-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #173828 üzenetére
500e cabrio: hat konnyebb a vasznat belevagni, mint elektromosra atepiteni
& Magnum: mindegyik mozgo teto be tud szarni es be is szarik idovel (panoramateto, napfenyteto is). A ponyva is. Sot, ott az anyag is el tud faradni es ponyvat kell cserelni, az se olcso mutatvany (200k minimum).
Telen egy jo vaszon max a csapadekot birja kicsit kevesbe, mint egy kemenyteto. Ha jol meg van csinalva, hoszigetelese meg jobb is.
-
rbalint88
addikt
küldeném mindenkinek szeretettel, aki autót mosott: [link]
fogyi rég volt:
Prius: 6-6,1
Audi legutóbbi tank: 8,6*,
Elantra: leszrm, céges(8-9 között valami, 1.6 szívó)
*ebben benne van nagyon pici Bp, egy Bp-Esztergom-Dobogókő-Bp út, Bp-Balatonfüred-Tihany->komp->Szántód-Balatonakarattya-Bp végig országúton és egy Bp-Visegrádi panoráma kör-Bp út.
Tegnap a friss nyállal (Mol 100) mentünk egy Bp-Veszprém-77-es út-Gyenesdiás-71-es út-Szfvár-Martonvásár országúton, onnan meg pályán haza. 430km, még fél felett van a mutató. Ezt szereti[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
Dluinet #174306 üzenetére
hát, ha már ő a beater a családban
amúgy semmi extra, csak szeretek haladni, minden autóval ugyanazokat a tempókat tartom. oké, a priusnál benne van az is, hogy a road presence nem az erőssége, így sokszor jobban kell nyomni, mint átlag autónak.
dj79: majd megmutatjuk Bélának, ha nagyon unatkozunk. én nem vagyok elégedetlen a fogyasztásával. majd ha már asszony hozzáfér a kormányhoz, akkor valószínű normalizálódni fog, de nem szédülünk a bc 5,4-től... (= valós 6-6,1)
+ inkább a benzint egye, mint az olajat meg a vizet! -
-
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #174929 üzenetére
40k€
aszittem olcsóbb játékok ezek - a benzinesek mondjuk nem olyan drágák.
a handrás Narke tesztben nem jutottam el odáig, hogy az árról beszéljen, ez a ducati dekoros szuperszopó (by máyköl) után sorban a második videó, amit nem bírok végignézni, hanem 2-3 percnél kilőttem.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #174950 üzenetére
hát, az se egy fáklyás menet, amikor csütörtök esti indulással kitekersz Dajcslandba, autót veszel és szombaton hazaérsz (szumma 2500km mondjuk), de ha ezt napi szinten kell csinálni, attól biztos ledobnám én is a menetet. szeretek vezetni, de nem ennyit és nem pályán
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #174954 üzenetére
egy E-klasseban nem tudod elég mélyre engedni az ülést, hogy ne legyen a fejed a tetőben?
124-es kupéban én is meglepődtem, mennyire alacsony akerítésteteje, nem volt komfortos az ülés benne, így a próbáig nem is jutottunk el. egyik szomszéd vett pár éve egy kabriót, amit rendbe rakatott, de még a beülésig nem jutottam el. -
rbalint88
addikt
válasz
parandroid #175110 üzenetére
nem kell "haza"jönni
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
freeknight #175249 üzenetére
A roghoz kotottseg ugyanugy megvan, barhol veszel. Mivel mi nem vagyunk nagy strandolosak, eszaki partra es Bfelvidekre szoktunk jarni daytripekre. Igy a strandos lehuzast es a gyerekeket eddig elkerultuk, Badacsonyban meg februarban voltunk, igy max mi lehettunk volna a reszeg parasztok, de mi se voltunk. Cserebe ott van a gyonyoru taj, az egesz jol kiepult gasztronomia, jo borok (Badacsony, Csopak, Somlo - foleg a Kreinbacher!).
Sajnos ahol minosegi szolgaltatast kapsz, azt mindenhol meg kell fizetni es itthon mindenhol kicsit tularazottnak tartom - legalabb 10-20%-kal alacsonyabb arakat gondolnek realisnak-, de amig szar van, vereb is lesz alapon gondolom nem veletlenul vannak ide arazva a helyek mindenhol. Borvidekek es gyogyfurdok is nagyon felkapottak, szoval ott se lesz diszkont pihenes sehol...EQM: neked a default utvonal a Bicske-Felcsut-Alcsutdoboz-Szfvar kene legyen
sok-sok jo kanyarral
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
6030D #175289 üzenetére
Nyertel bizony
csak a pozitiv reszet elvezed, a negativ dolgokkal nem kell foglalkoznod es nem all benne egy rakat penzed
Gergoke88: szerintem az atlagember szintjen hulyeseg. Ha lent tudsz lenni heteket egybefuggoen, mert olyan a munkad, ha tudsz fizetni szemelyzetet arra, hogy rendben tartsa (kertesz, gondnok, takarito -ugyanis pihenni szeretnek odamenni, nem fuvet nyirni es takaritani), akkor hajra. Egyebkent szerintem csak roghoz kotottseg es nyug.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #175294 üzenetére
Ez a bpi lakasokrol is elmondhato, amit egesz evben ki tudsz adni
nem azt mondom, hogy mindenkinek tuti rossz a balatoni vagy barhol mashol levo nyaralo, csak tobb embernek van, mint aki ki tudja hasznalni jol.
Nekem azzal van a bajom foleg, hogy akinek van, az legtobbszor ugy erzi, hogy minden v minden masodik hetvegen KELL menni, hogy ne alljon uresen, meg fuvet kell nyirni meg mittomen. Aki szereti, csinalja, hajra. En inkabb a nyaralo arabol vennek egy lakast, kiadnam es a bevetelbol mennek nyaralni barhova, ahol nem nekem kell takaritani es fuvet nyirni.
brumi: ha allando home office lenne, szerintem a
laposa teraszra koltoznekTavaly februarban voltunk, 15-16fok, napsutes. 5 orat ultunk ott, lenyomtuk a 9+2 extra teteles kostolot, ott nagyon a vilag kiralyainak ereztuk magunkat. Kiprobalnam, hogy mennyi “home office” kellene, hogy raunjak a boraikra
-
rbalint88
addikt
én az 1.2 splashbe raktam 61Ah-s exide premiumot, mert csóri autó van, hogy hónapokig nincs beindítva, talán ez jobban bírja. néha rámegy a lidlis csodatöltő, eddig 3 éve bírja kényelmesen. mondjuk amikor december közepe után a következő használat márciusban lett volna gumit cserélni (mert nem hittek nekem ,hogy négyévszakos kell rá...), akkor csak annyit mondott, hogy nyekk
-
rbalint88
addikt
most jutottam el a leállósávos pofátlanítós videóhoz. 1: meglepő, mennyi "bontószökevénnyel" veretik a leállósávon.
2: a motorosok félreállítását felesleges kúrogatásnak érzem, biztonságosabb a leállón menniük, mint a két sor között előrecsorogni, amire megvan a lehetőségük. és még a tükröt se viszi le véletlenül. na meg. sajnos sok autós nézeget előre úgy, hogy behúzza az autót középre, csak tükörbe nem néz előtte, aztán simán elcsapja a sávok között előrecsorgó motorost... -
rbalint88
addikt
válasz
cappa72 #175517 üzenetére
buszsávra is ráengedték őket, szóval csak szándék kérdése lenne, hogy az autópálya leállósávját is használhassák. ez valóban kimaradt a gondolatmenetből az előbb
tény, hogy jelenleg szabálytalan, ez nem is vita kérdése, de talán az ő esetükben egy figyelmeztetés vagy egy alacsonyabb összegű bírság is elegendő lett volna szerintem.
egyébként az M7-es érdi lehajtónál sokszor van olyan, hogy akkora a sor, hogy visszatorlódik és inkább a leállóra áll ki, aki le akar hajtani, hogy ne tartsa fel a forgalmat... szóval ez se fekete vagy fehér.szabonagyur: nyilván szabályozni kell ezt is. én azt mondanám, hogy max 60 km/h
egyébként a videón se úgy tűnt, mintha ész nélkül húznák ott.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #175519 üzenetére
mármint műszaki hibás autókat? én szerintem eddig összesen 5-öt láttam itthon, ellenben tavaly, amikor az M5-A1 pályás útvonalon mentünk Erdélybe a szokásos 4-es út (E60) helyett, akkor a román oldalon volt vagy 10, meg is lepődtünk.
nem kell a leállósávon száguldozni. szabályozni kell. csak dugóban, max 60km/h. ha a torlódás megszűnik, azonnal vissza a rendes sávba.focvis: nézőpont kérdése. szerintem azért ül motoron, hogy tudjon haladni (főleg a városban). ha csak araszol, akkor nincs menetszél, ami hűtse, megfő a zacsi, rárohad a motoros ruha, hőgutát kaphat. persze, csoroghat előre ott is a két sáv között, de ez így biztonságosabb lenne (mint a buszsáv).
Kickass: aki paraszt, az megérdemli az üvegszilánkos-mézes gumibotot, ez így igaz.
a 20 percet nem értem, itt nem a leállósávban állna, főleg nem úgy, hogy mellette megy a forgalom. de értem én, szopjon a motoros, há nehommá jobb legyen neki! (hozzáteszem, nem motorozom, nem is fogok)K Norbi: itt mit kell nézni a leszakadt tetőkárpiton kívül?
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #175530 üzenetére
Az eleg veszelyesen hangzik.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
Kickass #175675 üzenetére
A hybrid felirat is voros poszto a prosztoknak...
Prius az meg halmozottan hatranyos helyzetu, sose lehet eleg gyorsEgyebkent en tokre szeretek vele kozlekedni, egyszeru, kenyelmes. Jaros autonak hibatlan. Elmenyt nem kell benne keresni, de kozlekedoedenynek tiptop.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #175701 üzenetére
meg az se mindegy, hogy ezek úgy tudják a megadott 0-100 időt, hogy lelépsz a fékről és padló, nem pedig úgy, hogy állsz a gázon fordulaton és rárúgod a kuplungot. ampera is csak 9,0 a 0-100-ban, mégis megfogja a papíron 7,5-öt tudó 180 lovas leon fr-t 90-ig, ha az nem durván rajtol...
szabonagyur: szerintem az X7-et mindenki szívatni akarja, annyira orto-prosztó pofája van.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Sztem a vizfogyasztas minden autonal gaz. Olaj meg csak-csak elmegy, foleg turboson, de na... Eddig nem igazan volt olajevos autom (kiveve az 1.8T passat a csipsz utan), pedig nem uj autoim voltak soha. Elantra is csalodas kicsit ilyen szempontbol, az 1ev/15k-s ciklus alatt bever 1 litert, ami nyilvan nem problemas, csak egy sima szivo motor 117k-nal miert eszik barmennyit?
-
rbalint88
addikt
mótvá?
[link]
egyetértek vele erősen. -
rbalint88
addikt
feketén is látszik, az elkezd kibarnulni-szürkülni a fékportól, míg az ezüst meg elszürkülni. kerámiás fékbetét kell, akkor nincs gond
Priuson antracit a gyári felni, azon is látszik a fékpor. csak ahhoz nem találtam kerámiás betétet, ellenben féktárcsa és betét szett 15,5k volt -
rbalint88
addikt
az tuti. be kellene szakaszolni, aki két kamerán átmegy, annak jön a csekk. ugye valamennyit lehet menni buszsávon, úgy kell kirakni a kamerát, hogy "szabályosan" használva ne büntessenek meg. Pl a BAH és MOM közötti szakaszon a dugóban sokan, akik elkanyarodnak jobbra a Csörsz utca felé, végigveretik a buszsávon (én is), de elvileg letérés előtt egy saroknyit lehet menni, szóval ez szabályosnak tekinthető. viszont sokan a BAH-tól a Déliig végigtolják - itt jellemzően a prémium parasztok érzik magukat mindenkinél feljebb valónak.
-
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #176334 üzenetére
használni kéne az indexet
engem eddig mindig beengedtek, kivéve legutóbb, most az egyszer eltoltam én is a buszoson. nem vagyok rá büszke, de nagyon felidegesített az a patkány hozzáállás, hogy ott állok a buszsávban indexelve és csak annyit kellett volna csinálnia, hogy egy autónyival hamarabb megáll, ahogy a pirosnál gyűlik fel a sor...
-
rbalint88
addikt
válasz
máyköl #176343 üzenetére
hazafele útba esik a cégest lecsapatni (amúgy is ott tankolok általában - vagy a budaörsi tescos shellen, attól függően, hol villan fel a szegénységjelző), egyébként pont a 2 állás kapacitáskorlátja miatt inkább a Husztira járok, ott van hely utána is rendesen molyolni még vele. de álltam már sorba ott is fél órát, pedig ott 5 (6?) állás van...
így, hogy nem jelent plusz menetidőt, részemről nagyobb a hajlandóság a generálisnál várni, mint elmenni még a Husztira, ahol ugyanolyan eséllyel van sor.HKorn: arról nem tudok nyilatkozni, 7DCT-k vannak a cégnél (tucson 1.7crdi és i30 1.4 tgdi), szerviz szerint és tapasztalat szerint is a kuplungja tud bajos lenni, de az viszonylag hamar kijön és akkor cserélik gariban egy erősebb szerkezetre. nálunk 50k km-ig kijött mindegyik tucsonon egy araszolásos rázás/rángatás, szoftverfrissítéssel orvosolták elvileg, talán 1-2-ben kellett kuplungot is cserélni, de ugye az is gariban ment.
mit nézel, 2. gen i30?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
HKorn #176349 üzenetére
le kell kérni márkakerben alvázszám alapján, az a tuti. múltkor néztem én is ioniq-ot (szalonban, a villanyost). hááát, nem esett le az állam tőle... helykínálat nem túl jó (Elantrához és Prius 2-höz képest), anyagminőség se egy nagy eresztés, hajtásban meg szerintem nagyobb kockázat, mint egy HSD.
tboldi parkolásos fotója megihletett, ez tetszik: [link]
de ez jobban kéne: [link](6hengeres mótvá, V8 még nem és az is listás)
-
rbalint88
addikt
válasz
HKorn #176351 üzenetére
meg a koksz
HSD-vel az a tapasztalat, hogy hamar rá lehet érezni a gázpedálra, nekem legalábbis nem fáj. egy helyzet van, ami nagyon nem a barátja, ha emelkedőn akarsz erőset gyorsítani és az akku is le van merülve. ha még a motor is hideg, ez igazán kínos
focvis: hobbiautónál nem szempont annyira a fogyi. ha nem dugózól vele, biztos megáll 15 alatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen egeret válasszak?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Ma érkezik a következő Dune Awakening Direct
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...