Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Sajnos a Nixxes pályafutása sem hibátlan, ők is csináltak sz*r PC portot. Lehet, hogy többet, de egyet egész biztos. A Kane and Lynch 2 PC változata nagyon rossz, pedig azt is ők csinálták. V-Sync használhatatlan benne (brutális input lag-ot csinál és extrém mértékű szaggatásokat), e mellé még sz*r netkód (coop), grafikai és clipping hibák is társulnak. Mondjuk mindössze 6 ember dolgozott rajta, ami nem sok.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
TTomax
nagyúr
Én úgy tudom csak külsősök voltak akik a pcs portot készítették,egy kb 6-8fös csapat...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Yllgrim
őstag
Alapvetoen ha jol mukodne akkor nem lenne ezen annyi vita, de mivel rosszul mukodik ezert eri sok tamadas a GW-t minden oldalrol. Az mar csak egy kulon tortenet hogy nem modosithatod a kodjat, nem piszkalhatsz bele, nehezkes az integracioja...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Malibutomi
nagyúr
-
nagyúr
Köszönjük az infokat, bár az nem teljesen áll össze, hogy az UltraHigh beállításon, ami elvileg szarul fut mindenen, ami nem GCN, miért látjuk majdnem ugyanazt a status quo-t, mint minden más játékban. A játék jellegéből adódóan fullHD-ben a felsőkategóriás kártyák éppencsak elégségesek, WQHD-ben meg a 980 alatt minden felejtős, szóval a legtöbb kártyán az eggyel lejjebb lévő beállítási szint a nyerő. Nagyon kíváncsi leszek, ténylegesen mekkora a minőségi különbség a két beállítás között, a screenshotok elég tetszetősek.
Ui: ez itt az "én megmondtam, hogy VGA-limites" helye
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
huskydog17
addikt
Na szép!
Szóval a BlueByte szinte az összes shader-t lecserélte gyengébb minőségűre, hogy jobban fussanak NV Maxwell VGA-k alatt? Nem gondoltam volna, hogy ez a stúdió ennyire el fog kurvulni. Mármint az tudtam (ahogy mindenki tudja), hogy az Ubi az NV egyik nagy s*ggnyalója, de hogy a BluByte így széttárja a lábát a zöldek csekkjének, arra nem számítottam.
#11798: A képeken én annyit látok, hogy a látótávolság nagyobb Ultra szinten, de ezt leszámítva szerintem egyáltalán nem annyira drámai a különbség.
Szerinted egy Radeon 7800-as....akarom mondani egy R9 270-es....akarom mondani egy R9 370-es VGA elbírna benne 60 FPS-t 1680×1050-es felbontás és kikapcsolt élsimítás mellett? Mennyi sebességbeli javulásra számítasz a megjelenést követő (post-launch) patch-ekkel?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Nos én azért még ilyen lassú játékmenetű RTS-nél is sokkal jobban szeretem a fix 60 FPS-t, a Settler 7-nél is jól lehet érezni, amikor 60-nal megy és amikor beesik alá.
Irónia On:
A Fallout 4-es hírhez pedig gratulálni tudok mind a Bethesdának, mind az NV-nek! Egy, a PC játékokban 2007 óta (vagy még előbb) jelen lévő effektet sikerült közös erővel kidolgozni. Azta mindenit! Irónia OffKönyörgöm, egy God Rays-t egy emberke is gond nélkül meg tud már csinálni. Ehhez kell két cég együttes munkája? Ezen már a Far Cry 4-nél is szétröhögtem a fejem, hogy ezt reklámozzák, aminek már abszolút alap feature-nek kellene, hogy legyen minden játékban. Szánalmas!
Bár mit várunk egy Gamebyro....akarom mondani egy Creation Engine-től? Ez is DX9-ben fog menni, mint a Skyrim?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
Szerintem mindannyian láttunk már PC vs. PS4 vs. X1 összehasonlításokat... Lehet, hogy 1-2 effekt szebb mondjuk valamelyik konzolon, de 10 másik meg PC-n és az összkép az ami leginkább számít, így meg egy multiplatform címnél a PC-s verzió lesz a legszebb. A visszatérő 30/60+ FPS, felbontások témáját ne is említsem. Szóval ja továbbra áll a "MasterRace"
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Azért a egy Ubisoftos cím alapján leírni a teljes PC-s platformot/felhozatalt elég merész dolog
Szerinted ez ciki PC-n/2014-ben lehet, hogy az ezt aláírom én azalatt a pár óra alatt nem láttam ennek hátrányát a játék így sem szégyenkezhet - már ami a látványt illeti...
Ha már látványról és játékélményről van szó számomra ettől sokkal nagyobb probléma már már nevetséges, hogy 2014/2015-ben olyan dolgokkal kell trükközni mint 720/900/1080p és 30-60 FPS (ennek kb. annyira alapnak kéne lennie mint az általad áhított két effekt együttműködése...) utóbbi lényegesen negatívabban hat a játékélményre (főleg egy FPS játékban) minthogy egy csilli-villi effekt épp szebb valamivel. Az meg, hogy a látvány általánosan még így is elmarad csak hab a tortán.
Ezért nem tudom komolyan venni amikor ilyesféle konzolfényezést látok... Ezzel nem azt mondom, hogy rossz, játsszon akinek így jó, de azért na[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
A szavak, a presztízs.
Milyen már, hogy a csúcsállat amd verő kártya, persze ami még emberi áron elérhető, csak medium beállítású szép képet ad kétszer akkora fpssel?? Ha felhúzod a képminőséget nagyon jóra, akkor meg csak ugyanolyan jó? Ki akarna közepes beállításokkal virító kommerszkártyát?
De így, hogy a emberi mértékkel elérhető legjobb minőségben csúcsszuper, azért sokkal jobb. Az emberi léptéken túli ultra meg kit érdekel.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Shing
őstag
-
nagyúr
A cégeknek meg azt kellene megérteni, hogy az emberek ezt nem fogják megérteni, mert lesz**ják. Konkrétan amúgy ez szerintem sem egy jól sikerült kísérlet, meg sajnálom is, hogy a vicces nevű ürge pont az AMD-t találta meg (az nVidiának és az Intelnek szélesebb a háta ), de azt el kell fogadni, hogy amikor marketingben feszegeti az ember a határokat, akkor néha valaki morcos lesz, mert átb***va érzi magát.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
Nem emlékszem, hogy az 5600k-mhoz ilyen whitepapert csatoltak volna, bár igaz ez 2014-es a proci meg 2012-es, az fx-ek (ami miatt perel) meg régebben kezdték, és a dobozra sem biztos 8 compute core volt írva...
Amúgy bármiből lehet ügyet csinálni csak egy jó ügyvéd kell hozzá[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem is tudtam, hogy ennyire otthon vagy az USA bírósági gyakorlatában Ezek szerint akkor anno a mikrosütők whitepaperjéből nem derült ki egyértelműen, hogy macskaszárításra csak bizonyos korlátozásokkal alkalmasak? Pedig a használt hullámhosszokból ezt látnia kellett volna Gizi néninek...
Komolyabban, a fogyasztók félrevezetésével foglalkozó pereket aligha whitepaperrel kell megnyerni. Szerintem sem erős a case, mert tényleg benne van a chipben 8 (integer) mag, de olyat általánosítani, hogy az ilyen pereket nem lehet megnyerni... hát azért az bátor dolog.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
És mi köze a józan észnek az USA ítélkezési gyakorlatához?
Egy ilyen vád alátámasztásának a "was led to believe..." c. toposz a legegyszerűbb módja. A vád felsorakoztatja, hogy mi alapján hitt mást az "áldozat", mint a valóság, a védelem pedig igyekszik bebizonyítani, hogy az "áldozat" szimplán hülye volt, és nem volt szűkségszerű, hogy félrevezesse saját magát. Hogy ebből melyik fél kerül ki győztesen, az legalább annyira függ a résztvevő jogászoktól, mint bármi mástól. Miután a CPU nem úgy nyolcmagos, ahogy a Phenom II négymagos volt, a vád azért formálisan nem légből kapott - ahhoz, hogy az erejét felmérjük, kéne ismerni az AMD-s reklámokat meg mondjuk az ott forgalmazott doboz feliratait. Nem érzem én sem erős ügynek, de ha egy kellőképpen vaskalapod bírót fognak ki, akkor nem feltétlen reménytelen. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Petykemano
veterán
Szerintem arra fognak rámenni, hogy 8 magosként árulták, de egy tökéletesen skálázódó program 4 magos terheltségről 8 magra való skálázódása nem jár 2x teljesítménynövekedéssel, mint járna - nem számítva a turbó-t - pl egy 4 magos Phenom kettő képzeletbeli megduplázásával.
De ez ugyanúgy igaz, ha 1 vs 4 magos kihasználtságot nézzük. A lényeg, hogy ahhoz képest, hogy ha valamit 1 magon futtatna, helyette 8 magon futtat, nem 800%-os teljesítményt kap. Míg mondjuk egy konkurens gyártó 4 magosnak mondott terméke lehet, hogy hozza a 1->4 viszonylatban a 400%-ot.
A kérdés az, hogy kötelezhető-e egy gyártó, hogy termékeinek részegységének elnevezésében, illetve egy bizonyos néven emlegetett részegységienek felépítésében és tudásában igazodjon a konkurenseihez, vagy valamiféle a fogyasztó által vélt/képzelt/elvárt iparági sztenderdhez.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
Nekem úgy tűnik, hogy arra alapoznak, hogy a Bulldozerben a dispatch / scheduler erőforrások meg vannak herélve, és vannak olyan szituációk, ahol a végrehajtókat nem tudja a frontend etetni. Ezt meglehetősen hanyag módon írták le, viszont tényleg lehetnek ilyen helyzetek, ezért van legalábbis elvi alapja a keresetnek. Vigyázni kell az ilyenekkel, különösen azért, mert az USA precedens alapú jogrenddel operál, és ha egyszer egy bíró igazat talál adni egy efféle keresetnek, akkor biz' nyílik Pandora dobozocskája...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
Aha azért gyorsabb 1440p-n a 980Ti +40%-kal, meg azért előzi be a 980 a felbontás növelésével a 290-et 4K-ban mikor alacsonyabb felbontáson az volt gyorsabb (pont fordítva szokott lenni...).
Btw. ha a VRAM miatt gyorsulna a 390X akkor a Furyt is be kéne előznie...
Szerintem valami nem stimmel az adatokkal vagy érdekes dolgokat művel a játék.[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Az még rendben is volna, de attól még egy rakat trágya az egész memóriamenedzsment. Egy rossz vicc, hogy ennek a játéknak nem elegendő a 4 GB VRAM, minek kéne 8 GB?
Ez a game horror szinten pazarolj a memóriát mind RAM mind VRAM téren. Egy trehány port lett. Úgy tűnik idén a Batman AK és a Black Ops 3 fog versengeni egymással a legrosszabb PC port címért.Egy kis kiegészítés:
Egyértelmű, hogy memória problémája van a játéknak, erre a fejlesztők az i5-öt okolják a teljesítmény problémákért?! Csökkenteni kell a feldolgozó szálak számát, hogy stabilizálódjon a framerate. Itt valamit iszonyatosan elk*rtak!
#11894: A fentebb linkelt tesztben még találni hasznos infót:
"Wir sind dem Stottern im Spiel im Spiel durch Abschalten des Hyperthreadings unserer Core i7-CPU Herr geworden, die CPU-Last liegt aber weiterhin sehr hoch. "Azaz a Hyper-Threading kikapcsolása segíthet. Próbáld meg kikapcsolt HT mellett, talán jobb lesz valamelyest!
#11891: Miért nem a PS4 kódot hozták át PC-re, ha már nem voltak hajlandóak változtatni a konzolos kódon?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
Ez mind nagyon szép, de a tárgyaláson az általad leírtak a védelemtől fognak elhangzani, nem a bírótól.
(#11891) Abu85: akkor a WQHD eredmények alapján lehet, hogy a 980Ti-ben GCN alapú chip van? Az lenne csak a meglepetés!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
huskydog17
addikt
The Witcher 3 Hairworks Reloaded!
Még szerencse, hogy van lehetősége a játékosnak kikapcsolni a tesszellálást a Low opcióval. Amúgy én abszolút nem vagyok elájulva a látványtól, szerintem csúnyácska a játék, alaposan meglátszik az múzeumba illő Gamebyro...öööhhh.......vagyis Creation Engine elavultsága.
A GamingBolt is jól látja, el kéne már dobni azt az ősöreg motort.Amúgy igen, igazad van, még szerencse, hogy le lehet venni Low-ra, ez ilyen "öröm az ürömben" jelenség. Ha már sz*rt raktak a programba, akkor lehessen kevésbé sz*r.
A CD Projekt-nek is így kellett volna megoldani a Hairworks-öt a Witcher 3-ban.
Kíváncsi leszek, hogy hány tesztcikkben fogják ezt észrevenni. (Fogadni mernék, hogy egyikben sem, de remélem nem lesz igazam.)[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Yllgrim
őstag
Hat ez nalam az idei TOP 10-ben van, koszi (erosen dobogos)
"Az NV oszthatja a bullshitjét a birkáinak ész nélkül, mi hozzáértők pedig játszhatunk a low beállítással minőségromlás nélkül."
(#12002) Szaby59: 4790K-d van? Levegovel elment az enyim 4.9-en, most vizzel jatekok alatt megy 45-60C igy nem aggodok a jovo miatt, delid-tol raz a hideg, par van jo par kivallo "szakember" akik megoldjak neked
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
FLATRONW
őstag
Teljesen igazad van, felesleges gépigény növelés.
Milyen jó lett volna, hogyha a TR-ben is lett volna valami okosság a TreesFX-re, mert a látvány nem indokolta a gépigényt.Max beállítás, TreesFX és Ultra Shadows (CHS) off
Max beállítás, TreesFX on, Ultra Shadows (CHS) off
Max beállítás, TreesFX és Ultra Shadows (CHS) on
Max beállítás, TreesFX és Ultra Shadows (CHS) off, 2xSSAA
Hogyha elakarom pocsékolni az erőforrásokat, akkor inkább az SSAA-ot kapcsolom be, mert annak legalább van értelme. Elismerem a TreesFX tényleg szebb, de ebben közrejátszik az is, hogy alapból elég csúnyára csinálták meg a hajat. A CHS pedig ebben a játékban túlságosan elmossa az árnyékokat, így a normál beállítás jobb minőséget ad.
-
nagyúr
-
nagyúr
Lehet a részecskerendszereket tesszellálni? Nem lehet. Hát akkor? Na...
... vagy mégis lehet?Az overdraw meg fájjon a Fury tulajoknak, mert minden másban bőven elég ROP van
Elnézést, kissé dekadens vagyok ma...
Na, komolyabban, szerintem kellene valami kitörési pont a jelenlegi raszterizáció-alapú mocsárból, mert amennyit az elmúlt évben szépültek a játékok, az jellemzően csak refinement. Szeretnék már valami húb**meg kinézetű gémet látni, de az utóbbi időben ezt csak art style oldalról sikerült elérni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
FLATRONW
őstag
Mivel nem értek hozzá, ezért elhiszem amit írsz.
Azonban ez nem vigasztal engem, mert a TreesFX majdnem ugyanannyira használhatatlan, mint a HairWorks.
Igazából a HairWorks minősége nem olyan rossz, mint amilyennek be van állítva, a TreesFX-é pedig nem olyan jó.
Azért kíváncsi lennék arra, hogy hogyan boldogulna a TreesFX hogyha több karaktert kellene szimulálnia, mint a Witcher esetében.
Nálam mindkét effekt erőforrásigénye elfogadhatatlan. Attól hogy az egyik egy kicsit jobb, mint a másik még nem lesz jó.
Ahhoz képest, hogy milyen zárt a GameWorks, elég sok mindent tud változtatni egy átlag felhasználó is egyszerű ini fájl módosításokkal. -
FLATRONW
őstag
Nem vitatom hogy valamivel jobb a TreesFX, de ez a látványbeli különbség is főleg állóképen vehető észre. Mozgás közben is jobb, de ott már nem ennyire.
Ha jó tudom, akkor a TR PS4-es kiadásában van egy másik női karakternek is szimulálva a haja.
Abban a néhány közös jelenetben mennyire korlátozza ez a sebességet? -
guftabi96
addikt
Ez érthető, de attól még egy egyszerű földi halandó mit vár? Ha nem jó a grafika, akkor legalább ne legyen nagy a gépigénye.
Azon gondolkoztam pont, hogy az idén megjelent nagy aaa címek közül azért nem sokra lehetett elmondani, hogy jól van optimalizálva.
Ilyenkor örülök, hogy már tényleg csak pár cím tud lázba hozni.
Idén szerintem egyedül az új sw az, ami érdekel is valamilyen szinten a még megjelenő játékok közül.
De az se teljes áron.
Egy új IGAZI Battlefieldért viszont hajlandó lennék gépet is fejleszteni ilyen ez#KeepFightingMichael
-
nagyúr
Biztos vagyok benne, hogy milliónyi okuk volt erre a döntésre
Amúgy ez valami érdekes game logic lehet - ha bekapcsolod a God Rays-t, akkor kikapcsol a hátad mögött a lámpa. Huhh. Sok a baj ezzel a két képpel...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Na szóval az van, hogy ez nem bug, hanem hát ilyen. A God Rays helyenként nem ad jó eredményt, de ennek semmi köze az effekthez, csupán a játék "művészi dizájnját" nem erre tervezték, mivel nagyon-nagyon későn látták meg, hogy milyen az effekt. Emiatt már nem tudták a játék problémás területeit újratervezni, így bár az eredmény bugosnak néz ki, de valójában nem az.
Sírva fakadnék ilyenkor, komolyan mondom. Egyszer annyira elbeszélgetnék azokkal a gyakornokokkal (mert tapasztalt fejlesztő ilyet nem talál ki, az nem lehet ), akik szerint ez jó így.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
marcusa
addikt
Elmagyaráznád, hogy mi a hiba a képeken? Én tényleg nem látom mit kéne nézni
Azt már látom, hogy a közelben levő fém gépek azért mások a két képen, mert a játékos feje felett van egy sárga körbeforgó lámpa és nem ugyan olyan állásban volt, mikor a két screenshot készült. Ezen kívül mi a baj még? Nekem nagyon tetszik a bekapcsolt fénye a távolabbi lámpának.:-)
-
nonsen5e
addikt
Mellékes dolog, de a művészeiket nem tervezik teljesen átírni?
Szép dolog, hogy hűdemilyenokos a motor (mondjuk egyre kevésbé látszik meg a dx12 előnye, ezt a kritikát még reménykedő szemmel is egyelőre jogosnak érzem), de kinézetileg még az öregecske SC2 színvonalat sem üti meg.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
#85552128
törölt tag
Aha, "majd", "jövőre"...
Btw. magyarázhatod itt, hogy minek kell elkülönülnie, undorító ahogy a felszín kinéz ebben a játékban, de a többi sem különb... Amúgy meg mindenki eltudja dönteni mi zavarja, ha valaki low terraint akar akkor beállítja nem konzol ez...
Az egyik fejlesztő is oda írta, hogy azért ilyen mert a "DX12 don't change the laws of video memory"...
És nem kell magyarázni, hogy mi mennyi effekt stb. LÁTJUK - és ez a lényeg. Az SC2 ahhoz képest, hogy egy DX9-es játék ami már 5 éve is elavult motort használt több szempontból is szebb mint ez a csodajáték - és elég baj, hogy egyáltalán labdába rúg mellette (már ami a látványt illeti, mert játékmenet szempontjából az Ashes csak egy üres/"lelketlen" valami 0 játékélménnyel).[ Szerkesztve ]
-
nonsen5e
addikt
Ez jogos, de a kettő között szerintem még bőven lenne átmenet.
Hát [ itt ] ha nem is beleolvadnak a környezetbe, de a robbanásokba és lövedékekbe eléggé beleolvad minden.Lehet technikailag egyedülálló, ezt nem tagadom, viszont csillió fényforrás ide vagy oda, én mint a mezei gamer jancsi szebbnek találom az SC2-t, és egyáltalán nem jelent nehézséget az egyes egységek beazonosítása és megtalálása. [link]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nagyúr
és a kurrens dx11 kód, ami az sw battlefront alatt fut, miből jön? mantle alapból, csak nem copypaste, hanem smartcopy? vagy fb3 legacy?
@daveoff: lemérném az ikreket, mégis mit tudnak.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- ZEN.com
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs