Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tuning nem attól függ. Itt az AMD már tapasztalt annyira, hogy jól tervezze meg a lapkát a magas órajelek melletti stabil működés szempontjából. Ez már a harmadik nekifutása a 40 nm-nek, így van több, mint két év tapasztalatuk.
Az NV-nél stabilitásproblémák miatt ennyi az órajel. Ők sem szívesen hagynak benne 150 MHz-et, de ha így megy át az OEM gyártók tesztjein, akkor ezt kell csinálni, mert az OEM eladások borzalmasan számítanak. A következő nekifutásra már nekik is lesz annyi tapasztalatuk, hogy belőjék a stabil órajelet a maximumra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem talált, mert a GTX 465-öt és a GTX 470-et már nem gyártják. A GF100-ak a Tesla és a Quadro mellett a GTX 480-akra mennek. Ennek az az oka, hogy 240 dollár körül alakul az előállítási költség, és ez egy a GTX 470-nél necces a 260 dolláros eladási árral.
Az NV annak baromira örülne, ha a GTX 470 közeli teljesítmény megvolna egy 120-130 dollárért gyártható termékkel. Anyagi szempontok alapján ez a cég érdeke.
Nem érdemes azt képzelni, hogy egy sokkal olcsóbban gyártható termékben viccből otthagynak 150-200 MHz-et. Az ilyen akcióknak mindig az az oka, hogy a termék megbukna az OEM-eknél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A te magyarázatoddal az a baj, hogy ha így lenne, akkor már lenne egy erősebb GTX 46x valami az OEM-eknek. Ennek az az oka, hogy az NV sem ellensége a saját pénzének. Igény lenne a GTX 460 1 GB-osnál erősebb kártyára, hiszen a HD 5850-nel és 5870-nel szállítanak nem kevés gépet. A valóság az, hogy ahogy a memóriavezérlővel, úgy a magas órajelekkel is stabilitásproblémák vannak. Az OEM gyártók nem otthoni körülményekre tesztelnek, hanem extrém körülményekre. Te például sosem fogod a kártyád egymás után 100-szor újraindítani, de ezt a tesztet meg kell csinálni az OEM-nél. Ilyen igények vannak, és ha nem stabil, akkor ennyi. A dobozos terméknél a gyártó eltekint egyes problémáktól, amiknek hihetetlenül kicsi az esélye, hogy esetleg otthon előjön.
A GeForce GTX 200 gyártása tavaly nyár közepén állt le. Novemberben mondta el JHH, hogy nincs több, ezért nem szállítanak, ehhez képest a boltokban még sokáig volt. Számos gyártónál sincs GTX 470 vásárlásra opció, mert elfogyott. A GTX 465 hamarabb elfogyott, így az már csak elvétve van az üzletekben is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre a tuningolt GTX 460-ak töltik be a feladatot. Az meg egyre világosabb, hogy az NV új chipeket csinál a GF104 és a GF100 helyére.
Erről annyit hallottam, hogy idén még lesz valami, de sokan mondják, hogy csak papíron lesz termék. Valószínűleg ugyanaz lesz, mint a GF100 esetén. Ott a bemutató az év elején volt, míg a start három hónap múlva. Persze most nincs 40 nm-es váltás, így az a három hónap megoldható kettőből is.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz jozsef11 #206 üzenetére
Egyelőre minden partnernek MBA (referencia kártya forgalmazása) van érvényben. Ez addig így marad, amíg a Sapphire ki nem fejleszti a saját ASIC-ját. Szerintem erre idén nem fog sor kerülni.
Egyébként ezen a feszültségen nemhiszem, hogy sokkal több van benne. Az AMD-nek ez már a harmadik fejlesztése a 40 nm-re. Ennyi idő alatt ki lehet tapasztalni egy gyártástechnológiát, és a kvalifikálás során fellépő általános problémákra lehet megoldást találni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Far Cry 2 esetében azért mindenképpen fontos tényező, hogy a DX10 és a DX10.1-es rendedkód nagymértékben különbözik. Az AMD a DX10.1-re van kárhoztatva, míg az NV a gyorsabb DX10-zel dolgozik, még akkor is, ha a kártya támogatja a DX10.1-et. Ez egyébként főleg az AA-ra van hatással, mert a DX10.1-es mód más algoritmust használ. Plusz egy render target van, aminek nem lesz eredménye, de a számítás végbemegy. Ez a Dunia korai verziójának hiányossága. Ezért cseréltük le a Far Cry 2-őt az Avatarra, mert az már modernebb ebből a szempontból.
(#208) tome.jr: Nem az állításod akartam megcáfolni, csak egy lényeges különbségre akartam felhívni a figyelmet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tekintve, hogy ez már az AMD harmadik nekifutása a 40 nm-nek, nem hiszem, hogy annyira hülyék lennének a mérnökök, hogy még mindig nem ismernék a gyártástechnológia lehetőségeit. Azért ilyenkorra már elvárható, hogy képesek hibamentesen kipréselni azt, ami a chipben van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem gyárilag van szénné húzva, hanem sikerült úgy specifikálni, ahogy azt eredetileg tervezték. Ez a mérnökök első számú célja, amikor készítenek egy chipet. Nem az, hogy benne hagynak +200 MHz-et, mert bizonyos teszteken megbukik a termék. Minden lapkánál van egy célzott órajel, amit vagy sikerül elérni vagy nem. Akkor végeztél kiváló munkát, ha a tuning megakad átlagosan +30-40 MHz-nél, mert akkor kvázi kihoztad a maximumot a chipből, anélkül, hogy a stabilitásteszteken, vagy a kvalifikáláson megbukna a kártya.
A szénné húzás fogalma nem ismert, mert a termék két dolog miatt lehet jól tuningolható. Az egyik az, hogy a magasabb órajel elérése nem szükséges, mert a konkurenshez képest annyira jól áll a termékskála, hogy csak rontana az eredményen, ha gyorsabb lenne a cucc. A másik, hogy a kvalifikáláson nem ment át a termék, ilyenkor keresnek egy alacsonyabb órajelet, ahol nagy valószínűséggel nem lesz probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Felőlem lehet venni gyárilag tuningolt terméket. Sosem voltam ellene ... magamnak nem vennék, de ez az én saját döntésem, és elfogadom más nézőpontját is. Nem is azért írtam le a mondandóm, mert nem vállal a gyártó a termékre garanciát. Csak azt akartam mondani, hogy a termék fejlesztője nem viccből állítja be azokat a paramétereket, amiket beállít, pontosan kitesztelik, hogy milyen értékeken nevezhető a rendszer annyira stabilnak, hogy azt az OEM partnerek elfogadják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Gigánál nem tudom mi van, de a GX 460-asnál is volt para a ventilátorvezérléssel. Azt is javítgatták később BIOS-sal, aztán jó lett és lenyugodott a nép. Valamiért túlságosan kapkodnak a kiadással.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gyanítom, hogy kapkodnak a kiadással, és az elején még nem áll össze a BIOS. A ventivezérlés technikailag a legkisebb probléma, mert azt később könnyen lehet módosítani. Persze nem jó dolog a tesztelés ilyen szintű hiánya, mert a user a ventit fontosnak érzi, és kellemetlen, ha a kiadott kártya ebből a szempontból nincs kész. Az később oké, hogy BIOS-sal javítják, de ezt nem így kellene szvsz. Ebből a szempontból a giga kártyák egy kicsit rossz úton járnak. Az AMD például csinált referenciát a HD 6850-re, ha nincs időd tesztelésre, akkor azt le lehet másolni (az egy kitesztelt alap), ez a partnereknek egyáltalán nem tilos, és sokan élnek is vele, aztán később kijön a saját verzió.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz alibaba78 #628 üzenetére
Az nem meglepő. A Giga és az XFX ugyanúgy a Flextronicsnál gyártat. Valószínűleg a fejlesztésük is megegyezik az azonos gyártósor miatt, ebből a szempontból előjöhetnek ugyanazok a hibák.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DroiDMester #694 üzenetére
Az a kártya amit mi teszteltünk már kapható. Az viszont fontos, hogy csak az OEM gépekben. Dobozos termékek esetében senki sem épít a referenciamodellre. Sohasem fog megjelenni a tesztelt kártya a dobozos piacon.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ok, az így egyszerű, hogy a CCC-ben, de én úgy vettem észre, hogy nulla hatása van a recékre. Egyedül az MLAA szűr. Persze lehet, hogy én néztem el, még csak keveset játszottam vele, csak hirtelen érdekes volt, hogy én rontottam-e el valamit.
Keldor papa: Igen meg lesz oldva. Már bent van az új szerver a helyén. Be kell lőni szoftveresen, ami még idő, de haladunk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz IlilIiIlilI #1235 üzenetére
Ez akkor szokott probléma lenni, amikor egy alkalmazás lezárja az órajelet. Például nézel egy youtube videót, de a fület nem zárod be, akkor az órajel a youtube-hoz van rendelve. Vagyis, le van zárva a kapu, amíg be nem zárod ezt a folyamatot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én nem értem a TPU-t. Az ok, hogy szerintük nem éri meg, de ezek a kártyák már lazán kitolják a DX11-et. Felesleges DX9-ben 100+ FPS-et tesztelni. Szerintem nem is ez érdekli a felhasználót.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-s játék nem jelent semmit. A Gaming Evolved program nem zárja ki az NVIDIA fejlesztőit. Az csak arról szól, hogy az AMD segít, hogy a terméked szebb legyen és gyorsabban fusson a kártyákon (esetleg kapsz hardvert is). Ezenkívül a program célja még, hogy a játék már megjelenéskor jól fusson Radeonon. Az AMD-nek nem célja a PC-s játékok deoptimalizációja a konkurens hardverekre, mert az a piacnak rossz és felő, hogy a konzol felé vándorol a csalódó tömeg. A Fusion miatt az AMD-nek biztos helye van a PC-s piacon, hiszen jövőre kész a teljes integrált platformjuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem volt a programnak neve, de létezett, hiszen a teljes DX11-es kódrészletet az AMD csinálta meg. Ezért csúszott a progra megjelenése decemberre. Ez volt a HD 5000 húzócíme.
Nem értem minek kellett volna történnie? Az AMD-nek nem célja a PC-s játékpiacot gyengíteni. Ők nem zárják ki a fejlesztésből az NV-t. Az NV azért ilyen agresszív, mert egyre kevesebb a talaj a lábuk alatt, ráadásul rengeteg pénzt követel az, hogy a fejlesztők úgy dolgozzanak, ahogy az az NV-nek jó. Ez meglátszik a DX11-es címek arányában is, hiszen 10 játék az AMD támogatásán belül született és csak három az NV-én. Régen messze nem ilyen volt az arány.
A jövőben az érték a platform, és az NV-nek nincs PC-s platformja. Versenyképtelenné válnak az eladások és/vagy a nyereség szempontjából fontos PC-s piacokon. Ezt csak úgy lehet kivédeni, ha kapnak az Inteltől x86-os licencet és hozzák a saját APU-jukat. Ez az út nem tűnik járhatónak, és inkább az ARM mellett döntöttek, így a Tegra lesz a consumer rétegnek szánt termék, és az NV platformja is ez. Lényegében mindenki egy irányba tart, csak más architektúrával, de az kétségtelen, hogy minden cég platformot fejleszt, és csak abban gondolkodik. Nem tudsz olyan vállalatot mondani, aki nem készít platformot.
A DX11 már nem számít nagy dolognak. Azért nem kapnak a mostanában megjelenő DX11-es játékok túlzott figyelmet. A hype szempontjából az AMD-nél a Deus Ex: HR a következő célpont, ami a HD 6000 húzócíme lett volna, de 2011 Q1-re csúszik, így marad a HD 6990 húzócíme.(#1436) gbors: Nem volt botrányos. Én decemberben már teljesen jót játszottam rajta. A 10.3-as driverre volt tartogatva az a meghajtó, ami kihozta a HD 5000 teljes erejét. Ez hozott jelentős teljesítménynövekedést mindenhol. Nem nehéz kitalálni, hogy miért alakult így ... nem volt szükség a plusz teljesítményre, de az nem jött rosszul, hogy az NV nem azt látja, amire valóban képes a HD 5000.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezen a patch segített. Illetve amíg nem volt patch, addig vsync kellett. A patch óta ezek a problémák eltűntek, bár én továbbra is vsync mellett játszok, mert néha azért szétesik a kép és zavaró.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crank467 #1444 üzenetére
A driver már jól működik. Nálunk a tesztben nem volt probléma. A különbség, hogy mi sokkal erősebb procit használtunk. Persze ez valszeg a Crysis esetében nem számottevő. Amit érdemes megnézni, hogy a PCI Express port x16-os módban megy-e. Ha igen, akkor lehet, hogy jobban jársz egy full win reinstallal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crank467 #1450 üzenetére
Akkor ennyi a dolog. A platform limitálja a kártya képességeit. Igazából semmi sem rossz, csak a Crysis nem tudja kihasználni a Q6600 négy magját. két magból gazdálkodik általában a játék, és abban az új processzorok jobbak. A Q6600 már elég régi fejlesztés, ebből a szempontból.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt sem tudom mi a probléma. Egy ideje nem követtem semmit, mert el voltam foglalva. Ha összefoglalod a gondot, akkor megkérdezem.
(#1636) alibaba78: Az nem olyan egyszerű. A hibát nem reprodukálni kell, hanem javítani is. A HD5000-es szürkehalál néven ismert kompatibilitási hiba ismert volt novemberben is, de az AMD később ismerte el, miután elkészült egy tesztjavítás. Utána meg ismeri mindenki a történetet. A driverben a refkarik javítva lettek, míg márciustól a gyártók is megkapták a jó BIOS-okat. Ezeket a nem refkarikhoz el is lehetett kérni.
Ennek az esetnek az ellentéte a GF GTX 400 sorozat pixelesedése. Itt a fórumon is van pár beírás erről. Szintén kompatibilitási hiba, mert alaplapfüggő, hogy előjön-e. Ezt nem lehet szoftveresen javítani, így új revíziót adtak ki a hardverekből augusztusban. Azóta nagyon lecsökkent a jelzeti hibák száma, de nyilván a a problémás termékek még piacon vannak. Ezeket talán el lehet intézni gariban. Ilyenkor a szoftveres javítás hiánya miatt az NV nem ismerte el a kompatibilitási hibát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wittman #1649 üzenetére
A hibaleírásból ez nagy valószínűséggel driveres hiba lesz. A fák kikapcsolása eléggé árulkodó jelenség. Sajnos az XP a driver rutinjaiban nagyon le van maradva. Gyakorlatilag minden frissítés Win 7-re jön, és az XP alig kapja meg az újításokat. Ez nyilván egy ok, hogy miért nincs hiba XP alatt.
Ezt a leírást egyébként jelentetted a driveríróknak? Ha nem, akkor itt meg tudod tenni. [link] - Ezt közvetlenül a rendszerprogramozók olvassák. Az nagyon nagy segítség, amit a Flamin Cliffs 2-nél tapasztaltál, hogy a fák hozzák elő, és írd le, hogy XP alatt nincs para.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wittman #1652 üzenetére
Persze, már sok dolog jobban fut Win 7-en. Az XP driver az alig van fejlesztve. Konkrétan szinte semmilyen újítást nem kap meg. Egy külön csoport csinálja a Linux driverrel együtt. Mivel a durva fejlesztés hiányzik, így logikus, hogy hibák is kisebb számban vannak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bone123 #1780 üzenetére
Marad, ha hivatalos a BIOS. Kövesd a telepítési utasításokat és nem lehet baj.
(#1779) TTomax: OpenCL meg MLAA már van. Valószínűleg arról lesz szó, hogy az eddig elkészült 11.3-ra tervezett újításokat belerakják a 10.12-be. Mivel decemberre lett ígérve a Stream SDK 2.3, így valószínű, hogy az AVIVO-t leváltó Video Processing Pack kerül bevetésre. Ez szükséges, hogy az UVD közvetlenül elérhető legyen a Stream SDK-n keresztül, biztosítva a CUVID és a VDPAU támogatását. Gondolom a nemrég bemutatott DivX gyorsítás is támogatásra kerül hivatalosan is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ///Krisz\\\ #2865 üzenetére
Ilyenen ne parázz. Írd össze ide a gondod. Jól járd körbe, mert minden infó fontos. Utána szépen lefordítjuk.
Látod Pala is segít. Ezért van a fórum.(#2868) HANDO88? Ezért kérdeztem, hogy a Giga tud-e róla, hogy gond van az alaplapjukkal. Ha nem, akkor tudni fog. Jelzem én is nekik. Van egy tippem mi a para, de nem akarok hiú ábrándokat kelteni, először utánanézek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz alibaba78 #2871 üzenetére
Ezért kellene felfogni az alaplapgyártóknak, hogy qrvára nem jó, ha egyéni energiagazdálkodási szinteket állítanak be a PCI Express csatolóra. Ez konkrétan a szabvány telibexarása, pár wattos előnyért a konkurenssel szemben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Vasinger! #3172 üzenetére
Ha globális probléma lenne, akkor a Cata Crew-ra érkezett panaszokat sikerült volna reprodukálni. Ezért mondja rocket, hogy írj, mert a reprodukáláshoz adat kell. Az, hogy a fórumba beírsz nem panasz. A rendszerprogramozók nem bújják az game.amd fórumot sem, szóval az a 30-40 ember rossz helyre irkál.
Az AMD a leveleket nézi. [link] - ezt a programot ezért hozták létre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érdemes szerintem az új driverre várni. Az AMD két hónapja próbálja reprodukálni a hibát eredménytelenül. A Gigabyte sem jut dűlőre vele. Egyelőre az a meglátás, hogy a problémát egy rossz sorozatból származó memória okozta. A hiba nagyon egyértelmű. Nem kell órákat várni rá. Egyszerűen kizárt, hogy két hónap alatt senki sem hozta elő valamilyen módon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz k.rudolf #3942 üzenetére
Gari. Esetleg várni, hogy valamit kitalálnak a gyártók. Igazából itt mázli kell, hogy belenyúljanak egy olyan sorozatba, ami ezzel a hibával küzdött. Amint mondtam az karácsony előtt tényállás. Azóta lehetett mázlijuk.
(#3944) polonic: Az MLAA egy post process szűrő, nincs mit állítani a mintavételen, mert a pixeleket tekinti bemenetnek. A sebesség a kártya nyers számítási kapacitásától függ, mivel a pixel négy komponensből áll, így a Radeonon nagyon jól párhuzamosítható.
Ott alkalmazd, ahol nincs lehetőség MSAA-ra. Egyre több ilyen játék lesz. Ahol van MSAA, ott nem sok értelme van használni. Esetleg akkor, ha a textúrákat és a shadereket is le akarod szűrni.(#3953) rocket: Az AMD addig nem mond semmit, amíg nem találják a hiba okát. Azzal nem megy a user semmire, hogy "nálunk nincs hiba". Nyilván két hónap hibakeresésbe nem egy kártya fér bele, száznál is több terméket vizsgálhattak át eddig. Így nehéz okosnak lenni. Az meg logikus, hogy ha baj van, akkor gariztas. Ezért adják a kártyához a jótállást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem így működik. A szervizesnek kötelessége megnézni ott a problémád, ahol előjön. Nem utasíthatod vissza a segítséget, ha eladtad a terméket. Ellenkező esetben a fogyasztóvédelemhez fordulhat az ügyfél.
Amikor szervízben dolgoztam ott is voltak x-aktás esetek. Olyankor bekértük a teljes gépet, sőt valamikor megkértük, hogy hozza elő a hibát. Mindig kiderítettük mi a baj.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz akira76 #4099 üzenetére
A black screen jelenség nem általános. Egyelőre az a legjobban illő magyarázat, hogy a giga rendelt rossz memóriákat. Ez egy rossz sorozat lett. Most akiknek előjött várnak a javításra, de valószínű, hogy a memória szar, és le kell garizni a kártyát. Neked azért jó, mert nem rossz a memória a kártyán. Más gyártónál ilyen nincs. Sajna már minden hibát a black screenre fognak, pedig rossz a kártya.
Valószínűleg a Giga azt fogja javítani, hogy állítanak a memória feszültségén. Ezzel megmenekülnek a gari elől.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert az alkalmazott memóriától függ a dolog. Volt egy sorozat, ami nem ment az AMD referenciaparamétereivel (hovatovább benne sem volt az AMD által ajánlott memIC-k között). Azért nem jelentkezik egy csomó embernél, mert azokat a memóriákat már nem rendelik a gyártók. A Giga rendelhette a legtöbbet. Gondolom ők akartak a legtöbbet spórolni, de más is szerezhetett belőle. A megoldást az időzítések megemelése jelentette. Én továbbra is a garit javaslom. Tudtommal nem sok termék került forgalomba ezzel a memóriával.
Persze az új BIOS is megoldja. Az időzítések nőnek csak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogyisne. Kezelik BIOS-szal, aztán megúszható a gari. Úgyis csak egy kis szelete ez a sorozatnak. A cégek mentalitása kb. ez.
Helyes. Vigyék vissza a kártyát, hogy kapjanak egy jót. Nehogy már a Giga meg a többi spórolós bagázs olcsón jöjjön ki ebből. Ezzel az új BIOS-szal még a végén ők lesznek a hősök, hogy korrigálták a hibát, a felhasználó pedig pezsgőt bont. Lásd fentebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Eredeti játékok OFF topik
- 3D nyomtatás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elite: Dangerous
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming