-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #139276 üzenetére
A gázolajat próbáld még ki! Nagyon jól oldja az olajat és a retket.
A mai brigéciol olyan mint a mai kromofág. Egy nagy szar.
Brigéciolból melyiket próbáltad?
A D3 ami talán még csak csak, de a 2000 egy rakat kaka.
Vagy Valvoline turbó és egr tisztító. Na az egy kemény cucc.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Ha már olaj, mannol mit tud? Érdemes, nem érdemes?
Tapasztalata valakinek? -
Morris
veterán
válasz diablo1984 #139695 üzenetére
Nekem is az van most a passatban.
Az előző olajokhoz képest az ég világon semmi különbség nincs.
Csak kíváncsi vagyok ki merte még kipróbálni. -
Morris
veterán
válasz Claark #139828 üzenetére
Ha jól tudom, az a karburátor talp. Ennek van egy kivezetése. Ha ez nincs ledugózva, akkor fals levegőt szív és ettől lesz egyenetlen az alapjárat és ezért is pörög fel. Szvsz nincs jelentősége.
Javítok, nem azon van a k8s kivezeteő cső hanem a fojtószelep egységen.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
1.9 PD paszuly (AVF).
Leállításnál olykor hallani egy furcsa hangot. Nem mindig. Egy héten kb 2x.
Olyan mint, amikor indításnál beragad egy pillanatra az önindító. Mi lehet?
Még mindig kettőstömegű? Mert akkor asszem érdemes ellátogatni a pékhez. -
Morris
veterán
Utolért a végzet.
130-nál nem ment jobban a vas. Átment szívó dízelbe.
Újraindítás után minden ok. Sőt utána is.Ez mi a tököm volt?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz bitpork #140530 üzenetére
Újraindítás után volt füst. De akkor már ment is.
Igazából azt nem tudom, hogy geo vagy vákuum. Remélem többet nem csinálja. Mondjuk utána meg is lett hajtva.
Éreztem ma egész nap, hogy valahogy később jön meg a nyomás. Mintha sokkal nagyobb lett volna a turbó lyuk.
Aztán este negyedikben 4000-nél megállt. Onnan nem gyorsult.Mági: sejtettem. Csak izgulok, nehogy turbó legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
No, van egy hibám:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - - -
Morris
veterán
válasz SztiviVander #142684 üzenetére
Pontosan.
-
Morris
veterán
válasz simonjoe #143002 üzenetére
Jó, csak minden másnap előjön ez a dolog. Unom. De tényleg. Inkább osszon meg egy hibaelhárítást vagy egy tapasztalatot. Vagy valami hasznosat.
De az, hogy ő személy szerint milyen olajat és milyen szűrőt rak 48-adjára az autóba, szvsz kiakasztó.Norbi, hasznos dolgokat írj! Annak, amit most csinálsz semmi értelme. Csak szemeteled a topikot, a lényegi infó meg közben elvész.
-
Morris
veterán
1.6 FSI motor milyen?
Asszonypajtinak néztünk egy Golf Plust és ez van benne.
Melyiket érdemesebb választani? A sima 1.6-ot vagy az FSI-t? -
Morris
veterán
válasz Speeedfire #143993 üzenetére
Ez a történet azért nem ilyen egyszerű.
-
Morris
veterán
Mentem ma egy karikát egy 50.0 V12 TDI-vel.
Elég faja gép![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI kábel TV
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs