Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyiknél.
Elég a copy-paste plusz 10-15 sor. Ilyen a Quantum Break például.
DCC-hez hasonló technika először a TeraScale 2-ben jelent meg, majd a Fermiben. Amik most vannak, azok már harmadik generációs megoldások. Ezek a leghatékonyabbak, mert más kódolást használnak. Ezek a GCN3-tól és a Maxwell2-től vannak. Előtte a DCC-féle konstrukciók igazából nem segítettek a sávszélhiányon, mert nem minden formátumra tömörítettek.
A DCC hatékonyságát egyébként abból lehet a legegyszerűbben lemérni, hogy a 3DMark Vantage Color Fill tesztjében a gyakorlati eredmény mennyire van közel az elméleti maximumhoz. Nyilván minél közelebb van annál jobb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.