StarCraft 2 - az első preview

Mint közismert, a StarCraft Koreában nemzeti sportnak számít, így nem véletlen, hogy egy ottani bevásárlóközpontban tartott rendezvényen próbálhatta ki hosszú idő után először pár szerencsés, milyen is lesz az új rész. A GameMeca nevű gamersite egy munkatársa cikket is írt erről, amit a StarCraft Legacy fansite-on lefordítottak angolra.

Az eredeti cikkíró 45 percet tölthetett játékkal - a véleménye szerint a mapek gyakorlatilag azonnal betöltődnek, a harc gyors és intenzív, a grafika 3D-re váltása jól sikerült, a játék szép. Az effektek gyorsan eltűnnek - túl gyorsan -, ami valószínűleg annak a kompromisszumnak a mellékhatása, hogy a játék egyszerre 300 egységet is képes legyen kezelni a képernyőn.

Az egységek kijelölési maximuma 12-ről 24-re nőtt, és nemcsak a harcoló egységeket, de az épületeket is kijelölhetjük és billentyűhöz rendelhetjük így. Az AI fejlődött: ha kijelölsz egy csapat munkást és elküldöd őket bányászni, nem ugyanahhoz a node-hoz mennek mind, hanem az elérhető összes között eloszlanak, így nem lesz sorbanállás. A Shift+klikk több parancs összefűzését tette lehetővé, legyen szó akár mozgásról, akár támadási utasításokról. A taktika nagyban épít egyrészt az egységek ismeretére (mindennek van gyenge pontja, ami kihasználható), másrészt a domborzatra. A számítógép elleni játék is nehezedett, okosabb lett a gép.

A GossipGamers egy kínai összejövetelen elhangzott információkat is közöl:

  • már a bétában is lesz map editor
  • a béta kizárólag multiplayert tartalmaz majd, és lesz Battle.net ladder is
  • a gépi AI Insane módban csalni fog (kétszer olyan gyorsan bányászik), egyébként nem
  • az észak-amerikai régió kezdheti majd el először a tesztelést, a kulcsok hullámokban érkeznek a szerencsésekhez

Mit mondhatnánk... Augusztusban BlizzCon lesz, ott bővebb információkat is fogunk kapni - hacsak addig nem jön valami meglepetéssel a Blizzard.

Azóta történt

Előzmények