-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
A rekordom 150 000km egy szett betét és tárcsával. Sokat számít ki és hogyan használja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #215466 üzenetére
Nem ismeri a fogalmat, sportosan használni...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #215519 üzenetére
Octavia 1 alatt volt fém haspáncél, jó vastag és nehéz, az kell neked.
Ez jó vastag fém lemez, fel lehet vele emelni a verdát...
6 darab menetet kell szegecselni hozzá, a két oldalsó takaró marad, passzol ehhez, csak ki kell vágni belölük 2 darabkát
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #215577 üzenetére
Kell fúrni is, azt a 7 lyukat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz challo #215649 üzenetére
Sokszor függ ez attól, milyen fejegységgel lett anno rendelve a verda. Én nem kértem navigációt, de az okosabb fejet kénytelenek voltak beszerelni az extraként rendelt Canton miatt..
Most, ha navit szeretnék, harmad áron be tudják kapcsolni a gyári ajánlathoz képest. Új autó koráabn 900 euró lett volna, így csak 320. Még nem volt rá eddig szükségem, ezért nem is vettem meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216160 üzenetére
Arra kell ügyelni, hogy középre kerüljön a hajtómű. Ha nem volt törve a kocsi, akkor egyszerű helyre igazítani, vannak segéd furatok a tartókon és a bakokon, azoknak kellene nagyjából szinkronban lenni...
Lehet méricskélni is, de én nem szoktam, a segédfuratok alapján nálam mindig jó lett.A váltó oldalon is van. Amikor lefogatod a taróhoz a szilent fülét, lehetőleg párhuzamos legyen a tartóval, nem egy oldalra kifordítva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Golf hajónapló...annyi olajat fogyaszt, mint benzint... Kerestem egy donort, amit felújítok és csak kicserélem. Nem tudom hetekre letenni a golfot emiatt. Még húzza a belét a régivel is.
Mielőtt szétszedem a régit, csinálok egy videót a gyorsulásról meg a végsebességről, csak, hogy lássátok, mi az, ami már nem elég jó nekem...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #216232 üzenetére
Inkább vettem hozzá egy másikat, mert az enyémen szerintem már a gyűrűzés sem segít.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #216248 üzenetére
Low cost a projekt, nem akarok 400 lovat bele, elég 399.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216258 üzenetére
Ha kevés a gáz benne, akkor sem kapcsolja a kuplungot. Az rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216261 üzenetére
Digi klímánál beírja a klíma vezérlőbe a nyomás kapcsolót hibásnak ha alacsony a nyomás. Manuális klímánál nem vagyok benne biztos hogy bármit is írna.
-
Mágus2
Közösségépítő
A változatosság kedvéért Saša hajónapló:
a 100 000 kilométert futott vízpumpa úgy döntött, feladja a feladatai egy részét és pici inkontinencia jelentkezett nála. Ennek tiszteletére lecseréltem mindent, az olajban futó olajpumpa szíjat is, aminek a fogai műanyag állagúra keményedtek.
Jó hír, sehol egy deka karbon lerakódás: -
Mágus2
Közösségépítő
Nos, nem volt senki olyan kedves, amikor az autót gyártották, ásványi olaj került a szervóba, azóta ha valaki cserélte, nagyon helyesen nem dőlt be a reklámoknak és a drágább ásványi olajjal töltötte fel.
Az a zöld, amit most hoz hozzá a rendszer, nem volt bele való soha, csak azzal szeretnék helyettesíteni. Én anno megtettem az octaviaval, és meg is bántam. A zöld egy év alatt megég benne feketére. Legjobb, ha automata váltóba való ATF2(piros) olajra lecseréled az egészet. Olcsó, és soha nem ég meg feketére. Jelenleg a golf4-ben is ez van nekem, köszöni szépen, 5 éve jó, persze volt már cserélve azóta, de nem kell évente, mint a zöldet.
-
Mágus2
Közösségépítő
Szofi hajónapló:
Hűtőrács, lökös repedt, meg ami alatta van… -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216435 üzenetére
Neked válaszolok de majd végig olvassák a többiek a válaszokak. Elvileg csak műanyagok törtek, de ezeknél soha nem lehet tudni.
Nem vittem haza, itt azért lecsuknak, kihívtuk a rendőrt, ők az erdészt, az hozott spéci zsákot. Csak plombával lezárt zsákban, edényben lehet vadat szállítani nálunk. Szondázás, papírozás és mehettünk tovább.
Kárt okoztam a vadász társaságnak, az őzike meg nekünk. Kettőnk közül én józan voltam.Egész tetemes lesz a kár, a gond, hogy nekem jövő szombatra kell a verda, méghozzá ép ráccsal. Nincs esély, hogy addig ez kész lesz.
Féktávon belül ha valami kiugrik, akkor ennyi. 14 métert tettem még meg az ütközés után. Kb.100-al mentünk, mikor megláttam, bele álltam a fékbe, a többi már nem rajtam múlott. A padkáig lehúzódtam, de így is elkaptuk. -
Mágus2
Közösségépítő
Octavia hajónapló:
majd 2 hónap múlva javítják.
rendesek voltak, kiadták előre a maszkot, hogy ne ilyen foghíjasan járjak vele… kicseréltem magamnak:
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #216611 üzenetére
Semmi köze az üzemanyagnak az EGR hibához. Nem a lerakódott korom okozza, hanem mechanika szarul van megtervezve. Ha elkezd vacakolni, csak idő kérdése, mikor döglik meg teljesen. Ka beadja a kulcsot, vészmódban gurulsz vele haza, ha be fog indulni.
Be tud szorulni nyitott állapotában, akkor nem fog beindulni a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #216728 üzenetére
100-nál bedobod 2.-ba, forog az 8000-et is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #216730 üzenetére
Elfokolja a vezérlést és kicsit nyitva hagyja a szelepeket olyankor, amikor egyébként már zárva lennének. Annyira lecsökken ettől a kompresszió, mintha nem is lenne benne motor.
Nem biznisz a motorfék, mert növeli az emissziót. A gyártónak az a célja, hogy ne veszítsd el a lendületet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jól tudod, ez most is így van, motorfék üzemben 0 kibocsájtás van, de ha gyengén motorfékezel, messzebre gurul az autó, tehát már amikor elengeded a gázpedált, 0 emisszióval gurul az autó, csak lassul, nekik az a céljuk, hogy kvázi vitorlázzon, hogy tovább lehessen elgurulni a gázpedál érintése nélkül. Ez a dolog a városra lett kitalálva, ahol sík úton, meglátod a piros lámpát és elgurulsz odáig. A szoftver buta, nem tudja, hogy egy hegyi szerpentinen szeretnéd lejtmenetben kímélni a féket...
A régi adagolós 1.9-el vannak lejtők, ahol 3.ban nem gyorsult és nem is lassult az autó, pedig meredek lejtő, na a mostani 2.0 azonos fokozatba gyorsul az adott lejtőn. Többször kell segíteni a fékkel, ha adott sebességet szeretnék tartani...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #216770 üzenetére
Octavia nem késleltet semmit. Nekem be van kapcsolva a villanás és csippanás, látom, hallom, nem kell rángatni a kilincset. + a fülét is behajtja.
-
Mágus2
Közösségépítő
1.6BAR
Viccet félre téve, több olajat eszik, mint benzint. Vettem hozzá egy másik motort, aminek szintén az a baja, mint a sajátomnak, de legalább tudok rajta dolgozni és még a golfot is használom. Majd lesz egy swap nap. Akkor szétborítom az egészet...
Már a hibával vettem a golfot, de azóta volt egy-két nehéz napja nálam is. Legutóbb úgy meghajtottam, mikor siettem, hogy nem csoda, már kell neki a szeretet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #217219 üzenetére
100-as Vpower racsing benzinbe beáztattam, aztán az ultrahangos tisztítóban szintén átmostam, és végül a puha drótkorong levitte a tetejéről a maradék karbont.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen