Hirdetés

Ősszel jön a Tales of Arise

Végre megjelenési dátumot kapott a széria legújabb része, a szeptemberi premierig azonban még türelmesnek kell lennünk.

Hirdetés

A Tales of ARISE 2021. szeptember 10-én jelenik PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S és PC platformokra. A játék azon Tales-széria új fejezete, amely már több mint 25 éve építi hagyatékát, és amely a JRPG-franchise következő evolúciós lépcsőfokát jelenti. Azon játékosok, akik a PlayStation 4-es változatot vásárolják meg, ingyen upgrade-elhetnek a PlayStation 5-ös változatra. Az Xbox-játékosok esetében a Tales of ARISE egy cross-generációs dupla kiadás formájában jelenik meg, amely tartalmazza mind az Xbox One-os, mind az Xbox Series X|S verziókat.

A játékosok Rena, a Dahna-bolygó egét beragyogó csillag, a planéta felett 300 éve vasoköllel uralkodó történetébe csöppennek. A renanianok Dahna természetes erőforrásait a bolygó lakóinak rabszolgasorba való taszításával szipolyozzák ki. A történet a dahnaianok szabadságharcáról, a sorsuktól való szabadulásról szól, amit Alphen, egy ezüst maszkot viselő szabadságharcos, és Shionne, egy Rena-ból származó lány szemszögéből élhetik át. Útjuk során számos egyéb szereplő csatlakozik majd hozzájuk, mint Rinwell és Law, közös erővel küzdve a szabadságukért.

Az új rész a franchise DNS-ét magán viselve merészkedik új vidékekre, kihasználva a BANDAI NAMCO Studios jegyezte “Atmospheric Shader” technológiát, amely révén a játék úgy fest, mintha kézzel rajzolták volna. Ez nem csak a beleélést támogatja nagyban, de egy számos égövet tartalmazó új világ ábrázolásához is hozzájárul. A harc továbbfejlődött a sokkal közvetlenebb effektek és támadások révén, nem csupán látványosabb küzdelmeket eredményezve, de egy olyan közvetlenebb irányítást is, amely kihangsúlyozza a játékosok részvételét.

“Azt szeretnénk, ha a Tales of ARISE a Tales-franchise egy új mérföldköve legyen,” mondta Yusuke Tomizawa, a BANDAI NAMCO Entertainment Inc-hez tartozó producer.

“A játék új art designja mindent kihoz az Unreal Engine-ből és az általunk jegyzett “Atmospheric Shader” technológiából, hogy minden eddiginél látványosabb játékot eredményezzen, mely azt a hatást kelti, mintha a játékosok egy festményben lennének. Egy felnőttesebb történet és a komolyabb témák boncolása révén reméljük, hogy a játékosok teljesen el tudnak merülni Alphen és Shionne kalandjában. Már alig várjuk, hogy a játékosok keze közé kerüljön a játék!

Hirdetés