Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
válasz
keIdor #20643 üzenetére
De akkor mit?950 vagy 750ti?
30-40-ért.
Azoknál azért lehet jobb!
960 meg 380 meg már 50 körül vannak.
Inkább az a kérdés mennyire kell a 8 giga. 470-480-nál lehet elég a 4. Nem csoda hogy 1060-nál se erőltették. Annyi pénzért közepes beállítás a jogos amihez elég lehet a 2gb ram.[ Szerkesztve ]
-
válasz
keIdor #20679 üzenetére
Egyetértek, szerintem is az a legvalószínűbb hogy kihoznak egy erősebb Titan X-et (bár válthatnának valami nevet, mert már így is bosszantónak találom hogy néha nem egyértelmű pl az ebay kiírása alapján hogy most új vagy régi, csak a feltűntetik a ramot), és a régit átnevezik 1080 Ti-vé.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
keIdor #20682 üzenetére
Hát ez az, ezért nem lehet már igazán feltételezni semmit, hogy mit hoznak ki és mikor. Amikor megvettem a 1080-asomat, feltételeztem hogy legalább pár hónapig enyém lesz az egyik, ha nem a legerősebb 1 gpu-s vga flagship. Konkrétan 1 hónapig tartott ez a helyzet. Persze nem volt félő hogy esetleg ezt az 1200 dolláros szörnyet vegyem, már a 1080-ért is fájós volt kiadni negyed milliót, fél misit nem adtam volna egy vga-ért.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
keIdor #20685 üzenetére
akár így is gondolhatnák, csak akkor ugye azzal kellene szembesülniük hogy mennyivel kevesebb tier 2 kártyát adnak el mint régebben, amikor az még egy olcsóbb kategória volt. Úgy nevezik a termékeiket ahogy akarják, egész egyszerűen baromi kis hányad ad 5-600+ dollárt egy vga-ra a teljes piacot figyelembevéve. Szerintem én sem nagyon fogok többet, vagy ha igen, akkor sokára. De persze lehet újra elcsábulok egy idő után.
core i7: kösz, de ennyiért kicsit tovább szerettem volna örülni az elsőségnek. Nem kergettem hiú ábrándokat hogy mondjuk egy évig, de egy fél évet szerettem volna. De nem egy hónapot.
Kicsit olyan mint amikor kihozták baromi drágán az eredeti Titan X-et, aztán 1-1,5 hónapra rá jött egy játékokban sokszor hasonlóan jól teljesítő 980 Ti kétharmad áron.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #20770 üzenetére
Volt még a Tonga is, illetve a Carrizo variánsok, valamint az Iceland.
A támogatás és ptimalizálás az explicit API-kban nem olyan, amilyenre gondoltok. Annak ellenére, hogy a hozzáférés a hardverhez sokkal közvetlenebb, még mindig nem annyira alacsony szintű, hogy számításba kelljen venni a GPU-kat. A Mantle részben ilyen volt, de annál egy picit magasabb szintre helyezték a működést a DX12 és a Vulkan API-ban. Tehát effektíve nem annyira lényeges, hogy van GCN1/2/3/4 is, mert azokat DX12/Vulkan alatt el lehet fedni. Az egyetlen kivétel a multi-engine kezelése, amely bizonyos körülmények között finom paraméterezést igényel, de ott sem a GCN1/2/3/4 számít hanem az, hogy mire képesek az ACE-ek, HWS-ek, a GMU-k, vagyis a független parancsmotorok. Nyilván számít, hogy a hardver mennyi független parancslistát kezel, mivel a compute motorokat a driverből kell etetni, míg a grafikai parancslistáról az OS gondoskodik. A driver előtt persze még viszonylag sok lehetőség van arra, hogy egy compute parancsot hova pakol be, de a meghajtók ha tehetik új parancslistába töltik be, és ott már elég nagy különbségek lehetnek. De ugyanakkor az AMD ezért ragaszkodik a GCN2 óta a 64 parancslistához és a 8 különálló parancsmotorhoz, hogy a fejlesztők ezt célozva igen nagy hardverbázist képesek lefedni. A GCN1 ebből persze kevésbé jól profitál a 2 parancslistájával, de működni működik. Rosszabb esetben a driver dönthet úgy, hogy a compute parancsot beküldi az OS grafikai parancslistájába. A GeForce-ok például így csinálják szinte minden DX12-es játékban (kivéve a Pascalt az új Tomb Raiderben).
Aztán ezt a történetet még bonyolítják azok a lehetőségek, mint a priority flag, ami definiálva van a DX12-n belül. Egy fejlesztő egy compute parancsot jelölhet magas prioritásúnak, és akkor azt a drivernek úgy kell beraknia a független parancslistákba, hogy azonnali végrehajtás történjen. Ugyanakkor itt vannak specifikációs lékek, ugyanis a priority flag mehet közvetlenül az OS grafikai parancslistájába is, vagyis nem kötelező a driverben implementálni ezt a képességet. Az AMD-n kívül nem is implementálta más. Bizonyos programokban ezért van letiltva minden más hardverre az aszinkron compute. Nem állítja be a driver a magas prioritást, ezért berakja az azonnali eredményre kijelölt munkát a sorba, a munka eredményét igénylő számítás pedig csak áll, amíg a parancs lefuttatásra nem kerül. Valószínűleg ezt a kerülőutat a Microsoft szándékosan hagyta benne a specifikációban, hogy kifejezetten rossz "egyszálú" teljesítménnyel rendelkező hardvereknél a gyártóknak ne kelljen erre a gyengeségre kötelezően implementációt készíteni. Szóval a drivernek van jelentősége csak nem annyi, mint régen.Aminek sok jelentősége van az a memória vezérlése és a bekötés kialakítása. Na ez már nagyon trükkös. Főleg úgy, hogy a Microsoftnak és a Khronos Groupnak létezik egy ajánlott konstrukciója rá, de a gyártók nem mindenhol értenek azzal egyet. Egyedül az AMD ajánlja pontról-pontra ugyanazt, amit a Microsoft és a Khronos Group. Az Intel a bekötés és erőforrások menedzselésénél egyetért az API-kat szállító konzorciumokkal, de a memória vezérlésénél már nem. Az allokáció tekintetében a VRAM felbontását az MS és a Khronos Group is kicsi szeletekre javasolja, lehetőség szerint a legkisebbekre, ami még hatékony az adott motorral. Ugyanezt írja elő az AMD is. Az Intel pont a nagyobb szeleteket kedveli, ahogy az NVIDIA is. Az NV-nek ez a terület a Vulkan API-val olyannyira problémás, hogy külön hoztak rá egy kiterjesztést, amivel dedikált allokációk alakíthatók ki. Ráadásul a bekötés és erőforrások menedzselésénél sem azt javasolja az NV, amit a Microsoftnak és a Khronos Group, hanem a gyökeres ellentétét. A GeForce-okkal ez működik hatékonyan. Egyébként az NV ajánlott modelljeinek is megvannak a maga hátrányai, lásd az új Tomb Raider DX12-es módját. Nem véletlen, hogy a Microsoftnak és a Khronos Group nem ezeket ajánlja a fejlesztőknek, mert általánosan nem hatékonyak. Máshogy kell kezelni az eltéréseket, és ezek a gyártók közötti ajánlásbeli eltérések sokkal nagyobb problémát fognak okozni, mint a gyártón belüli apróbb különbségek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
keIdor #20775 üzenetére
készült belőle nekik is, de a consumer piacra is jutott. 285/380 és 380x típusjelzéssel lakik az árlistákon.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz
keIdor #20909 üzenetére
Az R600 architektúrája az beért az R770-nel, 2 generáció kellett csak neki. A GCN-nél ez pont fordítva van. Az első két generáció igen jó lett, a GCN3 óta viszont eléggé el van maradva az NV-től.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20975 üzenetére
Én ezt a játékot úgy szeretném mint mindent Steam-re(vagy ha ide nem lehet akkor a többi használható kliensre), akármikor és akárhol leszedem és játszom, ez a Store-ból nem volt biztos lemezesnél meg főleg, nekem Steam-re kell, de megvárom én azt, Quantum Break is jön oda.
Esetleg eladod a PC kódot majd nekem, a Quantum-ot is így szereztem.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20978 üzenetére
Volt cikk arról, hogy ez is jöhet, abban a QB is ott volt és jövő hónapban jön.
(#20977) Abu85
Még mindig tökéletesen nem érdekel a DX12 meg a hasonló hülyeségek, az már szinte garantált, hogy a DX11-es Quantum Break akkor is jobb lesz minden téren egy bughalmazt adnak ki, + eddig se láttam meg látom, hogy mivel is vagyunk beljebb a DX12-vel mert azonkívül, hogy szinte minden ilyen cím szar lett de legalább más nem történt.(#20979) FLATRONW
A Store-os videóval együtt kb 100GB, vicc ez a játék így.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
FLATRONW
őstag
válasz
keIdor #20981 üzenetére
Pedig milyen szép ígéretek voltak, hogy a jobb átláthatóság miatt a hibákat is milyen egyszerű kijavítani.
Most már ott tartunk, hogy a fejlesztők megtettek mindent, de vannak olyan dolgok amikkel már nem tudnak mit kezdeni. És még ezek után is egy nagy rakat szar a QB.
A híresen rossz Arkham Knight-ot ennyi idő alatt DX11 alatt jobban helyre pofozták, mint ezt a valamit.(#20982) cyberkind:
És ezt a DX11 korlátoltsága ellenére sikerült megvalósítani. Nem vagyok a fejlődés ellen, de kellenek a korlátok és nem szabad mindent megengedni a fejlesztőknek, mert az egész csak átmegy kísérletezésbe.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #21195 üzenetére
Ez különösen a DICE-t nem érdekli. Ők valószínűleg most is felkínálnak majd egymillió kódot 8-10 dolláros áron, ahogy azt szokták. Az AMD-n múlik, hogy elfogadják-e. Ezt másnak nem ajánlják fel, mert a DICE erre amolyan köszönetnyilvánításként tekint. Tulajdonképpen csak ilyen formában tudják viszonozni azt, amit kapnak, mert az AMD-n kívül más az igényeiket nem hallgatja meg. A presztízsérték miatt van esély rá, hogy elfogadják, de a racionalitás azt diktálja, hogy a többi partner ünnepi címe olcsóbb.
A közhiedelemmel ellentétben egyébként ezek a kódok leginkább a nagyobb áruházakban lesznek felhasználva.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#Morcosmedve
veterán
-
asaca
tag
válasz
keIdor #21382 üzenetére
Már rég a pénz beszél. Kb tömören ennyi. Semmi meglepő .Sztem dx12 nem is lesz benne.Ha lesz valami bug-os vacak vagy valami lassú vacak. Vagy 3 hónap múlva mikor már a kutyát nem érdekli.
A 80% adott egy tockost a 20%-nak.Mert ott a dx11 jobban fut.1060-on.és most a 480-at kell megverni.Pedig dx12 alatt jobb lenne.Mint tududjuk.[ Szerkesztve ]
BF3: aSaca-Hun
-
imi123
őstag
válasz
keIdor #21382 üzenetére
Az ilyen nagyot mondó emberkéket már AMD tulajok sem szeretik.
Nem értem miért kell teljesíthetetlen elvárásokat támasztani az AMD felé.
Az ilyen kommentek csak ártanak az AMD-nek..A Polaris kártyák egyébként szerintem teljesen rendben vannak. Ha lesz elegendő belőlük akkor teljesen verseny képesek lesznek a Pascalok-kal. De arról álmodozni hogy 20-40%-al gyorsabbak lesznek...
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Yutani
nagyúr
válasz
keIdor #21392 üzenetére
Tételezzük fel, hogy az AMD nem hazudott. Akkor mi történhetett? Szerintem az, ami az RX 480-nal. Kénytelenek voltak a Fury-t is kimaxolva kiadni, különben porba tiporta volna default sebességen az NV. Így sem lett valami fényes. Az "overclockers' dream" jelzőt pedig még az eredeti órajel szintjén érthették, ami aztán nem lett elegendő, így elszállt a komolyabb OC lehetősége.
És ez szerintem az AMD legnagyobb baja jelenleg: a sweet spotnak számító órajel/fogyasztás szintről muszáj elmozdulniuk és túlfeszelve, túlhúzva kiadni a kártyáikat, különben az adott kategóriában nem állják meg a helyüket. Valahogy az NV-nek sikerült úgy összerakni a Maxwell és Paxwell GPU-kat, hogy a hozzák a lehető legjobb perf/watt mutatót és ráadásul mindezt alacsony fogyasztással.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
füles_
őstag
válasz
keIdor #21451 üzenetére
Nem értem miért késtek volna a Polarisszal és miért késnek a Vegaval.Már elejétől fogva megmondta az AMD hogy a Polaris a nyáron jön iskolakezdés előtt.Itt van a Polaris?Itt van.Késett?Nem.Sőt,bőven iskolakezdés előtt jött ki.Vega megjelenésével kapcsolatban nem mondtak semmi pontosat,a roadmapeken 2017-et írnak.
A Polaris és a Vega igazi ellenfele inkább a Volta lesz,ha az már full DX12 ready lesz.Pascal csak egy Maxwell proteinnel felhízlalva,semmi más.Ez a széria csak pénzlehúzás a Nvidiától,nem hiába nem volt feltüntetve a roadmapeken még 2 éve.[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
válasz
keIdor #21460 üzenetére
Arról nem az AMD tehet hogy ekkora kereslet van az RX 480-ra.És itt nem csak a gamerekre kell gondolni,hanem az OEM-ekre és az Ethereum minerekre is.Legfőképpen a minerek miatt nincs elegendő készlet.Valahol olvastam hogy egy komolyabb miner központ egyszerre 100db RX 480-at is lefoglalt.
Ekkora keresletet jelenleg nem tud kielégíteni a GlobalFoundries.Ahhoz kiforrottabb gyártás és több gyártosor kellene
Ezért jöhetne minél hamarabb az az emlegetett revision 2 Samsung gyártással[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Politika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Marvel Snap
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Toyota topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- E-roller topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával