- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szia!
Ahogy látszik az adott gép leírásából, vagy 4K-s monitort kell nézzél, vagy pedig olyan FHD-t, ami 400nit-es, ez a kettő tud papíron sRGB 100%-ot.
A gép specifikációinál, amikor rendeled ez pl. tuti látszik, vagy pedig ahogy írták, a gyártói spec oldalon is ott van. A linkelt példány pl. a 2-es opciós, sima 250nit FHD.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Malachi #74901 üzenetére
Ennyi nyafogást, de tényleg, csak szapulod a gépet, nem értem miért van még meg neked, ha ennyire utálod. Add el és akkor nem fog az idegeidre menni, és nem "szemeteled" tele a fórumot, hogy mekkora rakás szar is az egész Dell. Lehet az, lehet nem, de ez itt így bevallom ma már kicsit sok volt. Ha nem bírod a negatív kritikát => vegyél egy olyan gépet, ami nem szarik be (megsúgom, nem lesz olyan).
2 Dellem is volt, jelenleg a 3-dik van, apró bajok mindegyikkel voltak, de ezek amiket leírtál Hát ez már nem semmi.
Aláírom van olyan határ szar gép, amin a 4dik alaplapcsere sem segít, és akkor jön a visszatérítés-csere, de legalább az ügyfél is küzdött vele, nem magától akarta megoldani a gép esetleges garis hibáját. Az meg, hogy az ára miatt nyavalyogtok, hogy egy 400ezres gép ne szarjon már be külön vicces. Az egymilliós lófasz Lenovo-k és Precisionok is beszarnak, sőt! Ez nem ár kérdése...
És amíg nem jelented be garis hibára, addig nem tudok segíteni. Onnantól majd mindent elkövetek, de így... Bele se akartam folyni mert egy katyvasz az egész.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz user26 #74900 üzenetére
Külső monitoron sincs kép?
Akku, táp lehúz, bekapcs gomb nyom 20-30másodpercet, majd, táp vissza és simán próbáld bekapcsolni, ha ugyanez a jelenség, nincs kép se belsőn se külső monitoron, akkor esetleg még az SSD-t lehetne kivenni és anélkül megnézni. Vagy a memóriákat csekkolni. Ha egyik sem segít akkor esélyes az alaplap hiba. De ez így távolról megmondani teszt alkatrészek nélkül nehéz.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Malachi #74905 üzenetére
Nekem határidős feladataim vannak minden nap, vagy 50db
Főleg nem értem az egészet, NBD garis gép, ugye? UGYE? Miért nem jelented be egy szimpatikus szerviznek, leírod dióhéjban a problémád és megindul a folyamat, az általad megadott helyen javítják a gépet, kb. 1-2 óra kiesés. Ha ennyi nem fér bele:
Ne használj számítógépet, mert ennél gyorsabb és kényelmesebb megoldás jelenleg ennyi pénzért és ebben a kategóriában nincs.
Hajrá!
Visszanéztem, tavaly október óta szívsz vele, azóta ha jól sejtem még mindig nem vitted szervizbe, vagy nem hívtál fel / nem írtál mailt egyik szerviznek sem. Mit csináljak akkor veled, ha Önmagad ellensége vagy??[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz Malachi #74912 üzenetére
Félreérted az embert, komolyan mondom. Hol lenne ez a vevő hibája? Max az, hogy nem mész a szervizbe mikor problémád van a géppel, inkább szenvedsz és néha pár napot panaszkodsz. A fórum persze ezért is van, de azért na. Ha már egyszer leírtuk a megoldást, nem tudom miért nem élsz vele. Elfogalt ember vagy értem, a Te gépedről megy a Budapest Airport rendszere, egy pillanatra sem állhat le.
Nem kell békén hagyni a topikot, hanem szervizeltetni kell az eszközt, ha hibás(nak érzed). Ennyi.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz plömplöm #74977 üzenetére
Dedede, az helyszíni garis. Szar az egész rendszer ahogy van, legutóbb a telefonos support küldött be hozzánk egy ügyfelet egy ProSupport Plus-os géppel, ami szintén helyszíni garis volt, és még adtak neki egy semmire nem jó jegyszámot is.
Hajam hullik tőlük...Szóval beszélj egy szervizzel, jelents be nekik, ők felveszik az adataidat és amint megjön az alkatrész kimennek hozzád javítani!
#74978gaborbol: Érthetetlen számomra, hogy egy PC-nél miért nem fér bele egy second kiszállás. Gyakran laptopál is kell, bár tény senki sem szeret 2x kimenni egy címre.
Az a baj, CPU-t nem adnak csak úgy, indokolni kell, akár keresztpróbával (fun fact, ugye mindig van nálad minden géphez tesztalkatrész? Lfaszt )
Rosszul van az egész kezelve, én értem, hogy igyekeznek leszorítani a cserélendő alkatrészek számát és a CPU ritkán hibásodik meg, de ha alaplap csere volt és a hiba UA akkor valószínű más romlott el...
Tudnék még mesélni, de majd legközelebb.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #74982 üzenetére
Általában igen.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #74985 üzenetére
Számla szerint.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #74988 üzenetére
Felújított vagy "selejtezett", főleg cégektől.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #74990 üzenetére
Erről nem tudok mondani semmit. Elviekben kéne legyen arra is. A Dell support oldal ha ír rá garit, akkor van, annyi amennyit ír.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #75046 üzenetére
Dell esetében cserélheted őket, de óvatosan, ne sérüljön-törjön semmi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz RosszQtya #75068 üzenetére
Akkor gyere hozzánk (HumanSoft) bár szerintem Pohárékkal semmi baj nincs, ellentétben más szervizzel, akik tényleg elég véleményesek, de az másik gyártó és nem akarok hitelrontani se...
Azzal tisztában kell lenned, hogy nekünk a gyártói előírásokat kell követnünk, sok esetben nem mi döntjük el mi cserélhető és mi nem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz jack982 #75175 üzenetére
Nem tudok ilyen jogszabályról. Egyik gyártó sem gyakorolja, kb. 20 éve se volt ilyen, most sincs. Természetesen vannak olyan alkatrészek, amik vadonatújak, de pl. egy alaplap szinte soha. SSDnél saccra 50-50%, kijelzőnél szintén. Talán csak a burkolati elemek, mert azokat általában nem kérik vissza, hacsak nincs bennük valamilyen elektronika (pl. touchpad).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #75190 üzenetére
Általában csatlakozó és tápegység méretben térnek el. Pl. Thunderboltos vagy nem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #75192 üzenetére
Hát félek az nem lesz...
Dell Dock WD19/WD19S.
Dell Performance Dock WD19DC/WD19DCS.
Dell Thunderbolt Dock WD19TB/WD19TBS.
The WD19 is available with three connectivity options: USB-C on the WD19, dual USB-C on the WD19DC, and Thunderbolt 3 on the WD19TB
Az S verziókban pedig már nincs jack.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz DonThomasino #75194 üzenetére
Úgy érted régi fajta kerek töltő csatlakozós tápegységre usb-c átalakító fej? Nem, nincs tudtommal, nem is javasolnám.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Ferrari fan #75221 üzenetére
Hmmkhmmbrrr...
Sosem volt 3 év gari az akkukra az elmúlt években, legalábbis az elmúlt 5 évben biztosan nem, és vehetünk ide rögtön 2 gyártót is példaként: Dell és Lenovo
1 év a hivatalos alapgari, hacsak nem vettél rá kiterjesztett garit, ami általában + 2 év, így jött ki a gépre is általánosan vonatkozó 3 év.
Kivételek voltak egy ideig, pl. akku púposodás esetén, de ezek mind egyedi elbírálással mentek, képpel és azonosítókkal igazolva.
Szóval a Fix jól mondta.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Ferrari fan #75233 üzenetére
Azok ott az ügyfélszolgálaton egyre hülyébbek
Jelenleg nem tudok olyan Dell laptopról, visszanézve olyan 5-6 évet, ami ne beépített akksis lenne...
Miféle teljeskörű?
Nekem ezután ne jöjjön az USAnotebook ide, hogy 3 év akksigari mert úgy fogom körberöhögni, hogy na!
Kismilliószor leírtam már: Dell support oldal [link] seial beír, Szolgáltatások áttekintése gombra nyom és megnézi mit ír a Szerződési feltételek.
Ha van extended battery warranty, akkor van 1 évnél több, minden más esetben 1 év.
De itt a hivatalos Dell site és az állásfoglalás a garanciáról:
[link][ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pyttawrx #75235 üzenetére
Egyre több az ősz hajszálam ezek miatt a ügyfélszolis "megnyilvánulások" miatt. Régebben azért voltak ott értelmes emberek, de egyre inkább úgy látom hogy nem találnak normális munkaerőt (elmondások alapján nem is csodálom).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Lenovo Thinkpad E14 (11.th i5, 16 GB 512 M.2, FHD) leárazás!!!AkciÓÓ!
- Lenovo Thinkpad L14 (10.th i5, 16 GB 512 M.2, FHD) leárazás!!!AkciÓÓ!
- Lenovo Thinkpad E15 (11.th i5, 8 GB 256 M.2, FHD) leárazás!!! AkciÓÓ!
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD