-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #42168 üzenetére
Tankolónyílás felől nem tudsz csövet ledugni, épp a benzinlopás elleni védelem miatt.
Esetleg meg lehet próbálni a betöltőcső alsó végét lekötni és azon a nyíláson keresztül kiszívni (ha emelőn van az autó)
Vagy C: teljesen kijárni a tankból a benzint.
Nálam is ez a műsor, túl sok van még a tankban, és benzinszűrőt akarok cserélni. De az nem sürgős, ráérek akkor is ha már alig lesz a tankban. -
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #42178 üzenetére
Ismerős.
Az észérvek általában nem hatnak. Össze kell kapcsolni az autóra mászást egy kifejezetten kellemetlen élménnyel. Ki kell várni amikor az autón van és lelocsolni egy szép adag hideg vízzel.
Semmi baja nem lesz tőle, de az élmény emlékezetes marad. Lehet hogy első körben nincs teljes siker, de addig kell ismételni amíg szépen leszokik a dologról. -
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #42287 üzenetére
Vagy be kell kenni 10W40-es kerékanyaolajjal. De csak vékonyan!
(5W30 nem jó, mert azzal zörög a kerékanya) -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #42392 üzenetére
Hey, villogó olajlámpával nem érdemes túl sokáig gurigázni az álmoskönyvek szerint.
Kellett neked mannol olajat bele rakni. Lehet hogy megsértődött. Sajnáltad az olajra 15 liter benzin árát? Akkor idegeskedj egy kicsit.Egyébként itt egy video a Zetec olajpumpák lelki világáról, de nem hinném hogy a tiédet ennyire szét kellene kapni. Viszont ha nem szűnik meg a villogás olajszint-ellenőrzés (és utántöltés/beállítás) után se, akkor le lehet kapni az olajteknőt és kitakarítani a "pickup screen"-t (magyar nevét nem tudom, olajszívócső vagy valami hasonló, ami az olajteknőből fölszívja az olajat).
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #42412 üzenetére
Nálam épp ellenkezőleg. Legutóbb MaxxMotion95 ment az autóba (mert shell kúton nem volt power95, csak mosóbenzin), tankolás óta 639km és még negyednél van a szintjelző. Ez cirka 7l körüli átlagot jelent, ami nálam kifejezetten jónak számít, a hosszú távú átlagom 8.5l/100km.
-
#27070592
törölt tag
Hi,
Ebben a méretben (278mm) az [Link]Exide nagyobb kapacitású mint az a Ford sli amit linkeltél.
Kérdés hogy az 1.4tdci generátora szinten tudja-e tartani, vagy merülni fog.
Egyébként nálam is Exide van, a 61Ah/600A verzió, bevált. -
#27070592
törölt tag
válasz Trabecan #42551 üzenetére
video a cseréről. Nem 2004, (lehet hogy nem is 1.6 hanem 1.4) de arról az alkatrészről van szó.
Mivel nem új az autó, egy kis karbantartás jól fog esni neki. Lehet hogy a PCV szelepet és csövet is érdemes ellenőrizni, a cső is szeret amortizálódni, és ha egy lukon keresztül falsot szív a motor az megzavarhatja az ecu-t. Fojtószelepre is rá lehet nézni, kitakarítani a belsejét ha már dzsuvás. -
#27070592
törölt tag
válasz SpaceKombajn #42570 üzenetére
Elnézést kérek, ez az én rosszindulatú prekoncepcióm, hogy az öreg Szalacsi nem is hallott még az ipszilonról. nem is beszélve az ikszről.
De említi is hogy csak a hidralikához ért.
Kérem kapcsojjaki.. -
#27070592
törölt tag
válasz SpaceKombajn #42583 üzenetére
Igen. De ezen már ne vesszünk össze..
Az kétségtelen hogy máig érezhető a hatása a hazai webkultúrára, itt a PH-n is ezért létezhet a "jómunkásember" rang.
(de ha tovább offolunk, ránk fog szólni radi8tor ) -
#27070592
törölt tag
válasz ReFleXx #42645 üzenetére
500ezerért? látta bárki az adásvételit? irkálni egy noname, kontroll nélküli fórumon pontosan azt lehet, amihez a trollface-nek kedve van. 500k-ért vette, aztán beleborított még (x)100k-t, majd odaadta 200k-ért az első távol-keleti származású utcai neppernek.
Kb annyira hihető, mint az OMV95-ből hét literrel, MaxMotion95-ből 12 literrel járó eszkort legendája. -
#27070592
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #42648 üzenetére
7.2vs12liter
Ez vajon hogyan jöhetne ki a való életben? Azonos autó, nagyjából azonos felhasználás, de a MM95 benzinhez hozzá kellene keverni 30% vizet, hogy kijöjjön a majd dupla fogyasztás.
Vagy kizárólag második fokozatban használni a váltót..
Vagy behúzva felejteni a kéziféket..
Vagy hazudni és vigyorogni hozzá..Ez sajnos már soha nem fog kiderülni.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #42664 üzenetére
Pedig egy hsz is tökéletesen elég ahhoz hogy a topik felvilágosuljon.
Belekeverik a benzinbe a dízelkerozint és ezért nem tud rendesen begyulladni. Közismert dolog.Pedig van rá megoldás. Előtét ellenállásos gyertya helyett disco betétet kell alkalmazni, de ez egy speciális felhasználás, ki kell venni a kanócot és bele kell ütni egy gyujtásszöget. Arra cuppantod rá a gyújtáskábelt és már jó is.
Ha tolatsz vele, akkor negatív lesz a fogyasztás, a darvinya-féle energia-megmaradási törvény miatt. Éves szinten. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #42676 üzenetére
Ráadásul a motrot se értem, egyértelmű.
Pedig valaki próbálta magyarázni: nem mindegy hogy kopottak a gyűrűk vagy gyűröttek a kopók.
A kopók azt nem szeretik, zörögnek olyankor és zabálnak.Betéved a topikba egy jóhiszemű kérdező, de először nem érti mi a f@x bajod van, miért gondolod azt hogy 2,5k hsz-el a hátad mögött már birtokában vagy a körkörös és cáfolhatatlanul kétségbevonhatatlan szaktudásnak.
Aztán visszaolvas néhány tucat hsz-edet és rögtön levágja a szituációt. -
#27070592
törölt tag
válasz Hieronymus #42695 üzenetére
Én vezetek
-
#27070592
törölt tag
válasz Zwodkassy #42746 üzenetére
Ami sajnos azt jelenti, hogy két éve fölöslegesen fizettél munkadíjat egy fölösleges munkáért. Remélem a benzint nem hagytátok ott a szervíznek, azzal hogy nektek úgysem jó..
Egyébként ha megnyugtat a tudat és szeretnél valami adalékot tenni a mostani benzinhez, a liqui moly gyárt E10 adalékot. Nem lesz vele 100as oktánszámod, de jobb mint a sima hatósági áras lélötty.
(zárójelbe: én sem szeretem a most kapható pálinkás mosóbenzint, ezért rakok mindig tankolás után ilyen adalékot hozzá. Ez 400 literhez elég, árban mintha nem 480ért hanem 500 forintért tankolnék)
-
#27070592
törölt tag
válasz Morales72 #42837 üzenetére
Hey, itt egy bárki, Mk1 Focus 1.8benzin
Tíz literes fogyasztás, különösen ha eddig nem volt jellemző, (és nyáron egyébként is soknak számít) az már megérne egy alaposabb utánajárást.
1Aautonál nemrég toltak erről egy videot amiben a szívó oldal esetleges hibáit keresi Sue néni. Mert ha valahol falsot szív a motor, az oda tud b@xni a fogyasztásnak. Kartergázcső tud elfáradni és kilukadni, de máshol is lehet pontatlan illesztés.MaxMotion95 témában nálam jók a tapasztalatok, második tank ilyen benzin után is 7 liter körül fogyaszt, (vegyes használat, no pálya). Egyébként eddig nem is jártam OMV kútra, Shell párti vagyok, de 7 liter az 7 liter..
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #42875 üzenetére
Pedig van az a szint, ahol a cáfolatot már egyszerűen érdemtelennek tartja az ember megfogalmazni és beírni, lásd 42856 vagy 42859 "hsz-ek", aminek olvastán egy kezdő autószerelő a haját tépné röhögés közben.
De volt már rá példa a topik történetében, hogy másnál is elfogyott a cérna, DeFranco olvtárs néhány hétre ki lett tiltva a topikból, mert összefoglalta az érzéseit, pedig kábé hajszálpontosan fedte vele a valóságot.Na mindegy. Az az érzésem hogy most néhány hétig a "hogy kell felhangosítani az indekszet" színvonalú triggerelést fogjuk élvezni Ford topik címmel.
-
#27070592
törölt tag
Pedig jó, hogy idekeverted. Ennek a V4-nek az egyik közeli rokona a 2600V6, amit a '71-től gyártott Capri RS is megkapott.
Ha valami plafonkaparó baromságot olvasok a topikban, bele szoktam hallgatni. Ez mindig megnyugtat.
-
#27070592
törölt tag
válasz Morales72 #43044 üzenetére
Háttöö..
"ez az autó ilyen"
Ezt sem lehet így kijelenteni, mert egy benzines autóban több változó tagja van az egyenletnek mint egy nő fejében (pedig azt nehéz felülmúlni )Én legutóbb is 7.24-es fogyasztást csináltam, MM95 benzinnel (hosszú távú átlagom 8.45). De hogy pontosan miért eszik jobban az autó, azt nehéz lenne megmondani. Teljes gyújtáscsere volt, Bosch super4 gyertyák, Bosch kábelek, Bosch trafó.
-
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #43088 üzenetére
Szintén cseréltem már ezeket, el is kezdett kopogni.
Én úgy oldottam meg, hogy a régi pálca gumi részeiből egyet-egyet ráraktam az új pálca középső kemény műanyag részére. Most így néz ki: [kép]
Oldalról nézve ennyi a távolság a lengőkar és a stabilizáló rúd vége között, ha az autó a kerekein van: [kép]
Így kapott egy plusz feszítést a stablilizáló rúd. -
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #43092 üzenetére
Igen, az a vas alátét ami a gumipogácsára van rakva, hajlamos összerozsdálni, de én azt nem is használtam, csak magát a gumipogácsát.
Most a stabrúd végére kb merőlegesen áll a pálca és elég távol van a lengőkartól ahhoz hogy ne érhessen össze (ergo nem tud kopogni).
És a feszített stabrúd javitott 3%-ot a Pikes Peak szintidőmön. -
#27070592
törölt tag
válasz stilo18 #43120 üzenetére
Mindenképp olyan olajat válassz, ami teljesíti a Ford előírásokat.
Ezt a Valvoline olajat is megnézheted.
Ezt használom Focus 1.8 benzines blokkban, elégedett vagyok vele. Csendesen jár, nem eszi, nem füstöl, hidegindításkor is gyorsan elhalkul a motor. Sztem jobb mint a Formula F. -
#27070592
törölt tag
Covid műszaki, level99
#43141 subaruwrc pedig közismert tény hogy a naponta kétszer felmelegített olaj egy hét alatt felolvassza a gumit. Én ezért vettem speciális antidarvinya tömítést, ami egy évet (és két olajcserét) kibír.
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #43072 üzenetére
Mai írás (és video) erről a.. erről.
Azt nem értem miért nem mozdul rá a Ford egy Mazda MX-5 stílusú kis, könnyű, egy tonna alatti elektromos roadsterre.
Nem kellene csillió lóerő és 3sec 0-100. Bőven elég lenne egy 100 lóerő körüli teljesítmény és 500km hatótáv. Vennék mint a cukrot. -
#27070592
törölt tag
válasz Balcsix #43189 üzenetére
Épp ez a gond az európai piaccal, hogy (ha jól tudom) kedvezőbb elbírálás alá esnek a nagyobb tömegű eszjúvík az emisszióra épülő kvóta és büntirendszerben.
Ezért minden gyártó ezt erölteti a piacon és ezt tolják a reklámokban is.
Ami egyszerűen groteszk.Sokkal szivesebben látnék az utakon az MX5 filozófiáját követő elektromos autókat. Két személyes, RWD roadster, a motor és az elektronika elférne hátul, elöl pedig lehetne az akkupakk a hosszú "motorháztető" alatt, a padlólemez fölötti tíz centis térben. Majdnem középre és alacsonyra kerülne az autó súlypontja, ami a hátsókerékhajtással és a villanymotor azonnal elérhető nyomatékával egy gokartos vezetési élményt adna.
Nem mellesleg elől, az akkupakk fölött még egy egészen tisztességes méretű csomagtér maradna, két embernek több mint elegendő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen