Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz zsolt19900 #55422 üzenetére
Van egy 7 személyes családi egyterű is. Az az óvijárat, és nyaralós autó. A Vitara munkába járós. Igazából egy Toyota Yaris GR mozgatnà leginkább a fantáziám,.az még összkerekes is, mint a vitara 😅🙈. Ma egész nap ezen agyaltam és tényleg nem érdemes lecserélni a Vitarát egy Sport-ra. Még van 2 évem 40ig, addig spórolok még picit és megveszem 3. autónak valamelyik pofás hothatch-et.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
-
-
-
addikt
válasz Napfénysüti #55769 üzenetére
Én eladtam az outi-t, szerencsére nem volt nagyobb besetwm, de helikopterrel rendszeren mentünk outisért, és általában nem a bringás volt a hibás. 3 gyerek mellett inkább hardtail cc az erdőben és elliptikus tréner itthon.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz Moleman #55814 üzenetére
De mi értelme volt ott matatni? Egyáltalán mi értelme kikötni a csipogàst? Ha induláskor bekötöd magad, soha az életben nem fog zavarni, mert nem hallod. Ha még nem kötőd be magad, akkor egy idióta vagy! Álljon itt egy fotó a péntek estémből. Én a műszakvezető orvos voltam az SBO-n, négy főből hárman élték túl a baleset. Egyikük sem volt bekötve. A lép ruptúràs fiú mázlija az volt, hogy vele beszàguldott a mentő, és azonnal műtő asztalra került poly CT után és még az instabil gerinctörése ellenére is mozogtak a lábai az idegsebészeti műtét után. A másik két sérült diffúz axon karosodàst szenvedett a fejében, ergo, mivel nem voltak bekötve, olyan sebességgel csapódott a fejük az autó belső elemeinek, ami hiába nagyrészt légzsak volt, többet nem fognak magukhoz térni.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
-
addikt
válasz simonjoe #56063 üzenetére
Mert a jégeső az mindig beköszön előre, hogy "hé rakd fel a pufi takaró ponyvàt!"... Az egyedi és nagy értékű autókat nem szokták lopni. A tucat autókat szokták, amiből sok van, nem feltűnő és jól el lehet adni bontva alkatrésznek. Nekem már kellett igénybe venni a casco-t, kétszer is, és örülök, hogy 50e-t kellett fizetnem a kárra és nem 500e-ret. És ez bizony nem önbizalom kérdése. 🤦
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz simonjoe #56066 üzenetére
"Ennyire nem bízol magadban?" Egy abszolút téves, minősítő mondattal köszöntél be a témában, holott az önbizalomhoz semmi köze annak, ha valaki racionálisan fel tudja mérni, hogy bizony a közlekedés nem egy tényezős esemény. A jégeső előjelzés meg az elmúlt két év tapasztalata alapján teljesen kiszámíthatatlan. Ha menet közben ér, teljesen életszerűtlen, hogy felponyvázd az autót. Illetve amikor alma méretű jég esik, van, hogy a fedett garázs, palatető sem véd ellene, a pokróc meg pláne nem. Nekem volt úgy cascos eseményem, hogy szemből vágtak ki elém, nekem kellett lemennem az útról, dupla defekt, felni törés, lengőkar is sérült, nem kis összeg volt. Persze ez még fedkam kor előtt, casco nélkül egy vagyon lett volna.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz simonjoe #56098 üzenetére
Én soha nem értettem ezt a beltér műanyag tapit! Azon kívül, amikor takarítom, még egyszer nem jutott eszembe a Vitara műszerfalat fogdosni. A kemény műanyag ráadásul sokkal tartósabb, mint a habosított. Ha még nyílik a légzsák, mindkettő ugyanúgy vág fejbe.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
Nem értem ezt a kocsimosós parát! Ha használod az autót, az első nap.misas után már nyoma lesz annak, hogy közlekedsz. Még tiszta nyári időben is. Kozármisleny mobil petrol, kb 800ft a kézi mosás, jó minőségű a mosószer, tényleg szűrt a víz. 2019 óta talán ha egy alkalommal volt lemosva úgy, hogy át is törölték, amikor a jobb hátulját meghúzták, és casco-rabjavitotta a Varga Lánycsók. Azon kívül csak érintésmentes mosás, és nulla torolgetes. Ha belül koszos, a Légimentő bázison kiporszívozom. 3 gyerek mellett az ember elengedi az autó simogatást. A touran pl totál vállalhatatlan tud lenni, na azt be szoktam adni a prozis mosdóba, azt nem vagyok hajlandó takarítani. Szerintem így is gyönyörű az autóm.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz 2ozzmexy #56995 üzenetére
Ezt úgy hívják hogy obsessive compulsive disorder , OCD. Nekem is van ilyen, de szerencsére három gyerek teljesen lenevelt arról, hogy felesleges dolgokon éljem ki. Így pl amíg régen a BMW-t simogattam és apoltam, addig most a három fiammal csinálom azt, amit ők akarnak. A Tourant a prozis mossa, a vitaràt meg én 6 perc alatt a mobil petrol kúton. Az élet túl rövid ahhoz, hogy órákon át kocsit mossak. Másnapra meg már nincs különbség, hogy előtte patyolat volt, vagy magas nyomású kézimosó tiszta. De az értékes időmet nem haszontalanul töltöttem. Inkább kihasználni az időt, amíg a gyerekeim velem akarnak lenni. Nem tart sokáig. A takarítást is ezért végzi nálunk takarító. Mert addig mi öten együtt töltjük az időt. Értsd jól, a heti nagytakarítást. Nem áll halmokban a mosogatnivaló se a mosatlan.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz 2ozzmexy #57035 üzenetére
Ugye tudod, hogy most terelsz! Arról volt szó, hogy számodra egy magasnyomású mosóban kézzel mosott autó nem patika, most meg jössz itt guanóval, meg falevéllel , Ózdi putrival?!?!
1- a jó gyerek a koszos gyerek! Egyszer nem jutna eszembe leb@szni őket, mert mocskos ruhában jöttek haza az oviból, vagy emiatt koszos lett hátul az autó! Élt, játszott, jól.erezte magát! Erre van a mosógép, meg az autó porszívó. A hátsó szomszéd folyton lecseszi a saját gyereketi, ha retkesek. Szegények
2- lehet a hobbit az autó kényeztetés, de akkor ne add elő, hogy az a norma! Az csak neked normális, másnak obszcesszio.My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz Brogyi #57256 üzenetére
Lesz ember, akinek vonzó lesz ez az új konstrukció, pláne ennyiért?? Az új S-cross már nem is kapható, tegnap voltam a Vargànàl Mislenyben, nem tudnak új rendelést felvenni rá. (Szervíz időpontot egyeztettem, nem tervezem az 1.6 allgrip-et lecserélni). Ha most vennék autót, nem tudnék venni! Az új S-cross, akinek jutott, jól járt vele. De ha az is jön ezzel a konstrukcióval, hát nekem nem kéne!
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz Janusz001 #57258 üzenetére
Azt mondták, ők már nem tudnak, rengeteget rendeltek és nincs keret már náluk. Az új S-cross mellett, ha most kéne vennem, eszembe nem jutna a Vitara. Ez az S-cross gl+ felszereltség mellett Best buy! De ez, hogy kb 2 hónapig kapható.a jelenlegi motorral, aztán jön a gyengébb, de drágább, elég botrány! Asszem az 1.6 nekem marad örökélet.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz burgatshow #57266 üzenetére
Mondjuk azért az új S-cross nagyon best buy lett! Nem is értem, hogy miért nem maradhat a jelenlegi lágy hibrid+turbó benzin. Akinek sikerült elcsípni belőle, na az örülhet,.ez fogja tartani az értékét. Az 1.5 szívó hibrid papíron sem vonzó,.szerintem élőben sem lesz az.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz burgatshow #57268 üzenetére
Igen, de ez az, hogy nem lesz! És ezt nem is értem! Kijön egy autó és kb 2 hónapig lehet kapni egy motor konstrukcióval. Vicc. Az új vitara a szívó 1.5-tel, 10M körül, az is vicc!
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz SyMbioTe #57284 üzenetére
Vitara esetén nincs ajtó ázás, az S-Cross hiba volt. Sajnos vitaràra is igaz, hogy a kötelező wltp előírások miatt egyre költségesebbek a motorok. Az 1.6 szívó ugye egy faék volt, nem sok hibalehetőség volt/van benne. Az első szériás 1.4T egy nagyon jó, optimàlis hengerűrtartalommal bíró, nyomatékos turbó-benzin motor, nagyon megbízható, és nem volt benne részecskeszűrő. Aztán jött a részecskeszűrő, aztán a teljesítmény butítàs, meg a lágy hibrid, most meg az 1.5 szívó + hibrid rendszer. Én ezt már biztosan nem venném meg, pláne ennyiért! Ha még van pár elérhető 1.4 új S-cross, az jó vétel lehet, de az 1.5 hibrid majd 10M, na az felejtős! A maga 100LE-vel...
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
Az új S-cross végre jól néz ki, és gl+ felszereltség mellett lényegesen több extrát ad, mint a Vitara, egy modernebb autó. A régi S-cross ugye elég megosztó volt a maga formájával, ott azért kellett egy kis cognitív disszonancia, hogy azt bárki szépnek lássa. Az új viszont nagyon szép lett, és 1.4T motorral best buy, ha még van egyáltalán belőle.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz burgatshow #57327 üzenetére
Igen, vagytok ezzel így páran. Ikertesóm is vett egyet, mert ár érték arány, stb. Idővel elkezdte szépnek látni. Szóval működik a kognitív disszonancia, hiszen ugyanaz a genetikai háttér és ő mégis szépnek látott idővel valamit, ami nagyon nem az. Persze, az új S-cross sem az autógyártás esztétikai csúcsa, de szebb, mint sok mai suv. Jó, jó a lopott Mitsubishi hátsó részben semmi új nincs, de legalább már nem.ilyan, mint egy dajkacàpa.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz AMD Power #66439 üzenetére
A csomagtér kisebb. A hátsó sorban itt is csak két isofix ülés fér el, mint a Vitaràban . Elöl kényelmesebb ( ülés szellőztetés, deréktàmasz). Családi második autó, a 5+1 kutyàs járművünk továbbra is egy VW Touran. Ezzel suli - ovi körre megyek és dolgozni. Január óta van 6kW-os napelem a tetőn (1.1M volt a saját költség, a felét állta az otthonfelújítàsi keret). Havi kb 350kW a fogyasztásunk és a duplája felett termelek, így a teljes áramfogyasztást és az otthon töltést 100%-ban fedezi a kiserőmű.
Mióta Szekszárdon van a légimentő bázis, beesett havi plusz 800km. A Vitaràba már 450e forintot tankoltam idén, és elkezdtek megszaladni a kilométerek, így pl. már az évi 1 szervíz sem lett volna reális. 68e km, 5 évesen el tudtam adni 5.8M forintért. Otthonra felrakattam egy Tesla gen3 fali töltőt. Így minden adott.Egy teli akku 505km. Ami nyilván pálya tempó mellett nem annyi, de pl. tegnap Kaposvár - Kozármisleny oda -vissza 11.5kWh fogyasztás és maradt 300km hatótáv.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen