I Am Alive életjelek

A meglehetősen hosszú nevű Cold Fear outlet Darkworks által fejlesztett I Am Alive-ról először a 2008-as E3-on hallhattunk: ekkor jelent meg egy igen hangulatos trailer az Ubisoft üdvöskéjéről.

A történet Chicagoban játszódik, egy megmagyarázhatatlan földrengést követően csöppenünk Adam Collins bőrébe, feladatunk pedig nem más, minthogy megtaláljuk barátnőnket, remélve, hogy egyáltalán túlélte a katasztrófát.

A játék FPS nézetű, de a fejlesztők elmondása szerint a sikeres előrehaladás kulcsa a lopakodás és a taktikus játék, bár a lehetőség adott a nyílt konfrontációra is, ez igen ritkán lesz célravezető.

Az Ubisoft a napokban bejelentette, hogy Jade Raymond (az Assassin's Creed producere) nem az I Am Alive-on dolgozik, ezzel véget vetve a korábbi találgatásoknak. Most, hogy megtört a csend, várható, hogy hamarason új információkat kaptunk a játékról, mely PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re érkezik. A megjelenés 2009 második negyedévében várható.

Forrás: Eurogamer

Azóta történt