-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #95773 üzenetére
Olaj a kartergáz szellőztetőből és a turbóból kerül a szívósorba. Nem az egr-ből, azon csak keresztül megy és bele ég, amikor ráengedi a 700 fokos kipufogó gázt.
tresh Ha levakítod, akkor is lesz a fent említett módon kerül oda. Ha leveszed a nyagynyomású csöveket, akkor mindig van olajfil a belsején, Az új turbóval száraz volt minden.
A kartergáz szellőztetőt ki kell mosni, hogy ne legyen eldugulva, akkor nem köpi annyira az olajat, olyan 250 000+kilométere turbót még nem láttam, ami ne tolt volna kis olajat....
Sokan panaszkodnak, hogy sípol a turbó, pedig az a normális működés jele, csak ne huhogjon, ha beköltöznek a baglyok, lehet keresni az új turbót. Bagoly.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #95799 üzenetére
1.6 az mind common rail alias CR TDI.
Más:
Annyian kérdezik tőlem privátban városi kisautónak mit vennék, hogy beírom ide is, hátha kevesebben kérdezik majd:
Havi 1000 km alatt valmi vw konszern autót 1.4 16V 63kw-ot vennék, 1000km fölött meg 1.9 PD 74kw ATD kóddal dízelt. Bódét válasszon mindenki magának, ha engem kérdeztek, fabia combi, de mindenki válasszon ízlése szerint.A dízel mellett szól az alacsony fogyasztás, relatíve nagy nyomaték és a rettegett kettőstömegű hiánya ennél motornál. A benzin mellett, meg az alacsony fenntartási költség, megfelelő dinamika, és vibráció mentes autózás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #95856 üzenetére
Szép ,szép, de mondjuk Hófehérke harisnyakötőben százszor szebb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #95859 üzenetére
Ez nem extrém cooler. Pl a mostani octavia hűtőhöz képest ez kicsike. ARL ből kellett volna bele a gyári.
Az már ilyen:
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #95859 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #95867 üzenetére
Valami olyasmi, 3cm körül. Viszont az nagyobb felületen hűt, csak rossz helyre tették.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #95875 üzenetére
Lessed nyugodtan, a gyári cooler nagyobb sokkal, csak vékony, szóval ez nagy felületen hűt kevesebb levegőt.
Kis turbókhoz ideális, nem tart sokáig felfújni. Méregetheted, igazából a térfogatot lenne érdemes összehasonlítani.TaaT De ugye azt nem kell felfújnia a turbónak. Ha nem igazítják hozzá a szoftot, alacsony fordulaton lustább lesz az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #95889 üzenetére
1. hsz: online ETKA. Amúgy a keresett szám. 06A115611Q
pocokxx Az attól függ, hol ereszt. Ha csak kívül valami tömítés, az megoldható, ha a középrész befelé ereszt, az gáz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #95946 üzenetére
Ez a magyar terminológia rossz. A hőgomba az 2 tüskés, menetes és a hűtőbe kell betekerni, egyszerű bimetál kapcsoló, ami a veniket kapcsolja, ha túlmelegszik.
A motorhőmérséklet jeladó 4 tüskés, mert két jeladó egyben. Egyik a motorvezérlőnek ad jelet, másik az óracsoportnak. Ez a jeladó nem mentes, csak egy tömítő gyűrű van rajta.
Ha hőgombát rendeltél, akkor azt kaptál. Nem összekeverendő a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #95953 üzenetére
Ha van ESP, akkor ez nagyon buta kérdés volt. Ezzel elbolondítanád a kormányszög jeladót.
CSeréltesd ki mindjkét kormányösszekötő rudat és gömbfejet, utána jó lesz. Van ott a gömbfejekben annyi lógás, hogy középre beállítva ennyit csal. Amíg lóg valami, nem lesz pontos soha. Ha nem oldja meg a dolgot, akkor kormánymű csere, mert az van szétkopva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is meséltem, milyen anomáliát képes okozni egy kissé lemerült akksi egy 2012-es nagyon okos elektronikájú L&K Octavia-ban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #95980 üzenetére
Csak neked, megfordítom a kérdést. Mi okoz emelt alapjáratot és futó ventilátorokat a hűtő mögött 30 fokos motornál? A válasz, a lemerült akksi. Annyira megterhelte a generátort, hogy 13V körülire esett a feszültség járó motornál, ami ellen úgy védekezik szegény pára, hogy rátol a nafta adagra. Van a szoftban egy kitétel, hogy ha dúsított keverékkel üzemel a motor, akkor a venik is forognak a motorhőmérséklettől függetlenül. Dúsított keverék csak regenerációkor van, és amikor kissé lemerül az akksi.
Mégis van benne rotor, mármint a ventilátorban.
Két napja lettem arra figyelmes, hogy beérve melóba, ami mint tudjuk egy köpésre van, a vízhőfokmérő még az igazak álmát alussza, de azért ordít elől a hűtőn a két veni. Na mondom, mi a f..? Ezt hazafelé is eljátszotta, majd a következő reggel ismét. Este már nem mentem haza, hanem elmentünk feltöltődni. Másnap reggel rámértem az akksira, 12,1V tombolt benne, ami nem annyira vészes, de azért nincs is feltöltve. Majd hétvégén feltöltöm rendesen, ha utána előjön, akkor az akksi megadta magát.
Más:
u.i. Annyira meguntam a rotor felnit, hogy elfordítom a fejem, ha meglátom. Korlátozzátok a rotor képeket, mert baj lesz.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #95986 üzenetére
Nem okos, egyáltalán nem az, ironikusan értettem az okos jelzőt, mert bár reagált az alacsonyabb feszültségre, hibásan értékelte a helyzetet, azt hitte, valami nagy fogyasztót kapcsoltak be. Mivel a töltés rendeltetés szerűen működik, nem jelez hibát, megpróbálja gyorsabban tölteni. Az extra hűtés csak a magasabb dózis miatt volt.
Amúgy jobban ment a gép. Még a két veni is segített hűteni az IC-t.
Konklúzió, aki több lovat akar, merítse ki az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Robi 80 #95987 üzenetére
Ez bármi lehet. Gyerták, szűrők mikoriak? Motorvezérlő hibatárolója mit mond? Kerepelt néha a vezérmű lánc? Mennyit futott a motor? Üzemanyag nyomás rendben? Motorhőmérséklet jeladó nem mutat húlyeségeket? Beszívott levegő nyomas és hőérzékelő? Annyi a lehetséges hibaforrás,hogy találgatni sincs kedvem.Vidd el szerelőhöz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha benyelt egy liter olajat a 30 000km alatt, az normális, mondjuk nem normális ennyit járni egy olajjal.
Felezd meg a csere periódust, és nem lesz olajfogyasztás a két csere között, és még a motornak is jót teszel.
10W40??? Miért nem 5w 30? Nem 120-as skoda ez. Mennyit pályázol vele?
Mit jelent nálad konkrétan a minimális olajfogyasztás?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Valami nem kerek. 10 000ként cseréled a 10w 40-et, de 11 000km alatt benyelt 3 egész decit?
Most vagy nem cseréled 10 000ként vagy teljesen normális a 3 decis fogyasztás, ha ezt úgy tetted, hogy maxig felöntve ment bele a 3 deci. Ha úgy kért 3 decit, hogy elérje a minimumot, akkor valami gáz van(ez azt jelentené, hogy egy litert becsecselt). A max és a min között több mint fél liter van, szóval megint csak nem értem a 3 decis rátöltést. Kifejtenéd bővebben?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Megint egy maximalista. Elárulok egy titkot, mindegyik motor fogyaszt olajat.
Legközelebbi csere után próbáld meg csak nézegetni, és akkor tölts rá, ha a minimum közelébe ér. Ha ez nem történik meg a következő cseréig, akkor teljesen normális az olajfogyasztás, és ne foglalkozz vele.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #96074 üzenetére
2,5 év alatt futott 133000km-t. az enyémet használták, nem csak a garázsban simogatták.
Más, holnap egy automata 1-es octiból fogom kioperálni a turbót. Akartok képeket?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Előzetes képek, hogy miért is kell kivenni szegény párát. A beteg: octavia1 1.9tdi ALH, 4 sebességes automata.
A szomszéd vette magának a gépet, csak az automata mivolta miatt, mert egy súlyos munkahelyi balesetben majdnem elvesztette a bal karját.
Az előző tulaj csak járt vele. Nyomás cső szétcsúszva, nem is megfelelő tömítő gyűrű volt benne. Emiatt a turbó tengelye szétforogta magát. Lógás minden irányba több mint fél centi a tengelyen, olajat 1:1 arányban fogyaszt a verda. Orrán-szájén dől mindenből az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #96094 üzenetére
Még perelni fog a ross-tech. Elég volt amikor letiltották youtube accomat 1 bemutató videó miatt.
Képes, szétírós dolgot nem fogok írni. Időm sincs rá meg untat is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #96120 üzenetére
Arra, hogy át ne vágjanak. Vidd el állapot felmérésre, ha enélkül veszed az felér egy oroszrulettel 5 golyóval egy 6-os tárban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #96123 üzenetére
Az olaszok 2 dologról híresek, hangos népség és mindennek kihajtják a belét. Az 1 gazda akkor lenne egy, ha nem lenne madzsar rendszáma. Mennyi ezt nálatok forgalomba helyezni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #96126 üzenetére
Csábító az ára, ez vele a gondom. Nekem valami bűzlik. Vidd el átvizsgáltatni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Synology NAS
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő