Rombolást hoz a Chaos az Unreal Engine-be

Az Unreal Engine megannyi módon próbálta már bevezetni a játéktér rombolását, de igazán működő megoldásig még sose jutottak el, így ez máig hiányzik a videojáték-motor alapértelmezett funkciói közül. Persze különböző middleware-ekkel meg lehet oldani, viszont ezek egyedi módosításokat igényelnek, amelyeket az Epic nem támogat gyári szinten, tehát igen megfontolandó a bevetésük.

Gond azonban egy nincs, ugyanis készül a Chaos, ami az Epic saját fejlesztésű, fizikai modulja a játéktér teljes rombolásához. Ezt az Unreal Engine 4.23-as verziója fogja megkapni, de csak korai hozzáférés formájában. Az így bevezetett újítások jellemzően, hogy egy-két verzión belül érik el a végleges formát, amikor is már korlátok nélkül használhatók lesznek az alapértelmezett leképezővel.

A Chaos nevű modulról sajnos eléggé keveset tudni, annyi kiderült a GDC-n, hogy egy nagyobb teljesítményű CPU-n futott. Az Epic valószínűleg arra számít, hogy a következő években elterjednek majd a kifejezetten sok maggal rendelkező processzorok, amiben egyébként meglehetősen sok realitás lehet, látva az Intel és az AMD érkező fejlesztéseit, illetve az Unreal Engine alapértelmezett leképezője hamarosan a Vulkan API lesz, ami kedvez a sok szálon történő feldolgozásnak.