-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz Winner_hun #3918 üzenetére
hát én ezt nem vettem észre, mert majdnem 1 ezressel több mint tavaly
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
zsír! ezzel megvéded az akksit, a rosszul megválasztott testponton átfolyó 160A-es áramért és a kisebb nagyobb feszültség tüskékért meg imátkozni kell, hogy ne a motorvezérlőn keresztül találjon utat
gondolom gyakran lakatolsz autót, így láhattál már levett akkusaru mellett világító izzót hegesztés közben[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
csillagok ide-oda, Newton harmadik törvénye rá is vonatkozik
(#4161) Rick4, a héten piszok sok melóm volt, de alkatrész is kellett, úgyhogy bejutottam a vw-hez, valóban nem szedik le a kasznisok a sarukat, de ez nincs tiltva, csak lusták
a hegesztés közeli vezérlőegységet pedig lehúzzák, a táp miatt[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
megkérdezhetem milyen volvo-d van? amikor kellene sehogy se tudok belefutni egy s60-asba
(#4414) LuckyL, az euroncap tényleg csak kiindulási pontnak jó, mert ugye Newton...
egy kis érdekesség, volvo s60 4 csillag, swift2 5 csillag, én valahogy mégis a volvoba ülnék szívesebben ütközéskorE30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz Motion_Blur #4474 üzenetére
persze persze! az csak példa volt
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz Yushchenko #4676 üzenetére
hát jó lenne látni, de az egyik képen mintha a vw dísztárcsa rögzítő helye lenne...
kérj et számot, az osztókör biztosan egyezik[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4740 üzenetére
az nem titok, hogy csodák nincsenek, a ~ -20% lökettérfogatnak vannak hátrányai
nem vagyok híve az alul motorizálásnak, de vannak fogyasztás szempontjából elégedett 1.6tdi octavia tulajok, nem is kevés, az egy más dolog, hogy a teljesítményre panaszkodnak, de valamit valamiért
nekem is octavia2 lesz a következő, elég jól eltalált autó, csak még nem tudom hogy benzin vagy diesel, de a 2.0 az biztos
fábiánál elég az 1.6 tdi, szépen viszi azt a kasznitE30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4750 üzenetére
üa minőségtől függ elsősorban, 200k-nál már várható, de van ami elmegy 400k-t is, 207+áfa /db
(#4746) opeter87, benzinesnél igen, de ott jó alternatíva az 1.8-as is és az is tud jól fogyasztani, nem látom már az értelmét a dieselnek
(#4748) marsu, melyikben?
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4786 üzenetére
az esetek 99%-ában nálam csak egy szerszámos láda van a csomiban, a maradék 1-ben minden kevés, oda kell az utánfutó
és octaviában előfordul a minimum követelményem: klíma, xenon, ülésfűtés, szervizkönyv és max 5 év, na meg gázosítható, nincsenek nagy igényeim, bár az állófűtésen még gondolkozom[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz Dare2Live #4875 üzenetére
elvileg bárhova, ahol vehetsz is, benzinkúton biztosan
(#4877) hobizoli, a pályadíjat nem a személyautókkal kellene megfizettetni, hanem a 7.5t felettiekkel, ők nagyobb karambolt csinálnak az utak minőségével, a személyautónak jelképes összegnek illene lennie
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz h1n1_900 #4925 üzenetére
nem hamis az, csak a cseheknél szar a minősége (a vonalkód 8-assal kezdődik), amit az osztrákok gyártanak az pedig jó (a vonalkód 6-ossal kezdődik)
az edge megjelenésével a magnatec kicsit lejjebb szorult, ezért jellemzőbb belőle a silányabb[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz h1n1_900 #4927 üzenetére
pár éve, amikor ott indult el a gyártása a magnatec-nek, akkor keringett egy ilyen rémhír a neten, a minősége pedig télleg szarabb, a bárdinál jófélét árulnak, gondolom jó a beszerzési forrásuk
egyébként a motult is érdemes megfontolni a castrol mellettE30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
a bendix nem az a húzgálós fajta, inkább a mágneskapcsoló
(#4944) SaNyEe, kapocsfeszültséget tudsz mérni?
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz capulet75 #4965 üzenetére
az már a te dolgod de szerintem sehogy sem tudod és jelenleg szeretik feszegetni ezt a külföldi rendszám dolgot, kérj rá E rendszámot
(#4975) mycso, azok elég pontosak, régebben szereltem traktorokba nyomkövető/sorkövető alkalmazást, volt ami 100mm-en belül tévesztett, igaz, másfél milla darabja
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
tölteni tölti, de nem biztos, hogy eléggé, a fesz. szabályzó, meg csak feszültséget szabályoz, plusz áramot nem tud adni neki
így pedig nem biztos, hogy ki tudja szolgálni a generátor a nagyobb akksit, ami nem tesz jót az élettartamnak, szerinted ugyan akkora generátor van egy 1.2-es benzinesben mint egy 2.5-ös td-ben?
néhány ah-val nagyobb belefér, pl 55 helyett egy 64-es még biztosan elmegy, de egy 90-es már nem annyira fix[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz hobizoli #5021 üzenetére
fizikán nem, de autóvillamosságtanon sem
akkuból max 1 mérettel nagyobbat, mert nem fogja tudni feltölteni a generátor és hamar leteszi a kanalat
egyébként mindenki azt vesz amit akar...
azt azért áruld még el, hogy miért szerelnek a nagyobb akkuhoz nagyobb generátort amikor a "fizika" szerint nem is kellene?
meg azt, hogy milyen fényképeződ van, ami tölti az akksiját?E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz h1n1_900 #5059 üzenetére
mert valószínű, hogy az még belefér, pakolj bele egy 70-est, nem sokáig fog vele menni
(#5061) hobizoli, itt a lényeg, tovább tart
mi történik, ha (mint ma pl én is) megyek 11-12km-t és indítóztam 7x vagy 8x, ezt melyik bírja tovább, a kis akksi vagy a nagyobb akksi? (a gyári vagy a gyári méretnél egyel nagyobbat még fel tudja tölteni a generátor, a nagyobbat viszont nem)(#5062) Rick4, és ha ugyanabba az autóba kérem a nagyobb akkut? ez pl vw-nél a "flotta csomagot" jelenti (jár a nagyobb generátor is)
E30 (oo=[][]=oo)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest