-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #138404 üzenetére
Lehet, de akár termostat és vízpumpa gond is lehet. Mennyire melegszik ilyenkor fel?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #138416 üzenetére
A szelepfedél tömítésnél lesz olajos, nem a hf alól. Az egy teljesen másik, független hiba.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem értem, működik a féklámpa vagy nem? Egyszerű a kérdés, mégsem egyértelmű a válasz. Ha rálépsz a fékre, világít a lámpa??? Ha nem mindig, amiatt világít az epc, ami kurvanagygáz, mert hátulról szét tudják küldeni a kasznit, ha nem látják mindig, hogy fékezel. Általában a féklámpakapcsoló a pedálon rakoncátlankodik...de nem tudok eligazodni a válaszodon, szóval feladom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #138443 üzenetére
A passat tud guminyomás csökkenést tpms szenzor nélkül is, az abs alapút csak kódolni kell. Amelyik kerék gyorsabban forog adott sebességen, mint a többi, az ereszt. Régen használja a vag ezt a rebdszert. A drágább szenzorisak már a nyomást is kiírják, de alapnak elég a defekt figyelés. 17- es felnitől fölfelé szerintem kötekező.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #138489 üzenetére
Azt nem csak a tárcsa vagy betét okozhatja. Ha meghajtod és utána megmosod, a legdrágább is görbül, ha nagy pocsolyába hajtasz, akkor is. Egyébként gyenge remegést szar szilent is tud. Csere után nem ráz, pedig a fék maradt. Nem akarom a Zimmermant védeni, ettől még lehet szar, csak nem ez a tapasztalat vele, pedig sokat felraktam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #138531 üzenetére
12.12.3 van nekem, de most már az újabbat venném. 15-ös is van már. Az enyém eladó ha valakit érdekel, de annyiért adom, amennyiért vettem. 50€ Cserébe tutifix, hogy működik, de az 1.6TDI-t nem szereti. Olvassa azt is, csak nem mindig...
Milyen vizsga? Az írásbelin fórunoztam is, a gyakorlatin meg öltönyben figyeltem...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
No, most már hivatalosan is szólíthattok Mesterúr-nak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #138643 üzenetére
Mikor már unatkoztam, betoltak egy 5- ös 1,9PD golfot, hogy melegen nehezen indul. Azt megdiagoltam nekik. Legalább láttak ilyet is. Egyébként öltönyben feszülten figyeltem, ahogy szenvednek. Nekem nem kellett átöltözni.
Gyakorlatin mindenki benzinszűrő cserét húzott, de nem jutottak el a cseréig. Itt is voltak berohadt csavarok és feladták a srácok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #138718 üzenetére
Már a R15 205/60 is rossz méret eleve. 195/65 R15 vagy 205/55 R16 a gyári méret. A 205/60 soha nem volt gyári méret.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #138749 üzenetére
Ha soha nem volt a töltet cserélve a klímában, akkor valószínűleg a kompresszor szénné kopott. Állandóan forog és csak az a pici olaj kenni, ami a töltetben van. Nem mágnes kuplungos, mint a régi fajták, hanem van rajta egy nyomás kapcsoló. Akár az is megadhadta magát...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #138756 üzenetére
Bármilyen jeladóval van baja, jelzi a diagon. A nyomás kapcsolóban nem vagyok biztos. El is dugulhatott a fekete szmötyitől, ami az olajból lesz a rendszerben, ha soha nem cserélték. A klímát érdemes néha szervizeltetni. Leszívatni a tartalmát és új gázzal-olajjal tölteni. Gondolom erről most hallottál először.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz G@CSI #138769 üzenetére
Első körben kiveheted tisztítani, a kormos, akkor szokott segíteni a tisztítás is.
Itt van olyan is hogy: Leak in Air Intake and/or Exhaust Ezt sem ártana megnézetni. Erre lahet visszavezetni a fordulatszám ingadozást is. Mintha falsot szívott volna és nem tudta mennyire nyissa a fojtószelepet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #138960 üzenetére
Bármelyik jó.
-
Mágus2
Közösségépítő