Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz Yutani #24397 üzenetére
Ha azon a 10%-on múlt volna akkor az AMD-s gyártók tömegesen csődöltek volna be az elmúlt 1-2 évben...
Van egy rakás VGA gyártó, nem csoda, hogy nem jut mindenkinek elég a fennmaradáshoz mikor az EVGA, MSI, de még az ASUS, Gigabyte is elég sok kártyát adnak el...
Bár a Point of View mondjuk mást is gyártott, az egyik wireless távirányítójuk nagyon jó volt, kettő is van belőle...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz lezso6 #24429 üzenetére
Jó lenne ha körbenéznél milyen játékok jöttek DX12-vel és ezek közül hányban van multiGPU támogatás, mielőtt ilyet írsz. Megsúgom: a DX12 exkluzív MS címek kapásból kiesnek (Quantum, Forza, GoW). BF1 Hitman, Civ6 csak DX11 alatt működik működik a multiGPU. Deus Ex, Ashes, Total war meg a sokat szidott Tomb Raider DX12-es portja ahol egyáltalán működésbe hozták a multigpu-s módokat, de ott azért mert foglalkoztak vele és megvan DX11 alatt is...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Raggie #24432 üzenetére
Nincs olyan, hogy "alapból tudja", ha nem foglalkoztak vele nem lesz multiGPU akár DX11 akár 12. Egyelőre semmi _gyakorlati_ eredménye nincs annak, hogy DX12-ben könnyebb lenne multiGPU támogatást csinálni, sőt... Még a BF1-re se tudták összehozni, pedig a DICE-nál az átlagnál jobban megy ez is.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Ren Hoek #24434 üzenetére
VGA kombinálást ezek közül csak az AOTS tud. Az az egyszerűsített több GPU-s mód ami a Deus Exben is van eleve kizárja ezt - Miközben ugye ez az egyik legnagyobb újításnak volt szánva...
(#24435) Abu85:
Hol ? 8 magos Hashwell 4K-n csak nem procilimites...
Főleg ha a DX11-es eredményeket nézzük:
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
el van rejtve = a grafikai beállításoknál van a felbontásválasztás alatt - még én is rögtön észre vettem akinek nincs is multigpus konfigja. Szóval x számú kártya tesztelésénél és x számú felbontásváltásnál valószínűbbnek tartom, hogy nem működik mintsem azt, hogy nem vették észre.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz kovcsrob #24612 üzenetére
Nyilván több FPS-nél a többi alkatrész terhelése is megnő (pl. pont ezért is marhaság VGA fogyasztást a teljes gépéből számolni...).
A RAM használat lehet a kevesebb VRAM vagy eltérő memóriakezelés miatt, mindkettő fog valamennyit a rendszermemóriából használni, na meg lehet a játéknál is eltér valami. BF1 teszteknél pl. az újabb verzió sokszor -1 GB RAM használatot mutat minden kártyával.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz SpongyaBob #24617 üzenetére
Nem a proci igényről van szó, hanem a kihasználtságról (hány szálat foglalhat le a driver). Az nV driver jobban kihasználja ezért magasabb lesz a terheltség is, az AMD driver kevésbé, de így teljesítményt is veszíthetsz főleg ha egy gyengébb egyszálas prociról van szó.
Benchmarkokban ez azért nem látszik mert mindenhol 4+ GHz-es i7-et használnak, de egy alacsonyabb órajelű i5 procinál vagy épp az összes FX-nél az nV kártya jobban teljesíthet.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Ren Hoek #24837 üzenetére
A polaris megjelenésének negyedévében pont, hogy részesedést vesztettek. Amit nyertek az mind a régebbi kártyákkal történt még Q1-Q2-ben.
(#24838) gyiku: Meg azt se, hogy a nagy VR hype után az ASW supportot a Polarison kívül semmi nem kapta még meg, a maxwell2, pascal pedig tudja októbertől...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ha megkapta csak nincs engedélyezve akkor mit kapott meg ?
Aha 470/480 megkapja, de a 390/Fury nem, mert "minőséget" akarnak, persze - akkor nem adják ki semmire. Meg arra is hat, hogy ha nincs stabil 90 FPS-ed akkor jobb VR élményed legyen, ennek köszönhetően pedig nem minimum 970 kell hanem egy 960 is elég, de a többi HW is profitál belőle.
Bár nyilván, ha az nVidia csinálja ezt akkor downgrade, mesterséges elavultatás stb. ha az AMD akkor jól van ez így, nem kell az...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Te folyamatosan a Polarisról beszélsz én meg a régi kártyákról. Az nV részéről megkapták a támogatást az AMD részéről nem. Pont.
Azt pedig a userek majd eldöntik melyik élmény a jobb. A 970/980 tulajok csak áradoznak, hogy óriási a különbség, a 380/390/Fury tulajok meg max álmodhatnak róla.
Nyilván ha a Maxwell-re meglehetett normálisan csinálni akkor a GCN2-3 is tudná.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Radeon and Intel Team Up For Games Bundle and Massive Savings
Nagyon puszipajtások lettek az utóbbi időben.
Csak nehogy ténylegesen "Intel RADEON" legyen belőle...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ez gyakorlatilag egy PresentMon GUI/mod - amivel eddig is mindenki mért, te pedig azt állítottad a BF1 bencheknél is, hogy csak a játékba épített benchmarkokkal lehet rendesen mérni (sőt egyenesen azt, hogy egy külső program egyáltalán nem láthatja mi folyik a játékban) úgyhogy nem érnek semmit. Most meg maga az AMD cáfolta meg
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Az AMD ugyan nem csinált semmilyen mérőprogramot.
Egy GUI és egy Overlay az OCAT ami integrálja PresentMont és ezt használja a mérésre és ezekből az adatokból dolgozik - ezt egyébként más oldalakon ki is emelik, hogy lényegében egy GUI a PresentMonhoz...
Fel lehet rakni, utána lehet nézni, ugyanolyan adatokat generál mint a PresentMon még a logfile neve is az. Az OCAT license.txt-jében pedg be van linkelve a PresentMon githubja...Annyit csinál ez az egész, hogy egyben van egy jó benchmarkoló csomag, de a munka lényegi részét továbbra is a PresentMon végzi (ami egyébként az Intel fejlesztése).
Szóval ennyit erről, hogy rosszak voltak a mérések...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Frostbitenál konzolban van ilyen opció, a többinél meg ha nincs rá opció marad a driverben akár az adott játék profiljában - nincs rá utalás, hogy nem működne egyedül a FB játékoknál lehetne hogy nem alkalmazza, mert ott a játékban is konfigolható. Viszont BF1-nél ahogy olvasom konzolozni sem kell, mert működik a driveres megoldás is úgyhogy felülírja.
A Pre-rendered 0-t vették ki pár éve, a funkció maga továbbra is működik csak 1+ ami állítható.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #25095 üzenetére
Ez max azt mutatja, hogy az eladott RX kártyák nagy része nem a gamer piacon van hasznosítva, hanem pl. a minereknél. A steam statisztikák ugyanis még mindig nem az utolsó negyedéves eladások adatai alapján készülnek, hanem a felhasználóbázis visszajelzései alapján ami a PC-s játékos társadalom egy elég nagy szeglete.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz ->Raizen<- #25216 üzenetére
Már csak egy custom AMD-s arckép hiányzik és teljes lesz a profilod
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #25224 üzenetére
Inkább a Fury X, érdekes lenne a 3+ évvel ezelőtti csúcshoz mérni.
-
#85552128
törölt tag
válasz Raggie #25295 üzenetére
Nem mindegy melyik térképről és milyen játékmódról van szó, ugyanez igaz a BF-ekre is. Eleve az alap 55-ös FOV-ot ajánlott feljebb venni ami szintén teljesítményvesztéssel jár.
Na látom a Techspot ez Endoros Training missiont benchmarkolta, ott viszont ha a cutscene is benne volt akkor érthető, ugyanis valamiért bugosak és 40-50 FPS-re esnek le még 1080p-n is miközben a játék jól megy. Eleve az a küldetés annyiból áll, hogy a speeder bike-on "versenyzel" a játék 99%-a más gameplayből áll.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Na youtube-ra viszont lövik fel a kis videókat: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gumi és felni topik
- LEGO klub
- Apple notebookok
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nyaralás topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Autószerelők, autószerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen