-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
De ha jól látom még ezt nem lehet letölteni... :S vagy csak én nem találom a download gombot? Direkt linket tudnál küldeni? Vagy a steam VR performance tesztet végzed el?
-
izomman1
senior tag
Kérdés ami felmerül bennem mivel hamarosan márciusban elvileg lesz GTX 1080 TI :
100 e FT pluszt inkább processzor fejlesztésre kellene költeni és váltok DDR4 re ezzel több FPS többletet elérek mint ami jelenleg van VR -ban (Ez előbbi erős kérdőjel) vagy inkább cseréljem le ebből a pénzből a VGA -t GTX 1080 TI -re mert az tuti erősebb kártya lesz jobb VR teljesítménnyel (+20 % minimum) , mivel CPU FPS limitet a Steam VR performance teszt nem jelez..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Csavez™ #5175 üzenetére
Ez furcsa este belinkelek két eredményt ugyanígy... látni fogjátok, hogy 15000 pont alatt nincs az értékem..
Sőt ha újra indítás után indítom el a Steam VR tesztet még 17000 pont környékét is elér..Cshavez:
Húzva tesztelted?
Most már tényleg nem értem akkor kell e platformot cserélnem mert túl gyenge a proci vagy bízzak meg a steam VR performance tesztben és higgyem el minden rendben..?
-
izomman1
senior tag
válasz Csavez™ #5177 üzenetére
Ok akkor már értem miért több a gép beindulása után a képkocka számom, mert akkor lassabban tölti be a rendszer és utána pedig miért esik le kb 15500 képkockára (mert akkor már bejött a rendszer és gyorsabban tölti be)
De akkor hogy döntjük el a te gépedhez képest az enyém mennyivel gyorsabb lassabb? minél kevesebb akkor a képkocka annál jobb? (minél jobb a betöltési idő?) annyi % al lenne gyorsabb a gépem ha lecserélném hasonló procira a gépem ? -
izomman1
senior tag
válasz Csavez™ #5179 üzenetére
Akkor itt lesznek az én eredményeim:
Gép újraindítása után közvetlenül :
OC módba van egy kis CPU kihagyás:
Kicsivel később amikor a gép (vinyó ) már megnyugodott és nem tölt semennyire:
Gaming módba ez után tesztelve:
Silent módba ez után tesztelve:
Youtube eredmény valakinek pedig : [link]
Sajnos nem lettem okosabb ezzel, hogy mennyivel lenne egy I7 es procival gyorsabb a gépem steam VR-ba.. Azt hozzá kell tegyem a háttérbe végig a procim 35-40 - 50 % körül ingadozott terheltségben...
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz nortsen #5182 üzenetére
Ez az én is ezt gyanítom… +100 e fejlesztésbe nem szívesen ölnék bele ha még eredménye se lenne nagyon steam VR -ban (mert csak abban játszom)
A konzolommal picit megszívtam, mert nem pont olyan méretű amilyen a gyári… először az volt a terv, hogy csak a műanyag alját rendelem meg el is készült, de a menet nem volt megfelelő rá..
ok akkor mondom berendelem a menetes csavar részt rá (szárral pedig átteszem a szenzort) , de ! sajnos átesik a csavar fejen a gyári szárral rendelkező golyó! Szóval ma berendelem a golyót is… és majd megpróbálom összehozni, hogy a szárat is (egy levágott fejű csavarból ) beleteszem.
Ha kész majd képeket csinálok róla.., de nem pont gyári méret így aki ilyet csinál egészet rendelje be ne variáljon, mert úgyse lesz jó a többi gyári alkatrésszel… -
izomman1
senior tag
De mindenütt azt olvasom ha I7 6700K ra lecserélném a procim... jelentős fejlődés lenne minden játékba FPS szinten... talán egyszer beruházom rá, ha jön a ZEN (március) és kicsit lejjebb megy az ára az intelnek is...
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #5187 üzenetére
Az kafa.. Sajnos évek óta a proci piacon semmi árverseny nincs… Szintén a GTX 1080 TI azért nem jött már ki réges régen, mert nincs felső kategóriás vetélytársa.. úgy olvastam majd csak májusba vagy az után jöhet ki ha jön az AMD oldalon a Vega..
A VGA árak is azért vannak a csillagos égben szintén.. felső kategóriába már nem tudják hova emelni az árakat kínjukba az NVIDIA nál.. -
izomman1
senior tag
Na akkor már tolhatod is a VR-t úgy mint mi egy intel integrált VGA val és megspóroltál több 100 e gépfejlesztést... Viccet félretéve teljesen kaka ez a steam VR teszt hülye legyek ha ebből bármilyen következtetést le tudnék vonni.. Kár , hogy egy normális VR teszt nincs kint a piacon amit bármelyik pór felhasználó el tudna indítani\végezni..
-
izomman1
senior tag
-
izomman1
senior tag
Sziasztok!
Csavar beszerzésénél van egy kis gondom a tartó konzol esetén..
ha jól tudom colos csavarok jók hozzá (angol szabvány ) mert ritkább a menete rajta… Áruházakba nem kapni majd valami csavar boltba próbálkozok venni hozzá de azt se tudom milyen méret így majd el kell vinnem..
Vagy valaki tudja milyen a HTC Vive szenzor tartó csavarja ? Honnan tudnék olyat rendelni például a neten? Ebay vagy hazai webshop is jó lenne ha valaki ezt tudná és be tudná linkelni melyik volna a tuti csavar és anya ugye hozzá..Más:
Vorpx szoftvert mennyire éri meg megvenni? Térérzet/ 3d-s érzet mennyire jön át rajta? Kicsit a fejmozgást ugye követi, de alapvetően az egér mozgását is követi ? Lassan azt vettem észre a motion sickness így fél év után kezd elmúlni már bírom az Onwardot is elég rendesen..
Ezért gondolkodtam azon lehet érdemes volna a vorpx be beruházni mert megannyi régi játék mehetne , ha normális térérzet lenne… GTX 1080 -asom van szóval az erőforrással se lenne probléma.. Szerintetek ? Mi a tapasztalat a Vorpxel? Úgy hallottam, hogy egyes játékok Vorpx támogatása egész jó
Pl.: No man Sky , Far Cry Primal
Ha már egy pár tucat játéknál jól működne (?) Talán megérné.. Mostani új AAA kategóriájú játékokra is folyamatosan jön ki Vorpx profil? (Battlefield 1, Doom stb ..) -
izomman1
senior tag
Aki hasonló cipőben jár és csavart keres majd a Vive szenzor konzoljához … Budapesten a Fabory cég árul colos csavarokat ami szintén ritkább menetű és passzol a szenzor menetéhez…
-
izomman1
senior tag
Ezt a Vorpx es "csodát" volt lehetőségem kipróbálni Alien Isolation és Far Cry Primal al.. Hát gyerekek szavakat nem lehet mondani annyira nem egy kategória egy ülős VR játék és a Vorpx... Sajnos nekem nagyon nem bejövős és szerintem másnak sem egy fillért nem ér a cucc.. Semmi térérzet csak picit forgatni tudod a fejed ennyi ... Ha VR akkor csak az arra tervezett játékokkal érdemes tolni..
Tegnap voltak fent rokonaim bárkinek mutattam a Vive ot bármilyen korosztálynak mindenki el volt alélva tőle... Reméljük egyre több és hosszabb tartalmasabb VR tartalom fog kijönni.. -
izomman1
senior tag
közben kaptam az infót lehet a beállításaimmal vannak problémák.. majd még próbálkozom ezzel a vorpx el talán valami pozitív is kisül belőle..
-
izomman1
senior tag
Közben kiderült az optimizer gombot nem használtam, de ugye kell .. Skyrim elég mutatós benne , de nyilván mivel nem VR ra tervezett játék nem az igazi.. Minden esetre azért így már ér valamit a progi.... ;-)
-
izomman1
senior tag
válasz W00dyka #5316 üzenetére
Kicsit elhamarkodott voltam (ahogy lenni szokott :-)) .. igen .. Alien Isolationt újra letesztelem már optimalizálva csak újra rakom mert tegnap letöröltem a rossz teszt után egyből.. Skyrim al nálam egy gond van nagyon optimalizálatlan és a GTX 1080 al is nyilt terepen akad de nagyon , de valószínűleg az FX 8350 es proci miatt. (proci igényes játék)
A Fallout 4 et is volt szerencsém kipróbálni az már tökéletesen futott ..Kicsit még a grafikán majd próbálok turbózni felskálázással hátha bírja mert az én szemem felskálázott játékokhoz szokott egyedül ez a gondom vele.. Alian Isolation al kapcsolatban még írok ma.. -
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #5317 üzenetére
Super samplingot nem lehet állítani a Vorpx alatt vagy nekem valamiért nem sikerült..
Alien Isolation beszámolóm elmarad, mert sajnos mivel vendég telepítésként van fent a Vorpx a gépemen account hiányában pont ennek a játéknak nincs alapból az optimilazer menüben a profilja.. .. De nem probléma így is végre láttam mit tud a cucc.. Nem rossz főleg a főbb címeknél elég jól meg van csinálva a térérzet, de a felskálázás nekem és az interaktivitás Vive kontrollerekkel nagyon hiányzik és azért nyilván elmarad a színvonal a Vive játékokhoz képest.. + látszik (nyilván) hogy ezeket a játékokat nem erre tervezték kicsit nehézkes inventory szöveg olvasás stb.. .. De kipróbálásnak tökéletes volt Köszi szépen Cshavez! -
izomman1
senior tag
válasz Csavez™ #5339 üzenetére
Igen én mind a kettőt ! Jhon wicken csak egy szokásos "wave shooter" semmi nagy szám.. a Raw Data nyilván jobb... A Syren atmoszférája (grafikája) nekem nagyon bejön szép és supersampling el skálázható is a grafika..
Nagyon jó az interakció és teleportálás valamint sima mozgás is van benne (már szerencsére bírom a sima mozgást is így fél év után :-))
Szóval nekem nagyon tetszik a lopakodás benne , még csak fél órácskát volt időm játszani vele, de felő, hogy túl rövid lesz ahogy lenni szokott a VR címeknél (talán 5 pálya - szoba van benne ahogy egy cikkben olvastam és 2 be már eljutottam fél óra alatt) .. Egyedül ez "lehet "a gondom vele.. -
izomman1
senior tag
Sziasztok!
HTC Vive garanciáztatási tapasztalataitok vannak? Budapesten valahol le lehet adni a terméket? Címet esetleg tudtok? Már írtam reggel a supportnak remélem tudnak segíteni és nem Németországba (ahonnan vettem ) kell visszaküldeni a terméket.
A hibám: 1 db halott pixel megjelent a kijelzőn.. sajnálatomra De még van hála ég 4-5 hónap garanciám..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #5476 üzenetére
Hát azért nem kicsit zavaró a dead pixel... Persze lehet használni az eszközt nem mondom… Egy youtubert is tudok akinek volt ilyen és cserélték neki az eszközt remélem én is így járok mert nagyon szomorú leszek ha nem.. nem igen fogok belenyugodni írok akkor a hatóságoknak..
Azt is remélem nem Németországba kell visszaküldenem a caseking.de nek.. ahonnan vettem.. de majd kiderül mit reagálnak rá azért az eredményt megírom hátha más segítségére is szolgál majd itt a fórumon.. -
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #5479 üzenetére
Az a furcsa, hogy eddig nem volt dead pixel-em .. lehet tényleg csak szoftveres probléma.. bízom benne mert a garanciáztatás biztos legalább 3 hét..
A másik pici problémám, hogy a Vive kontrollerek ravaszát ha behúzom kicsit "nyekeregnek" ... Működik meg minden, de mikor megvettem nem nyekeregtek... Tapasztaltatok már ilyet Vive tulajok? Kell foglalkoznom\ garanciáztatnom csak e miatt a készüléket mert egy időzített bomba akármikor betojhatnak a ravaszok vagy nem kell vele foglalkozni?[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Sajnos a dead pixel -en a software frissítés sem segített.. így marad a garancia . Nagyon rendesek kedvesek voltak levélben velem és garanciáztatják ingyenes visszáruzás mellett tehát teljesen a postát ők állják.
Neten fórumokon azt olvastam dead pixel esetén headset et cserélik.. remélem ez lesz. címkét is kaptam e-mail en amit a csomagra kell ragasztanom és az UPS től kértem csomag felvételt hétfői napra a címemre ingyenesen amit a HTC fizet.
Már csak arra leszek kíváncsi mennyi idő mire megjön az új headset és hogy onnantól újabb 1 év lenne a garancia rá? -
izomman1
senior tag
Most játszok én is a Vive on a Robo Recall -al hát tényleg etalon és AAA kategória a cucc.
A pisztoly az ovnél van a hátam mögé ha nyúlok pedig a Rifle ok... De a magnum és az electric Rifle hogy hozható elő? Elvileg már minden fegyverem van.. Hova kell "nyúlni" hogy a többi fegyvert is használhassam? valaki tudna segíteni benne? A szenzor felirat ha hátra fordulok ott virít az tényleg gáz zavaró, illetve kár hogy locomotion nincs még benne, de hallottam mod al kiküszöbölhetők ezek..
Más: Dark Legion VR is eléggé ajánlott játék , bár grafikailag azért gyengébb a Robo Recall hoz képést..
De végre az is teljes játék, mert komplett kampány van benne több órával..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Tegnap meg is kaptam rekord idő alatt 4 nap (oda vissza) a HTC től a 2 db Vive kontrollereket és a headset et… Nincs már dead pixel és még a ravasz nyekergést is megcsinálták ! Csillagos ötös a HTC csapatának mind végig udvarisas kedves levelezésre és mind a garanciáztatás gyorsaságára!
-
izomman1
senior tag
A Rift ahogy olvastam meglehetősen kényes az átalakítókra és a hosszabbító kábelekre.. Nem mindegy milyen márkájút veszel hozzá.. Ez hátha segít: [link]
Az kábel átdugdosást azért nem javaslom, hogy mikor mire kell a cucc, mert nekem akkor ment tönkre az Assus strix en az egyik HDMI csati ( bekapcsolt gép és TV mellett dugdosgattam a kábelt- de garanciába szerencsére cserélték a kártyát) De most már kihasználom a csatikat a kártyámon mivel 2 db HDMI van rajta (egy a Vive nak egy a TV nek) és egy DVI port ami meg a FULL HD monitorra megy (Kis szobába van a gép de nappaliba is át van vezetve a TV hez a gép ha ott filmet játékot akarok indítani)
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Két VR játékot ajánlok mindenki figyelmébe: ami aktuális:
Tales of Glory - hihetetlen vívós , csatás játék
Dead Effect 2 VR - igazán jó shooterValamint egy örökzöld : Onward.
Minden hónapban jön ki valami értelmes jó VR játék hála ég már azért vannak igazi gyöngyszemek is ( régi játékokban is van jópár) Lassan csak beindul végre tartalmak tekintetében is a VR !
-
izomman1
senior tag
Sziasztok!
Volt alkalmam 2 napig 2 szenzoros Riftet tesztelni a szoba két sarkába kb 3 m távolságba átlósan tettem fel. ( (Mint a Vive ot - a Vive tartójára tettem mert ugyanaz a menet!)
Nyilván a hivatalos komuniké is azt jelzi, hogy 2 szenzorral 1,5 m x1,5 m en jó a 360 fokba a követés és 3 szenzorral lehet jó a 2,5 x 2,5 M követés .. Azt tapasztaltam, hogy akár 2,5*2,5 et is tud követni hellyel közel 2 szenzorral, de nem úgy, mint a Vive esetén. Vannak sarkoknál földnél itt ott akadások és kihagyások.
Azt tudni kell sima 4 méteres nem aktív 2.0 hosszabbítóval tettem a szemközti sarokba a másik szenzort , illetve a hivatalos setup szerint csak 2.0 használtam mind a két szenzornál. Ha aktív kábelt használnék jobb lehetne a követés? Akinek 3 szenzora van milyen követési fejlődést vett észre ? Illetve van akinek 4 szenzoros rendszere is van? Az mekkora teret tud hibátlanul lekövetni?
Sajnos a követéssel kapcsolatban pl. a golfos játékoknál ha közel tartom a kezem a testemhez a szenzor kihagy (olvastam is régen ez így van-ez kérdés hiába a sok szenzor eltűnik a hiba? ) 2 szenzoros tesztnél volt hogy a tenisz mecs közben minden 4. vagy 5 ütés szintén kihagyott ilyen gyors mozdulatokra még 360 fokba állva se volt tökéletes a követés.. nyilván egy lövöldözős és kardos játéknál ez nem volt probléma tökéletesen ment ha néha esetleg egy egy akadás előfordult volna nagyon minimális volt.
A Rift több szempontból fejlettebb mint a Vive 10 % al kissebb screen door effect (steam supersampling felskálázás viszont a lencse miatt kevésbé látszik Riften---- a vive képminősége felskálázással van pariba a Riftével), kényelmesebb viselet - bár én annyira ezt nem éreztem, mert a Vive om bőr kötéses a Rift meg eredeti gyári szivacsosként próbáltam valamint szintén a Touch fejletebb) Tér érzet a Riftben mintha jobb lenne bár néha a good ray zavaró is lehet alkalmanként de nincs jelentős különbség ..2 szenzoros tudás alapján viszont a követés ( nyilván ) jelentősen zavaróan alul múlta a Vive Room Scale tapasztalatát, ezért kérdem ha fel van fejlesztve 3-4 szenzorra akkor már a Vive szinvonalát is tudja hozni a Rift? Milyen HDMI portokat és milyen kábeleket használtok mind a HDMI mind az USB portok esetén ami bevált? ( Azt szeretném elkerülni, hogy a Riftet felfejlesztem sok pénzért 3-4 szenzorosra eladom a Vive ot és kiderül, hogy annyi szenzorral se tudja azt az élményt hozni 3x3 méteren mint amit megszoktam ezért kérnék őszinte véleményeket/tapasztalatokat)
Hozzá kell tegyem a Steam es bevett játékaimat próbáltam. 80-90 % el is indult de volt ami nem ment... ez sajnos megint egy negatívum számomra. Köszi előre is a tapasztalatot és leírást room scalere kiépített Rift tulajdonosoktól![ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
+ a látószög nem jelentősen de Vive ba nagyobb (Vékony bőr szivacsom van a Vive hoz) ... Kérlek segítsetek mit tud milyen kábelekkel a Rift room scale érdemes e felfejleszteni vállalva az esetleges kábel kötegeket a szobába , azért mert egyes dolgokba viszont a Rift fejlettebb. Köszi
-
izomman1
senior tag
Illetve ha több szenzor van az láthatóan a processzor igényt is megnöveli? ( 3-4 szenzoros rendszer esetén) Sajnos nekem csak egy húzott FX 8350 esem van Vive lézeres követésénél semmi gond Oculusnál viszont mintha okozhatott volna problémát ez is? (2 szenzoros követés esetén) Island 359 esetén pedig jelentősen kevesebb supersamplingot bírt el Oculus alapon a játék mint a Vive nál... (Vive esetén GTX 1080 TI vel 2.0 is ment oculussal meg 1,5 nél is szaggatott ) Más játéknál kiugró különbséget nem tapasztaltam teljesítménybe..
-
izomman1
senior tag
Van egy rossz hírem a caseking es rendeléssel rendelkezőknek.. Akik a régi csomagra számítanak ( én is arra számítottam) már nincs készleten és az új csomagot fogják kiszállítani. ( most leveleztem velük megkapom e biztos az xboxe one kontrollert ) erre közölték hiába rendeltem be a régi csomagot csak újat tudnak majd adni augusztus 2. án ha elfogadom.. A válaszom az volt nem és töröljék a rendelésem .. készségesek a bankkártyára vissza is utalják a pénzt automatice.. Csak gondoltam szólok nehogy valaki pórul járjon.. Inkább maradok a Vive nál 100 x jobb a követése és sok fórumon olvastam hiába a 3-4 szenzor ugyanolyan bugos steam VR alatt a room scale játékoknál a követés akadozik kihagy .. tehát ultra gáz.. hát ez van de nyilván fele annyiba kerülő Oculus megéri aki most száll be , mert annyira a két headset között nincs különbség.. és akinek kis helye van annak tökéletes az Oculus..
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #6569 üzenetére
Ezt olvastam a külföldi oldalakon erre alapoztam ezt a kijelentést:
Egyébként tapasztalatból mondom ( 2 napig alaposan leteszteltem a Riftet) hogy nagy különbség a kettő között nincs.
Előny Riftnél
Kicsit kissebb screen door , de a felskálázás nem látszik úgy mint a Vive esetén ( az csak úgy van olyan szép mint a Rift) - Ergó Rift esetén kissebb gépigény is elegendő hasonló vizuális élmény eléréséhez.
Kényelmesebb egy kicsit a Rift , de a gyári szivacs szúrós nem olyan mint a bőr szivacsom a Vive nál ( amit pluszba vettem)
Kicsit a mélység érzet jobb a Riftben a lencséknek köszönhetően ezt érzékeltem, .
Hátrány:
Követés nem annyira jó golfos és teniszes játékokat nem fogtok tudni vele normálisan játszani sajnos (Steam VR os játékok) 2 szenzor ezt tudja , de mint fentebb linkeltem a külföldi fórumokon írják, hogy 3-4 szenzor se javít a helyzeten mert ez másfajta követés és kész.. elnyelődés mindíg több lesz és bugok a steam VR ban lesznek \ vannak sajnos . Hiába az oculust az oculus home ra tervezték , de ott meg a megszokott room scale játékaim nincsenek kinek a pap kinek a papné.Viszont én is azt mondom ennyi pénzért Rift a nyerőbb ( aki még nem szállít be) mert ár érték arányba a 400 dollár verhetetlen... Na szép napot mindenkinek ez csak az én véleményem és végre örülök , hogy magamba pontot tudtam tenni 1 év után milyen headset mit tud mivel jobb és nem . (Steam VR játékokhoz szokottaknak nem javaslom , hogy dobják el a Vive ot az az etalon abba.)
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz zsolti_20 #6572 üzenetére
Hogyne Vive esetén jó a követés .. (1 éve van) Riftnél volt probléma.. Ezt ecseteltem... De lehet az ablak is átverte a Rift szenzort kicsit ..? külföldi fórumokon azt olvastam Steam VR alkalmazás Oculussal nem egészen tökéletes követés szempontjából hiába van több szenzor.... ( 2 től meg nyilván valós room scalet nem kell elvárni 80 % ba ok volt , de a néha akadás egyes játékoknál gáz - golf , tenisz vagy gyors mozgást igénylő játék esetén)
-
izomman1
senior tag
4 K megjelenítést be tudod állítani autós játékoknál is és Elite dangerous nál is? Gondolom erős vasad van hozzá... Azt várom már, hogy az Oculus vagy a Vive virítson 4 K kijelzőt, de jól elvannak ezzel a generációval, pedig már a GTX 1080 és a TI is tudná simán a 4 K VR megjelenítést..
360 fokos videók mennyire élesebbek? Gondolom az még nem annyira ütős, mert eleve csak a 180 fokos vidik is 4 k ba vannak rögzítve ( 180 fokra elnyújtva..)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Illetve rayzer hidrával nem lehetne használni a Pimax 4K ? a követése egy helyben állást gugolást szemből bír követni? gondolom 360 fokot nem... vagy igen? úgy mint az oculus a hátoldalán is van kis érzékelő?
Mozi film nézése youtube beszámolók alapján azt mondják elég jó vele.. majdnem olyan mintha moziba lennél tényleg? :-) Alig látod a screen doort?[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Pimax 8k pedig nagyon igéretes lehet, mert a jóktól lopnak ( lézeres követés ) .. Sajnos az Oculus is ha egy kicsit belátóbb átált volna arra és egy mainál tökéletesebb szettet alkottak volna meg..
Túlzárnak tartom viszont a 200 fok látószöget ennyire nagy és bunkó fejszettet nem kéne tervezni, de ha a sulya és a viselete nem lesz tulságosan gond és nem kerül többet mint a HTC akkor lehet instant vevő leszek..
Sajnos az Oculus és a HTC is a display felbontás növelés fejlődést visszafogja lásd a kínaiakat azok meg már 8 K nál járnak ami kicsit vicc ... Annyira a mai hardver többsége már simán alkalmas lenne 4k headset ekre legalább 1070 és GTX 980 TI GTX 1080 vagy a TI verzió vagy a Vega , 580 radeon stb... remélem egy éven belül azért ha nem is az Oculus de legalább a Vive nyit egy 4 K next gen headsettel.. -
izomman1
senior tag
A Pimax 4k pedig szerintem se lehet rossz ha abból indulok ki, hogy nekem van hogy csak 60 fps el fut valami HTC ( túlzott felskálázás miatt) pl. autós játék és tök folyamtosnak érzem még azt is és nincs hányingerem már ( régen volt) Csak meg lett volna még támogatva egy lézeres room scallel.. hát ledarálná a Vive ot is szerintem.. kár .. de majd a Pimax 8k :-)
-
izomman1
senior tag
Engem is érdekelt Csipi a mondandód köszi a beszámolót!
Egyébként meg Steam VR is megy szépen Oculus al, igaz limitált a room scale benne ( 2 szenzorral próbáltam)
Itt egy videót friss 3 szenzoros room scale ról elég lesújtó ( na ezért nem fogom én sose a Riftért dobni a Vive om : [link]
Viszont ha most szállnék be a VR -ba Rift jobban megéri nyilván féláron.. a követési hiányosságai ellenére is..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #6675 üzenetére
Ez így van több vidi is van arról , hogy GTX 1050 TI is elég VR ra: [link]
Manapság már egy középkategóriás gép is simán kihajt egy Riftet vagy Vive ot csak a supersampling állítgatásban ad plusz a nagyobb kari. Terjedjen csak a VR minél szélesebb rétegekhez és ebben nagy pozitívuma az Oculusnak, hogy csökkentik az árakat. Másik nagy pozitívum, hogy szép igényes játékokat adnak ki ebben tényleg jók . ( Leszámítva bánatomat, hogy room scale támogatással nem igen terveznek játékot) de immerzívebb élmény a folyamatos locomotion edzett gyomornak mint a sima teleportálgatás..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #6676 üzenetére
Azon a cikken nagyot röhögtem viszont, hogy az EA szakembere szerint a VR -ba nem érdemes fektetni és még sok sok év kell neki...[link] Nem hiszem! Egy Arizona Sunshine VR élmény akármilyen FPS asztali játék élményt kenterbe ver ilyet csak az mond aki még nem próbálta vagy egy kis rosszullét után levette és jó nekem ez nem megy... Ez a jövő az tuti nem csak egy lufi.. A Sony jól csinálja a PS4 el letarolja az xboxe one -t totálisan.. Ontják magukból a VR játékokat és a XBOX al a Microsoft csak pisloghat , mert a kutyának se nagyon fog kelleni..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #6678 üzenetére
Hát azt én is nagyon várom! több 100 óra tartalom open world be Fallout 4 világába ütős lesz és szerintem mindenki VR sisakért fog rohanni ha megjelenik... :-)
Egy dologtól félek, hogy nehogy szar optimalizált verziót kapjunk és még egy GTX 1080 TI is kevés legyen normális ( legalább 1.5 ös ) supersampling eléréséhez (élesebb szép képhez) , illetve, hogy ezt a felskálázást lehessen állítani megfelelő mai maximális VR élmény is elérhetővé válhasson ( amit jópár címnél már megszoktunk.- Ez open world -be elég nagy kihívás lesz)
Van pár játék sajnos amit hiába akarsz ugyanis supersamplingolni nem működik benne ( Bullet Sorrow VR pl. -ul.. ami alapvetően egy jó szép játék lenne) és gyakorlatilag homály hányadék a grafika a kis felbontás miatt... az ilyen játékokat az én szemem már nem bírja elviselni, mert túl homályos és inkább ki is kapcsolom..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs