-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #111466 üzenetére
Még mindig avval a szög egyszerű golffal szenvedsz ? Tegye már rá valami helyi pék normális diagra és utána tudja hol keresse a bajt. Már ha tud olvasni.. amúgy meg semmi meglepő nincs a szondákat szereti a fosvágen csoport "fogyasztani" legalábbis az 1.6 8v/16v tuti.Oktávunkba 2 ő is van mindig beszarik az egyik és csak a gyárival megy jól. Mágusnak meg küldjél rendes hiba log-ot azt amit ő mond azt kell csinálni és jó lesz. Szerintem ha álmából felrázod akkor is fejből megmondja neked mi a baja igaz előtte max lepofoz hogy f*sszé kelted fel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Fura eddig ilyet csak havernak a g4-jén láttam én is meg most a tieden máson nem. Anyám g5 je se csinált ilyet. Lehet hogy csak a jeladó gyengélkedik. Mert ugye ha megy a klíma a kompresszor végett az ecu emeli a fordulatot és ott már jól kapja a jelet. Nem tudom de én tuti lesz*rnám főleg ha motorikusan semmi eltérő rendellenes dolog nincs vele
-
tresh
addikt
Emlekeim szerint fsi nem nagy valtozas... Azon kivul hogy egy nem igen sikerult szeria..de g4,o1,leon is volt mar nalam es nem csinalta egyik se,csak haver g4 je de neki se ennyire durvan es ujkoratol ilyen volt legalabbis o azt mondja. Kivancsi vagyok nalad mi lesz a megoldas
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #111501 üzenetére
Abban is van pl a4 ahu
(#111515) Mágus2: legalábbis a4 b5 alatt nagy a szórás volt olyan ahu gyárilag ami kettőssel jött és volt amin fix volt. De 110es -re mehet a 228-as fix lendkerék semmi baja nem lesz pici komfort érzet romlás. Jó tudom itt ezt bűn írni de aki ennyire fosik tőle az kicseréli azt csók.
szerk: ha nem "bántja" nem lesz sok város és csak ő hajtja és nem botlábú akkor tegye fel a kettőst egyszer kell csak megvenni és sokáig bírni fogja.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #111669 üzenetére
Ha már légtőmegmérő a téma, ha jól emlékszek a 2.5 tdi egy jobb konstrukció mit az 1.9 tdi. Nem mintha gondom lenne a kocsival megy szépen de szerintem lassan úgy is cserélek turbót stb akkor adnék neki egy új légtömegmérőt és gyáriba nincs szinte ár különbség a 1.9 vs 2.5 között. Mehet bele a 2.5 é ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #112253 üzenetére
Ha ugrál a hőfok mutató össze vissza random akkor hőgomba ha pedig szép lassan mászik lefelé és nem akar feljebb menni akkor ált termosztát. Nekem szerencsére csak a hőgomba volt a sz*r kapott hellat és azóta hibátlan. Termosztátba meg BEHR-THOMS kell bele és faja lesz, minden mással az van amit Mágus írt
-
tresh
addikt
Mágus mester lenne egy kérdésem.
B5 óracsoport csere után van rá mód hogy az ecuban tárolt tényleges valós km felül írja a csoportban megjelenőt vagy azt muszáj lesz külön átírni?( PSA-nál a BSI-s ecu simán felülírja a valósra ezért érdekelne hogy a VAG csoport tud e ilyet)Gondolom a vcds-el ez nem fog menni. Illetve ha 2.5 ös óra volt akkor ha jól emlékszem át kell lőni 1.9 értékeire. Ez vcds-el megoldható ? Havernak kéne cserélnem csak kérte hogy a km legyen már ugyan annyi mint a valós. Az autó immo offos szóval evvel nem lesz gond eszik mindenet Köszi előre is
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #112928 üzenetére
Én meg ezt azt a pályán letessékelnélek finoman Bobas VW Golf Mk2 4Motion 2.0L 16V Turbo street car with 1150HP & 1034Nm 58psi on E85 fuel.
-
tresh
addikt
válasz Brumi˘ #113036 üzenetére
G28 as jeladó hiba lesz vagy szakadt vagy elfáradt
00513 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
Possible CausesEngine Speed Sensor (G28) Rotor loose/faulty
Engine Speed Sensor (G28) loosePossible Solutions
Check Engine Speed Sensor (G28) Rotor
Tighten Engine Speed Sensor (G28) -
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #113044 üzenetére
Nem mindenki tud nekem a 99/év végi a4-esemhez nem tudott csak egy emberke 30k lett volna mindennel együtt. Aztán elgurult a gyógyszerem és kidobtam belőle a gyári immot. Kapott egy mezei alap bicskakulcsos szettet + saját immo megoldást,mezei kulcsmásolás az egész kb 24k volt. Viszont soha nem lesz bajom az immoval
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #113094 üzenetére
Leugrasz a kuplungról
Viccet félre téve minek kellett rá a kevlár ?
-
tresh
addikt
Meg kell kérdezni Nem tudom ki hol veszi az autóalkatrészeket. De az unixos autó, vagy bárdis vagy ect nem viccből áll a márka szerviznél. Ők is tőlük veszik az alkatrészek többségét (kopó) . Az aksi azért mert VW matrica van rajta attól még szerintem ugyanarról a gyártósorról jön le mint a többi. Pl unixos olajak egy időbe a total szállította. Most azt hiszem A.Z. MEISTER-el vannak szerződésbe és minden szart ő visz nekik. Evvel cska azt akartam mondani hogy ha kicsit utána jár akkor meg tudja venni olcsóbban már ha annyira a "gyárihoz" ragaszkodik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Playseat challenge