- EAFC 24
- Steam topic
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz mormota #50251 üzenetére
Kymco miért is vacak? Keeway kínai. Kymco elég jó.
Samu: Mát még 180ccm-mel. A múltkor elgurult a gyógyszer és a GPS logolás be volt kapcsolva... Khm. Maradjunk annyiban, hogy nem alföldre emlékeztetett a grafikon... De még nem is rög-, inkább volt lánchegység.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50259 üzenetére
Nekünk otthon Agility 50 van (tudom, említettem) meg húgomnak volt valami ZX50-e, de már Yamahával jár...
Agility drága volt, anyám keveset megy vele, de szereti. Nekem eléggé lomha 2T 50 után, Majáról nem is beszélve. De tény, A-ból B-be elvisz, ha csak be kell ugornom Győrbe nem rossz választás. 2,5L-ből elmegy a világ végére is.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz student #50263 üzenetére
Igen, én is erre akartam célozni. Keewayt már nem ajánlanám, meg az ilyen kínai csodákat...
Annak ellenére, hogy japán bérenc vagyok (Honda után Yamaha), azt kell mondjam, hogy a Koreai és egyéb csodák sem feltétlenül rosszak. Az Agilityt kimondottan megkedveltem, bár szerelni nem nagyon kellett, de nem voltak beb@szva a mérnökök, mikor tervezték...
Olasz gépektől azért ráz ki a hideg, mert lehetetlen helyeken vannak a csavarok. Múltkor egy Liberty-n kellett olajat cserélnem (előtte pár hónappal meg Maján). Ahogy történt:
Maja:
Bemelegítettem (pontosabban hűtöttem az olajat, mert DigitXT-hez talpon ment a motor, ott követtük el).
Kioldottuk a csavart (ez nehézkes volt, beragadt).
Olaj ki, szűrő tisztít (csak egy fém szűrő van benne), majd csavar vissza. Olajjal feltölt és kész.Liberty:
Kurv@élet, hol ezen a csavar...
Idom le. B@z'+.
Olajszűrő le. Akurb@
Következő lépés: Kipufogó le, de ehhez ülés ki, tank ki, idom le (ezt nem csináltam meg). Inkább tekertek volna spagettit.Első 15mp
Utána elértem volna a csavart... A motor nagyon sz@r volt. Inkább visszaadtam, és visszavitettem a sráccal oda, ahol vette.Ezek után el akarok menni olaszokhoz motort tervezni.
Beszélgetés szieszta közben:Hé' Luigi! Mi a f@szért van az olajleeresztő a motor alján? A kipufogó idom által takart részén úgy 5 centivel feljebb van még hely. Megmondtam, hogy mindent használjunk ki...
-Oké főnök!www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50275 üzenetére
Eddig Suzukim nem volt. "Tervben" még egy Kawa vagy egy Honda szerepel néhány év múlva... De az sor4 lesz.
Mondjuk ma megkaptam egy motorostól, hogy adjam el a Maját tavasszal, vegyek egy jó sor4-est, mert azon előrébb van a súlypont, és stabilabb, jobban megáll, mint a robogó.
Bólogattam, de gondoltam, hogy nem most lesz, hogy eladom a Maját.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50278 üzenetére
Igen... Abban valószínűleg igaza van, hogy az ő CBR900RR-je stabilabban áll meg 200ról vészfékezve, mint a Maja 100-ról... De városban ritkán megyek 100zal... (Max óra szerint, ami ugye kb 85)
Nem azt mondom, el tudnék viselni egyet a garázsban... De naponta azzal járni rövid utakra, bevásárolni, cipelni ezt-azt, és mindezek mellé tankolni... Hát... Nem tudom.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Visszatérve Simsonra... Az egy életérzés. 180-as motorról ráülve is imádtam. Nem a sebessége miatt. Hanem a kialakítás, kicsi, könnyű, de mégsem kell tekerni. Egész más volt, sok-sok robogózás után visszaülni egyre. Megjegyezném, nekem Schwalbe-m van, váltós, de robogó kialakítású (tank az ülés alatt). Az megint más életérzés, de azt is imádtam, és egyszer rendbe fogom tenni, veteránozni...
Offtopic: Jéééézusom...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50362 üzenetére
Tudom, hogy nem reális az ár érte... De egy eladónál mindig gyanús, hogy patent a motor, csak a karburátort kell beállítani.
A bontós motorokkal jártunk így, többször is. Csak a szívató rossz, csak a karbit kell beállítani. És nem lehetett belőle motort csinálni.
Szóval ha ennyire csörög, és csak 10k lenne rendbe tenni, sokkal hamarabb eladná. Így gyanússá válik, hogy mit takar a csörgés... Ezért nem adnék érte normális árat...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50375 üzenetére
Ismerős a helyzet... Bár mostanában (látványosan!) kevesebbet megyek, közelebb van az egyetem, kevesebbet ingázok melóba, túrázni meg nincs idő és pénz. Azért így is van intézni valóm bőven, és hát... néha olyankor is felülök a motorra, amikor nem lenne muszáj.
szerk: Ponyva kérdés megoldódni látszik, ez tetszik. Kell esetleg még valakinek? Még némi kedvezményt is tudok rá. 3900Ft.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Grillo #50380 üzenetére
Kicsit kevesebb, mint fele az ár, de normál áron, kedvezmény nélkül 4900. Egy próbát megér, eső ellen az is véd valamennyit. Lehet, hogy kevésbé lesz tartós, de szerintem megpróbálom. Ahogy mondták a 8500as is bélés nélküli, csak márkás(abb). (Felár? Minőség?)
Viszont az igazsághoz hozzátartozik, hogy most, amíg nincs kifizetve a motor, és nem vagyok túl a motorgenerálon nagyon óvatosan költök, mert nem akarok elszállni. A szezonból meg nincs sok hátra, azt csak kibírja. Hóban már garázsban fog állni.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, csak pont a motor lényegét veszítené el... Parkolni nehéz, sorok közt nem fér el... És fenntartásban sem jelentősen olcsóbb egy öregebb, jó állapotú autónál. Szóval engem sosem vonzottak ezek a kis konzervdobozok. Ettől függetlenül lehet olyan felhasználási terület, ahol jó. Fogyasztása valószínűleg kevesebb...
Bár itthon úgy tudom, hogy B1 kategóriával vezethető.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #50403 üzenetére
Hát... Így érthető
Viszont a ruha rengeteget számít. Nyáron át is térdvédőben jártam, ilyenkor is motoros gatyában vagyok... Nagyon érzem a különbséget.Ilyen időben tényleg ne nagyon motorozz, és akkor sokkal tovább megtarthatod.
Mondjuk a naked/chopper hátránya. Robogón/idomos gépen jobb a szélvédelem.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ha rövidebb utakon mész csak, akkor az akku a sok önindítózástól merülhet. Ilyenkor van egy feltűnőbb jelenség: ha fordulaton mész+fékezel. Részben ezt kompenzálva raktam bele a LED műszerfalvilágítást (bármikor cserélhető normál izzóra, csak ki kell húzni a LED-et, és be az izzót).
Alapjáraton a generátor nem tölt eleget. És ez ott mutatkozik meg, hogy a világításod kevésbé megy. Viszont a fék, index az akkuról megy, az első és hátsó világítás pedig külön körről. Ezen nem nagyon tudsz segíteni, hacsak nem találod ki, hogyan csinálhatsz olyan generátort ami fordulatszámtól függetlenül ugyanannyit tölt.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50446 üzenetére
Nekem egy Dainese Evolution TS cuccom van, bár a nadrágját robogón én sem használtam. Van egy normál, szövet nadrágom... Ha (ma?) találkozunk kérdezz rá, tudok segíteni ruha beszerzésben is.
Ruha nélkül már nem szívesen ülök fel sehova... Még 50 4T-re sem.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50448 üzenetére
Max a használt ruha. De így is ki lehet fogni.
Nemrég vettem a gatyát, mert a térdvédőm már max a széltől védett... Nézegettem, és kifogtam... 6000Ft-ért egy szinte zsír új, 25 000Ft-os gatyát. Amikor mondtam anyáméknak közölték, hogy megvan a születésnapi ajándékom (még odébb lesz>november), vegyem meg azonnal.
szerk.: Öcsémnek 5k-ért vettem kabátot, abba kell még 2 protektor, mert csak 2db+gerinc van benne.
Húgomnak 8k volt, szinte hibátlanul, nyár elején...Anyám új kabátot kapott, azt kedvezménnyel 20k alatt megúsztuk. 16k rémlik, de nem biztos
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50453 üzenetére
Nem, nem repül, marad. A kipufogó elhagyást megbocsátottam neki, és tegnap DigitXT segítségével meggyógyítottam. Ezúton is köszönet a segítségért és a szerszámokért.
Nekem is mindenki mondja, hogy milyen veszélyes... Főleg azok, akik sosem ültek motoron.
Más: Megjött a rendelés. Ma légszűrő csere lesz, a tömítés készlet megy a polcra, és a Forród már nem forró akkor le is takarom éjszakára
Privátban beszéljük meg, mikor, hol tudnánk találkozni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #50459 üzenetére
Pontosítok... Viheted, ha meg tudjuk javítani. Ugyanis a láncoshoz meg vissza tökéletes volt. Rétesesnél leállítottam, majd elkezdte, hogy elindul, gyök kettővel gurul, majd fullad. Rángatom a gázt, durran egyet, és akkor felpörög, onnantól jó, egészen addig amíg fordulaton meg. Ha leesik a fordulat vagy kezdi előröl vagy nem...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50462 üzenetére
A rétes a csomagtartóban volt, már átvándorolt a gyomromba...
Tegnap óta semmi nem változott a konfigon, ugyanaz a benzin van benne... Levegőszűrő cserével kezdem munkaidő végén, itt a parkolóban. Otthon jön a szívató, és... gyufa?szerk.: úthibákon volt egy fémes csörömpölése, de betudtam a szerszámoknak.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50466 üzenetére
Nem tudnám bántani... De most már nem olyan nagy a bizalom/szerelem... A héten ötödször állok neki szerelni, és már 2x kellett kis összeget rákölteni, az olajcserén kívül. Nem az a baj, hogy 3000Ft-ot kétszer ráköltöttem, csak azért ne kelljen már naponta...
Remélem az új légszűrő megoldja a gondokat. Tegnap láttuk, hogy nem épp tiszta.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50468 üzenetére
Ha a szívató az, akkor az én saram. Pontosabban időhiányom következménye... Akkor visszaszívom az egészet. Csak az az érdekes, hogy az alapjárat nem emelkedett, ami ugye a túlszívatott motor jellemzője lenne. Reggelente hasonlót csinált amikor szívató nélkül indult, szegény keverékkel kb 5-10mp-ig. (Tudom, az se jó, de kényszermegoldás volt). Hazaérek, szétszedem, meglátjuk.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50470 üzenetére
Ha nem sikerül megtalálni a hiba okát, akkor marad a BKV, és a motor lepihen/begurul a szerelőhöz.
Ma munka után leszedem az ülést, és megnézem mit mutat a dolog. Olajpára van a blokkon, de ha ott nyomná ki nagy részét, akkor sokkal több lenne. Tocsogna. Ma hazaviszem, szétszedem, megnézem, és döntök. Nem fogom tönkre tenni, de ha napi 2x20 perc időveszteséget nézem az egy-két órás szerelés hamar összejön.www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!