-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Lesz 280 lóerős superb. Bakker várhattam volna még a vásárlással.
140kw lesz a 2.0 tdi és 206kw a 2.0téesi benzines.
5.8mp 100-ra egy ekkora állattal. A dízel 4x4 meg csak 7,6- a lusta disznaja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #96442 üzenetére
Nekem érthető. Kettőstömegű szokott ilyet csinálni. Majd fogja előre felé is, üresben gurulva 30-ről lassítva, még az alapjárat is olyan lesz, mintha csak 3 henger járna. AGR kód és társai csinálják, szoftver hiba, amint kissé lazább lesz a kettőstömegű, nem tud vele mit kezdeni a szoft és össze-vissza korrigálja az egyes hengerekben a befecskendezési értékeket. Csak a régi euro2-es adagolósoknál fordul elő, az újabban javították a hibát.
Szoftver frissítés nem segít rajta, mert a legfrissebbel is csinálja, marad a kettőstömegű cseréje. Amíg csak remeg, nem vészes, majd, amikor már össze-vissza fog járni lassú gurulásnál, akkor el lehet kezdeni az aggódást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #96498 üzenetére
Nem kell levenni hozzá az olajkádat. A feszítő takaró eleme és a kád közé kell a paszta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #96528 üzenetére
Izzó, biztosíték vagy a kapcsoló a váltón. Egyik sem dárga vagy nehéz orvosolni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #96609 üzenetére
Titanium biztosan nem keringett benne mindig, mivel elég új fejlesztésű olaj, de a sima Turbo diesel FST is teljesíti a vw 505 01 normát. Ez a norma nagyon fontos a vezérmű tengely miatt, aki figyelmen kívül hagyja, az bizony ráfarag.
Vezérlés mikor volt cserélve, hidrotőkék voltak? Mennyit futott?
-
Mágus2
Közösségépítő
Hölgyek és Urak,
Június 20 bitpork nyaralójában tali a Balaton mellett? Ha malacotok van, bitpork bácsi süt nektek valami finomat. Privátban lehet jelentkezni, megnézzük van-e érdeklődés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #96661 üzenetére
Az újjal, pálya 120, tempomat. 6.-ban forog 2000 körül. Csak 200km átlaga. A teljes vegyes átlag 6 liter., Fruzsival ez 5,4- 5,6 volt.
7600 GS Persze hogy BC, nem álttam meg rögtön rátankolni, utána meg a sok város lerontotta.
hdman Néha egy sima köszönöm is lemarad, arról nem is beszélek, ami privátban folyik. Majd mesélek személyesen találkozón. Akit érdekel, meghallgathatja.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Urak, az új mini cooper nem ellenfél. Pályán kicsit megzavartam Sašat. 2900-as fordulaton 180. Mini tulaj a pihenőben jött pacsizni. Kérdezte, hogy mi ez, RS? Mondom nem, csak van benne tartalék. Csalódottan elkullogott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #96760 üzenetére
Nem a legújabb cooper volt. Valami 2007 körüli lehetett. Ők teli voltak, én meg üresen, meg a prémium nyál is csal valamit. Nem néztem mennyi a vége, 210-nél még ment volna, de hipp-hopp 100 fokon volt az olaj.
Meglepően jól irányítható nagy sebességnél. Kellemesen meglepett, mert a Fruzsival azért küzdeni kellett.
Az astra nem 1,4 bar volt?
Van itt egy 120 lovas 120-as skodri, azzal sem szeretek összeakadni. Városban sokmindent megesz. Pályán azért nem olyan vagány, mert neki egyben is kell tartani a vasat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peterm711 #96702 üzenetére
Kassa felé csak Eperjestől van pálya, meg egy darabka a magyar határtól.
Most jöttem fel a szülőktől, szlovákia legalacsonyabb pontjától Kassára több mint 100 métert emelkedik. Átlagos sebességgel, ami nálam 110 körül van településen kívül, valamivel 60 alatt településen belül, 90km, 5.0 literes átlagot írt 2 személy, teli tank, 40kg szerszám 66km/h átlagsebességgel.
50-nél 3.ban, 90-nél 5.ben használom. 100-alatt nem kapcsolok 6.-ot.
A nagy átlag, amióta megvan a járgány, 5,8.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #96770 üzenetére
A régin voltak ilyen finomságok, hogy a jobb első egy centivel előrébb volt, mint a bal. Nem lehetett rajta állítani semerre, lengőkar és gólyaláb cserélve volt és akkor is csálé maradt. 150-ig észre sem vetted, nagyobb sebességgel azért nem volt olyan fasza. A tornyot ha kivágtam volna, akkor helyre lehetett volna tenni. Már csak ezért sem akarok több karambolos autót venni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Tudod, hogy csak viccelek. Persze azért nem cserélném el. Elég egy röfögő scania hang reggel az ablak alatt. Ez a V6 TDI hang alapjáraton valahogy nem barátom. Bántja a fülem. a 2.0tdi cr a régi adagolóshoz képes a virágok suttogása.
Pedig már a benzinesek is közvetlen befecskendezésűek. Ha nem akarsz örökké 10+ éves autókkal furikázni, előbb-utóbb beadod a derekad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A fiat után meg csak pislogunk, ott bizonyos motoroknál még a szelepet is piezo emelő mozgatja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mit teszteljek neked rajta? Többet fogyaszt mint az adagolós, halkabb, de háklisabb mindenre. Érzetre gyengébbek érződik a nehéz áttét miatt, de ha leforgatod a 3,4,5-öst, akkor meg lehet vele lepni az arcokat.
Ha elváltod 3000-nél, akkor mindenki el fog kenni.Ck. Varrógép szubwoofer-el, meg egy ipari ventillátorral keresztezve. Periodikusan, ütemre rapp-el.
Majd néha hallgass bele egy modern subaru diesel-be.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nemrég voltam a szomszéd városban. Az autóalkatrészekkel foglalkozó szaküzlet kirakatában egy új ASV motor-
Csak úgy rákérdeztem, hogy mennyi? 3900 euró. Teljes motor volt, turbóval, adagolóval, kettőstömegűvel.
Ha nem a Laurin felszereltség, nem cseréltem volna le a vén szamarat. Amúgy hívott az új tulaj és lekormolta az új turbót. 1000 és 2000 fordulat között járt verle 2 hónapig. Jó lett a fogyi, de szakad meg a szívem, hogy elbaszta az új turbót. Ki kell venni kipucolni.
Néha le kell forgatni, nem kell sajnálni, mert a spórolásnak sírás a vége.
Hétvégén előkapartam a régi turbót, hogy megnézzem, mennyire szorul rajta a reguláció.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!