-
GAMEPOD.hu
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz NJanika #31773 üzenetére
"HDR tonemapping" hiánya okoz ilyen képet azaz nem vált megfelelően HDR10-re/Dolby Vision-re és ilyen fakó sz@r lesz a kép. Saját HDR tartalommal is ilyen?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz NJanika #31776 üzenetére
Szoftveres probléma. Az a probléma ami pl. Mi Box S-nél is tapasztaltam korábban tehát a Dolby Vision anyagot Dolby Vision BT2020-ban játsza le, de maga a megjelenítő SDR Rec 709-ben van, és ezáltal nem vált megfelelő formátumra de még a "HDR Tonemapping" sem aktíválódik, azaz legalább SDR-be konvertálná. Szóval ez szoftveresen megoldható. Jelezd a Philips üfsz-nek, hátha már van egy olyan fimrware-jük ami megoldja a problémát.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz NJanika #31779 üzenetére
Gyári visszaállítással lehet próbálkozni, hátha megoldja a problémát. A lényeg, hogy ki kell próbálni néhány dolgot, hogy biztos legyél benne, hogy nem te vagy a hibás hanem a TV. Szerintem Netflix esetében a kisebb csomag is megoldás lehet, legalább 1080p lesz és akkor talán nem akarja a 4K DV-t "rásózni" a TV-re ami egyelőre nem tudja kezelni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Robertó79 #31818 üzenetére
Sz@r a szolgáltás. A HDR miért legyen aktív SDR esetében? Képformátum is azért lehet inaktív, mert a szolgáltató nem küldi a megfelelő infókat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Alien! #31882 üzenetére
Amit írtam az másról szól, tetszés szerint tudod paraméterezni az adott lejátszón, tehát olyan amilyet szeretnél, semmilyen önhatalmú felülírás nincs. Nem az Apple TV+-ról írtam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Még Kryptonnál jelentkezett egy módosítás, ami többek között a win10 SMB módosításával volt összefüggésben és akkor úgymond eltűnt a tallózás lehetősége, helyette az eszköz neve vagy IP-címe és a felh/jelszó megadásával azonnal meglesz az SMB kapcsolat (ez korábban is működött). Kodiban a szolgáltatások alatt legyen bekapcsolva a minimum és maximum SMB protokoll, illetve OS szinten is engedélyezett legyen.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Rögzíts egy fél perces anyagot olyan csatornán, ahol van felirat, játszd le és az Options gombot nyomd meg, majd feliratoknál válaszd az automatikus lehetőséget, így minden csatornán ki lesz kapcsolva, vagy természetesen a "Ki"-t is választhatod, de akkor idegen hang esetében nem lesz felirat egyes csatornák esetében.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz grabber #31982 üzenetére
A megoldás egy normális asztali lejátszó, de a belső lejátszónak vinnie kéne szinte minden anyagot, ahogy @alaves írta. Áramtalanítás, gyári visszaállítás, stb talán megoldja.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz grabber #31985 üzenetére
NAS-t használok évek óta, médialejátszót meg nagyjából 20 éve, mindig, minden működik, de TV-n is néha kipróbálom, ott is működik, ha netán szükség lenne rá. Plex szerver fut a NAS-on, DLNA-t is az biztosítja, ha netán szükség lenne rá, sokáig Emby-vel párhuzamosan teszteltem, utóbbi néhány szempontból nálam elvérzett, de azt is ki lehet próbálni. Serviio-t is használtam, működés szempontjából egyikkel sem volt gond, viszont tudás szempontjából, egyik, másik másképp működik, szóval az már igény, ízlés kérdése. Plex éve óta hibátlan, a Plex Pass is megvan így az esetleges transzkódolás is hardveres, szóval nálam nincs probléma a Plex-el és a TV-k lejátszási képességeikkel sem.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32071 üzenetére
Az SMB-t nem tallózni kell, hanem beírni, beírod az IP-címet vagy a gép nevét majd felhasználó/jelszó és máris működik. Ez ilyen, nem lesz más, biztonsági okok miatt lett ilyen, nagyjából 4 éve így működik. Van Kodi wiki, Kodi topik és rengeteg oktató anyag, kezdőknek egy picit nehezebb felfogni a logikát, de utána egyszerű.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32073 üzenetére
A Szolgáltatások alatt be kell állítani a minimum és a maximum SMB verziót. Lehet, hogy a rendszeren is, anélkül nem fog működni. Minden rendszeren ugyanúgy működik, de tudni kell, hogy mi és hogyan van beállítva, milyen rendszert ér el, stb. Jobb, ha a tallózást elfelejted Kodi alatt és inkább a címeket írod be, mert van olyan helyzet amikor a tallózás nem működik. Évek óta Kodit használok, tudom, hogy miért és mikor, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32078 üzenetére
Az SMB verziók implementálása minden fejlesztőnél más-más logikával kerül alkalmazásra. Pl. a Kodi nem kezeli megfelelően a macOS SMB megosztását, most, hogy nem annyira friss a Kodiban lévő vagy rosszul alkalmazzák, azt nem tudom, de más programokkal meg hibátlan, pedig egyiknek sincs köze a rendszerhez. Azért írtam, hogy Kodi esetében jobban jársz, ha rászoksz az IP-cím, vagy gépnév alkalmazására, mert az működik. Régebben működött, az egész akkor változott amikor Windowsnál kikapcsolásra került az SMB1, akkor a Kodi is változtatott a dolgokon.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Alien! #32208 üzenetére
Ez qrva sz@r. Ezt nem csak panelhibára írnám, itt más gond is lehet, pontosabban összefüggésben van a panel és a rosszul megírt szoftver.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Ferrorr #32260 üzenetére
Fotók alapján az 50e-s Oriont is "el tudom neked adni" OLED-ként, ne fotók alapján ítélj. Garantáltan jobb a 705-ös, de, hogy mi mennyivel ér többet vagy kevesebbet azt a piac dönti el.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32307 üzenetére
Ha külső eszközt HTPC/Amlogic box akarnék lejátszónak akkor annak a HDMI-je 120hz kel, hogy legyen?
Dehogy, filmek maximum 60fps-el készülnek, abból is nagyon kevés, a többség 24p, a TV majd saját magának alakítja, lejátszók esetében nincs szükség ilyen "huncutságokra".*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz blakey #32335 üzenetére
Illetve, ha a 7.1-gyel előfordul, hogy nincs hang akkor az maradjon 2.0-án + legyenek bekapcsolva a DD, DD+ és DTS funkciók. Ha nincs hangrendszerre kötve (nem soundbar) akkor maradhat akár simán 2.0-án is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32369 üzenetére
Ma reggel a nejem nem tudta bekapcsolni a tv-t illetve be volt kapcsolva mert a piros led nem égett az elején, de kép/hang az nem volt. - mai okostévék esetében ilyen előfordul egy ki/bekapcsolás vagy áramtalanítás megoldja. Ez szoftveres probléma, illetve előfordulhat, hogy kikapcsolt állapotban futott valamilyen háttérfolyamat, ami megzavarhatta. Nálam is előfordult néhány Tv-nél, különböző márkáknál. Ne kell ettől parázni, mai világban ez normális. Emiatt nem kell szervizeltetni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32381 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy egy "szoftveres világban" élünk és sokan sokfélét elvárnak, ezt egy szoftver sem tudja maximálisan kezelni, ezért ahogy te is belehibázhatsz dolgokba, úgy egy szoftver is. Nincs tökéletes szoftver, ahogy tökéletes ember sincs. Ez nem az, amit egyáltalán nem szabad elfogadni, ezt tudni kell kezelni. Persze "feb@szhatod" az agyadat, hisztizhetsz, eladhatod, szervizelheted, másikat választhatsz, de értelmetlen ahhoz képest, hogy vannak ennél komolyabb, rosszabb dolgok, ez egy olyan probléma, amit a szoftverek sem tudnak maximálisan kezelni. Ha azzal nem tudsz együtt élni, hogy semmi sem tökéletes akkor egy nagyon sz@r és fárasztó életed lesz. Tehát én nem a sz@rt fogadom el hanem azt, hogy sajnos túl sok mindent várunk el egy terméktől, alkalmazottól, bármitől. Teljesen feleslegesen vered az asztalt, mert ez nem az a probléma, hogy sz@r a készüléked. Ha pixelhibás, sávosodás jelenne meg a kijelződön vagy épp az oledek esetében oly gyakori "tinting" lenne akkor igen, panaszkodhatsz, de az, hogy néha valamilyen szoftveres probléma miatt nem kapcsol be a képernyő vagy épp nincs hang, az bizony egy egyszerű "ütközés" a szoftverben. Havi 1 alkalommal előfordulhat, de egyáltalán nem törvényszerű. Mint írtam, ez a mai okos világban előfordul, legyen az router, TV, lejátszó, egy alkalmazás, stb. Olyan sok mindenhez kéne érteni, hogy minden profin legyen beállítva, hogy az képtelenség, gyakorlatilag mindenből vérprofinak kéne lenned, de nem vagy, ahogy én sem. Valamihez értünk és valamihez nem, ha valamit tévesen állítottunk be akkor sajnos lehetnek problémák. Ha téged zavar akkor szervizeltess, "csapkodd az asztal", b@szakodj a gyártóval, de most írom, hogy ennyit nem ér az egész, a következő, vagy az azutáni sem lesz tökéletes.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Dißnäëß #32391 üzenetére
Senki sem jós, de ha minden a papírforma szerint működik akkor minimum 5 de akár 10 évig is problémamentes lehet. Az okos szolgáltatásokra ne alapozz, azok elég hamar eltűnnek. (ahogy most pl. az HBO GO, korábban YouTube, stb)
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Dißnäëß #32393 üzenetére
Nem, ilyet nem írtam, de pl. az HBO GO eltűnt a 2017-es LG TV-kről, tehát van egy jó OLED-ed de már nem lesz HBO MAX-od. Személy szerint nem neveznék réginek egy 2017-es TV-t. YouTube esetében is előfordul, hogy egyes modellek kikerülnek a pixisből. Netflix egy picit jobb, mert a 2012-es lejátszón is működik, de kérdés, hogy meddig. Maga a lejátszó jó, de a "stream" már a múlté, a Sony UHD lejátszóm sok mindent tudott, volt Opera áruháza, Plex, internetrádió, stb elérhető volt, aztán 1,5 év múlva megszűnt, csak YouTube, Netflix, Prime érhető el, tehát lett egy lemezekre alkalmas lejátszó és ennyi, okosság nulla. Emiatt érdemes mindig az elvárások szerint beszerezni az eszközöket, igen, egy nem lesz elég.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32402 üzenetére
DE azt nem tartom normálisnak, hogy ezt elfogadjuk és a gyártók is normálisnak tartják.
Igen 3 típus létezik, egyik, aki mindent elfogad, és ez olyan másik, aki tudja és megoldja a problémákat és a harmadik, aki mindenben a problémát keresi és ezen pörög. Nos, ha tudnád használni az eszközeidet akkor tudnád, hogy a problémamentes használathoz mi szükséges. Minden eszköznek jót tesz a heti vagy havi 1 újraindítás, esetleg áramtalanítás. Én mindezt megcsinálom, mindegyik eszközöm meghálálja és 99,9%-ban nem találkozom olyan hibákkal, amik az említett módszer kihagyása okozhatna. Legyen az TV, router, telefon, okosóra, NAS, lejátszó, bármi, OS-től függetlenül mindegyiket érdemes újraindítani, pár másodpercre áramtalanítani, stb. El sem képzelnéd, hogy hány problémától óvna meg.Köszönöm, hogy aggódsz lelki békémért eret azért nem fogok vágni magamon De egy e-mail a gyártónak nem árt sose had tudják még nem sikerült tökéletes közelébe kalapálni az fw-t és dolgozzanak csak kicsit. - akkor mégsem érted, hogy miként működik a mai okosvilág.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Alien! #32406 üzenetére
Igen, de az, hogy apró kellemetlenséget okozó probléma orvosolható egy heti egyszeri újraindítással az nem nevezhető hibának, nem árt egy cache ürítés. Az ARC hiba, vagy, hogy a Netflix csak SD-ben megy, az nem egy áramtalanítással megoldható probléma, az komolyabb és azt nyilván jelezni kell a gyártó felé. Tehát vannak olyan problémák, amikhez kevés egy heti újraindítás, áramtalanítás. A problémák súlyosságát mérlegelni kell, én sem fogadom el, ha pl. használnám az ARC-t és hibás lenne, de az, hogy heti egyszeri újraindítással nem jönnek elő a fórumokon megjelenő hibák nagy százaléka, az sok időt és kellemetlenséget megspórol.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32411 üzenetére
Én csak az általad felvetett egyik kérdésre válaszoltam, azaz "Ma reggel a nejem nem tudta bekapcsolni a tv-t illetve be volt kapcsolva mert a piros led nem égett az elején, de kép/hang az nem volt.", nem a világ problémája, de a 2 hét alatti 4-5 fagyás, de még az 1 sem feltétlenül normális. Nálam 1,5 év alatt nem volt fagyás, pedig nem Android TV-s az OLED-em. A fagyásokat nyilván jelezni kell a gyártó felé és bogarászni a fórumokat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32458 üzenetére
Van egy olyan lehetőség, hogy a gyári állapotba állítás, azaz arra a firmware-re amivel kaptad. Philipsnél van egy ilyen lehetőség, ilyenkor küldenek egy FW-t ami lehet, hogy az ami a TV-n volt, lehet, hogy már javított, mert így nem fogod tudni, viszont simán működhet a dolog.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Nem, van olyan, hogy küldenek fw-t, nem 1, nem 2 ilyen volt itt és/vagy az oled topikban is. Elküldik az fw-t, leírják, hogy miként tedd a pendrive-ra és arra frissíted, az lehet egy régebbi, egy újabb, de még nem hivatalos fw, bármi. Philipsnél ilyen is van.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32470 üzenetére
Tehát kaptál fw-t, az mindegy, hogy linken keresztül vagy közvetlenül letölthetőt.
Ez a probléma, hogy megkapod a megoldást, megírjuk, hogy mi történik, de te mégis az ellenkezőjét, írod. Mert ugye írtam, hogy kaptál új fw-t, állítottad, hogy nem. "nem küldtek fw-t, egy folyamatleírást adtak mit csináljak"*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Jó sz@r lehet a szolgáltatás, ha ugrál a képarány. Ilyennel analóg korszakban volt, amikor megjelentek a szélesvásznú TV-k de a szolgáltatók még nem álltak át a 16:9-re. 14-15 éve lehetett, utoljára akkor volt analógom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz FireKeeper #32608 üzenetére
Mi Box-on a HDR rengeteg kívánni valót hagy maga után, meg amúgy a lejátszás is.. Nem vált normálisan színteret, nem tud visszaváltani, stb. Tehát ha egyébként jó a TV-n a HDR és csak Mi box-szal rossz, akkor cseréld le a boxot. Én nem ajánlom a Mi boxot csak SDR TV-hez, ahhoz teljesen jó, HDR TV-n pocsék, inkább egy Fire Stick, sokkal jobb. Van egy 3-as a kis 1080p-s TV-nél, oda teljesen jó.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz FireKeeper #32610 üzenetére
Fire Stick-re telepíthető a SmartTubeNext (az is Android), vagy ott a Kodi féle YT kiegészítő.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz FireKeeper #32613 üzenetére
Az mind működik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz BenceShearer #32619 üzenetére
Tedd fel a Kodit és ahhoz van Plex, Netflix, HBO, YouTube, stb. Nálam elég stabilan működik. A Plex sajnos vagy sem, minden platformon másképp viselkedik, valószínűleg túl sokat vállaltak be és most ennek isszák meg a levét, van olyan platform, ahol elég stabilan működik, van, ahol használhatatlan. Mondjuk Kodi alatt a PKC sem tökéletes és ez minden platformon gyakorlatilag ugyanazokat a hibákat produkálja, de működik. Illetve Kodi alá van sima Plex kiegészítő is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #32689 üzenetére
Mert nem ugyanazon a felbontáson van. 12 éves Samsungod maximum 1080p volt, az erősítőd meg valószínűleg maximum 1080p-ben jelenítette meg az infót, de lehet, hogy csak 720p-ben. 4K-s anyag esetében ez már nem működik csak akkor, ha a GUI is 4K.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz kchris78 #32704 üzenetére
A Dolby Vision HDR formátum, a h265 meg kodek más néven HEVC, minden Dolby Vision HEVC de nem minden HEVC Dolby Vision. Kodi viszi a Dolby Visiont is, de nem minden eszközön, ahhoz először optimalizálni kéne, Nvidia Shield-en, Fire TV Stick-en megy a DV Kodi alatt. Többnyire a sok DV formátumot kéne "rövidebbre" venni, túl sok.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Pancsermeste #32742 üzenetére
Szerencsére oleden nincs ilyen, napi 4-6 óra használat mellett, 0 fagyás, stabil működés, megjelenítőnek, HDMI-ről filmnézés, Netflix, Youtube és TV-zésre használom. Lassan 2 éves és tényleg stabilan működik, egy rossz szavam nem lehet a SAPHI-ra, úh. nem általános a hibás működés.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz kisbalazs83 #32747 üzenetére
Ilyenkor a felhasználói megjegyzéseket érdemes megnézni, mert általában van infó róla, még vasárnap feltettem és volt róla infó:
TPM196E_091.004.078.001– Date: 2022/02/11 - Improvements for Ambilight Hue - Improvements for not react to Alexa - Stability improvements - Many more minor improvement
Elég "érdekesre" sikerült, kikapcsolás után az ambilight néhány percig még aktív, majd kikapcsol (előtte néhány másodperc volt), azt hittem, hogy teljesen hazavágta a frissítés, de csak "félig". Annyira nem gond, de ha egyéb probléma is lesz akkor kénytelen leszek visszatenni egy korábbi firmware-t*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz kisbalazs83 #32787 üzenetére
Maga a firmware nincs kint, manuálisan nem még mindig lehet letölteni, de a leírásban már szerepel(t).
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz blakey #32786 üzenetére
Jött "hotfix" (OLED754), innen letölthető, a frissítés szokásos, FAT32, gyökérbe másolni a kicsomagolt zip tartalmát és mehet a frissítés, ha minden jól megy akkor TPM196E_091.004.078.011 lesz a végeredmény, én feltettem, nálam egyelőre jónak tűnik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest