- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
-
GAMEPOD.hu
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15892 üzenetére
Hát vegyél kettőt. Mi megmutattuk a sorrendet. Ez alapján már tudsz dönteni, hogy melyik hardverből szerzel kettőt.
200 dollár alatti hardverekre van külön beállítás. A 200 dollár felettiek a top kártyák beállításaival versenyeznek. Nyilván itt sem kell ezeket otthon beállítani.
(#15893) Tirexi: Mert az új részre át kell állni. Ez nem annyi nekünk, hogy feltelepítjük, hanem kell egy új telepítés, amiben benne van ez az új rész, és azután azt a partíciót le kell menteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15895 üzenetére
Valahol igen, valahol nem. De ezt nem szoktuk figyelni, mert egy 11 kártyát felvonultató tesztben nem lehet mindegyik VGA egyéni specifikációinak megfeleltetni a beállításokat. Már a 11 tesztkártya megléte lehetetlenné teszi ezt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az attól függ, hogy jön-e hamar egy patch, mert a high és very high tesszelláció a sík felületeken hibázik. Fura árnyékos lesz. Ez a fejlesztők szerint egy programhiba és jönni fog rá egy javítás, de most ez nem prioritás, mert van több bug is, amik a játékmenet szempontjából komolyabbak. A normal szintet ajánlották nekem, mert az nem hibázik, hiszen nem tesszellálja a sík felületeket. A képminőség eltérés efölött a szint fölött amúgy nincs. Ha megjön a patch időben, akkor a very high tesszellációt teszteljük, míg ha nem jön meg, akkor marad a normal.
A logika eleve a normált diktálja, hiszen nincs felette extra részletesség, csak több poligon a sík felületeken. Az a baj, hogy a gyártói ajánlások is nagyon eltérnek. Az AMD minden Cape Verde feletti hardverére very high opciót ajánl, az NVIDIA csak a GTX 670 fölé, és alatta szeretnék, ha kikapcsolnánk a tesszellálást. Szóval valamit majd dönteni kell. Kikapcsolni nem szeretnénk az biztos.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Tirexi #15908 üzenetére
Az MSAA kikapcsolása ebben a játékban kb. 3-4 fps plusz. Lentebb mutatja, hogy a Keplert a forward+ eszi meg. 30%-ot veszít, míg a többi architektúra jóval kevésbé érzékeny erre. A GCN csak 11%-ot veszít például, míg a GK110 Kepler és a Fermi 17-19%-ot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15911 üzenetére
Nem hegyezve van, mert a Fermi nem esik 30%-ot, és a GK110-es Kepler sem. Annyiszor leírtuk már, hogy az alap Kepler egy masszív visszalépés a Fermihez képest a GPGPU hatékonyság területén. Ezt látjuk ezekben a compute shadert erősen használó játékokban. Erről a Codemasters nem tehet, ők csak ~1500 fényforrást akarnak hatékonyan kezelni forward renderrel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15915 üzenetére
Mert a Showdownban nem a forward++ van, hanem a forward+. De ez az alapalgoritmuson nem változtat, csak van pár kiegészítése. Amit látni kell azok az eltérések.
A HD 6970-en a forward+, annyi sebességet vesz le, amennyit a Fermin.Mégis mi más opciót tudsz egy tiled forward renderen kívül a masszív mennyiségű fényforrások hatékony leképzésére? A Codemasters jó okkal nem akar deferred rendert. Meg akarnak maradni a forward leképzés mellett, mert támogatott az MSAA, jól kezelhetők az átlátszó felületek, és nagyon kevés memóriahasználattal is beéri.
Például a múltkor pont te mondtad, hogy újra MSAA-t akarsz a játékokban, és nem post process meg SSAA megoldásokat. A Codemasters ma az egyetlen fejlesztő, aki ezt megadja neked, és most pedig kritizálod a renderjüket, aminek kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy te tradicionális MSAA élsimítást kapsz, és nem a többi megoldást, amiről azt mondtad, hogy nem szereted.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15977 üzenetére
Az nyilván reális indok, hogy ami nem tetszik, azt ne is vedd meg, de te azt írtad, hogy azért nem veszed meg, mert nem támogatod a Gaming Evolvedet. Én erre írtam, hogy ezzel a koncepcióddal pont jót csinálsz a GE-nek, mert a fejlesztőknek nem éri meg pénzt fektetni a PC-s portba, és az AMD pedig ott fog állni az ajtóban egy szerződéssel, hogy mi rakunk bele pénzt és effektet, és még reklámozzuk is. Arról nem is beszélve, hogy ha a Gaming Evolved játékokat alapból kiszűröd, akkor a következő 10 AAA játékból 7-et nem fogsz megvenni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a reklám egyszerű, mint a faék. Semmi rejtett tartalom nincs benne, amitől érték lesz. Ha az alázásnál tartunk, akkor ez sokkal jobban meg volt csinálva. [link] - ezen bárki tud nevetni.
[link] - ez is zseniális.Az a szétverős egyszerűen értéktelen, nyers, semmi humor nincs benne.
Persze biztos eléri a feladatát. Sokan nézik meg, sokan írnak róla, és sokan hallják meg azt, hogy a játékok AMD-re vannak optimalizálva. Ettől még a reklám teljesen értéktelen és humortalan.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GRID 2-ben sosem lesz tökéletes skálázódása az SLI-nek. Ugyanaz a helyzet, mint a DiRT Showdown esetében. Az SLI nincs annyira kihegyezve az interframe kommunikációra, így ha átlagosnál nagyobb adathalmazt kell mozgatni, akkor veszít a rendszer a hatékonyságából. Ettől még maxon működik, csak nem lesz meg a 100%-hoz közeli skálázás. De ezzel nem kell foglalkozni, ettől a rendszer működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nagyon elmarad, akkor arra érdemes ránézni, de ettől a programtól ne várj szuper skálázódást. Az SLI régóta igen gyenge az interframe kommunikációban. Amelyik alkalmazás erre ráfekszik abban nem lesz meg a normálisan megszokott gyorsulás.
[link] - itt a DiRT Showdown ugyanezzel a motorral. A Titan nagyon ráfekszik a 690-re, miközben ez más játékban nem jellemző. Az SLI ezekben az új EGO motoros játékokban nagyjából 70%-ra jó maximum, de az átlag skálázódás inkább 60%. Utóbbi azért jellemzően megvan.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #16881 üzenetére
Ez igen nagy valószínűséggel egy apró programhiba, vagy egy specifikus driverbug. Tekintve, hogy mennyire nehezen észrevehető, így nem valószínű, hogy a tesztelésnél felfigyeltek rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kecuhun #17000 üzenetére
Ez egy ismert hiba a BF3-ban. A legújabb programverziók időközönként ledobálják a GeForce-okat. Még nem tudni mitől van. Valószínű, hogy valami problémás szoftverkonfiguráció okozza, mert volt akinél egy winreinstall megoldotta.
(#17007) cyberkind: [link] - Van már PH-s SSAO/HBAO/HDAO tudástár. Ott minden le van írva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz H.Ezredes #17445 üzenetére
Abszolút nincs tervben a PC-s GTA V jelenleg. A nextgen konzolokra való portolás van az első helyen. A PC-t csak a tradíció tartja életben, de sajnos még szóba sem került a port. Ezt onnan tudom, hogy az egyik gyártó már bepróbálkozott, hogy segítenek, de a Rockék mondták, hogy jelenleg nincs miben segíteni. Szóval még a hosszútávú tervekben sem született egy sor sem a GTA V PC-s portjáról. Nem is került szóba, hogy egyáltalán lesz-e. Ugyanaz lesz, mint az RDR esetén. Az Amazon felveszi az előrendeléseket a PC-s verzióra, és csak lesnek még ma is. A petíciók pedig az RDR-nél sem értek semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Stonerice #25684 üzenetére
Azért a DX12 a legkevésbé sem szívesség. A fejlesztők mentalitását vizsgálva elkészítik Xbox One-ra a kódot, és azt rakják át PC-re is, meg telóba. És hát az Xbox One-ra írt shaderek nem az Intel és az NV hardvereire lesznek optimalizálva.
Itt majd lesz harc a gyártók között, mert az AMD-nek megéri a full funkcionalitást támogatni, de az NV-nek nem, mert azzal csak azt érik el, hogy kikapnak a copy-paste-os PC-s fejlesztés miatt. Ők valszeg maradnak a base funkcióknál, és győzködik a fejlesztőket, hogy ne az effektet hozzák át az Xbox One-ról, hanem cseréljék le egy GameWorks alternatívára.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából mi nem támogatja a DX12-t. Minden DX11-es hardver képes rá, mivel a Microsoft úgy alakította ki a követelményeket, hogy minden feature_level_11_0-s szintnél többet igénylő funkció opcionális legyen. Ez itt a kulcstényező. Hiába írják a dobozra a DX12 feliratot, ha a hardver esetleg nem támogat egy olyan funkciót, ami egy effekthez kell, akkor nem tudod majd bekapcsolni. Ha az opcionális támogatást nézzük, akkor még a Haswell IGP-je is több funkciót, így több effektet támogat, mint az NV architektúrái.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kétlem, hogy az NV csak egy éve dolgozik rajta, amikor az AMD-vel és az Intellel négy éve csinálja az MS a DX12-t. Itt már az elején ott voltak.
A DX12-nek rengeteg opcionális funkciója van. Az Intel és az AMD támogatja a legtöbb funkcióját, míg az NV a legkevesebbet.
Igen csak a GCN támogat mindent. Tehát nem lesz olyan effekt, amit nem tudsz rajta bekapcsolni. Az NV csak a base funkciókat támogatja.
(#25690) siriq: És mi akadályozza meg az AMD-t, hogy drivert írjon azokra? Komolyan kérdezem, mert igazából semmi. Maximum üzletileg nem éri meg, de ettől még a támogatás csak egy driver. Ugyanúgy az Intelnél is az Ivy Bridge, vagy a Bay Trail. Csak egy driver az egész. A hardver támogatja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz prtvlogan #25900 üzenetére
A Facebook felvásárlás csak jót fog tenni annak. Az Oculus VR kevés volt, hogy önerőből megoldja a VR problémáit. Egyszerűen olyan dolgokba nincs beleszólásuk, amelyek elengedhetetlenek, hogy működjön. A Facebooknak sincs beleszólása, de van egy valag pénze, amit odadobhat az OS fejlesztőknek, odadobhat a nagy stúdióknak a támogatásért, és onnantól a D3D grafikus drivereket is le fogják lassítani, hogy működhessen a koncepció.
Az Oculus VR-t a Facebook nélkül a Sony VR megoldása jól megrágva keresztbe felfalta volna. Nem véletlenül adták el a céget. Egyszerűen láttak, hogy pénz nélkül csak szélmalomharcot vívnának.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz traktorgumi #28773 üzenetére
Egyrészt monitorozni kellene az órajeleket. Az AIDA64 képes rá. Ha órajeleséskor akad, akkor az a baj. Ha nem, akkor nézd meg, hogy a driverben aktív-e az új shader cache funkció. Az NVIDIA új fordítója már nagyon lassú mert nagyon sokat optimalizál, így minden shader újrafordítás egy szenvedés. Mivel most vettél kártyát, így feltételezem, hogy friss driver/win telepítés volt. Na most ilyenkor az történik, hogy az egyes játékokban a pályákon lehetnek akadások, amikor először játszod, de másodjára már ezek eltűnnek, mert a fordítandó shader el lesz mentve a HDD/SSD-re. Ez sajnos a beállításoktól teljesen független jelenség. Először ilyen akadások mellett kell játszani, aztán ez fokozatosan meg fog szűnni, minél többet játszol a játékkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz vakond5 #28788 üzenetére
A 3D-s beállításoknál. Rakjátok On-ra. 256 MB helybe kerül, de megéri, mert második végigjátszásra már nem lesz shader újrafordítás.
(#28790) Puma K: Az alapértelmezett az On, de már vannak jelentések, hogy néha Offon marad. Nem tudni miért, majd később javítják. Ezért érdemes ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Demon's Souls topic
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...