervezem az autó vételt. -
stickermajom
addikt
válasz yodamester10 #29768 üzenetére
Eddig nekem motortól függetlenül: [link]
Plusz az ajtóban lévő párazáró réteg elengedett minimálisan, beázáshoz "közeli" állapotot előidézve.
-
whitezo88
nagyúr
válasz yodamester10 #29768 üzenetére
Épp 3-mal korábban volt erről a motorról szó.
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamester10 #29768 üzenetére
-
yodamester10
őstag
válasz stickermajom #29769 üzenetére
Ez a karosszéria dolog nem zavar,14 éves autó ha kicsit rohad az belefér azt a legegyszerűbb számomra javíttatni.Tudom,hogy szerviz igényes az összes bmw de valamit valamiért.Annyi hibát soroltok fel itt a fórumban még a végén volvo v50 lesz helyette.
(#29771) blackrulz
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz yodamester10 #29768 üzenetére
Vigyázz,tesók hirdetik!!
-
CharlieDrop
veterán
válasz STC Speed #29767 üzenetére
20d nem megbízhatóbb?
Szerintem az kimegy a világból. Az hogy a turbó meg injektor elfárad nem mindennapos, nagy valószínűséggel ezek már cserélve voltak, vagy felújítva. Az EGR is, és a pillangótalanítás is megvolt nagy részükön.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #29774 üzenetére
20d-n mire kell figyelni?
Vennék én,de sosem volt dízel autom.
Főleg városban rövidtávokon rohangálós autó lesz, lehet szét menne ettől -
stickermajom
addikt
válasz yodamester10 #29772 üzenetére
Persze, aki elégedetten használja csak ritkán ír. Nincs ezekkel nagy gond, csak tudni kell, hogy nem egy pár éves autót vesz az ember. Ha alaposan utánajársz, átnézeted egy hozzáértő szerelővel, akkor azért _annyira_ nem lehet megszívni.
(#29776) STC Speed Akkor Neked nem dízel kell. Nem örülne a rövid távoknak. ~10 km mire eléri a víz és az olaj az üzemi hőmérsékletet.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz stickermajom #29777 üzenetére
Az nem jó,ha veszek 4 hengeres benzinest,és cserélem a vezérlést egyből?
20i fl 6 hengerest nem találok,olyat ami tetszene20d-t meg városba tényleg nem akarok,és azokat is szidják rengetegen,sokan meg,hogy hibátlan.
-
-KP-
addikt
válasz STC Speed #29775 üzenetére
mondtam h használd a keresőt
de ám legyen, szaporítsuk a hozzászólások számát és leírom mégegyszer mit írt nekem H.Ezredes privátban. Igaz már leírtam jópárszor:
"450K-ból lehet megcsinálni a motort ez egy felújítás kb. Ez után tudsz menni biztosan a kocsival. Sajnos ezeknek a motoroknak
1. nyúlik a láncuk áttud ugrania vezérlés
2. láncvezetőből letörnek a műanyag darabok és beszívja az olajpumpa ( ill. szívná mert a szűrőnél megáll de így eltömíti a lyukat így csapágyas lesz )
3. A hengerfejbe a szelepvezetők kikopnak lötyögnek szelepszár szimering is elkophat. lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek így teljes felújítás szükséges...
4. Kezdődő csapágy bajai szoktak lenne ezek miatt összességében.
De ha ennyire belemegyünk ezekre amik kézi váltósak még kell rájuk komplett kuplung is mert mind kopott szokott lenni ami még + költség.... Ez még egy átlagos ár. A szerelés és alkatrész árak nem a kocsi árához vannak mérve.... Adott munkát el kell végezni adott alkatrészekkel sajnos ennyibe kerül ez ha 10 millió lenne a kocsi ára akkor is ennyi lenne de egy újabb dízel motor v benzinesé mondjuk 6 hengeres drágább megcsinálni. Ezekből az N-es motorokból a 18i amire azt mondom használható de azután,hogy megvan csinálva. Az 143Le még azzal lehet úgy közlekedni de számomra az is egy lomha kocsi... Egy motor generál utána arra még egy motor optimalizálás és úgy már elfogadható véleményem szerint a teljesítménye. De nagyon rövid a váltó / difi sokat forog pályán.... régi M-es motorból a 105 lovas és társai is iszonyat gyengék nem ajánlom korszerűtlen sokat eszik és nagyon lomha ( viszont megbízhatóbb )
6 hengeres benzinessel kevesebb nyűg van ha teheted faceliftes 320i 2.2-es 170 lovas vagy 325i
Dízellel megint több a nyűg ha nem sajnálod a pénzt rá vagy megvétel után rá tudsz szánni 300-400K-t nyugodt szívvel akkor élhető opció. De abból is a faceliftes 150Le-es De mind1 milyen autóról beszélünk vétel után egy 200-300K-d legalább legyen az első nagy szervizre illetve előre nem látható hibákra. -
CharlieDrop
veterán
Plusz hozzátenném amiket Ezredes Úr írt a legrosszabb forgatókönyv. Azzal a kiegészítéssel, hogy egy N42-nél hatványozottan előjöhetnek a bajok.
Dízelek esetében, meg ahogy írtam nagy eséllyel már mindent cseréltek egyszer. A baj akkor van, ha már a második csere esedékes. (Pl. aki az enyémet megveszi, annak nem kell számítania a szokásos dízel körökre mert már megvoltak (azonban használt autó, előjöhet megint))....
a régi M szériás motorok azon kívül, hogy lomha azért nem esznek rosszul, ha csak városban szeretné valaki használni, akkor ezerszer inkább egy M-es, vagyis facelift előtti 4 hengeres, mint bármi más.
Ha menni akarsz, akkor meg 23i-28i, vagy újabban 25i-30i
Viszont minden milyen használt autót vesz az ember, ott fel kell készülni a bajokra.
És az örök érvényű végszó:
A felsorolt hibák nem törvényszerűen jelentkeznek, de ha tudod mi várhat rád, akkor nem lepődsz meg, hogy mi történt.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29780 üzenetére
sztem sokan, de legalábbis egy itthoni réteg biztos úgy van vele, h "ahh úgyse lesz semmi, nálam nem fog előjönni" és ha előjön, akkor jön a "fosbmw" meg az "oldjukmegokosbaóccsón"
-
CharlieDrop
veterán
igen, illetve a vásárlók nagy része a tutit akarja venni
leginkább 1 új autót, minél kevesebb futással, persze X Ft alatt (X ez esetben mindig annyi amennyiért éppen autót vesz)És a másik baj, hogy elterjedt márkákról, hogy jók/rosszak. Sohasem felejtem el, anno egy Hondás ismerősöm 4 milláért vett egy használt 20d-t (majd 10 éve, tehát el lehet képzelni). Majd szétesett és jött a szarabmw, a hondavoltajó...
Illetve ott van az a réteg, aki azt mondja soha sincs semmi az autójával, az övé király, csak 3 éve még olajcserén sem volt és észre sem veszi, hogy hullik szét...
láttam olyan 30i-t, ami 80 ezret ment 1 olajjal...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29782 üzenetére
mondjuk olyat is olvastam h egyesek szerint tökmindegy mit csinálsz, a magyar üzemanyagok minősége nem éri el a nyugat európai üzemanyagok minőségét és hosszútávon tönkretesz ezt azt a dízel motoron. ismerős szerelő mondta francia kocsik porlasztójának a gyári dobozára (nemtom milyen márka/gyártó) rá van írva hátul hogy magyar, román, bolgár stb. üzemanyagra nem vonatkozik a garancia...
-
STC Speed
őstag
Kösz srácok,hogy kiveséztük.E30/36 után E46 ost még nem vágom.
Megpróbálok 320i-t szerezni,ha nem sikerült szépet akkor fl utáni négyhenger,ezvan. -
-KP-
addikt
válasz szőröscica #29784 üzenetére
bmw fórumon írták. mellesleg ha kamu, miért olvasni olyan véleményeket, hogy kinti üzemanyaggal jobban/simán megy az autó? mellesleg egy szabványnak van teteje, alja is
-
szőröscica
addikt
Lehet jobb forgalomszervezés az oka, vagy óvatosabban mész, más szélirány, ezer tényező. Lehet, hogy jobban adalékolt a kinti üzemanyag.
De az alap szabvány, aminek meg kell felelniük, amihez megfelelő motorokat kell tervezniük a gyártóknak, ugyanaz.
Én sok tízezer km-t jártam külföldön, több CR dízellel, nem vettem észre lényegi különbséget a hazai és a kinti üzemanyagok között. Elfogadom, ha más igen, de ettől függetlenül azt egy gyártó nem teheti meg, hogy ne adjon garanciát az alkatrészeire, mert azt Magyarországon vagy Romániában vagy egyéb kelet-európai EU tagországban használják.
-
Isual
veterán
válasz szőröscica #29784 üzenetére
Sajnos nem kamu, utóbbi időben sokat voltam Svájcban, Németországban és ha nem is drámaian, de egy 5-6%-kal mindig kevesebbet fogyasztott a kocsi a német, osztrák üzemanyaggal, hasonló felhasználás során természetesen. Kúton számoltam és valós a különbség. Lehet csak az adalékolás más, de a különbség létezik. Jobbak a külföldi üzemanyagok, de nem csak az üzemanyagok jobbak amúgy azonos kategóriában (csomó nemzetközi élelmiszer, tejtermékek...stb). Magyarország már a Balkán minőségű cuccokat kapja. Mindenből...
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
Isual
veterán
válasz szőröscica #29789 üzenetére
Ja bocs. Az szerintem is véleményes...
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
KINKY_007
aktív tag
-
CharlieDrop
veterán
Nem, az OMV hoz külföldről, de csak nagyon Ausztria hátrvidékén, minden más adalék Elmennek MOL-hoz ott belekeverik sajátjukat és áldás békesség
@(#29794)
Az, nem éri meg behozni kintről. Voltak időszakok, mikor 1-2 üzemanyag Németországból jött, de többnyire nem. Minden kúthoz külön kamionnak kellene mennie (kb. persze), ha 1000-1500 km-ről jönne az üzemanyag mennyibe fájna?[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Isual
veterán
válasz CharlieDrop #29793 üzenetére
Tehát a nyugati megyéket leszámítva még az OMV prémium dízele is MOL+OMV adalék? A Shell V Power Diesel meg mindenhol MOL+Shell adalék?
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #29793 üzenetére
Úgy tudom a 100-as OMV mindenhova saját, a 95-ös Maxxmotion max a határnál.
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
Sziasztok, nem tudom jó helyen kérdezem e, van egy 1987-es e30 318i 75kw bmw-m. Motorolaj cserénél, milyent kell bele venni, és mennyit? Köszönöm, előre is.
-
STC Speed
őstag
válasz r.levente75 #29797 üzenetére
Szia!
Valami jó minőségű olaj,és 10W40 4 liter, plusz egy pár deci ,azt már a nívón látod mikor van maxon az olajszint
-
Möhe
addikt
Kutas cimbi mondta, hogy OMV premium diesel jön egyedül ausztriából ,a többi az belföldi. Zalaegerszegen legalábbis ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen