Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Tegnap megjártam az M1-et oda-vissza; az új Bluefin setuppal normális az autópályás fogyasztás, 9,2-re jött ki úgy, hogy amennyire a forgalom engedte, elég határozottan toltam a pályán (kb. 340 km autópálya és 60 km visszafogott tempójú országút átlaga a 9,2, + egy kevés Bp). Egyenletes 160-nál tudta a max. 9,5-t; egyenletes 180-at csak pillanatokra tudtam tartani, 11 környéke volt, ez szo-szo. Odafele a csak autópálya 10,2.
Ugyanakkor nem érzem azt a lehengerlő powert se amit az eredeti Bluefin beállítással éreztem. Ha minden igaz, padlógázon maradtak a maximális értékek. De ritkán lehetett padlózni egyrészt a forgalom miatt, másrészt a H-s a téligumik is korlátozzák a lehetőségeket a parázó feleség mellett. Kellett volna egy SQ7 viszonyítási alapnak ( hogy mennyire csap pofán ).
Ma még megyek vele egy kört egyedül, aztán döntök a sorsáról, vélhetően visszaküldöm.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #164505 üzenetére
Ja, én is úgy ítélem meg, hogy legközelebb más nevére kell majd rendelnem.
(#164506) F_Zolee: Ha nem lenne egy SQ7-es rossz emlékem a nyárról - mikor is otthagyott az M7-en - teljesen elégedett lennék. Legközelebb vmi paraszt dízel kellene, vagy elektronyos.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #164515 üzenetére
Visszatettem a gyárit, majd mentem egy városi kört, nem érzem így erősebbnek a 2. setupnál, sokkal gyengébbnek sem. (Értelemszerűen nagy sebességről most nem küldtem meg. 🤓 )
Más
Vajon melyik a betegebb konstrukció / nagyobb szívás: A7 3.0 TDI tiptronic 200+ K km-rel, vagy Passat 8 biturbó TDI SCR DSG mondjuk 160+ K km-rel? Egyiket sem érzem atombiztosnak.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #164532 üzenetére
Most miért? Nekem fontos a fogyasztás, elvi okokból IS.
A Tiédhez hasonlót 233 lóra húzzák: YT, Laptiming.
@bitpork: Thx!
(#164539) Saint_: Ha a lóvé nem számítana, akkor ez lenne az optimális megoldás (500e + V6 TDI). 10+ millát nincs szívem autóba feccölni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #164544 üzenetére
Egyetlen megoldás: minden is OFF.
Az A7 nagyon tetszik kezdetektől, de úgyis nyuszi lennék megvenni (= spúr lennék szervizelni).
@Saint_ : Nekem 1x volt kupém, szép a forma; de többet nem kell a praktikum hiánya miatt. 4/5 ajtó, leginkább kombi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #164633 üzenetére
V10 TDI kell vagy SQ7 ha a lóvé nem számít. (SQ7 = V8 TDI biturbó + villanyturbó)
-
veterán
Holnap megyek olajcserére (márkaszerviz, Bara Érd), megy bele a Liqui Moly 4200, ill. s.k. légszűrőcsere.
Erre mi történik ma; elkezdett pirosan világítani a szervokormány visszajelzője kb. fél percig, majd abbahagyta 10-20 másodpercre, majd újra pirosan világított kb. 10-20 másodpercig. 2 hónapja 1x már csinált hasonlót, azóta semmi a mai napig. Miközben világított semmi problémát nem tapasztaltam, szervo működött, autó kanyarodott.
Valakinek előzetes tipp, hogy mi a fene romlik el ezekben? (Golf 7, 2014, CHHB)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz newmoonlight #164799 üzenetére
Ha útba esik, Zalaegerszegen tudok.
-
veterán
Helpet kérek szépen VCDS-ben.
Voltam olajcserén, vmi kezdő szerelőt foghattam ki, először cseszett kinullázni az olajcsere intervallumot, majd reklamációt követően, nagy nehezen összehozta, de ahogy nézem, fix 15 000 km-es intervallumra.VCDS-szel bele szabad piszkálnom, át tudom állítani flexibilis, max. 30 ezer km-re? (nem várok vele addig, de zavar, hogy most 15 K)
Köszönöm!
-
veterán
válasz i-sti #164812 üzenetére
Nem sikerült, lehet béna vagyok, vagy csak mert az AliExpressről jött.
Ennyit enged:Érdekes csak Észak-Amerika van benne, ill. az olaj "rossz minőségre" van állítva.
(#164813) F_Zolee: Vagy akár minden héten olajcsere? Most 18 ezer után cseréltettem, engedett volna további 6500-at.
K Norbinak: Légszűrő 18 K után: [kép] [kép] [kép]
Fájt a szívem cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 1stVikman #164822 üzenetére
Köszönöm, hasznos volt!
Nem teljesen úgy, de hasonló módon csináltam (magyarított); atirtam a YT-on vázoltak szerint először az olaj minőséget jóra, majd a szerviz maximumot 30 ezerre, az időt hagytam 365 napon.
24100 km és 585 nap. Hasonló anomáliát a gyári reset után is tapasztaltam, gondolom összefügg az éves szerviz idejével. (160 nap jelenleg + 365 = 525; tehát mégse 585, de passz)
Köszönöm még egyszer!
-
-
veterán
válasz Sur1G #164888 üzenetére
"Volt előtte xenonos autóm, tök jól lehetett vele látni és senki nem lámpázott."
Jól sejtem, hogy nem VW volt?
Az én xenonos G7-em is elég fikán világít, a korábbi ugyanilyen G7 hasonlóképp gyengén - azt elvittem az Autóklubba, állítottak rajta, picit jobb lett, de nincsenek csodák.Hol történt a diószórás? Mekkora rablás volt?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #164834 üzenetére
Írtam pénteken, ill. korábban is, hogy a szervizesedékesség-kijelzésnél vannak (számomra) anomáliák.
Pénteken lett resetelve az olajcsere, utána 24100 km / 585 napot írt; azóta mentem kb. 500 km-t, tegnap még abból számolt lefelé. Erre ma reggel ránézek és mit látok: 29500 km / 725 nap.
(Az inspekcióig hátralévő km / idő csak a logikus mértékben csökkent.) -
veterán
válasz Mágus2 #164961 üzenetére
Igen pénteken reseteltem, utána azt írta, hogy 24100 km van hátra. Mentem vele 500-at, de ennek ellenére nőt a meghetehető km-ek száma. Ebben nem találom a logikát! (szerk: a szerkesztésed után már logikusabb)
Nem kell felírni, fejből megy, hogy 90 000 km előtt picivel cseréltem, 105 ezernél lesz legközelebb -> így végre be tudok állni a "szabványos" / "számtani sorozat" 15 ezerre (15, 30, 45, 60, 75, 90, 105, 120...).
Mer' így szép![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F_Zolee #164967 üzenetére
Azt gondolom félreértetted; utoljára 2008-ban, azaz 10-11 évvel ezelőtt mentem 30 ezret egy olajjal (fosch GM -> turbócsere). Most 2 alkalommal volt az, hogy 18 ezer után cseréltem, így utolértem a 15 ezres rendszert (54, 72 és most 90 ezernél). Nekem ez így tök jó volt.
Most Liqui Moly ment bele, eddig minden VW-mbe Castrol Edge-t rakattam. Nem kizárt, hogy a LM-val egy hangyányit jobb a fogyasztása. Ellenben a hidegindítás jobban tetszett a Castrollal; az LM-mel jobban hallom, ahogy a láncfeszítő felhúzza magát. Esélyes, hogy legközelebb visszatérek a Castrolhoz.
-
veterán
válasz Mágus2 #165049 üzenetére
+ Reggie
Volt láncos 1.4 TSI-m; az hidegindításkor kerregett, ez nem kerreg, szépen jár, de ezt a víííiiiíííí vonyítást produkalja. Különösen a LM Toptec 4200 óta (5w30, VW 504/507). Reggel és délután is, mindkétszer kb. +10 C fok van.
Ismétlem, nem kerreg, de akkor sem gondolom normálisnak. Ahogy írod Mágus, amint van olajnyomás (max. 0,5-1 másodperc) abbahagyja. De az 1.4 TSI is abbahagyta a kerregést.Ha nem lánc / feszítő, akkor azért nyugodtabb vagyok. Cseréljem le a francba a Liqui Moly-t? Egyből?
Tudom, ezekben sem örökélet a lánc.
Holnap BKV, délután tinta; szombaton felveszem a hangot. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #165053 üzenetére
Munkahelyen halkan volt illendő meghallgatnom. Hááát, másnak gondolom. Olyan mintha felhúzná magát valami rugós cucc - ezért gondolok a feszítőre. Holnap felveszem a hangját.
@ Reggie: A Castrol Edge eddig bevált, majd arra térek vissza. Az LM-et istenítik a felhasználók, és nem vonom kétségbe, hogy nekik bevált. Nekem - erősen úgy tűnik - nem.
(#165051) ßrainiac : Igen, azt szabad, de nem lennék biztos a felvétel minőségében. Holnap feleség indítja a vasat, én pedig felveszem a produkció hangját.
-
veterán
válasz zoo8800 #165121 üzenetére
Érdekes, hogy az 1.4 is, hmmm. Csak hosszú állás (több óra) után?
(#165119) Peti198506: Elvileg gyári olajszűrőt kapott, márkaszervizben.
(#165122) F_Zolee: Passz. A felvétel kedvéért inditottam el akkor az autót; majd 20 perc múlva mentem vele a dolgomra, akkor csendben indult.
(#165123) bitpork: Bármi lehet, de köze kell legyen a hidegindításhoz. A turbó fix, nem geos.
-
veterán
válasz grizlisandor #165132 üzenetére
Csak nem; korábban is előfordult, de most rendszeres.
-
veterán
Vonyítós hidegindítás update.
Tegnap kb. 24 óra állás után, a várakozásoknak megfelelően vonyított. Az életben kevésbé van beragadt önindító hangja, annál nekem magasabb hangnak tűnik (de botfülem van).
Tegnap délután feltettem preventíve az akkutöltőt, megfeledkeztem róla, így csak reggel vettem le a töltőről. Nem tudom, hogy mennyi köze van a vonyításnak az akku töltöttségéhez, mindenesetre ma reggel csendesen indult.
-
veterán
válasz Reggie0 #165212 üzenetére
A vízpumpát nyáron cserélték az aranyárban mért termosztáttal együtt, fogazott szíj hajtja. De nem tudom, hogy mi a van a fogazott szíj másik végében; esetleg villanymotor? (villanymotorénál meg nyekergősebb a hangja mikor vonyít)
Tegnap erősen gondolkodtam a hahun; lehet, hogy megijedt a kis #eci?
-
veterán
válasz focvis #165113 üzenetére
Telefonról a vaspinákbubusa is meghallgatta a szombati vonyító felvételemet, remélem előbb-utóbb kiképzi magát TSI-ből is, jó lenne egy helyi szakember. Köszönöm ezúton is!
A telefonon visszahallgatott zajok alapján, az a diagnózisa, hogy kívánja az önindító a zsírzást (melegen jobban ken a zsír, azért nem vonyít), lassan 5 éves a gép, 90 k km.Kérdésem, mekkora cumi / meló ez egy Golfon?
Netán egyszerűbb akkor már felújíttatni az önindítót? (G7; start-stopos, tehát drágább, de nem használom a start-stopot.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen