Hirdetés
- Steam topic
- PlayStation 5
- Elden Ring
- Diablo IV
- Megjelenési dátumot kapott a Monster Hunter Wilds
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
-
GAMEPOD.hu
Minden ami kínai és óra, és minden ami olcsó és jó óra.
Bizonyítsuk be, hogy ami kínai és olcsó az is lehet jó óra. :-)
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Digitalpimp #17326 üzenetére
Igen. Akkor még sokkal drágább volt, abszolút megfizethetetlen. Csak a legnagyobb hajóflották egy-egy vezérhajóján volt egy-egy darab navigációs célból. És asztalnyi méretben tudták csak megcsinálni, a karóra méretre miniatürizálástól még évszázadokra vagyunk.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz nebancsa #17327 üzenetére
A svájciakon kívül a Seagull gyárt még kétféle tourbillon mechanikát, az összes kínaiban (a starkingben is) ez a Seagull szerkezet van. Meg persze emellett néhány megfizethetetlen kínai gyártó is egyediben néhány példányos sorozatban, szintén sokmilliós áron. Bejing Wacht 3D és bitourbillion: [link] 75000 usd. De a Beijing egyszerűbb órái is milliós tételek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz joci86 #17338 üzenetére
Mágnessel csak ártani tudsz neki, kideríteni nem sok mindent fogsz. Az "rozsdamentes" acél tokot sem fogja a mágnes. Amit érezhetsz mágnessel az a szerkezeten bellül esetleges acél csavarok, mechanikus esetén acél alkatrészek. Ránézésre meg lehet mondani a megmunkált élek alapján.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz gyapo11 #17365 üzenetére
A perlon és a nato is műanyag és mindkettő textil. Műszálas szövet, nejlon. Pamutból borzalma volna. Az nyúlik, kilazul, és magába szívja a zsírt és nedvességet. A nejlon szőhető olyanra, hogy minimális a nyúlása, ilyenek a perlon és a nato óraszíjak. Az olcsó, kínai halszálkás nato (pl watchgekko) már nyúlik kicsit, cserébe viszont nagyon kényelmes, puha. adrágábbak (pl. phenomenato viszont még masszívabbak, mint a sima nato szövés)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #61392896 #17376 üzenetére
Az összes kvarc szerkezet napi 1 mp alatt van, mindegy, hogy kínai, japó, vagy svájci. És általában napi fél másodperc alatt. Aztán ha szerencséd van, akkor akár havi 1-2 mp is lehet, a darabja (nem típusa) válogatja. Attól függ, épp mennyire pontosan sikerült méretre vágni a kvarckristályt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz gyapo11 #17383 üzenetére
Ha betennének trimkondit, akkor minden egyes darabot kézzel kéne beállítani a gyártás során, ami túlságosan megnövelné a gyártási költséget. Ma már sokkal pontosabban tudják vágni a kristályt, nincs szükség trimmerre az elfogadható pontossághoz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz petipetya #17413 üzenetére
Comodore BASICben volt. A PC-s BASIC implementációkból már kihagyták a hülye számozott sorokat. Comodore-ban is azért kellett mert nem volt benne rendes szövegszerkesztő, ezért mindegy egyes sort sorszámozni (legegyszerűbb címkézési mód) kellett, hogy utólag azonosítható és átírható legyen. A GOTO 10 pedig a 10-es számú sorhoz ugrott. A bevett gyakorlat szerint a sorokat 10-zel osztható számokkal volt szokás sorszámozni, tehát a GOTO 10 a legelső sorhoz ugrott. Azaz azt jelentette (és jelenti), hogy kezdd újra legelölről.
(#17411) @mriya@
B akart lenni, csak rosszat nyomott.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz csatacsita #17426 üzenetére
Kínaiban olyat találsz, ahol a stopper másodpercmutatója a nagy, központi másodpercmutató, és ez kúszik, ha elindítod a stoppert, egyébként a 12-n áll. De csak addig megy, amíg azt le nem állítod. A valódi, kis másodpercmutató itt is ugrál. Ilyen szerkezetet a svájci isa és a seiko gyárt, ezeket teszik be pár drágább (20k és fölötte) kínai modellbe. Olyan óra, amiben a központi, normál másodpercmutató kúszik, nem ugrál, és ezt folyamtosan csinálja,
csak és kizárólag(következő hozzászólás alapján módosítva) Bulova márka alatt létezik, és messze nem ez az árkategória.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #61392896 #17430 üzenetére
Nagyon-nagyon hamar elfogyna, és a stopper (emiatt is) általában egy-két órát megy csak, utána magától leáll. A Bulovákban CR2025 van, meg egy csomó surlódáscsökkentő optimalizáció. A stopper gyakori használatával éveket lehet lefaragni a kúszó stopperes kvarcórák elem élettartamából.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Fall-N #17571 üzenetére
Rosszra válaszoltam, bocs.
neki ment volna:
(#17554) JenneDe, egyértelműen kiderül. Lehet, hogy számodra nem derül ki egyértelműen, mert nem tudod, hogy melyik kínai jó, és melyik nem, de akinek van egy kis rálátása az nem vesz meg 80 dollárért egy szegecselt (?) órát.
80 dollárért (és annál olcsóbban is) már Seagull és Dixmont szerkezetes kínaiakat lehet kapni kiváló minőségben. Ezek simán felveszik az alsó kategóriás japó szerkezetekkel a minőségi versenyt. A belépő japán Miyota és Seiko szerkezeteknél (például a legtöbb Seiko 5-ben megforduló vacak szerkezetnél) pedig sokkal jobbak.
Még életemben nem láttam szegecselt kínait, a legalapabb 15 dolláros órákban megforduló tongji is csavarozott és szerelhető (legfeljebb nem kapni hozzá alkatrészt, ha gebasz van). Szóval ez nem tudom milyen szerkezet lehetett. Szerintem az órás beszélhetett igazán zöldségeket, ahhoz rendkívüli módon értenek. Akik viszont nagy tételben gyártják a szegecselt, megbonthatatlan és teljesen javíthatatlan automata órákat, azok a svájciak. Többszázezer forintos óráknál is előfordul a nyomorult (vagy inkább átkozott) Sistem51 szerkezet mindenféle néven.
Ez a vízszintesen, úszásban megtett méterek számát jelenti, addig "vízállóak".
Melyik órád ázott be? Vagy ezt (a baromságot) miből szűrted le? Valóban előfordul, hogy nem sikeres az összeszerelés, olcsó kínaiaknál gyakrabban, mint náluk jóval drágább japóknál, de általában még az olcsó kínaiakat sem szokták elb..zni. Márpedig ha Csingcsang reggel kellemesen ébredt, és jól bekerül a tömítés, akkor azzal nem lesz semmi gond. Nekem még egy kínai órám sem ázott be, pedig kaptak hideget meleget, még a 30 m-ig hitelesítettek sem, amikkel elméletileg nem szabadna úszni.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz joci86 #17582 üzenetére
Ez az óra egy japó szerkezetet kapott. A központi másodpercmutató látja el a stopper funkciókat. Ez 99%-os bizonyossággal van így. A bal oldali segédszámlap pedig a felirat ellenére nem az órákat, hanem a stopperrel eltelt perceket mutatja.
A képek hülyék, mert az összes, a hirdetés minden egyes képe renderelt, egyik sem valódi. Ezért állnak olyan hülyén a mutatók, hogy az összes segédszámlap nullán áll, a központi másodperc meg 36-on, ami ugye egy központi stopperes órán nagyon valószínűtlen felállás.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Fall-N #17591 üzenetére
Igazi idióta ír sok zöldséget = rendeljkínait blog. Az ég világon semmihez nem ért, de olyan nagy önbizalommal írja a baromságait, hogy azt tanítani kéne egy kisebbségi komplexusos terápián. Hogy a régi, béna frázist szajkózzam: Aki rendeljkínai blogot olvas, az sikeres ember nem lehet
Valóban nehéz javítani, valójában nem igazán lehet, mert nem kapni hozzá alkatrészt. De ugyanígy nem lehet javítani a kínai (olcsó japán, svájci) szerkezetes kvarcórákat sem
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz dzsi23 #17647 üzenetére
A két információ között egy végrehajtási rendelet a különbség, ami szerint 10 eurót nem meghaladó áfaérték esetén nem kell kivetni az áfát. Szóval igen, az EU direktíva szerint valóban a táblázatod a helyes, de itthon kicsit lazítottak rajta.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz dzsi23 #17677 üzenetére
Svájci ajánlás:
30m/3bar: Zuhany
50m/5bar: Úszás
100m/10bar: kis mélységű merülés
200m/20bar: motoros vízisportok és mély merülésÉs ez mindegy, hogy kínai, vagy svájci, vagy japó. Ami nyomáspróbán kibír háromszoros légköri nyomást, azt nem kell félteni a csepegő vagy folyó víztől. Én szívbaj nélkül viszem úszni is a 30m-es kínai órákat, soha nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz dzsi23 #17685 üzenetére
Nincs hitelesség, ez ajánlás.
Amit garantál a gyártó, és hitelesít, hogy 30m felirat esetén 3 bár statikus túlnyomást bír ki az óra beázás nélkül a gyártás idején. Ez valójában elég még az úszásra is, hiszen k..va nehéz ennél nagyobb nyomásnak kitenni egy órát lubickolva. De a gyártó önvédelmi reflexe, hogy valami kisebbet írjon oda, és akkor nem lehet gond belőle, őt nem fogod beperelni, ha még víz közelébe sem viszed
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #61392896 #17687 üzenetére
Nincsenek csodák. Ha berakják a tömítést, és nem felejtik ki, akkor egy 3 bar nyomásra tervezett és tömített óra, legalább 3 bar nyomást kibír, még Kínában is. A gond abból adódhat, hogy a kis kínai elfelejti betenni a tömítőgyűrűt összeszereléskor, és akkor 0 bar a vízállóság. De ez nem a 30m miatt van. Ha a 300m feliratúból felejti ki, akkor is beázik már kézmosástól is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #61392896 #17689 üzenetére
Van egy nagy kupac kínai órám 30 m felirattal, a nagy többségével már úsztam, és egyik sem ázott be soha. Ugyanúgy, ahogy se a svájci, se a japó óráim.
Régen, amíg kézzel bohóckodtak a tokokon, akkor számított, hogy milyen a Hans keze, elég pontosan tartja-e az irányt, hogy amikor a tömítőt beteszik, akkor még mindig fel is fekszik. De ma a CNC korában gyerekjáték jól tömítő órát gyártani, valójában nehezebb rosszul tömíteni, mint jól.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz dzsi23 #17691 üzenetére
Nautecnek van egy csomó, majd linkelek párat. Nekem 2-3 éve van egy 300m-es titán/zafír/tríciumos/G10/swiss made Nautecem (járt hozzá egy extra hosszú búvár gumiszíj is), amit 25 pénzért vettem újonnan. Az a kedvenc játszós órám, kapott már hideget (síkabáton kívül hordom a gumival), meleget (szauna), vizet (sokat úszok benne), és kiválóan bírja a kiképzést.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz dzsi23 #17694 üzenetére
Azért akad, még ilyen pocsék 325-ös árfolyam mellett is
25500 forint szállítással, 30 atm, buy now: [link] Nautec Deep Sea GMT
27500 ft szállítással, 30 atm, buy now: [link]
22500 ft + szállítás, 20 atm, Miyota automata, buy now és olcsóbb ajánlat [link] Nautec Sub Zero (ez egy baromi jó vétel) Basszus, ezen még én is elfilózok. Ha neked nem kell, szólj, mert lehet, én elviszem.Ezek sajnos már drágábbak a hülye forint miatt.
[link] [link] [link] [link] [link] [link][ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz joci86 #17692 üzenetére
A kedvenc napi szinten hordott óráim vízállóság szerint, árban növekvő sorrendben
Pagani Design "Aquaracer": 30m
Hanowa: 100m
Nautec Masterpiece Quartz: 300m
Rider "Bauhaus": 50m
West End Sowar: WR (90-es évek)
Colomer San Diego: 200mBulova Wilton: 50m
Bulova Lunar "Moon Watch": 50m
Oris Big Crown Original Pointer Date: 30m
Hamilton Jazzmaster Auto Chrono: 50mHa megnézed, az ár és a vízállóság a legkevésbé sem korrelál. Épp az olcsóbb órák inkább vízállók. Sőt, a kedvenc órám (Oris) épp 30m-es.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz pulutodurumo #17696 üzenetére
[link] Asszem nem is lehet kérdés
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz k-dani #17708 üzenetére
A Rider és a Rodina is mind a Seagull óragyárban készültek. A különbség, hogy két külön cég rendelte őket apróbb különbségekkel OEM termékként (tehát csak a nevet adják). Szóval a Rider és a Rodina nem ugyanaz, csak hasonló. A Ridereken a betűtípus kicsit más, a számjegyek apró talpakkal rendelkeznek.
A gyártási minőség mindegyiken első osztályú. Zafír óraüveg, kiváló megmunkálású 316L acél, Seagull ST17 óraszerkezet. Az enyém napi pár másodperc eltéréssel jár [link], a legpontosabb automata órám, pedig van jópár, nagyságrendekkel drágább svájcim is. A szíja valódi bőrt csak nyomokban tartalmaz, de puha, és tartós a nagyrészt műbőr szíj.
aliexpressen van egy GT&FQ M005 óra Rider felirattal
A GT&FQ az a cég, akiknek a Seagull a Rider márkát gyártja, a GT&FQ a seagullwatchstore.com, a legnagyobb Kínán kívüli Seagull forgalmazó tulajdonosa.aliexpressen van egy GT&FQ M005 óra Rider felirattal, amiben Miyota 9015 szerkezet van
Hol van ilyen? Tudtommal már vagy 5 éve nem gyártják a 9xxx Miyotás Ridert. És talán ha egy évig volt forgalomban előtte. Nagyon kis széria készült belőle.Ha esetleg a Seagulwatchstore-ból rendelsz, akkor ne felejtsd el, hogy jelezd, hogy német raktárból kéred, és akkor pár nap alatt megjön, és nem kell rá áfát fizetni, csak pár dollár szállítási költséget.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz k-dani #17711 üzenetére
Az ST17 semmilyen kiszerelésben sem másodpercstoppos. Viszont ha a korona segítségével visszafelé nyomást fejtesz ki a percmutatóra, akkor a szerkezet megáll, sőt a másodpercmutató elindul visszafelé. Így viszonylag könnyen be lehet állítani, persze nem olyan könnyen, mintha stoppos volna.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
-
titán
válasz Sándor -P20- #17722 üzenetére
Oké, ennyit megér, ennyinek kéne lennie a Forsiningnek is. A szerkezet vacakabb, rendkívül egyszerűsített.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz gyapo11 #17735 üzenetére
Ha csak az idő leolvasására van szükséged, akkor arra ott a telefon, az pontosabb, tartósabb (hiszen minden telefonban lesz), és ingyen van.
Nem mondom, hogy nincs létjogosultsága a 10 dolláros óráknak, mert igenis van. De ahogy a 100, ezer, vagy 10ezer dolláros órának, a 10 dollárosnak sem kizárólag az idő mérése a feladata.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz szetcsuszott #17821 üzenetére
Ezt a Panganit nyugodtan veheted. Seagull szerkezetes, nem lesz vele baj. És mennyivel jobb ajánlat, mint a Ciga, ugyanolyan Seagull szerkezettel.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz szetcsuszott #17839 üzenetére
Állítólag a vámhatár feletti ráírt összegűeket a rendszer automatikusan kiszedi
Nagy túrót. Rendszeresen jön át többszáz dolláros feliratos, több kilós csomagom is, sokszor rá se hederítenek (ha nincs benne nyilvánvaló érték). Máskor (ennél sokkal ritkábban) meg egy értéktelen semmit, 3 dollár felirattal és értékkel is bent tartanak másfél hónapra.
Szóval mindig röntgeneznek, és ha találnak valami nekik tetszőt, akkor kiveszik, a felirattal rohadtul nem foglalkoznak, se pro, se kontra. Ezen felül néha random is kiemelnek egy-egy csomagot, csak úgy.
Órát még sosem tartottak bent, pedig volt már egy csomó értékhatár feletti.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest