-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #97145 üzenetére
Semelyik. szimplán nem akar menni. 1500körül lenne már ereje, de ezt meg nem tartom egészségesnek, túl erős kis fordulaton, benyához képest. itt már van turbonyomás, 1800nál meg pláne. Ezt kerülöm. Inkább visszaváltok kettőt, hogy 2500fölött gyorsítsak, azt meg elváltom általában 5500on, mert ugyanúgy megy a köv sebességi fokozatban.
Állandó sebességet tartani gondolom oké 2000alatt, de gyorsítani mindenképp visszaváltok.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
elvileg pont a rossz évjáratban vagyok (2008 végi a kocsi, tehát gondolom ebben az évben gyártották a blokkot is) és semmilyen olajfogyit nem vettem soha észre. És ebben volt olyan is, hogy pl a hivatalos szervizbe vittem először a kocsit, ahol garantáltan "elfelejtettek" olajat cserélni. Csak kifizettem, szűrővel együtt. Tehát volt már 25ezres ciklusom is, és ugyanúgy maxon maradt.
Lassan az összes blokkjukról kiderül valami katasztrofális, az azért már picit sok. volt már 2.0PD, 2.5TDI, TSI,stb...
Ehhez képest 400ezreket mentek el haverok a problémásnak mondott blokkokkal, és semmi hibájuk nincs. ÉS óra szerint 400e, simán lehet még több is.
Mágus2: szted dióhéjtakaritásra elvigyem, ha amúgy problémamentes vagyok a 94ezret futott TSImmel?
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Morris #98429 üzenetére
láttad már milyen hurka dróton megy a delej az izzóhoz? mocskosul ki szokott "könnyítve" lenni. Aztán nem csoda, ha haloványabb lesz a 100Wos,mint az 55Wos, mert a vezetéket melegíted az izzószál helyett.
szvsz semennyivel nem szabad nagyobb fogyasztásút tenni,mint a normális.
egyébként van egy xenonos autóm, és egy sima. a sima H4ből egy komolyabb izzó nagyon közel tud kerülni fényerőben a xenonhoz. De nem wattokkal kell operálni, hanem emelt fényerejű, és hamarabb kiégőt kell választani.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bitpork #98436 üzenetére
nem sok köze van sztem a kettőnek egymáshoz.
egyikkel 10%al növeled a turbonyomást, és ebben még marad tartalék, másik esetben meg tartalék nélküli keresztmetszet 182%ban veszed igénybe.
innen jut eszembe, cimborám 400ezret futott 1.9PDTDIje beadta a kulcsot. gyárilag 110ló, mindenféle tuningokkal meg padon mért 230lóra hízlalták fel. kb 200ezret ment el tuninggal. Sharanban küzdött a kilókkal.
NAjó, lehetnem 230, mert régen beszéltünk róla, de tuti 200ló fölött votl.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Lacess #99552 üzenetére
nekem belkin töltőim vannak mindkét kocsiban, és soha egyiket se húztuk ki. skoda volt, hogy 3 hetet álltak így, és pöccre indult mindkettő. nekem is az votl a logikus, hogy ha jéghideg, akkor nem vesz fel áramot, 1 ledtől meg, ha lemerül, akkor az régen rossz.
hozzátenném, azért kihúznám következő 3 hetes állás előtt, de, amikor pár naponta legalább 1x be van indítva,akkor nem húzom ki.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
régebben téma volt, hogy néha érdemes valami prémium benyát tankolni.
Régebben vpoert 95 névem ment, de most FuelSave meg Nitro + 95 van.melyikről van szó?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
nálam 12.3V 1 nap állás után. gyújtást ráadom (ekkor xenon is indul) leesik 11V körülre, onnan tápászkodik fel. de még igy is beindul. Egyúttal kérdezem, milyen akkut vegyek 1.8tsibe? 45Va Varta van benne.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #104993 üzenetére
varta 56Ah vagy exide 55Ah normal (EXEC550) jobb választás?
Azt hittem gyárilag ilyen picike van benne, de a webáruházak a katalógus alapján csupa 55-60Ah akkut ajánlanak...[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
ez jó lehet a skodámba?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Asszonyka alatt leállt a tsi. könnyen újraindult, majd újra leállt. hazahozta utána, de mondta, h gyengébb a kocsi, milyen már, hogy ötödikben nem jön fel a 10%os lejtőn. csóválom a fejem, de valami tényleg nem oké.
a motor egyenetlenül jár, erős susogó hang motor felől fordulaton (mintha kifújna pl a turbo)
alapjárat hidegen hullámzik. alapjárat körül nem érzem, hogygyengébb lenne, fordulaton nem próbáltam.Bluetooth ELM327 OBD 2 bedug, hibakód: P0172 System too rich. Kitöröltem, hogy tuti legyen, de nem irja be újra alapjárat közelében közlekedve.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz bitpork #105070 üzenetére
nem is akartam magam megjavítani. nem is akartam vele bármit mérni. csak az volt az ötlet, hogy ha beteg, akkor most is beteg. de fogadásom van rá, hogy újra elő fog jönni, ahogy nem csak az utcában krúzolok.
anya amúgy azt mondja, hogy nem a csekkendzsin világitott, hanem az akkumlátor ikon. ez most nekem hihetetlen, de beültettem, és mutasson rá tesztnél is akkura mutatott.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #105095 üzenetére
koxnak simán van esélye,98ekm és jellemzően nem üvegen megy. általában autóúton fix tempóval. És az egyik pillanatról másikra jön ki? Ezt hogy lehet kiszűrni? a dióhéjas emberhez kéne vinni, aki bele tud nézni bontás nélkül az égéstérbe?
Trafó számomra laikusnak a legesélyesebb, volt focusom trafóhibás, nagyon hasonlóan viselkedett. Az csinált ilyet, h rángatózott előre-hátra a blokk, és ugrált az alapjárat. Ismerősi körben ráadásul több VWnek volt már trafóhibája.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
no,megvan a hiba. anya elparkolta az intercoolert, és kiflibe hajtotta a klimaradiátort. intercooler lukas, azért fújt, és azért lett túldúsítva a keverék.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ferdzsoo #105282 üzenetére
fölöslegesen sűrű olajcsere szerintem nem értelmezhető egy rövid utakra használt turbos autón. én pl 10enként cserélem, pedig talán 25 vagy 30ezer a hivatalos periódus. nem komoly tétel az esetleges problémák árához képest. és csak városon kivül használom.
beszélgettem egy jó audiszerelő haverommal a szívó oldali tisztitásról. Ő konkrétan azt javasolja, hogy amig nem dob égéskimaradásos hibát, addig fölösleges takarítani, maximum gyengébb a kocsi, de baj nem lehet belőle.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Morris #105331 üzenetére
pont ma vettem skodriba NGK platinásat. igen, hallottam olyat, h leesik a gyertya vége NGKnál, de nem lehet, h csak túl sokat futott gyertyáról van szó?
Valamint hamisították is őket akkoriban, amikor 12k körül voltak (CBRé pl ennyi volt,darabja )
Egyébként megnéztem milyen a gyertyája a skodrinak. hát enyhén kormos. és ez nem az utolsó 30kilóméteren teljesitett lukas intercooleres menet alatt került rá.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #106869 üzenetére
rohadt egy dolog. az egész világ tudta, h totál kamu ez az egész fogyimérés, és innentől a károsanyag kibocsájtás is.
dióhéjas téma: haverom irt neki egy kontaktot, honnan tud venni olcsón dióhéjat. Mivel azt irta, az a legnagyobb költség az egészben. Néhány hónapja..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #114020 üzenetére
anno irta, h a dió rohadt drága, ezért 140k.
haverom talált neki olcsó forrást, ár változatlan. persze lehet, h nem jó semmire az a forrás, de 140k tényleg drága.engem olyan szempontból meggyőzött, h azért dió, mert ellenőrizhető a művelet, de véglis az is ellenőrzés, ha utána a kocsi nem gyűjti a hibakódokat.
nekem azt tanácsolták, h addig ne csináljak semmit, emig nins hibakód, úgyhogy 100k-val még nem álltam sorba.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mentolka #130276 üzenetére
nincs általános egyetértés a kokszosodásban 1.8 2.0 esetén.
múltkor hajam égnek állt, amikor irja a nagytudású nepper, h 1.8TSIből nála volt kettő, ami ette az olajat, de a 2.0 meg nem.a környékemen egyik se eszi, viszont vigyáznak is rájuk. és kokszosodás se volt még egyiken se.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #130793 üzenetére
léteznek full fém belsős automaták is. amig nagygépet nem vettünk, addig egy quickmill aquaviva 5000es gépünk volt. újonnan, 30éve 400e kategória volt, 40-50e között mennek használtan, rendberakva. 30éve gyártják, és még mindig alig változott belül. izre is jobb, mint a 2-300rugós automaták. video
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #130804 üzenetére
jura ?F5?, saeco magic nyomába nem érhet. se műszakilag, se izre.
1db necces alkatrész van a QMben, egy műnyag mágnesszelep, de ezt ki szokták iktatni amikor beszarik.
az enyém volt vagy 20éves, amikor beszart, és kiiktatta a szerelő.nem azért linkeltem azt a videot, h de szép extrakciót láthatunk, hanem kb milyen gépről beszélünk. tele se engedi a szűrőt, sztem jó, ha 6grammból főzött.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
különösebben rugni se kell, mérés nélkül segítenek, ha necces.
parasztxenonos,eresztő lengéscsillapítós,magas COs autót fillér kérése nélkül átengedik. elég gyakran látom, hogy autó áll a soron, és nem az ő kipuffjában van a szonda, hanem kívül egy másikéban.Félre értés ne essék, amikor határon van egy autó, akkor én is igy tennék, a gondom inkább smokeandcharmos vakitóxenonos útról majd leesős télennyárigumis fosokkal van.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz K Norbi #131849 üzenetére
enyémben is pont ott a váltózár, enyém még szalonban került bele.
qru: ennyiért én is eladnám az oktávot 2x16aluszett, xenon,elegance, km kevesebb, és erősebb motor. viszont nincs érintő, és 5 hóval öregebb. egy éve meghirdettem, amikor magasan voltak az árak, de nem vettem komolyan a dolgot, nem törte eléggé magát senki, h elvinné.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
a héten 2x voltam BP túloldalán. a reggel 8at elkerülöm, de a du 4 megvolt. vezettem 460at pályán meg kicsit autóúton. pályán óra szerinti 138+, városban rugalmasan. 590km-t mentem 43 Mol95 literből. 200ló, 300Nm, 7.2es átlag.
a chip sokat vett le a fogyiból. amikor megvettem a légszűrő is retkes volt, hajam téptem a 12-14literektől, most 10alatt megáll a brutáldugózás. meg persze a padlógáz+fék használat se gyakori. M0,papás autóút meg 5.x 110tempomatnál.
faternak volt 1.4 TSI oktávja, neki 7 körül volt az átlaga, de az kombiné, anélkül sztem 6.5 összejöhetne vidéki város+autóút üzemben. szóval többet eszik az 1.4nél, de kb 1 literre saccolom a difit. A Ti 1.8TSItek meg kajak nem normális üzemben dolgozott/szenvedett, abból én semmit se vonnék le. nomeg az oktáv 1240 kg forgalmiban, a superb biztos olyan lehet, mitnha 5en ülnénk az oktávban, tetőig pakolva.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #131876 üzenetére
oda én is inkább szivóbenyát vettem, be is vált.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #131880 üzenetére
ezért van két autónk. egyik 100km-n belülre, másik kívülre
1.6 szivóval elvagyunk télennyáron rövid utakon 6literrel, de pálya nagyon nem az ő világa. városon belül meg a nagy tsit hanyagolom, amennyire lehet, mert útálatos, h se az egyes se a kettes nem jó oda...És fogadjunk az 1.4tsi se szereti a várost.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #131885 üzenetére
oké, de mi ketten is vagyunk feleségemmel. és szerencsére nekem nagyon ritkán kell bemennem a városba, amikor foglalt a kiskocsi.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz diablo1984 #131995 üzenetére
nekünk ajánlották a vitaránál, hogy 1500körül kidobhatnánk, ha már igy kérdeztem
Bár valszeg ma már más illesztésekkel dolgoznak, ha 0w20 a gyári olaj, régebben még ajánlott volt cserélni a gyári olajat. Mivel ott hivatalos szervizben 8900 meg 12000az olajcsere szűrővel, munkával, (és tényleg lecserélik, nem úgy,mint 30ért a skodánál) így pont nem zavar, ha volt egy fölös cserénk.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
nem is várok, pár éve már leesett a tantusz.
zzz03:esetleg, ha nagyobb igény van, akkor ott az 1.8as szivik, mindig van belőle a telepen. ha kicsit rondán öregedett, elektronika tele van hibával, 9litereket eszik városon kvül, netalán a kilincs a kezedbe marad, az nem bug, hanem feature.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- SSD kibeszélő
- Óvodások homokozója
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Dragon Age: Origins
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter