Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz Abu85 #15956 üzenetére

    2009 végén jelent meg a Win7 DX11-el, és az első játék ami SZVSZ érdemben ki is használta a DX11 lehetőségeit a BF3 volt 2011 végén.

    Quantum Break nagyon esélyes a közelmúlt legrosszabb PC-s portja díjra.

    Szerintem ez a kép szemlélteti a legjobban a DCC-t:

    Első csík: gyakorlati memória sávszélesség nagyon jól tömöríthető textúrával.
    Második csík: gyakorlati memória sávszélesség tömöríthetetlen textúra esetén.

    Ahol a két csík egyforma, ott nincs semmilyen textúra tömörítés, ahol nagy az eltérés a 2 csík között, ott pedig nagyon hatékony veszteségmentes tömörítés működik.

    "Also, our understanding from past reviews was that the R9 290X was limited by ROP throughput in this test. Somehow, the Fury X speeds past the 290X despite having the same ROP count on paper. Hmm. Perhaps we were wrong about what limited the 290X. If so, then 290X may have been bandwidth limited, after all—and Hawaii apparently has no texture compression of note." techreport.com

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák