-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem ecu reset, ECU resetnál alap állapotba kell álljtani, ilyenkor minden tanult értéket töröl, és újakat tanul. Ha leveszed az akksit attól a tanult értékek megmaradnak.
ECU, Adaptation, 000 csoport és az 1-es érték helyett elteszel egy 0-át. Ez töröl mindent. Utána basic settings, 000 csoport. Ez tanulja az új értékeket.
bitpork Van szélesebb is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
A lényeg, hogy a Polo-ban debütált 1.0 háromhengerest valószínűleg az Octavia is meg fogja kapni. 70 ill. 81kw verzióban 160 és 200Nm kíséretében. Jelenleg a leggyengébb Oktavia 63kw 1.2 tesi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #81560 üzenetére
Benne volt a 4 téli kerék, meg 4-en ültünk benne, a hozzánk vezető emelkedőn padlón annyit mutatott, mint Fruzsi 2 személlyel + a szerszámaimmal +teli tank. Megindult szépen, de nem éreztem, hogy húdemegybaze.
Még friss az élmény, tegnap vezettem. Csak a csend miatt kellene, meg a stabilitás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kickass #81634 üzenetére
Ekkora bódéba kevés a 66kw. Nehéz lesz vele előzni. A 81kw ennél az autónál az alsó határ, ami autózható. Ez alatt nem is keresnék. Ülj be egy 66-osba, majd egy 81-esbe és meglátod, hogy igazam van.
Ezek az adagolósok elég jól diagnosztizálhatóak. Kompresszió mérés nélkül is hamar kiderül, ha valami nem OK.
Morris Óóóó. Na és milyen?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #81660 üzenetére
Értem a kérdést, de nem tudom biztosítani, hogy a tanácsaim alapján minden hibát kiszűrsz.
A hallgatózáshoz tapasztalat kell, hiába hallod a motort, ha nem tudod értelmezni, amit hallasz. Ezért visznek magukkal szakembert a vásárláshoz. Aki szedett már szét pár ilyen motort, tudja, milyen hiba van a hangok mögött. Ezek relatív dolgok, tanulhatóak, de egy hét alatt nem tanulod meg, ezek évek során alakulnak ki, de sok motorteret át kell túrni hozzá.
Laikusként is meg tudod nézni például, hogy milyen fordulatról épül fel a turbónyomás, mennyit késik a gázreakció, ha elrúgod. Ingadozik e a teljesítmény, mennyire füstöl az autó bármilyen színűt, mind árulkodó jel.
Benzinesnél minden nesz árulkodó, indulásnál csörög a katalizátor, remeg az autó, ingadozik az alapjárat, fuldoklik padlógázon.Aki nem ért hozzá, vigyen szakembert és fizesse meg, vagy az átviszgálásra ne sajnálja egy független szervizben. Azok szétkapják a kédergumikat pillanatok alatt és megmondják, hány darabból lett összerakva az alváz.
A külső cserélt elemeken nem rugóznék, cseréltek sárvédőt, ajtót... na és? Akkor mi van? Ha nem sérült az alváz fontos teherviselő elemei közül egy sem, kit érdekel egy 10+ éves autónál, hogy más a külső borítás.
Kickass Ha találsz egy nem szétfaragott, leharcolt, lefingott 1Z-t és megíratod, akkor sem lesz olyam megbízható mint a gyárilag 110 lovas, ha megírják, hogy alulról húzzon, az eredeti turnyóval kormolni fog, mint a sz@r.. Ezekben a passatokban nem csak 1Z volt 66kw, van ott AHU is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Még ha át is van nézetve eg autó, akkor sem lehet garantálni, hogy nem fog fogyni az olaj, a hűtővíz, vagy nem adja be a kulcsot a kifizetéstől számított 5 percen belül. Használt autó, ennyiért benne van a zsákbamacska. Az áttvizsgálással sok mindent ki lehet zárni, és ki is kell, de ne várjatok csodát, senki nem lát bele a technikába. Hiába a kompressziómérés, ha a turbó locsolja az olajat az intercoller-be, nem derül ki, csak ha hazavitted és használtad legalább 1000km-t.
Átvizsgálás, kipróbálás, több szem többet lát alap.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #81787 üzenetére
Nagyon készpénznek veszed a fogyasztás csökkenést.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #81826 üzenetére
Azt a választ fogod kapni, hogy a dinamikusabb motornak magasabb a károsanyag kibocsátása. Meg van kötve a kezük az euro normával. Józsibácsit meg az hidegen hagyja.
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló. A kormányt vedd le. Azon a csövön keresztül kap szűrt levegőt a turbó nyomást szabályzó, egr szabályzó szelep. Ha repedt a cső, mehet be por is, ami a vákuum rendszernek nem árt, a turbónak viszont igen, mert a lyukon az is felszipoanthat port. Ipari ragasztóval meg lehet oldani, vagy nézzek cikkszámot?
Vr6- kinyomtad a szemét a fülén?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt a ragasztó, a cikkszámhoz meg kérném a szokásos adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #82044 üzenetére
+1, Csak én nem refizek, megelőzöm, megállok kersztben előtte, kisbalta, körbeszaladok a lámpáin és mehet útjára.
Ha még van kedve visszapofázni, akkor a fogait is összekócolom.
Kamu xenon, fentfelejtett refi, szintén hasonló, bár ott az árokba lövés is szóba jöhet, mint alternatíva.
[ Szerkesztve ]