-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
footy
addikt
válasz
rbalint88 #78012 üzenetére
Nem artott semmit, siman csak szar, az egesz i szeria ugy ahogy van. Es nem, nem a BMW-vel van bajom mert egy 4-es grand coupet siman elfogadnek vagy akar egy 3-as active hybridet is(vagy egy 225xe-t az asszonynak) ha mar a bajoroktol kell valami elektromosat. Szerintem az i modellek tul vannak hypeolva ugy hogy "gyakorlatilag minden versenytars" jobb nala.
(#78011) EQMontoya
a 100$ koltoi tulzas volt a nagysagrend erzekeltetesere[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz
rbalint88 #78128 üzenetére
Mondjuk én a 4esből amit rendszeresen használok az a Bp-Szolnok táv, és csak párszor kellett tovább mennem, de akkor nem nagyon láttam változást a közlekedésben. Ahol nincs 2x2 sáv nagyon gyakran csinálnak egy 3ikat a románok középen. Kezelhető, sajnos nekem nincs választásom, szerintem még kb 10 évig nem lesz M4-es, de nagyon kéne. Ahogy Acheron is mondta, autópálya, tempomat és nyugalom. Ott is vannak állatok, de ha az ember a külsőben tanyázik, akkor kevesebbel találkozik. Vagy beáll 150-re a belsőbe, és megy a forgalommal és akkor csak néhány alacsonyan repülő elől kell kimenni.
Egyébént ezek a piszkált kamionok elég jó "felvezetők", nem egyszer álltam már be ilyen mögé. -
-
válasz
rbalint88 #79723 üzenetére
Attól még sok pénz, hogy nem vág földhöz
És ahogy mondod, még felni is kéne. Amúgy a fordnál is van olyan ritka közös lemezfelni, amire ha raksz megfelelő dísztárcsát, olyan, mintha alufelnis lenne. Céges Fóka télije ilyen, és simán bevállalnám.
Egy jó alufelni, ami szép is, és 17-es, krvadrága
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz
rbalint88 #79906 üzenetére
Nekem távol-keleti még sosem (vezettem már ős-Swiftet, vasaló Swiftet, japán Ignis Sportot, magyar Ignist - az ős-Swiftet leszámítva normális autóknak tartom őket); viszont volt kispók (fogjuk rá, hogy olasz és Fiat), illetve Renault és Citroen (és Ford is), de tisztelem a fórumtársakat, így leszoktam a 3F-ezésről.
Szerk: Bérautóként használtam CVT-s Micrat is, semmi különösebb gond vele. További japán élményeim nincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
rbalint88 #79906 üzenetére
Így így. Szegény tsi. Jól eszik, nem romlik el, erősebb 16 loval a gyári értéknél, és milyen jelzőt kap?
És chippel van olyan jó hangja, mint egy Hondának..
120 ezernél még bőven verte a gyári gyorsulás értékeket.De Hondát nyomják.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
rbalint88 #80428 üzenetére
Ezzel egyetértek, annak az Alfás videónak sok értelme nem volt. Hacsak nem annyi, hogy megmutatja, hogy ez vezérlésben meglévő probléma azért elég sokat számít.
Focvis: Az 1.4 tsi-ből kihozott 140 lovat azért még nem érzem nagyon kihegyezettnek, az 1.0 ecoboost esetén a 125 már elég durva. A mindenféle trükkökről nem is beszélve, mint az olajban futó vezérlés, meg hasonlók, amiket ot bevetett a Ford, ha ott valami beszarik, az nagyon drága lesz.
Integrale: Azert 2-5% csökkenést teljesítményben vagy nyomatékban biztos nem fogsz megérezni, ha nem hirtelen következik be. Fel a padra, mérd le...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz
rbalint88 #80524 üzenetére
Köszi
Gondolom előtte azért meg kell várjam a biztosítót amíg felveszi a kárt és utána viszem ? illetve 2 hétig ott kell hagyjam az autó ? annyi időt nem tudok nélkülözni.
Vagy mi ennek a pontos menete ? nem jártam még így
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
kisza25
félisten
válasz
rbalint88 #80574 üzenetére
Ja azt bírom mikor valaki szalad a kútra és tankol 2000ért, a kút meg oda vissza 10km
MERT HOLNAP DRÁGUL 2Ft-ot
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
rbalint88 #80598 üzenetére
Ezek szerint sikerült ötmillióért kikanyarodni. Biztos ért ennyit az a két perc, amit várni kellett volna.
Nem rossz órabér.Azért ma nekem is sikerült egy jót balfácánkodni. 2*2 sávon gondoltam, szűkítem kicsit a fordulókört gázzal, csak bekapcsolva hagytam az ESP-t, így a gyönyörű sedrintés végébe belefékezett egy nagyot...
Same rules apply!
-
válasz
rbalint88 #80611 üzenetére
Már úton van a gumipogácsa.
Gyári emelőt a múlt hónapban vettem, mert hiányzott. Krokival sokkal gyorsabb, nem kell kibányászni + hosszan tekergetni, viszont a pogácsa nélkül tényleg szétcseszi a küszöböt.
Ha van pogi, akkor elvileg választhatsz, hogy a küszöbnél kialakított vagy a csápos emelési pontnál emeled.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
rbalint88 #81899 üzenetére
5-re nem érek oda, csak negyed 6-ra, de ha ott leszel megyek az tuti!
(#81893) pit stop :
Hát meg valóban, de szavazatok alapján még mindig a Focus vezet
Amúgy a DS nem rossz, csak nem is annyira jó, mint amennyire kinéz. Én is lesegettem, de franciára már nem vetemedtem.
A KIA a legjobb, szvsz. A többi valami miatt kompromisszum. A prius a kinézete miatt, a Golf a GTI-ség miatt, minden pozitívumával és negatívumával. Ugyanez az M3.
Szóval logikusan kvajó döntést hoztam az ST-line fókával[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #82315 üzenetére
Nálam normál fényszóró beállítás után villogtak kb. kéthetente 1 alkalommal ( igaz elég jól láttam tompítottal is, de valószínűleg túl magasra állítottak). Ott álltam a szerelő mellett, mikor állította és tényleg a vonalak köze lőtte be. Aztán lejjebb vettem egy szinttel bentről, onnantól nem nagyon láttam villogást. Viszont műszakin lejjebb állítottak a fényszórónál levő csavarokkal, így a magasság állító 0-ás szintjén is rendben van, bár szerintem még kicsit mehetne feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rbalint88 #82315 üzenetére
Úgy hogy fingjuk sincs, hogy kéne szakszerűen használni azt a dobozt... Nekem is mondták, hogy állítanak a fényszórón. Mondom meg ne próbáld...
mod:
joamilestoné: Töltő jó, nekem is van. Törlőkendőből nekem kárpit tisztítós van de veszek a műszerfalra is matt hatású kendőt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz
rbalint88 #82315 üzenetére
első stiftem egyik lámpája utángyártott volt, 9rugós kategória. Törés után a biztosító csak ilyet fizetett, gyárit nem. Nem lehetett normálisan beállítani. Ott ugye még csavarhúzóval állítottuk, de hamarabb vége volt a menetnek, minthogy elértük volna a rendes tartományt.
Nah, vizsgán jönnek, hogy túl magasra lő. Izzót kiszereltem előttük, elgörbítettem a füleket a H4esen, visszaraktam. Eleve igy használtam a való életben, de mondom mégse menjek már vizsgázni görbe izzóval, hát kiegyengettem. Biztos mondja, ez hülyeség, meg fogok bukni, el fognak átkozni, stb.
Majd kirajzolt egy tökéletes törtegyenest a tesztjükön. Vizsgabiztosok meg csóválták a fejüket, szomszédból áthivták a többieket, hogy milyen csoda történt... Műszaki érzéküket én azóta megkérdőjelezem, viszont nagyon rendik voltak, emberségesek, mert máson meg megbukott volna a kocsi. És akkoriban a 170rugós autóm idejében eléggé földhözvágott volna 18/23ezerért vizsgát ismételni.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
EQMontoya
veterán
válasz
rbalint88 #82687 üzenetére
Egy ilyen sportgép (MR2, ilyesmi) ott is egész sokat mutat, mert jó az alaktényező és kicsi a homlokfelület, szóval egész barátságos a légellenállása.
Nézd meg, ott van Bitpork Tuaregje, ott azért van ló bőven, mégis vége van 200-nál, de hát ekkora felülettel nincs ebben semmi meglepő.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!