További Dead Rising 2 tudnivalók

Keiji Inafune (Capcom), aki korábban már "idő előtt" nyilatkozott a DR2-ről,
most komolyabb részletekbe avatta be a közönséget egy podcast által. A játék eseményeinek szolgáló helyszín mellett szó esett a játékot fejlesztő kanadai Blue Castle Games-ről is.

Helyszín: "Az első rész plázájánál összetettebb helyszínt akarunk, ezért a folytatás eseményei egy casino jellegű helyen játszódnak. Kíváncsiak voltunk, mit lehet kihozni abból, ha a zombik egy ilyen helyen szabadulnak el." (Ez eddig megjelent screenshotok által már kaptunk némi ízelítőt ebből.)

Fejlesztőstúdió váltás:
"Beláttuk, hogy bizonyos korlátok adódnak abból, ha a játékot csupán japán perspektívából közelítjük meg. Így a második rész esetében a kanadai BCG-re esett a választás:
látszott, hogy komolyan veszik egy olyan játék készítését, ami azért megtartja a Capcomra jellemző sajátosságokat. Mindemellett folyamatos kapcsolatban (video konferencia) állnak az eredeti gárdával."

Náluk jobban persze senki nem tudja, hogy a japán közönség mennyire szkeptikus,
sőt, fóbiás, ha nyugati fejlesztőstúdiókról van szó, "de bízunk benne, hogy a játékosok végül elismerik a kanadai csapat tehetségét."
"Remélem, hogy a japán gamerek értékelni tudják majd ezt a vegyes megközelítést.
A nyugati játékok folyamatos térhódítása miatt a játékos társadalomból előbb-utóbb
(remélhetőleg) kihal majd ezt a hozzáállás."

Előzmények