-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #137276 üzenetére
Ezek nem állandó hibák, akkor szokta beírni, mikor beszélgetnek a flap motorok a -15 fokban reggeli indítás után. Ettől még menne. Vidd el klímáshoz, nézzék meg mennyi médium van benne és miért nem kapcsol a kompresszor... Vagy kapd le az alsó takarót és nézzétek meg az elektromágnes kábelét, hogy nics-e elszakadva. Az egy zöld kéteres kábel a kompresszoron.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Voltem lecseréltetni ma a klíma töltetet. 1g sem hiányzott belőle, csak fáradt volt picit benne az olaj. Akinek G5 vagy attól újabb verdája van, vigye el lecseréltetni benne a klíma töltetet, amíg még megy. Ezekben a kompresszor állandóan megy, csak egy nyomásszabályzó kapcsolja a hűtést. Illik a töltetben lévő olaj miatt legalább 2-3 évente cserélni. Ebben még a sajátja volt 5 évesen. 30 euróba került, nem vészes, és legalább tudom, hogy rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #137391 üzenetére
Rátehénkedtél a nagy széles gombra az első és hátsó ablakemelő gomdok között a panelen? Az az ajtókon tiltja az ablak gombokat, hogy a gyerekek ne piszkálják.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prannk #137428 üzenetére
Add el és vegyél erősebbet, vagy ha tuningolni akarsz, csináld rendesen...fék, IC, csövezés, kipu, csúcsok, chip.
+30 lóig jó minden, ami most van benne, csak chip kell. Ha rendes, begbzható autót szeretnél a kínai középrészes turbókat felejtsd el. Rendes angol Garett legyen a közepe... HA a turbód már most szar, akkor azzal kell kezdeni, de akkor döntened kell, mit szeretnél és mennyit vagy hajlandó invesztálni. Ezzel kitárgyaltank tekintem az ügyet, remélem nem kérded meg egy hónap múlva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #137436 üzenetére
Inkáb ne adj neki ilyen tanácsot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #137442 üzenetére
Bizonyos ABS/ESP kockák érzékenyek erre és más anyagból van a szelepek tömtése benne, amit az 5.1 felold. Utána következik az ABS kocka vadászat. Jobb a békesség, ha DOT4 volt benne, akkor azt kell bele tenni. Néha nem kell okosabbnak lenni, mint a gyárban voltak. Ezekre a folyadékokra ez hatványozottan is igaz. Váltó olaj, fék olaj, ilyenekkel nem okoskodunk, azt öntjük bele, ami bele való. DOT4-ből jó az ATE, TRW, Bosch.. ezekkel nem lehet mellé nyúlni.
ATE-val harapósabb nyáron, télen a hidegben nyúlósabb, a Bosch egyenletes teljesjtményt nyújt minden hőmérsékleten, kicsit elmarad az ATE harapósságától nyáron. Sokan észre sem veszik a kölönbséget.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #137464 üzenetére
Minden dízel büdös, de a magyar gázolajjal különösen ótvar. Illene használni kicsit, nem a hibákat keresni... azok majd megtalálnak úgy is. Széjjel diagoltad már, minden hőmérsékletről van videó, de mennyit megy pályán, tudod már a végét? Ki kell akasztani rajta pár mutatót, majd kiderül, ha van valami baja. hajtsd meg rendesen, ha van valami baja, előjön, ha bírja, akkor nincs baja. Ilyen egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #137565 üzenetére
Már meg ne haragudj, de a te hozzászólásaid mitől többek? Sokszor csak a saját véleményedet ismételgeted, ami nem alapul semmin, csak mert Te úgy gondolod. Majd akkor lehet kritizálni, ha már valamit letettél az asztalra.
Tudom, mondjak példát, pl a szar textar betét. Nem fogod elismerni soha, mert neked jó, attól még nem lesz igazad. Kaptál 3 ellenpéldát, erre ránkfogtad, hogy nem tudunk fékezni. Fölösleges veled vitázni, mert neked nem véleményed van hanem szent meggyőződésed.
Mindenhez is értesz, ja, mert lehet én nem értek hozzá. de Te biztosan nem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #137599 üzenetére
Minő véletlen, tegnap egy ilyen motoron dolgoztam, csak W163 400CDI(4.0 V8 bi-turbo diesel) volt. Jó nagy szívás volt. 1 csavart cseréltem 4 óra alatt. Na jó, az a csavar feszíti az egész vezérlánc készletet. Ma viszont reggel kaptam egy telefont, hogy ilyen szép hangja soha nem volt hidegen indítás után, mióta megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #137642 üzenetére
1.Ha hozzáértő cserélte a szíjat, beállította az előtöltést.
2. kérdés: egyértelműen nem. Azért indul melegben szarabbul, mert csak 200 fordulat/perc fölött kezd befecskendezni, hidegen nincs ilyen feltétel. Minél szarabb az akksi, annal később pörgeti a főtengelyt 200 fordulat fölé.
molnarpeter: sdi mindig egyformán indul, szinte pöccre, mert más a szoftver meg a vezérműtengely többet emel a szelepeken.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #137844 üzenetére
A tandempumpa alatt van egy zöld 4 pólusú hőgomba. Azt kell cserélned.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #137873 üzenetére
Egy táblánál sodródott le az egyenes útról, elaludt. Az óra 80km/h-nál áll, de 7000-es fordulaton, mert ott régen egy másik tábla is volt egy beton darabbal, amin fennakadt a hátsó difi. A teljes difi ott levállt, és csak az autó ment tovább. A motor a jobb lábán volt, emiatt sokáig tartott, míg kivették. Hamarabb voltam a helyszínen, mint a tűzoltók, mert hívott a srác. Féltengelyek, kadrán, meg a nagy vasak elől úgy elhajlottak, mint a vaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #137875 üzenetére
Ő 80-al találta el a fát. Gyorsabban mehetett az ütközés előtt.... Majd ha érdekel, teszek fel belső képeket. Az akksi bekerült az utastérbe és 3 felé tört, a motor majdnem teljes egészébn az utastérben volt.
Ez egy 95-ös A4 volt. és a 22-éves légzsákok is működtek. Emiatt le a kalappal az audi előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #137886 üzenetére
Szét kell bontani a műszerfalat, ha cserélni kell a belső hőcserélőt, ha csak a tömítése ereszt a motortérnél, akkor nem kell. De gondolom ezt kizárta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #137888 üzenetére
Nincs mákod, mert tuti, hogy szét kell szedni. Octaviaban cseréltem, de nem akarod, hogy képet küldjek. Elől csak a kormány marad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #137888 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Salmi #137923 üzenetére
Vészmód, ha szerencséd van, csak valami érzékelő lesz a ludas. Csak a szervizig menj vele. Mindkét hibalámpa a motorvezérlőben eltárolt hibakódra utal. Egyik a kipufogógáz visszavezetés, másik a vészmód. Ha világít a check engine is, akkor valszeg EGR hiba is lesz, ami nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos cigaretta 🔞
- BestBuy topik
- Nők, nőügyek (18+)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...