Megerősítve: Az ArmA 3 PhysX 3.0 SDK-t fog használni

Az örvendetes hírt maguk a Bohemia csapat fejlesztői jelentették be az E3 2012 show-n, hozzátéve, hogy többek között azért is halasztották el a Community Alpha verzió megjelenését, mert jelenleg éppen gőzerővel dolgoznak a jelenlegi PhysX 2 lecserélésén a PhysX 3.0-ra
(A jelenlegi tervek szerint augusztusban érkezik az alfa verzió).

Aki esetleg nem tudná, a PhysX 3.0 SDK egy kompletten újraírt rendszer, mely az elődjéhez képest egy rakás fejlesztést tartalmaz, legfontosabb a hatékony Multi-Threadig (többmagos processzorok) támogatása GPU támogatás hiánya esetén. Ennek köszönhetően sokkal jobb teljesítményre lesznek képesek az ezt használó játékok akkor is, ha nincs nVidia GPU-nk.

Az ArmA 3 megjelenése valamikor 2013-ban várható, kizárólag csak PC-re.

Azóta történt

Előzmények