- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Diablo IV
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még annyit tennék hozzá, hogy ma sokkal nehezebb elnyerni egy konzoldizájnt, mint 2004-ben. Az X360 és a PS3 gyakorlatilag meglévő, némileg átírt API-kkal kezdtek. A Sony viszont hozott egy teljesen nulláról írt libGCM-et a PS3-ra, és ezt az MS is lekövette az X360 életciklusának vége felé. A PS4 már eleve egy libGNM-mel kezdett, és a libGNMX, mint wrapper opció. Az X1 picit lemaradt, de sokaknak elérhető már a D3D mono. Amiatt, hogy a konzol megjelenésekor kvázi rögtön van low-level API, az elsődleges rosta az GPU-architektúra dokumentációja lett, tehát eleve olyan rendszert kér a Sony és az MS, amelyhez a gyártója nyíltan áll hozzá, értsd elmondják hogyan működik. Ezért ma konzoldizájnra gyakorlatilag két cég esélyes: AMD és Imagination.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Értem. Akkor 14nm-en nemhogy frekvenciaemelésből származó teljesítménynövekedés, de fogyasztáscsökkenés se várható. Csak azért kérdeztem, hogy ennek a konzolnak, aminek még ~5 éve van hátra elmondásod alapján várható-e hardveres teljesítménynövekedés ezidő alatt. Nem fog akkor gondot okozni a 1080p? VR-hoz új gép lesz? (Vagy nem cél a konzol és a VR házasítása?)
Ha másra áttérni ma nem éri meg, akkor mit akart volna az AMD 20nm-re átvinni? Volt arról pletyka, hogy 20nm-re vitték volna a konzol csipeket, ami végül meghiúsult, és azt hittem, pont ezekről szól a cikk, hogy viszik akkro 14 nanóra. De szerintem a 14nm még csak költségcsökkenést se nagyon hozna a következő években, hiába esetleg a kisebb lapkaméret. Úgyhogy akkor feltételezem, hogy a konzoloknál marad a 28nm bulk.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
FLATRONW
őstag
Javíts ki ha tévedek, de az x86 mint architektúra nem egyenlő a 32 bites móddal.
Az AMD64 csak egy 64 bites kiterjesztés az x86-hoz. Attól hogy a konzol csak 64 bites kódokat futtat, attól az a kód még x86-os lesz.
A kérdésem is ebből ered. Hogyha az AMD a jövőben úgy döntene, hogy ők szarnak a 32 bitre és csak AMD64-es CPU-at gyártanak, akkor szükségük lenne e az x86-os licencre?
Szerintem igen, azok alapján amit az elején írtam. -
nagyúr
Hagyjuk a rizsát Lesz Mantle, vagy nem lesz Mantle?
Igen, ismerem a low-level API-k ilyen rákfenéjét, és pl. ezért is csak mérsékelten vagyok lelkes irántuk. Meg amúgy is ömlik a sz** a játékpiacból, ellenben a Supergiant meg a Zachtronics következő játéka felelőem DX7 is lehet
(#7856) hpeter10: G1-gyel összemérte a hardware.fr, kb. egyforma gyorsak WQHD-ben.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
OK, szuper, tehát (ebben a témában) nem az AMD beszél össze-vissza, hanem a sajtó. Következő lépés: ki kellene elemezni, hogy a sajtó miért beszél össze-vissza. Pl. mert nem kap elég infot? Vagy mert homályosak a mondások? Vagy szimplán csak g**iségből? Ezzel bizony dolgozni kellene.
Btw. ez a Fury Pro launch már megint egy kommunikációs katasztrófa volt - pedig a kártya egészen jó
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
MiklosSaS
nagyúr
-
Whysperer
addikt
Mármint az EA dolgozna szívesen az NV-vel és nem az NV az NV-vel. Amúgy egyetértek. --- Amikor a Chelsea Fc-nél dolgoztam és jöttek az EA-k a tréning pályára akkor pont ezt mesélték tavaly ,hogy az AMD-vel jól tudnak együtt dolgozni! Persze ez most nem az NV ATi versenyre értem , hanem az együtt működésre csupán.
Mondjuk remélem sikerül is majd a 12 miatt jól együtt dolgozniük. Komolyan kíváncsi lettem arra,hogy a valóságban ,hogy fog az átválts zajlani játékfejlesztő szemszögből.
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Locutus
veterán
De így hogy az nvidiának van saját tesztelő cége (amd néven), aki ész nélkül minden szarba belecsap, tekintet nélkül arra, hogy mire forr ki, meg mibe kerül, és aztán még ki is adja nyíltan, hogy mi hogy megy, szerintem nem lesz gond a HBM2-vel
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Ren Hoek
veterán
Még azt nem értem, hogyha az NV berendel 1000000 HBM2 chipet, akkor mi kára származik belőle, ha nem tudja azonnal felhasználni? Qrvasok pénzük van, rengeteg mérnökkel, a piac kb nekik ugrál. Előbb utóbb csak ráhegesztik azt az interposert... Hynix csak a chipeket hozza nem? Megromlani nem fog...
El nem tudok olyat képzelni, hogy mondjuk a teljes Pascalt kukázni kelljen, mert lehetetlen interposert csinálni egy NV méretű cégnek. Na meg amúgy nem lehet szimulálni az órajelekkel, késleltetésekkel együtt? Legalábbis amilyen mérnöki területeketet ismerek elektronikától biológián át kémiáig, igen komoly szoftveres háttér van...[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
akkor tehát azt mondod, hogy sose fognak a fejlesztők se a játék, se a DX12 CPU használatával túlterpeszkedni a 4-8 magon, mert sokkal hatékonyabb, ha inkább az amúgy is jelenlevő IGP-re terhelnek. És ez be fog következni, mert az intel procikban ott az IGP - ez egyáltalán nem AMD álom.
Ezt azt jelenti, hogy hosszútávon (~2016) egy DX12-es játékban, amelyikben ilyen lehetőségekkel élnek egy 2014-es kaveri végül lenyomhat majd egy korabeli i7-et?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Venyera7
senior tag
A DX12 esetében a parancsfeldolgozás mindenkinek ugyanaz lesz. Az AMD-nek az előnye, hogy a GCN-es Radeonok a TIER_3 szinten futtatják a bekötést, ami többletterhelés nélküli, míg a kisebb szintek bizonyos funkciókat emulálnak, ami többletterheléssel jár. Minél kisebb a szint, annál több az emuláció.
Tehát ebből a szempontból az NVIDIA mindig hátrányban lesz az AMD-hez képest,vagy elérhető lesz valamikor ott is TIER_3-as szint?
-
nagyúr
A sávszél egy technikai adat, ami az emberek 0.1%-át érdekli - valószínűleg felfelé kerekítettem. Memória ugyanannyi van rajtuk, oszt' az a fontos, nem?
Ár / teljesítményben hasonló a két kártya, és a 960 halkabb, hűvösebb, és sokkal jobban tuningolható. No contest.A 380X feltétlen szükséges lenne, mert a 290-et a kutya nem veszi 260 dollárért. Szar ügy, mert szerintem teljesen jó alternatíva egy normális hűtéssel, de ez a szomorú helyzet. Úgyhogy innentől kezdve a piacelemzésed borul, mert senkinek nincs a 250-es sávban életképes terméke. Lejjebb van 200-ért a 960 és a 380 - feljebb leírtam, hogy az hogy látszik. Feljebb van 330-ért 970 vs 290X vagy 390 - ennek ismerjük a történetét.
Innentől kezdve van az árazásban egy lyuk, aki lefelé mozdul, az valószínűleg nVidiát vesz, aki felfelé mozdul, az szintén valószínűleg nVidiát vesz. Tehát akkor lépnek, amikor kedvük tartja. Kellene egy ütős kártya az AMD-nek 250-ért, vagy a következő negyedéves jelentés is ezen a pályán fog mozogni.Ha novemberig el akarják húzni, akkor csináljanak két SKU-t. Kihoznak most egyet 240-250-ért, novemberben meg egy 10%-kal felclockolt DX12 editiont 260-270-ért.
Az új játékok pedig akkor fognak érdekelni > 1%-ot, amikor itt lesznek.
(#8129) Egon: a negyedéves jelentés nem hazudik. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Hát ha mostani sávszél 20-50% van kihasználva egy 290X-en akkor egy plusz 10-20%al még mindig ott leszünk ahol part szakad...szóval a "szívószálas" maxwellek nem fognak megbukni mint ahogy itt azt vizionálják...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Ezt most ne haragudj nem értem.Tehát nem hardveres gond lesz,hanem az lesz a probléma,hogy a most megjelent (utolsó fél év) vgakat nem ismerik még eléggé,illetve nincs meg az optimális code?
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
daveoff
veterán
Gondoltam, hogy nem fognak vele foglalkozni, ezért is írtam feltételes módban. BF4 még mindig nagyon népszerű, és még mindig foglalkoznak vele a fejlesztők, kipróbálnám milyen DX12-vel. Mindegy, azért jó tudni, hogy lehetséges. Köszi!
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
imi123
őstag
-
Yllgrim
őstag
Az jo, mert minel tovabb emelik, annal tobben mennek at a konzolok vilagaba vagy allnak le a fejlesztesekkel evente es 3-4 evente cserelnek hardver-t
Egyszer az igazi enthusiast reteg is megunja es azt fgoja mondani hogy kapja be mindenki, dugjatok fel a kartyaitokat magatoknak
Esetleg valaki vehetne a faradtsagot es ujra divatba hozhatnak a PC-t, akkor lenne ujra vasarloretege, novekvo eladasok, novekvo piac. Ezt ugy elaludtak veletlenul vagy szandekosan hogy orom nezni.
A vege az lesz hogy nem vesz senki kartyat, nem fognak fejleszteni, azt a par szuper grafikus kartyat sem fogjak megcsinalni a fejlesztoknek, mert nem fogja megerni, es akkor nem lesz fejlesztes mar konzolokra sem, meg semmire. Ez persze nem fog most bekovetkezni, meg par ev, csak hat nem ertem ez miert jo nekik.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
stratova
veterán
Azért az is igaz, hogy Nv zsinórban könyvelt igen jó negyedéves adatokat. Lehet, hogy csökkent az eladott darabszám, de az árak is emelkedtek némileg.
AMD-nek el is hiszem, hogy CPU vonalon a kanyarban sincsenek az eladások (az hogy a visszaesés mértéke 1:1-ben ennek tudható be, már kétlem).
Arról van bármilyen infó, meddig szól Apple-lel a kizárólagos Tonga XT üzlet? Mert szerintem, azt a GPU-t lehetne még életképesen pozicionálni.Pár gyártónál (pl. Dell) már feltűnt a kínálatban R9 M390X.Ren Hoek Tri-X-szel mi a gond?
[ Szerkesztve ]
-
Whysperer
addikt
Azért annyit hozzá tennik ami olyan szerintem átlag felhasználónak aki nem PC függő.. tökéletesen mintázza a hozzáállásást.
tegnap kint vagyok a ismerősömmel... Könyvelő és nagy gamer... Mondom neki ,hogy van az egyik közös ismerősünknek egy i5 K-s gépe eladó grais csak kiment angliába és 24 colso monitorstól ssd minde cm ház stb-stől 180 ezerért árulja nem kell neki..
Erre a haverom.. Áh megvárja falout 4-t és akkor vesz egy középkategóriás gépet.. mondom,de azt tudod,hog yegy közép kategóriás gépnél a pl i5 + egy gtx 970 az csak maga mondjuk 150 ezer.. Erre Ő azt mondja " Igen? Aakkor marad a régi gépem a filmezésre meg könyvelésre és játékr ameg veszek egy PS4-t" Most a jelenlevők közül akik kényesebbek persze,hog yez nem megoldás mert Te 4k-t akarasz te 60-70 fps-t ,de egy átlag user tud hasonló gondolkodást produkálni.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Whysperer
addikt
Én nekem nincs konzolom,de 2 Pc is van i7 meg Fx is nv meg ATI is --- Én meg azt várom mint a Blizz animációknál van ,hogy nem csak statikus izom hanem Izom tömeg szimuláció is legyen a lényeknél.. mint a WOW filmbe is látható.. ott konkrétan érzed a ORC tömeg súlyát amikor mozog.. Mi is lassan ráárulnk annak a szimulációira is... Remélem a 12 ebbe segítség is lesz ,hogy ráereszhesd bármelyik PC-re az ilyen plusokat is. Amúgy ahogy így láttam mindegyik fél elég szépen fogja nyomni a 12-t
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
nagyúr
ezt a több tonnás szörny + taktikus csapatharc a klasszikus leírása bármelyik mmo pve group contentjének.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
daveoff
veterán
Ne csak magatokból induljatok ki, az FPS játékosok döntő többsége nem fog nyomorék kontrollerre váltani(persze van olyan is aki megteszi), legalábbis én biztos nem. Azt hogy ez mekkora hányadát teszi ki a PC társadalomnak, azt nem tudom, de szerintem sokan vagyunk. Az igaz, hogy egyszer biztos kihal a PC, de az talán még odébb van....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Ren Hoek
veterán
Nem lehet, hogy pont inkább most fog felpörögni a piac? Ne a saját kis igényeinkből induljunk ki. Még sokáig FHD-re tervezek, illetve adott esetben a konstans 30 FPS is elég lehet.
VR, 1440p, 4K ezek mind olyan dolgok amik most kezdenek betörni a piacra... Jelenleg olyan mocskosul le van maradva a dVGA technológia: 100K-s 3 ventis óriás bordás GPU-k is röcögnek FHD alatt az új játékokban... Nem ám VR, meg 4K. Ha elterjednek a megjelenítők és VR szemüvegek mi a tosz fogja őket kihajtani? Ne mondja nekem senki, hogy a proci mellé besuvasztott IGP. Pont ezzel promózzák a Pascalt meg az Arctic-et, hogy végre lesz ami alkalmas ezeket kihajtani.
Konzol meg szemét egy dolog. Lehet marhajó, exklúzív, lowlevel api... én is vennék szívesen TV mellé. De a "nextgennek" csúfolt gépekre alig bírják ráhegeszteni a mai játékokat 1080p-re... Na ez az ami visszafogja erősen a fejlődést. Sajnos az embereknek elég ez úgy látszik.
(#8307) daveoff +1
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
"A következő években valószínűleg lesz egy pilot VGA minden generációban, ugyanis számolni kell azzal, hogy ha új architektúrát hoznak, akkor a játékokon sokkal rosszabbul teljesíthet, mint az elődje, mert a driver átkerül magába a játékba"
Hát ez aztán különösen jót fog tenni a dVGA piacnak
Nyócmilliárd architektúrára kell optimalizálni, gondolom tele lesz kompatibilitási problémákkal. Régi játék szarul fut az újon, új meg szarul a régin. Újra beköszönthet a kékhalál és a reset korszak, a mai "tesztelési" fázisból és félig befejezetten kiadott játékokból, sürgető studiókból kiindulva horror mennyiségű bugra számíthatunk DX11 védőháló nélkül.
A kispénzű studiókkal mi lesz például? Kinek lesz pénze, ideje, energiája minden dVGA-ra külön optimalizálni, ha kijön egy új? Hetek hónapok várása patch-re, ami optimalizál a VGA-mra? Könyörgés a fejlesztői fórumokon évekkel később, hogy nem megy a játék a vadiúj 250K-s VGA-n... Vagy vehetek újat/régit?... Esetleg kijön egy olyan, ami GCN 1.3-ra jobban fut, Pascalon meg gányul már VGA-t is kell cseréljek? Vagy eljön a dual VGA-s korszak 1 nv 1 AMD. Félek, hogy a szabványosítás helyett inkább szétmorzsolódik az egész PC-s játék ipar...Lehet AMD-ék Pandora szelencéjét nyitották ki ezzel a low-level API őrülettel. Mindenki ajnározza csak oda vissza, viszont a hátrányairól kevésbé tudunk még...főleg a jövő architektúráira nézve.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
most összezavarodtam. médialejátszásra post-process? minek? mi olyat tud csinálni egy consumer dgpu, amit a filmes utómunkáknál alkalmazott, erre kitenyésztett renderfarmok, nonlinear és egyéb berendezések nem tudnak?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Whysperer
addikt
Nekem nincs bajom a tesztetekkel,de egy ponttal nem értek egyet. Batman minek van benne. Egy olyan játék amit még a gyártó is vissza hívott a bugjai miatt?
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
#35434496
törölt tag
"Ezzel határozzuk/határozom meg, hogy egy játék mennyire terheli le a GPU-kat, és a 30%-nál rosszabb terhelésűeket nem vesszük fel a tesztbe," Ez tök jó Abu de kb a régi játékok már nem érdekelnek senkit sem. Mindenki àlltalában az új játéktesztekre kíváncsi. Gondolom a kártyákat is arra hegyezik ki nem pedig egy 2 èvvel ezelőtti jàtèkra.
-
huskydog17
addikt
Egy ilyen GPUView tesztet egy olvasó is végre tud hajtani? Mi kell hozzá?
Lecsekkoltátok az új Serious Engine 4-et és a Road Hog Engine új verzióját, hogy ez a kettő hány százalékot ér el? Nagyon kíváncsi lennék rájuk (mindkettő DX11). Ezeket én is meg tudom nézni valahogy?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen