-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz bbubby00 #32833 üzenetére
Ha jobb hangot szeretnél, akkor miért nem vettél egy V6-os Alfát vagy egy sor6-os BMW-t? Most mókolod majd az autód mindenféle gagyi kipufogóval és dircsiszürcsivel, üvölteni fog ha kell, ha nem. Az előbb említettek pedig csendben suhantak volna 160-al, de ha kettőt visszapakolsz, akkor zenélt volna a motor. Nem az utólagos kályhacső, hanem a motor.
Szerintem maradj a gyárinál. Szép autód van, nem kell idióta tunerautót csinálni belőle.
-
szőröscica
addikt
válasz DeathAdder #32967 üzenetére
Én is tankoltam, 5.7 lett, az elmúlt 72 ezer átlaga pedig lement 5.95-re.
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #33246 üzenetére
No offense, de ennyiért 530-as BMW-re vettem a gyári fékeket, ne essünk túlzásba azért 1.5-ös Civicre, jó lesz egy ATE vagy Brembo is, nem kell 80 rugós EBC.
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #33249 üzenetére
Én azonos gyártótól választanám a tárcsát és a betétet, úgy van talán legkisebb esélye annak, hogy visítani fog fékezéskor. Rozsdás pedig akkor lesz, ha nem taposod eléggé. A motorhoz hasonlóan a fékrendszernek sem árt, ha néha kicsit meggyepálod.
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #33252 üzenetére
Többször találkoztam már olyannal, hogy az óvatos, nagypapás fékezésekkel tarkított néhány ezer km után rázott fékezéskor az autó, aztán két-három becsületes, száz feletti tempóról vészfékezéssel történő vasalással kisimult a fék. Kell az a tárcsának és a rásegítőnek is, hogy meg legyen dolgoztatva.
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #33257 üzenetére
Én sem vagyok az a fékzabáló fajta, első betéteket 123 ezer km után cseréltem, de a tapasztalatom az, hogy jól méretezett fékek mellett nem olyan könnyű meghullámosítani a fékeket (bár most épp szívok a második gyári hibás Nissan szettemmel). Pl. a BMW E39 530d-nél két gyártó volt, ami nem hullámosodott meg egy erősebb autópályás fékezés után: a BMW és a Zimmermann. A többi szimplán szar volt, nem bírt az 1.8 tonnával.
Úgy gondolom, ha pár erősebb fékezéstől rázni kezd, az nem a user, hanem a fék hibája. Nekem a gyárilag szerelt Nissan tárcsák tök jól bírták, ezért mikor elkoptak, újra olyat vettem. Először garanciálisan felszabályozták, mert ráztak, utána cserét harcoltam ki. Az új szett ismét ráz (bár ezeknek legalább kellett 15 ezer km ), most fogom becsületesen megvasalni őket, ha nem javul a helyzet, jönnek majd az EBC-k.
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #33597 üzenetére
5W30 Sustina, ami igazából inkább 0W20 (hígabb nem nagyon lehetne), nem fogy az Istenért sem, pedig én megteszek mindent, hogy megegye ez a dög. Elforgatom redline-ig, 160-al és felette utazom, 200k km van benne, ilyenkor a Lagunáknan már rég elköszönt a turbó, stbstb.
Egyre inkább olyan érzésem van, hogy azon motorok amik jelentősebb mennyiségben olajat fogyasztanak, azok szimplán szarok.
-
szőröscica
addikt
válasz echterion #33833 üzenetére
Ez nem igaz, nekem vadiúj dmf-el is rezonalt, ha csak kicsit nyomtam be a kuplungot. Ezt ne csináld, nem tesz jót az alkatrészeknek. Jellegzetes daráló, csörömpölő hangja van, ha rossz. Alapjárati valamint leállításkori vibráció pedig lehet rossz motortartó miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz echterion #33840 üzenetére
Ha nem rázza ki a beledet és nem jönnek fura hangok belőle, akkor nagy baja nem lehet. Ha nem vezettél korábban dízelt, akkor persze meglepő lehet, hogy mennyire durva szerkezet egy benzineshez képest, pedig amúgy nem rossz. Apám egy 2009-es Accordot hajt 2.2-es i-dtec motorral, röhej, hogy mennyire keveset eszik és tudja szedni a lábát.
Én benzines autókban nőttem fel, emlékszem mikor először ültem egy 1.9-es dci motorral szerelt autóban (ami egy kifejezetten kulturált common rail diesel motor), azt hittem, hogy valami szakadt ford transitba kerültem. Aztán a mostani kocsimban mit ad Isten, ilyen motor van, már beletekertem több mint 100 ezer km-t, és ha átülök egy benzinesbe, mindig meglepődök, hogy mennyire finoman járnak, ellenben mennyire nem mennek. Teljesen megszoktam a hangját és a vibrációit.
Szóval meg lehet szokni. Igazából minél több hengered van, annál jobb dolgod van. Sor6 vagy V12 az igazi.
-
szőröscica
addikt
válasz honda23 #34102 üzenetére
Én heti rendszerességgel nézegetem a hirdetéseit, de szerintem nem ugyanarról az autóról beszélsz. Valóban volt egy magas futású 2.4-ese, de úgy gondolom, nem ez volt. Másrészt, ha 300k km után ilyen állapotban van a kormánya és az ülése, akkor ez egy kurva jó konstrukció.
ambrus14: XVII-ben tudok, közel a nulláshoz.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #34462 üzenetére
Ezek tök jó árban lennének (25/darabért van az autómra), de sajnos csak halogén izzós változat van. Nekem xenonos a lámpatestem (nem projektoros, csak sima), automata magasságállítással.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #34465 üzenetére
Természetesen, több autóban is van ilyen. Pl. az enyémben, vagy a facelift előtti Laguna 2-ben biztosan. De talán az 1. generációs C5-ben is.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nekem a Bären Polar Plus indít már lassan hat éve, szerintem még egy szezont kibír.
Ami viszont parádés, az anyám Fiestájában lévő gyári akku. 10 éves az autó, napi 2*2km-t megy, városon kívül biztos nem volt már pár éve, és még mindig semmi baja.
-
szőröscica
addikt
válasz demars #35047 üzenetére
Igazából csinál kombit, Civic kombi van, Accord kombi van, a többi autója meg gyakorlatilag egyterű/SUV.
Nekem szedánom van, de ritka haszontalan egy forma. Hiába nagy a csomagtér, pakolni rémálom, a szűk nyílás miatt pedig nagyobb dolgok be sem férnek. Egy ötajtós megváltás lenne ehhez képest.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #36527 üzenetére
Miért nem fékmesterezel inkább? 1 napon belül kezedben van a cucc, és számlát kapsz egy megbízható cégtől, nem pedig xyz-től a hondafórumról.
Formula3000 ugyanez.
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #36732 üzenetére
A turbó ha elfossa magát, nem tudsz és nem is szabad tovább menni. A többi nem hal meg egyik pillanatról a másikra, van előjelük. Ekkora futás mellett vagy dízelt vegyél vagy gázosíts el benzinest. Mindkettő megéri.
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #36735 üzenetére
Egy benzines is ugyanúgy megállhat, mint a szög.
-
szőröscica
addikt
válasz LógaGéza #38399 üzenetére
Apám ilyet hajt, 7 éve, új kora óta.
A DPF-jével volt valami gond, az kb. egy százasba került, más baj nem volt vele (mondjuk kb. 140 ezer km alatt ciki is lenne). Az izzók folyamatosan kiégnek benne, szopás őket cserélni.
Tűrhetően megy és keveset fogyaszt.
Kellemes autó, de szerintem kissé túlértékelt a használtpiacon.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #38928 üzenetére
Hol nyom ilyen habos cuccot a kézimosó?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- No Voice in the Galaxy
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Opera böngésző
- Le Mans Ultimate
- Autós topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen